Zo al weer een tijdje niet meer gereageerd, de laatste weken niet zo bezig met zwanger worden, voel me ook eindelijk weer goed in mijn velletje, waardoor er een grote schoonmaak heerst in mijn huis, mijn hoofd, zelf in hyves heb ik opruiming gehouden
Ik zal eens ff kijken of ik het allemaal goed onthouden heb
@TM ik zag mooi echofoto's van je meisje

het schiet al op, lijkt wel gisteren toen je kwam melden dat je zwanger was
@charmed_angel spannend een afspraak bij de gyn, ik kreeg bij mijn eerste afspraak een inwendige echo en ze toucherde me, verder vragen ze veel over je cyclus enzo. Niet bang zijn hoor, jammer dat je man niet mee kan, dus gewoon lekker je moeder meenemen, 2 horen er meer dan 1 en ti's toch wel fijn als je daar niet zo alleen zit.
@Boepie ik zag dat je ongesteld was geworden en dat je nu ook geopereerd kon worden, hoe gaat het nu met je??
@Rottdog het klonk zo hoop gevend, zo balen meis
* droomvrouwtjegeeft dikke knuffel@Poezebeest balen dat je wegens drukte niet kan starten, gelukkig gaan de weken snel voorbij en geniet nog maar even van de rust
@GGB pff wat een lange cyclus zeg, ben alleen ff kwijt of je al ongesteld was geworden, en anders zoals zoals de andere meiden al zeiden gewoon ff met het ziekenhuis bellen. Lijkt me ook geen prettig gevoel.
@ahava

ik hoop zo dat deze ronde jullie wondertje oplevert. Wel balen van die cyste. En een

voor de opzwemtest
@winterstorm

tja soms worden er opmerkingen gemaakt die voor andere zo logisch zijn. Toch denk ik dan weleens, waarom gaat iedereen er maar vanuit dat je kinderen hebt en dat het ook allemaal maar spontaan gaat zonder moeite.. Gewoon lekker laten gaan, men weet niet beter
@klumsy ik zag dat je in je vruchtbare dagen zit, de straks weer de wachtweken in. Spannend!!
@Sproetje

wat een tegenvaller, hopelijk zorgt de volgende ronde met meer hormonen voor meer eitjes.. Of is het gewoon niet nodig omdat het alsnog raak is!!
@PZE ook hier word er zachtjes voor je geduimd, zou wel heel mooi zijn
@mijsje even een dikke knuffel voor jou. Je gevoel van zelfbescherming is heel herkenbaar, doe vooral waar jij je goed bijvoeld, ondertussen denk ik gewoon aan je
Ik zag ook dat er nieuwe aanwas was, welkom ondanks dat dit geen leuk topic is om je te melden. Ik hoop dat jullie ook weer snel doorkunnen.
Voor alle meiden en dikke knuffel