Same here!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
En een zoen voor Ahava.Cystes zijn kut
(heb ik 1 keer gehad, de maand daarna was ik zwanger)
Rottdog, sterktequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jose81 het volgende:
Same here!!![]()
Zou dat dan het wondermiddel zijn?!
![]()
Daarom heb ik al 3 maanden getemptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Ik duim voor een snelle doorverwijs-actie van je huisarts charmed_angel! Die van mij deed dat vorig jaar gelukkig wel (en gaf toen inderdaad ook de tip om alvast te temperaturen etc. zodat je al wat zaken voor bent waar ze bij fertiliteit ws. toch mee zullen komen).
quote:
Sinds zondag is nog niet zo lang. Ik had pas een broedkip gevoel toen ik overstimulatie had. Bij het normale prikken heb ik geen last gehad. Nu deed de eerste stimulatie niet veel. De 2de stimulatie was een overstimulatie. En de laatste was netjes met 11 eitjes. Dus geen zorgen. Gewoon de echo afwachten. Elke keer is weer anders (helaas dat wel).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef sproet-je het volgende:
Fijn C_A!! En klumsy veel plezier![]()
Even vraagje voor de andere ivf'ers icsi. Volgens mij had ik de vorige keer (maar dat is dus al een paar jaar geleden) een heel vol gevoel in mijn buik, alsof ik een echte broedkip was. Nu heb ik van heel veel last maar niet van mijn buik, ben dus stiekem erg bang dat er niet zo heel veel eitjes zijn. Hadden jullie altijd een broedkip gevoel? Misschien moet ik me nog niet zo'n zorgen maken, ik ben pas sinds zondag de stimulerende hormonen aan het prikken.
misschien de ene maand wel een eisprong en de andere maand niet... of een minder goedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het zal mij overigens niets verbazen als ik deze ronde geen eisprong had, of in ieder geval geen goede? Het is niet zo'n mooie curve als vorige keer, in ieder geval.
Ze gaan je echt die "pijn" niet aan doen voor 2 eitjes. Dat kost gewoon te veel een IVF poging voor 2 eitjes. Dan krijg je idd een IUI. Doen ze er tenminste nog wat mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb net mijn echo gehad en. Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Pffff, heb is vandaag blue monday en wat mij betreft klopt dat precies....
He bah sproetje, wat een tegenvaller. Daarom gewoon even een hart onder de riem voor jou op deze voor jou veel te blauwe maandag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb net mijn echo gehad en. Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Pffff, heb is vandaag blue monday en wat mij betreft klopt dat precies....
Bij mij stond LH wel aangevinkt geloof ik. Maar wat er nou allemaal precies op stond, heb ik niet onthouden, eigenlijk had ik gewoon even een kopietje moeten maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Flienepien het volgende:
GGB, fijn dat je die onderzoekjes achter de rug hebt. Weet jij toevallig wat er bij jou op het labforumlier stond aangekruist? (Bij mij alleen oestradiol en FSH, terwijl ik dacht dat LH juist ook belangrijk was bij PCO? Nu vraag ik me af of hij dit vergeten aan te kruisen is..).
Ik ben nieuw hier, maar wat is Pregnylquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag. Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!
Pze, ik duim heel stiekem toch maar voor je.
Er komt gewoon geen volgende rondequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag. Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!
Pze, ik duim heel stiekem toch maar voor je.
Aha ok! Ik snap hem, dus je kan gewoon gewoon bevrucht worden nu.... omdat je eitje springt en omdat je sex gaat hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef sproet-je het volgende:
c-a, pregnyl zorgt ervoor dat je ei springt!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef mijsje het volgende:
ik post nu niet zoveel meiden, niet omdat ik niet meelees en niet omdat ik jullie niet op de hoogte wil houden, maar meer omdat ik het voor mezelf wat verder weg wil zetten.
Thanks Mijsjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef mijsje het volgende:
ik had wel wat napijn, maar dat was prima te doen met pijnstillers en ik was 2 weken thuis erna. 1 week had ik echt nodig na de operatie, en 1 week om weer bij te komen...
komt goed meisje
wow das wel heel spannend allemaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Komt goed Boepie, u can do it!
Dank voor het duimen dames, maar ik zie weer bruine smurrie komen. Zal wel een wat langere cyclus zijn door mijn pittige griepje met hoge koorts. Maar: zkh belde en ik mag komende dinsdag de ivf komen plannen. Poeh. da's snel ineens. Kan tot de punctie nog wel 7 weken duren ofzo, maar toch. Spannend.
Oh, die staan bij mij ook stof te happenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
die heb ik ook altijd (als ik eraan denk om ze te nemen dan...)
Wij hebben alleen een kruidvat hier.... is er iets vergelijkbaars van de kruidvat?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
die heb ik ook altijd (als ik eraan denk om ze te nemen dan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |