abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91579071
Thanks meiden :)
enne hoe zit het met de napijn en hoe lang waren jullie thuis? (ik wordt volgens mijn cyclus een dag 1 a 2 erna ongesteld, foutje in de planning :D )
pi_91579428
ik had wel wat napijn, maar dat was prima te doen met pijnstillers en ik was 2 weken thuis erna. 1 week had ik echt nodig na de operatie, en 1 week om weer bij te komen... :)
komt goed meisje :*
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:29:52 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91579527
Ik kan alleen praten over de narcose; de operaties hadden met heel wat anders te maken... teen en amandelen....dat laatste geen aanrader op je 26ste
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91580369
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef mijsje het volgende:
ik had wel wat napijn, maar dat was prima te doen met pijnstillers en ik was 2 weken thuis erna. 1 week had ik echt nodig na de operatie, en 1 week om weer bij te komen... :)
komt goed meisje :*
Thanks Mijsje :*
pi_91604983
Komt goed Boepie, u can do it! :*

Dank voor het duimen dames, maar ik zie weer bruine smurrie komen. Zal wel een wat langere cyclus zijn door mijn pittige griepje met hoge koorts. Maar: zkh belde en ik mag komende dinsdag de ivf komen plannen. Poeh. da's snel ineens. Kan tot de punctie nog wel 7 weken duren ofzo, maar toch. Spannend. :X
pi_91609034
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Komt goed Boepie, u can do it! :*

Dank voor het duimen dames, maar ik zie weer bruine smurrie komen. Zal wel een wat langere cyclus zijn door mijn pittige griepje met hoge koorts. Maar: zkh belde en ik mag komende dinsdag de ivf komen plannen. Poeh. da's snel ineens. Kan tot de punctie nog wel 7 weken duren ofzo, maar toch. Spannend. :X
wow das wel heel spannend allemaal ;) ik ga duimen voor je *O*
pi_91629016
pze, wat lees ik nou, dinsdag al!!!! Wow dat is misschien wel een pleister op het toch ongesteld worden?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91629110
PZE, spannend!! Ik ga vast voor je duimen!! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91629743
Pze; wat spannend! Dan gaan we ongeveer gelijk op want ik begin eind februari met spuiten.

Mijsje; knuffel voor jou! Ik snap het afstand nemen wel hoor. Ik lees hier ook regelmatig mee, maar reageer niet overal op om er niey teveel mee bezig te zijn.

Isla; hoe is het met jou?
pi_91671504
*O* voor het plannen van de ivf van pze...

hier is het helemaal niet zeker of er deze ronde wel een tp kan komen... ik heb griep met koorts enzo, dus het wordt afwachten... -O-

:* boepie

:* poezebeest... ik snap je helemaal... :*
pi_91672588
Dank voor alle jompels. O+

Mijsje, dat is echt... -O- Veel beterchap, hopelijk kan het toch nog doorgaan.
pi_91676989
Ach Mijsje... dat is balen... Beterschap! :*

Isla, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is... :*

Verder voor iedereen: :* ^O^ :* ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91787453
Even snel een berichtje van mij ( want zit op het werk )
Vanmorgen een inwendige echo gehad om te kijken of de Clomid gewerkt heeft...
Er was helaas niks te zien waaruit blijkt dat er een eisprong is geweest, of nog aan zit te komen.
Voor de zekerheid ook bloed geprikt, de uitslag daarvan krijg ik woensdagochtend.
Ik ga er vanuit dat de clomid dus niet heeft gewerkt en als de bloeduislag woensdag dat
bevestigt dan zal ik met een nieuwe kuur moeten beginnen maar dan dubbele dosis.
Erg jammer, maar hopelijk slaat de dubbele dosis wel aan :)

Succes iedereen, zal vanavond eens bijlezen...

Mijsje alweer opgeknapt?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 24 januari 2011 @ 13:17:34 #289
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_91794511
Jammer klumsy dat de clomid niet heeft gewerkt :*

Hier gaan we morgen weer van start de eerste ei echo staat gepland.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:36:09 #290
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91795353
Ik heb eindelijk weer de beschikking over een fatsoenlijke computer, dus ik laat weer wat van mij horen. :+

Klumsy, balen dat de clomid verhoogd moet worden. -O-

Meisje, snel beter worden hoor, ziek zijn is sowieso niets... }:|

pze en rottdog, veel succes morgen!

Ik heb vanmorgen de afspraak met het ziekenhuis uitgesteld, omdat ik vermoed dat de pillen van de Etos hun werk doen. Ik had deze ronde een cyclus van 26 dagen en een luteale fase van 10 dagen. Ik had echt geen idee dat die dingen hun werk zo goed zouden doen. :o Misschien volgende ronde zelfs nog beter, want er staat een tijd van drie maanden voor tot de vitex zijn werk volledig doet. Misschien is het stom toeval, dat kan ook nog, maar met een cyclus van gemiddeld 23 dagen geloof ik daar niet zo in. :) Maar ik wil in ieder geval nog even afwachten om te zien wat de volgende ronde gebeurt. Sementest was niet zo heel gunstig, maar daar maak ik me weinig zorgen over, eerlijk gezegd...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 24 januari 2011 @ 13:56:20 #291
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_91796336
Wat zijn dat voor pillen GWS?
pi_91796629
ik gok op deze Rottdog:

die heb ik ook altijd (als ik eraan denk om ze te nemen dan... :@ )
  maandag 24 januari 2011 @ 14:16:27 #293
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91797249
Dat zijn ze inderdaad Mijsje. :Y Daarnaast slik ik ook nog teunisbloemolie met B6, ook van de Etos.

Ik heb een leuk pillendoossetje dat ik regelmatig bijvul, en ook de vitaminepillen van Annicka zitten daar in. Op die manier vergeet ik ze niet (zo vaak :@ :P ).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_91798096
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
Oh, die staan bij mij ook stof te happen :@

Hier de eerste echo (tijdens menstruatie) gehad. Vrijdag weer terug komen. Vorige week zag het er rustig uit. Ben benieuwd hoe het er vrijdag uit zal zien.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91812470
Spannend morgen Rottdog! En bij Vlindur alles rustig, dat is nog een goed teken.
Mijsje al opgeknapt?!
pi_91812610
hmmm, een leuk pillendoossetje kan de "trick" doen.... in winkels hebben ze vaak alleen van die suffe... :r niks aan... nu heb ik ze vaak bij m'n wekker, die zie ik iedere morgen en iedere avond...

ik begin weer wat op te knappen, geen koorts meer maar wel heel veel hoesten... en moe... :O
pi_91813233
Mijsje en Klumsy :* . Mijsje ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt en dat de terugplaatsing toch plaats kan vinden. En klumsy, had je al het gevoel dat de clomid niet werkte? Hopen dat de dubbele dosis beter zijn werk doet.

GWS, wat fijn dat die pillen lijken te werken! Ik ben ze sinds een paar dagen ook weer gaan slikken.

PZE, succes morgen! Rotdogg, jij ook natuurlijk!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91836098
PZE succes vandaag!
Rotdogg vandaag ook weer van start las is? Jij natuurlijk ook heel veel succes...

@ Sproet-je, geen idee was ik eigenlijk verwacht had, lichamelijk had ik echt het gevoel dat er van alles gebeurde ( ook de hele tijd een drukkend zeurderig gevoel aan de linkerkant ) maar heb geen een keer een positieve ovu-test gehad... Verwacht ook dat als ze morgen bellen van het ziekenhuis ik gelijk weer kan beginnen met Provera :)

Die Etos Multi Zwanger worden zijn zeker niet aan te raden als je ook Clomid gebruikt?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_91836471
Klumsy, dat spul is altijd aan te raden volgens mij. Want er zit ook foliumzuur in. :Y

Beterschap Mijsje!

En succes voor iedereen! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91836878
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
Wij hebben alleen een kruidvat hier.... is er iets vergelijkbaars van de kruidvat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')