abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90990337
:* bah, is zeker balen Boepie, maar goed, nu kun je verder nu je dit weet... ik duim voor je voor een goed 2011, waarin al onze wensen mogen uitkomen...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:59:21 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90995007
Jammer van de duivels, Boepie. :(

Poezebeest, ik hoop dat er nog plek is. :)

C_A, goed dat je een afspraak hebt gemaakt. :)

Klumsy, fijn dat je geen last hebt van de Clomid. :D

Het eerste deel van mijn cyclus is volgens mij even lang als de vorige keer: ik heb nu (dag 15) uitslaande ovutestjes, net zoals de vorige keer. Dat zou dus weer een eisprong zijn op dag 17. Ik hoop dat die vitex en vitamine B6 zijn werk doen en dan doen mijn man en ik het onze. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:18:19 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_91004537
Vandaag mijn afspraak in het ziekenhuis gehad, ben alleen nu erg in de war -O-

We gingen vandaag de inseminatie bespreken in een eigen cyclus. Daar zijn we eigenlijk niet aan toe gekomen. Normaal heb ik een redelijk cyclus tussen de 30/35 dagen nu zitten we op dag 43 maar vorige week heb ik migraine gehad. Daar heb ik dus pijnstillers voor gebruikt waardoor er een kans bestaat dat ik niet ongesteld wordt.

Gisteravond nog een ovulatie test er tegen aan gegooid waarop niets te zien was.

Naar aanleiding van dat verhaal kreeg ik een inwendige echo, er was wat te zien op de echo waardoor het kan lijken alsof ik wel eens zwanger kan zijn. Nu moet ik dinsdag een test doen en de uitslag doorbellen en dan hoor ik meer.

Voel me nu zo tussen hoop en vrees, ik weet het gewoon niet meer ;(

Verder niet echt tekens van een zwangerschap alleen iets druk op de blaas.
pi_91007644
Rottdog, dat is ook wat! Misschien ben je wel gewoon zwanger joh... Ik duim mee voor streepjes op dinsdag. Dat zou toch wat zijn! :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:23:50 #155
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91014845
Rottdog, ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is. Ik hoop dat je inderdaad zwanger bent, dat zou heel mooi zijn. :)
Ik had in het begin trouwens ook geen zwangerschapstekenen, die kwamen later pas.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_91014946
Jemig, Rottdog, wat moet je daar nu weer van denken. Ik kan me goed voorstellen dat je je nogal :{ voelt. Ik ga zo vreselijk duimen dat je dinsdag een positieve test hebt. Wat zou dát fijn zijn! Sterkte met de spanningen tot die tijd. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_91015292
och Rottdog, nog meer onzekerheid... bah, dat is balen... het zou zo mooi zijn, maar ik kan me voorstellen dat je ook heel voorzichtig bent en dat je het nog niet durft te geloven... ik duim voor dinsdag meid! :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:23:51 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91015341
Kan je geen zwangerschapstest doen dan Rottdog? Of mis ik nu iets?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:18:55 #159
61800 Rottdog
pi_91016960
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:23 schreef Aventura het volgende:
Kan je geen zwangerschapstest doen dan Rottdog? Of mis ik nu iets?
Tis nog erg pril daarom dinsdag pas testen.
pi_91017513
:o Rottdog! Ik kan me voorstellen dat je nu niet weet wat je ervan moet denken... maar wat zou het fijn zijn als je misschien toch gewoon zwanger bent nu!! Ik ga heel hard voor je duimen!! ^O^

Enne... je hoeft ook niks te merken he als je net zwanger bent... ik was er ook van overtuigd dat ik snel ongesteld zou worden, omdat ik me niet zwanger voelde...

Heel veel sterkte met afwachten tot dinsdag!! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91019333
Rottdog wat vervelend die onzekerheid...
Ik ga heel erg duimen voor een 2e streepje voor jou komende dinsdag :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_91020144
Weer even een kort berichtje van mij. We kunnen nog niet starten wegens drukte. Over vier weken weer aanmelden en dan kunnen we zeker starten. Ondanks dat ik wist dat deze kans aanwezig was baal ik toch wel een beetje. Maar heb me voorgenomen de komende weken te genieten van de rust.

Rottdog; wat een spanning voor jou! Hopelijk is het idd een beginnende zwangerschap, ik duim voor je!
pi_91020353
Nou, voor mijn gevoel ben je ook al heel lang bezig met spuiten, sproetje. Moet voor jou dan helemaal zo voelen. Lekker dat je zondag mag beginnen met Puregon.
Hier gaat het wel oké. Maandag naar het ziekenhuis voor een echo om te zien hoe alles erbij ligt :P en een opzwemtest voor manlief. Hij mag weer even zijn best gaan doen. Als alles goed is, kunnen we daarna in principe weer starten maar wij willen zeker nog een maand wachten.

Fijn dat je geen last hebt, Klumsy! Houden zo.

Balen dat je ongesteld bent geworden, Boepie. Nu op naar de operatie maar. Hopelijk schudt dat de boel wakker van binnen en ben je daarna in één keer zwanger.

C_A, goed dat je de afspraak hebt gemaakt. Een hele stap, maar wie weet, kun je op eenvoudige manier worden geholpen.

En ik zou zeker maandag even bellen GGB want je moet nu wel erg lang wachten. :*

Rottdog, hoe is het met je? Hou je het een beetje uit? Wel of geen zwangerschapsverschijnselen zegt helemaal niets hè? Je kunt echt alleen maar afwachten. :{
pi_91020398
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Natuurlijk, je weet dat het kan gebeuren maar je wilt gewoon graag van start, logisch! :*
pi_91020565
poezebeest -O- dat is inderdaad een teleurstelling, al wist je dat het druk was... ik hoop dat jullie hierna gewoon snel doorkunnen en niet meer zo hoeven te wachten steeds... :*

Ahava ook weer bijna van start, lekker nog een maandje rust zo... :) ik hoop zo dat deze poging gaat lukken bij jou, je bent ook al zolang bezig... :*
pi_91032644
Poezebeest... wat balen... Hopelijk lost de drukte snel op en kunnen jullie gauw verder!

Ik kan even niet alles bijlezen maar ik kom even melden dat we vandaag post hebben gehad van het ZKH... Maandag kan ik bellen voor een echo, bloedtest en zaadanalyse, dit moet binnen nu en 2 weken gebeuren en dan krijgen we 2 februari de uitslagen.
Nou twijfel ik toch of ik nog de HA bel voor die uitblijvende menstruatie... Maarja bellen kan altijd!
pi_91036576
Och lieve dames, wat een spanningen en emoties weer hier :{ Ik leef zo met jullie mee en hoop zo dat jullie zwanger raken, het is jullie zo enorm gegund... :* :* :* voor jullie allemaal.
#geen
pi_91058945
Mijsje :* Wanneer gaan jullie ook alweer verder?

GGB, fijn dat je eindelijk wat hebt gehoord van het ziekenhuis! Ik denk dat ik de huisarts evengoed wel zou bellen hoewel hij/zij waarschijnlijk zal zeggen dat je het aan de gyn moet voorleggen.

Dankjewel, DuchessX. :*
pi_91068255
Ik lees al een tijdje mee in dit topic, maar wil toch wel graag komen meekletsen :)
Ook nu ik zie dat er meerdere dames zijn die net de stap naar de gynaecoloog hebben gezet.

Wij proberen nu al een tijdje om zwanger te worden, maar helaas nog niet gelukt. Mijn menstruatiecyclus werkt ook niet mee; wisselt tussen de 35 en 75 dagen. Een laparoscopie heb ik al achter de rug (ook ivm andere klachten) maar hier zijn geen rare dingen gevonden. Mijn eileiders zijn daarbij ook doorgespoeld, deze waren open. De gyn heeft wel vastgesteld dat ik een aantal PCO kenmerken heb (heel onregelmatige cyclus dus, waarschijnlijk geen eisprong, veel eiblaasjes) en bij mijn volgende menstruatie gaan we starten met fertiliteitsonderzoeken. Dus bloedprikken op dag 3, echo, zaadtest, enz. Ik ben heel benieuwd! Maar dat zal nog wel een paar weken duren.

Denken jullie dat ik die cyclus ook meteen met clomid zal mogen starten? Of gaan ze alleen nog maar wat hormoonwaardes bepalen enzo in die cyclus? Dit ben ik vergeten te vragen.

Voor jullie allemaal ga ik ook duimen! Hopelijk kunnen we snel weg uit dit topic :*
pi_91068321
GGB, maakt het bij jou niet uit op welke dag je bloed laat prikken? Of heeft dit te maken met je uitblijvende menstruatie?
pi_91068504
Flienepien, welkom!
Volgens mij maakt het niet uit wanneer ik bloed ga prikken, er stond in ieder geval geen tijd in de folder die ik heb gekregen. Maarja ik vraag morgen even alles nog een keer na, en dan hoor ik het vanzelf wel.

DuchessX, dankjewel!
  zondag 9 januari 2011 @ 16:31:05 #172
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91070608
Flienepien, toen wij begonnen met de onderzoeken moesten we eerst alle onderzoeken afwachten. Die werden bij de eerst volgende afspraak bij de gyn besproken en toen konden we met clomid beginnen. Misschien dat dit bij jou ook in de volgorde zal gaan, maar daar kom je gauw genoeg achter ;).

Succes met je behandeling! ^O^

Rottdog... hou je het nog een beetje vol??? :*

[ Bericht 12% gewijzigd door Jose81 op 09-01-2011 22:09:42 ]
pi_91104831
Jose81, bedankt voor je reactie! Klinkt heel logisch inderdaad. Ik ben gewoon een beetje ongeduldig, het kan mij niet snel genoeg gaan nu :)

GGB, ik ben benieuwd hoe het bij jou allemaal zal lopen!
  maandag 10 januari 2011 @ 09:51:45 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91104887
:o Ik lees het nu pas, Rottdog! :o Wat een onzekerheid!
En wat ik zelf ook heel naar zou vinden, een tikkie hoop waarvan ik geloof ik helemaal niet zou willen weten dat het er was tot er zekerheid was. ;)
Hoe is het nu? Hou je het nog een beetje uit tot morgen?
Meid, ik zit zo ongelofelijk in de duimstand! Als ik toch iemand gun om op een supermanier aan 2011 te beginnen ben jij het wel! :Y :*
  maandag 10 januari 2011 @ 11:18:53 #175
61800 Rottdog
pi_91107211
Thnx dames :*

De testen zijn in elk geval gehaald en schijt eigenlijk wel een beetje bagger wat betreft de uitslag. Heb het gevoel op dit moment erg geleefd te worden en weet niet eens of ik het wel leuk vind maar nog 1 daggie nagelbijten.

Heb zo'n dood mus gevoel dat het te mooi is om waar te zijn.

Rare is twee jaar geleden was het dezelfde periode en was de start ook zo vaag gelopen.

Kortom het is dat ik niet in mijn bed kan liggen en morgen pas wakker mag worden anders had ik dat graag gedaan.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:35:18 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91107775
Ja precies, dat kan ik me zo goed voorstellen, dat te mooi om waar te zijn. :Y
Maar goed, heel soms is het dat gewoon niet, en daar duim ik nu voor hoor! :Y :*
pi_91108008
Rottdog ik ga duimen hoor!

Ik zal vanavond me eens even inlezen :s)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:05:54 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91108808
Rottdog ook ik duim in volle hevigheid met de rest van de dames mee voor een dikke dubbele streep morgen!! :*

Poezebeest -O- , hopelijk geen vertragingen meer vanaf nu! :*

Voor alle nieuwe dames hier hoop ik, net als voor iedereen in dit topic, dat ze hier maar heel kort hoeven te blijven!
pi_91108946
* GirlGoneBad gaat ook in de duimstand voor Rottdog!
pi_91113809
Ik kan het me zo goed voorstellen, Rottdog! Ik zou ook het liefst een dekbed over mijn hoofd trekken en pas morgen weer wakker worden. :* Ik blijf duimen voor je.

Wij zijn vandaag voor het eerst sinds een jaar weer naar het ziekenhuis geweest. Heel vreemd. En confronterend ook. Toen ik thuiskwam voor het eerst sinds lange tijd een huilbui. Waarom wil het verdorie nou niet gewoon lukken en moet al dat gedoe erbij komen kijken?! Ik heb er helemaal geen zin meer in! Maar ja, als we kinderen willen, zullen we wel moeten. K*zooi.

Woensdag horen we trouwens de uitslag van de opzwemtest. Bij mijn zagen we op de echo een cyste van ruim 4 bij 2,5 cm en maar weinig follikels. Zelfs al hadden we deze maand willen starten, dan had de arts ons dat afgeraden. Een andere maand maken we meer kans. Komt goed uit dus.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:47:19 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91114984
Gewoon ff een :* voor jou Ahava. Bah, wat een k*zooi is het toch ook -O- .

Gaan ze nog wat doen aan de cyste of wachten ze dat gewoon af?
pi_91118613
Ahava... :* Wat een pokkezooi...
pi_91134011
Ahava... :* :* :* ... en die cyste... is dat een vochtcyste?

Rottdog.. ik duim voor je hoor!! ^O^ :*
pi_91134704
Ahava even een :* Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt.

Rottdog, succes morgenvroeg.
pi_91135225
Rottdog, ik hoop zo hard om morgen een post te zien in het update-topic en heel veel posts in dit topic :*

Voor alle andere dames: heel veel succes en voor jullie allen een dikke :* Ik weet nog dat we in januari 2008, na veel wikken en wegen, met lood in de schoenen de eerste stappen hebben gezet in de medische mallemolen en wens jullie uit de grond van mijn hart allemaal hetzelfde resultaat toe.
pi_91137424
Ik dacht... Leo komt weer terug. ;)
pi_91137836
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik dacht... Leo komt weer terug. ;)
I wish ;)
pi_91137883
:* Ahava, even een dikke knuffel... dat gedoe is ook gewoon kut... ik hoop zo dat het nu wel gaat brengen wat je al jaren wenst... :* wel balen van de cyste... als die er volgende maand nog zit, kun je dan wel verder?

:* Rottdog... ik hoop zo op dubbele streepjes morgen... maar ik kan me het gevoel ook wel voorstellen van "te mooi om waar te zijn"... :*

Ik kreeg vanavond een telefoontje van een collega... heel erg lief, ze wilde me spreken voor ze het hele team spreekt morgen tijdens de plenaire vergadering... ze is al 3 maanden zwanger... ouch... dat deed wel even zeer en ik heb het er nu wel heel moeilijk mee moet ik zeggen... ik hoop dat dat morgen wel weer gaat, zo stom als ik ga zitten huilen als ze heel mooi nieuws deelt met het team...
pi_91141034
Mijsje en Ahava voor jullie beide even een hele dikke knuffel :*

Rottdog, heel veel succes morgen! Ik duim voor twee streepjes!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:10:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91149683
Ik durf het amper te vragen. :@
Maar ik doe het toch, omdat ik zo enorm hoop op een positief antwoord...
Dus:

En?

*hoopt*
*duimt*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:19:24 #191
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91149757

Rottdog wat hoop ik voor je dat je twee streepjes hebt geplast!
pi_91149904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf het amper te vragen. :@
Maar ik doe het toch, omdat ik zo enorm hoop op een positief antwoord...
Dus:

En?

*hoopt*
*duimt*
Ik had precies hetzelfde... :@
Zit sinds vanmorgen kwart over 6 het topic al in de gaten te houden in de hoop op goed nieuws!

Ik blijf nog even flink doorduimen voor een mooi tweede streepje
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:18:43 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91156684
Mooi om te zien hoe de teller met de views van dit topic gestaag op blijft lopen met elke keer dat iemand toch even komt kijken of er nieuws is. :Y

Sorry, sorry allemaal. :@ Maar ik blijf zelf ook steeds in mijn AT kijken om te zien of het topic al gekicked is. Ik hoop dat de stilte betekend dat Rottdog meteen de zolder op gedoken is om al het babyspul te voorschijn te trekken. :Y O+

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 11-01-2011 13:00:10 ]
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 12:24:11 #194
5428 crew  miss_sly
pi_91156899
Nou BE niet doen!Ik hou het namelijk ook in de gaten :@

En ik hoop ook dat de stilte goed nieuws betekent. Wat zou dat mooi zijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:15:03 #195
61800 Rottdog
pi_91158744
Test was jammer genoeg negatief, wachten op de duivels -O-

Plan is eerst ongesteld worden en dan bellen voor het traject, geen medisch gedoe verder ivm overgewicht. Allemaal een beetje koud en rauw op mijn dak vandaag, ben dus aan het coconnen geslagen.

wat betreft baby spullen BE die heb ik allemaal aan dinnetje gegeven, in de steek gelaten toen ze 6 wk zwanger was
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 13:17:38 #196
5428 crew  miss_sly
pi_91158834
Rottdog :* ik had het zo graag anders gezien :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:27:33 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91159224
He bah Rottdog, wat onwijs jammer. Ik had je zo die streepjes gegund! :*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:31:13 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91159355
Ah nou nee toch... -O- :'(
Shit! Ik had het je zo enorm gegund...

Dat van die spullen wist ik niet. Was ook maar gewoon een gekke draai van mezelf. :@
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:41:55 #199
61800 Rottdog
pi_91159731
Geen gekke draai hoor BE, spulletjes zijn ook nog niet zo lang weg, vriendinnetje krijgt haar kindje in maart.
pi_91159737
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef Rottdog het volgende:
Test was jammer genoeg negatief, wachten op de duivels -O-

Plan is eerst ongesteld worden en dan bellen voor het traject, geen medisch gedoe verder ivm overgewicht. Allemaal een beetje koud en rauw op mijn dak vandaag, ben dus aan het coconnen geslagen.

-O- Ook ik was aan het hopen en duimen. Cocon ze :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')