abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91454387
Je hoeft echt niet zenuwachtig te worden hoor :)
Ik vond mijn eerste gesprek eigenlijk heel prettig!
Ik ben alleen gegaan, mijn vriend kon niet mee, maar dat was geen probleem...
Eerst een gesprek gehad over m'n cylcus ( nouja het uitblijven daarvan :P )
en daarna een inwendige echo gehad. Misschien een beetje ongemakkelijk
als je daar voor de eerste keer zo heel charmant ligt, maar ik vond het geen vervelende
ervaring en vond het ook erg intressant om allemaal eens te zien :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_91454433
Super trouwens dat je de 31e "al" terecht kan!
pi_91454531
Ik heb het niet zo op ziekenhuizen enzo :@

Mijn man zit waarschijnlijk in het buitenland, maar ik ben nogal een schijterd :@
Er mag wel iemand mee dan? Mijn moeder ofzo :')

Het rare is, ik heb een normale cyclus. Cyclussen van 27 - 33 dagen.

Ik heb geloof ik wel de beste gyn in het ziekenhuis. Ik wilde een vrouwelijke, maar toen dacht ik... waarom eigenlijk :') Dus nu heb ik een man, waarvan de recenties goed zijn....

Maar 31 is best wel snel ja :o

Ow en die inwendige echo.... best eng. Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen.
Ik ben blij dat ik 4-2 ongesteld moet worden en niet tijdens zo'n echo :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 11:19:50 ]
pi_91454701
Tuurlijk mag je iemand meenemen!
Moet je ook gewoon doen hoor als je dat zelf prettiger vind :)
Ik vond het juist wel fijn om alleen te gaan...

Ik heb geen idee wat voor onderzoeken ze verder gaan doen aangezien jij een
normale cylcus hebt... Mijn vriend heeft helemaal geen onderzoeken gehad,
maar dat komt denk ik omdat ik heel duidelijk PCOS heb. Zou best kunnen als
blijkt dat de Clomid wel wat voor mij doet, maar ik nog steeds niet zwanger word,
dat dan mijn vriend ook getest moet gaan worden... ( Daar ga ik in ieder geval wel van uit )

En ik zou inderdaad ook voor de beste gyn gaan ipv voorkeur voor een man of vrouw :)
pi_91462118
Eerst even een dikke :* voor Sproet-je... Wat een klotezooi...

C_A, fijn dat je de 31ste al terecht kunt!!! Ik zou gewoon iemand meenemen hoor, 2 personen horen altijd meer dan 1 zeg ik altijd! Jammer dat je O+ niet mee kan...

Wij hebben vanmorgen het 'rondje zkh' gemaakt... Zaad afgeleverd bij het lab, bloed laten prikken en inwendige echo en uitstrijkje gehad. Ik had een vrouwelijke gyneacologe, die volgens mij een beetje d'r mond voorbij praatte... Ze liet me alles zien met de nodige uitleg. De eierstokken zitten vol met eiblaasjes, het waren er meer als 10 per kant zei ze, en met de informatie dat ik 95 dagen wacht op mijn }) concludeerde ze dat het waarschijnlijk PCO zou zijn.
Maar goed, we wachten af, 2 februari krijgen we de definitieve uitslag...
pi_91469008
van de week moest ik in de bakkerij werken en ik was bezig om een broodje te maken voor een klant.
die zei voor de grap. je hebt zeker na zo`n werkdag geen zin om brood voor je kinderen te maken.
ik lachtte maar even schaapachtig en moest mijn antwoord even inslikken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_91469794
C_A, bij mijn eerste afspraak bij de gyn bleef het ook bij een gesprek en inwendige echo. Toen alles even rustig laten bezinken, en twee weken later de volgende afspraak. Ik zou wel iemand meenemen hoor als je dat prettig vindt, is altijd fijn als er nog iemand meeluistert. Mooi dat je de 31e al terecht kan!

GGB, fijn dat je die onderzoekjes achter de rug hebt. Weet jij toevallig wat er bij jou op het labforumlier stond aangekruist? (Bij mij alleen oestradiol en FSH, terwijl ik dacht dat LH juist ook belangrijk was bij PCO? Nu vraag ik me af of hij dit vergeten aan te kruisen is..).

Winterstorm, lastig he, sommige opmerkingen.. :{
pi_91479800
Flienepien, ik zou het gewoon even navragen in het ziekenhuis. Kun je de fertiliteitspoli niet even bellen? :Y

CA, in het ziekenhuis waar ik ging, vonden ze het wel fijn dat je samen kwam bij een eerste afspraak, zodat ze konden 'zien' dat we er allebei voor gingen, zeg maar. Maar natuurlijk, als je man niet kan, kan hij niet en gaat hij toch gewoon een andere keer mee?
Een inwendige echo is inderdaad niet fijn als je ongesteld bent ( :r ), maar houd er rekening mee dat dat misschien ook nog een keer moet. Ze kunnen dan goed zien of je baarmoeder zich goed verschoont...

Sproet, wat balen joh... vooral omdat je zo'n goede hoop had... bah.. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91486758
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Flienepien het volgende:
GGB, fijn dat je die onderzoekjes achter de rug hebt. Weet jij toevallig wat er bij jou op het labforumlier stond aangekruist? (Bij mij alleen oestradiol en FSH, terwijl ik dacht dat LH juist ook belangrijk was bij PCO? Nu vraag ik me af of hij dit vergeten aan te kruisen is..).
Bij mij stond LH wel aangevinkt geloof ik. Maar wat er nou allemaal precies op stond, heb ik niet onthouden, eigenlijk had ik gewoon even een kopietje moeten maken.
Ik denk dat je beter even naar je gyn kan bellen voor de zekerheid, beter 1x teveel bellen dan dat je straks weer terug kunt gaan om bloed te prikken.

Winterstorm666, tja, dat zijn inderdaad van die opmerkingen waar je maag even van omdraait.
pi_91502688
Dankjewel, meiden. Ik zit ook echt lekkerder in mijn vel. Het is nog wankel, ben nog wat sneller uit mijn doen dan vroegah maar het gaat echt de goede kant op. Gisteren een echte baaldag want megatas vol medicijnen opgehaald bij de apotheek, kraamcadeautje gekocht en op kraamvisite geweest. Bah bah bah.
Maar vandaag weer een nieuwe dag waarop ik me weer even op heel andere dingen ga richten. Belangrijk in het proces van loslaten! :) Hopelijk kan ik dat positieve gevoel vasthouden als we weer echt gaan beginnen.
O ja, en ik heb gisteren maar wel even gebeld voor de uitslag van de opzwemtest: die was goed dus we kunnen in principe van start.

Heb je nog gebeld gisteren, PZE?

Wat balen, Sproetje! Dat is een tegenvaller, zeg. Vooral omdat het zo anders voelde. :*

C_A, je neemt mee wie je mee wilt nemen. Dat bepaal jij. Bij mij is mijn vriend steeds mee geweest. Omdat bij ons niet duidelijk was waar de oorzaak lag, werd hij betrokken bij de onderzoeken. Wij moesten ook een vragenlijst door lopen met de gyn, waarin ook vragen voor hem stonden.

Moeilijk is dat hè, winterstorm. Zoveel mensen gaan er maar vanuit dat je kinderen hebt. Dat geeft toch even een steek, zon opmerking/vraag.

GGB, 2 februari is gelukkig al snel!

Gewoon even bellen en vragen, hoor, Fienepien.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_91512727
Ahava, goed dat de opzwemtest goed was. Let's go! Moeilijk soms, kraamvisite komt soms nogal op moeilijke momenten. :*

Heb nog niet gebeld, we hebben besloten dat ik eerst even ongesteld moet worden. Ben soort van overtijd. Nu ziek thuis, als ik niet ongesteld word ga ik vr of zaterdag testen. Niet dat ik hoop heb, maar geen bloed geeft moed...
pi_91528510
Dankjewel, PZE.
Ja, je krijgt dan toch hoop hè? Ik stiekem ook, voor jou! Ik ga zachtjes duimen... :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_91531189
Charmed Angel: ik zag ook op tegen de eerste afspraak maar dat hoef je niet te doen. Vooral na een aantal inwendige echo's denk je: waar heb ik me zo druk over gemaakt?! Als dat alles is! Het is gewoon het onbekende waar je tegenaan hikt. Wel een tipje om het makkelijker te maken: beetje meepersen. En dan is het vervolgens interessant om je baarmoeder en eierstokken te zien. ;-)

Natuurlijk weer een meelevende :* voor iedereen!
pi_91551486
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag 8-) . Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!

Pze, ik duim heel stiekem toch maar voor je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91551836
:* ik post nu niet zoveel meiden, niet omdat ik niet meelees en niet omdat ik jullie niet op de hoogte wil houden, maar meer omdat ik het voor mezelf wat verder weg wil zetten. de vorige cyclus heb ik me heel erg gesteund gevoeld door de lieve woorden hier, maar de keerzijde was dat ik er zo ontzettend bovenop zat, dat het een periode vol stress was. dat probeer ik deze keer wat te minderen.
we zijn wel begonnen met de medicijnen en de eerste echo's zitten er ook weer op, maar verder ga ik deze ronde er niet al te diep op in. gewoon om mezelf te beschermen. ik ben er nu al zolang mee bezig, ik merk dat de hoop minder wordt en het verdriet en de stress groter... ik kom wel vertellen als ik iets heb gedaan/gemerkt/gehoord hoor, en ik lees heel veel mee en ik leef heel veel mee...

Sproet... :* balen dat het afgeblazen is, maar ook wel fijn dat ze niet koste wat koste door gaan in een poging... ik hoop dat het met een verhoogde dosis beter gaat lukken qua hoeveelheid eitjes :)
pi_91552928
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag 8-) . Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!

Ik ben nieuw hier, maar wat is Pregnyl :@
pi_91553872
c-a, pregnyl zorgt ervoor dat je ei springt!
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:17:28 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_91553979
Zo al weer een tijdje niet meer gereageerd, de laatste weken niet zo bezig met zwanger worden, voel me ook eindelijk weer goed in mijn velletje, waardoor er een grote schoonmaak heerst in mijn huis, mijn hoofd, zelf in hyves heb ik opruiming gehouden :o

Ik zal eens ff kijken of ik het allemaal goed onthouden heb

@TM ik zag mooi echofoto's van je meisje O+ het schiet al op, lijkt wel gisteren toen je kwam melden dat je zwanger was

@charmed_angel spannend een afspraak bij de gyn, ik kreeg bij mijn eerste afspraak een inwendige echo en ze toucherde me, verder vragen ze veel over je cyclus enzo. Niet bang zijn hoor, jammer dat je man niet mee kan, dus gewoon lekker je moeder meenemen, 2 horen er meer dan 1 en ti's toch wel fijn als je daar niet zo alleen zit.

@Boepie ik zag dat je ongesteld was geworden en dat je nu ook geopereerd kon worden, hoe gaat het nu met je??

@Rottdog het klonk zo hoop gevend, zo balen meis * droomvrouwtjegeeft dikke knuffel

@Poezebeest balen dat je wegens drukte niet kan starten, gelukkig gaan de weken snel voorbij en geniet nog maar even van de rust

@GGB pff wat een lange cyclus zeg, ben alleen ff kwijt of je al ongesteld was geworden, en anders zoals zoals de andere meiden al zeiden gewoon ff met het ziekenhuis bellen. Lijkt me ook geen prettig gevoel.

@ahava :* ik hoop zo dat deze ronde jullie wondertje oplevert. Wel balen van die cyste. En een *O* voor de opzwemtest

@winterstorm :* tja soms worden er opmerkingen gemaakt die voor andere zo logisch zijn. Toch denk ik dan weleens, waarom gaat iedereen er maar vanuit dat je kinderen hebt en dat het ook allemaal maar spontaan gaat zonder moeite.. Gewoon lekker laten gaan, men weet niet beter :*

@klumsy ik zag dat je in je vruchtbare dagen zit, de straks weer de wachtweken in. Spannend!!

@Sproetje :* wat een tegenvaller, hopelijk zorgt de volgende ronde met meer hormonen voor meer eitjes.. Of is het gewoon niet nodig omdat het alsnog raak is!!

@PZE ook hier word er zachtjes voor je geduimd, zou wel heel mooi zijn :*

@mijsje even een dikke knuffel voor jou. Je gevoel van zelfbescherming is heel herkenbaar, doe vooral waar jij je goed bijvoeld, ondertussen denk ik gewoon aan je :*

Ik zag ook dat er nieuwe aanwas was, welkom ondanks dat dit geen leuk topic is om je te melden. Ik hoop dat jullie ook weer snel doorkunnen.

Voor alle meiden en dikke knuffel :*
Be happy with the little things in life
pi_91564595
Lieve, lieve Mijsje :* ... 't is ook niet niks wat je allemaal meemaakt. Ik moet vaak aan jou en de andere 'oud-gedienden' denken. 't Voelt bijna rot voor mij om hier af en toe te posten en te reageren (ook al weet ik dat jullie altijd zo lief en positief reageren op meiden waarbij het wel gelukt is..). Het voelt zo tegenstrijdig. Toen wij bezig waren voor onze eerste, waren enkelen -waaronder jij- hier ook aan het posten, of kwamen al vrij snel bij dit topic om mee te schrijven. Ik heb nu een gezonde jongen van alweer 2 jaar en de tweede op komst. En echt waar, ik gun het jullie ook zo! Het doet me echt verdriet dat het bij jullie nu nog steeds niet gelukt is... en omdat ik altijd hoop op goed nieuws en ook zo graag van jullie hoop te horen dat jullie ook zwanger zijn, blijf ik hier ook rondhangen. Ik ga pas weg als jullie weg zijn ;)...

Daarom even in het bijzonder voor jou Mijsje, maar ook aan Ahava en PZE: :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91566910
Ik sluit me helemaal aan bij Jose! Een extra dikke knuffel voor Mijsje, Ahava en pze.
pi_91574716
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:

Er komt gewoon geen volgende ronde :P dat zelf aan de slag gaat gewoon helpen dit keer (wat ik vanmiddag al zei: blijf dromen! :P en anders doe ik dat wel voor je!)

En dat geld ook voor jou PZE! :*

Ahava, jij dus ook weer van start. Ik hoop zo ontzettend dat dit keer een doorgaande zwangerschap mag zijn en dat ik over een maand of 9 a 10 bij je op kraamvisite mag komen! :*

Mijsje, ik begrijp je helemaal :Y doe wat voor jou goed voelt! Wij leven gewoon sowieso met je mee, al is het in gedachten :*

Alle andere dames, dikke knuffel! Ook met jullie leef ik mee!
pi_91575752
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef sproet-je het volgende:
c-a, pregnyl zorgt ervoor dat je ei springt!
Aha ok! Ik snap hem, dus je kan gewoon gewoon bevrucht worden nu.... omdat je eitje springt en omdat je sex gaat hebben :9

Ow Spannend :) Duimpjes :s)
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef mijsje het volgende:
:* ik post nu niet zoveel meiden, niet omdat ik niet meelees en niet omdat ik jullie niet op de hoogte wil houden, maar meer omdat ik het voor mezelf wat verder weg wil zetten.
:* Toen ik net in het andere topic kwam, schaamde ik me soms, omdat ik van die rare vragen stelde soms.... en dat ik te snel met diverse dingen bezig was... En jij zette me soms wel op me plaats.... bedankt daarvoor :* En nu zit ik hier ;( En hoop ik dat jij hier sneller weg bent dan ik ;)
pi_91576993
Droomvrouwtje dat klinkt goed ze ;) lekker schoon schip maken.

Charmed-Angel, geeft toch niets? gebeurt mij ook wel eens hoor.
Enne Mijsje, Ahava en Prinseszondererwt :*
Sproet-je succes met de precnyl ik ga in de duimstand ^O^
en voor iedereen natuurlijk een :*

Hier alles wel aardig, vlg week is het al zover en ik kijk er niet naar uit, knijp hem voor de narcose, maar dat is denk ik omdat het nieuw is voor me, heb nog nooit zoiets meegemaakt (behalve dat ik wel vaak in ziekenhuis kom maar niet voor zoiets engs)
Zie het allemaal wel.. ziekmelding is alvast geregeld, werk weet ervan, is goed ontvangen ook en prive een paar mensen maar, hoop maar dat alles goed gaat en goede uitslag heb? en dat ik snel weer lekker in mijn ritme terug ben dan ;)
pi_91577512
:* CA, lief van je. Geeft niet hoor, iedereen heeft dat wel eens, maar ik weet nu dat je gewoon erg enthousias was... ik had je ook liever niet hier begroet, maar liever meteen uitgezwaaid naar Z&G... :*

:* bedankt meiden.

ow en Boepie, ik kan je alleen over mijn ervaring met narcose vertellen, ik kan er goed tegen en word er prima wakker uit, en ik vind het een heeeeeerlijk gevoel om met de narcose in slaap te vallen... ik hoop dat jij ook zo'n ervaring gaat krijgen. ik hoop ook op een goede operatie verder met een duidelijke uitkomst... :*
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:14:48 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91578386
@Boepie; narcose is best relaxed hoor... even aftellen tot 0, maar je komt niet verder dan 8! En daarna ben je weer wakker.... heel raar, maar echt relaxed gewoon. Verder alvast succes met de operatie!! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')