Hilarisch!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
Als het lukt (wel even testen op brandveiligheid of course) een slinger met lichtjes erdoorheen weven en dan ophangen. Zo verberg ik al jaren het snoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef hugsy33 het volgende:
Ik maak er zelf maar een witte kerst van dit jaar, heb al ijsbeertjes en sneeuwsterren.
Moet alleen nog iets verzinnen voor de balken boven mijn bed, de lichtjes van vorig jaar waren veel te fel en je zag alle lelijke snoeren.
iemand ideeën?
Onzin, die dingen zijn allemaal KEMA en TUV getest. En vooral de LED varianten die ook niet warm worden, zijn veilig te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef hugsy33 het volgende:
Sowieso is kerstverlichting vaak niet brandveilig, nooit laten branden als je er niet bij bent dus!
Haha, foto van vorig jaar.quote:
Dit, de sport tijdens kerst is om zoveel mogelijk apparaten en lampjes op 1 verlengdoos aan te sluiten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, die dingen zijn allemaal KEMA en TUV getest. En vooral de LED varianten die ook niet warm worden, zijn veilig te gebruiken.
Wat poepigquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef dylanrr het volgende:
Ik heb echt een heel dik kerstdorp, ik ga hem morgen opzetten en zal dan wat foto's maken, zodat ook jullie mee kunnen genieten van hoe dorpen er in NL ook moeten zijn. Ik zou er in elk geval niet weg te slaan zijn.
Heiligschennis.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
En al mensen met plaatjes van dit jaar?
Jupquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Wel van vorig jaar en het jaar daarvoor:quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
We hebben besloten om de krabpaal maar te pimpen. Gisteren spulletjes voor gekocht en vandaag konden we het niet laten om die zooi er al in te gooienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel van vorig jaar en het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Je kunt wel zien in welk jaar er geen man bij mij in huis woonde, hmm.
Dit jaar gaat deze kerstboom in ieder geval niet opgezet worden, aangezien we niet zoveel plek hebben.
Even kijken of we ergens anders een klein boompje vandaan kunnen halen ofzo.
woow das gaafquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben besloten om de krabpaal maar te pimpen. Gisteren spulletjes voor gekocht en vandaag konden we het niet laten om die zooi er al in te gooien![]()
. We zijn er dus een beetje vroeg bij dit jaar:
[ afbeelding ]
quote:
Nice!quote:
Met speldenquote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Gepimpte krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anne, hoe heb jij die meuk bevestigd aan de paal?
Ah, daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Met spelden.
[ afbeelding ]
En we hebben 1 grote slinger met van dat ijzerdraad erin, dus die blijft uit zichzelf hangen. En een beetje her en der er tussen proppen enzo.
De vlindertjes en bloemen hebben sowieso óf ijzerdraad óf klipjes, dus die konden we mooi aan de 'beplanting' (lees: nepblaadjes) vastmaken die al aan de krabpaal vast zaten.
Gelukkig zitten we in het kersttopic.quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Adelante het volgende:
Hij's wel wat kaal, maar mooie ballen
Ga donderdag nog eens wat erbij kopen. Zitten ook doorzichtige glazen ballen in maar die zie je niet op die foto.quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Adelante het volgende:
Hij's wel wat kaal, maar mooie ballen
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef hugsy33 het volgende:
En je hoopt de oudejaarsloterij te winnen zo te zien
Creaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een kerststukje gemaakt net
[ afbeelding ]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef Adelante het volgende:
Heb de boom in de kamer staan: geur van een echte kerstboom
Nee, want de lichtjes moeten er nog in en hij moet nog behangen worden met ballenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!
Da´s dan ook geen boom, da´s een takquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor 7 euro bij de Intratuin![]()
[ afbeelding ]
Die ook nog eens scheef staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn boompje!
[ link | afbeelding ]
ik heb mezelf ff weggetoverd :p stond ook op de foto haha (en de was staat er ook op trouwens).
Nepboompje, twee jaar terug in de sale gekocht bij V&D.. bevalt nog steeds goed! hij is lekker smal en maar 150cm hoog, past goed in onze (niet al te grote) kamer!
Lekker helemaal rood dit jaar, vind het wel wat hebben (normaal heb ik ouderwets rood met zilver)
Mooie boomquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Wat super cute!quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een kerststukje gemaakt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Jij bent te snelquote:
Je bent aan het wachten dusquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Adelante het volgende:
FEE mod he
Nu doettie 't wel, leuke boom, kunst?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat super cute!
Kerstboom, moeten nog zilveren ballen in, de onderste slinger moet nog een witte worden en er moeten nog wat meer lichtjes komen.. Volgende week.
Grote foto geloof ik dus spoilerHaha, dank! Jouw boom is ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gezelligquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
mooi motorbloempje.
ik heb even snel wat foto's gemaakt, komt nogal rood over op de foto's, is in het echt niet zo'm hoerenkast
ornamenten stonden hier niet in het midden i know, ondertussen wel.
[ afbeelding ]
En de gehele huiskamer
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef MarMar het volgende:
Stylish Snakelady!! Erg mooi vind ik het
Erg mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog helemaal geen versieringen die ga ik vandaag halen
of morgen als het zo blijft regenen geen zin om naar buiten te gaan
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Kan hem alleen nergens vinden
WOWquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier haddenquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dank je wel!
Ik wil eigenlijk in plaats van het mexicaanse masker een rudolf en inplaats van de waterdruppel foto een kerstmis schilderij of foto.
Maar die moet ik nog gaan zoeken.
Slingers heb ik er dit jaar niet inzitten, voor het eerst, omdat de kinderen graag de kleine kerstbeertjes er in wilde hebben en ik bang was dat het dan te druk zou worden.
Ook een mooie boom zo met dat witquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zut op en onder de carport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles bij elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in de boom? of in het algemeen?
binnenboom is een beetje vertekend door t licht
die slangen in de tuin staan ook eigenlijk op de nominatie om weg te gaan...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Alles bij elkaarvind het wel cute tho, behalve de slangen
Heb je nieuwe meubels (kast) C_A?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de lichtjes voor de ramen nog, en nog wat decoratie, maar weet even niet waar ik dat kwijt moet
Wat leuk die trap!quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerst in huize Mo!
Mooie grote boomquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de ballen nog! Hangen er nu 10 in![]()
Maar eerst even lekker eten
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat een mooi boompje!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
Lampjes bij het raam heb ik zojuist opgehangen, kerstboom staat er sinds gisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsWat netjes en mooi allemaal die kat in de boom moet je maar voor lief nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wel prachtig de kerstboom.
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsJee, wat een knoeperd van een boom, prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En valt de boom niet met de kat erin?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier hadden
(even online folder kijken, daar staat hij vast wel in)
Maar je raam is ook meer dan kerstigquote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kerstboom dit jaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Cadeautjes!![]()
Ons kerststalletje is niet meer te zien!![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je nu tevreden bent! Ik vind de bloem zeker mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef trovey het volgende:
Heb mijn best gedaan....Action en de Kringloop zijn de leverancier van de meuk erin en uiteraard als piek die kerststerbloem op clip, vind het eigenlijk best geslaagd om dat als piek te hebben.
Erg tof idd die bloemquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef trovey het volgende:
Heb mijn best gedaan....Action en de Kringloop zijn de leverancier van de meuk erin en uiteraard als piek die kerststerbloem op clip, vind het eigenlijk best geslaagd om dat als piek te hebben.
pics!quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef RobbieBoy het volgende:
heb inmiddels iets van 100 kerstballen in mijn boom hangen, beetje doorgeslagen, haha
Iets van 60 kerstballen gekocht op de kerstmarkt in keulen, waardoor ik zaterdag nog eens 30 minuten kwijt was aan het ophangen van al die ballen. Boom staat al zo'n 2 weken, en bij het optuigen zelf was ik al een half uur bezig, dus dat word alvast wat voor volgend jaar, haha
Mooi! Ik zie nu pas bij een 2e keer kijken dat er ook donkere ballen in zitten. Is dat balletje of schijfje met rode lint iets speciaals?quote:
Thanks!quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi! Ik zie nu pas bij een 2e keer kijken dat er ook donkere ballen in zitten. Is dat balletje of schijfje met rode lint iets speciaals?
morgen, is hier nu vrij donker, en aangezien ik de foto met een mobiel moet maken, word het dan niet echt mooiquote:
Wat leuk, je hebt een boom met goeie buikquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Boom:
[ afbeelding ]
Trein:
[ afbeelding ]
Kerstdorp
[ afbeelding ]
Vensterbank:
[ afbeelding ]
En verder kaarsjes en lampjes
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef The_Terminator het volgende:
Thanks!
Die bal met het rode lint is niets speciaalsDie heb ik van mijn schoonouders gekregen. Het is een doorzichtige bal met daarin een plaatje van twee kindjes in kerstoutfit.
Volgens mij heb je openslaande deuren en suite (of hoe die schuivers ook hetenquote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
thanks!
Ja, mijn wederhelft heeft nogal een lego-fetish, dus hebben we naast een rij legohuizen bovenin de kast ook een legotrein en een winterdorp met kerst
Wat feestelijkquote:
link van de foto en dan [ img ] (zonder spaties) ervoor en [ /img ] (wederom zonder spaties) erachter, of je klikt op het fotoicoontje boven het venster waar je je post in typt nadat je de tekst van de fotolink hebt geselecteerdquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke, hoe kan ik hier foto's uploaden via imageshack?
Ik merkte hem net elders op Bosquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar een Stal dit jaar. Ik kan een pootje van de boom niet vinden, ben bang dat ik deze per ongeluk heb weggegooid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Messina het volgende:
Hoe tuigen jullie je kerstboom zo mooi op?![]()
Ik heb alleen maar mooie bomen gezien hier, en de mijne ziet er toch meer uit als:Ik zou beginnen met een rechte boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vaste volgorde: eerst de lampjes, in mijn geval daarna de grote slingers (roze, hartjesslinger), daarna de balletjes/vogeltjes/vlindertjes erin.
hee die heb ik ook staan leuk is die hequote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar een Stal dit jaar. Ik kan een pootje van de boom niet vinden, ben bang dat ik deze per ongeluk heb weggegooid..
quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Messina het volgende:
Hoe tuigen jullie je kerstboom zo mooi op?![]()
Ik heb alleen maar mooie bomen gezien hier, en de mijne ziet er toch meer uit als:In mijn geval, lampjes erin, dan boom in pot zetten (bij gebrek aan standaard, die is verdwenen), pot opvullen met beukensnippers (normaal voor de vogelkooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) dan ballen/andere hangende kerstdeocaraties erin en ten slotte de slingers...dan als een havik naar de katten kijken en ze met een
blik duidelijk maken dat het verboden terrein is. Tot op heden 1 balletje eruit geslagen en de boom staat al twee dagen.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 19-12-2011 22:58:16 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Zet je hem in een (buiten)pot die je opvult met iets (grind, zand e.d.), zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
ja.. maar goed :/ dan kom je thuis na een weekend bij je schoonouders rondhangenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef MarMar het volgende:
Oei... dan mag je blij zijn dat alleen de lichtjes het niet meer doen!!
neejquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
Je hebt alles gewoon aangelaten terwijl je een weekend weg was?
Niet om te zeuren hoor, maar dan hebben we een mooi topic met alle kerstspullen, gaan we nu alle kapotte meuk ook posten?quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo.. kapot? :|
dat heeft gewoon in de FIK gestaan.. en de stroom stond nog op :/
Ja! omdat dit gevaarlijk stuk is..quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar dan hebben we een mooi topic met alle kerstspullen, gaan we nu alle kapotte meuk ook posten?
Mooi kerststukje!quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een kerststukje gemaakt
[ afbeelding ]
Ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er weer prachtig uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker bontquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, met al dat paars!quote:Op zondag 25 december 2011 09:12 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Nepboom, ja.
En toen was er nog de kwestie 'die bloemetjes die altijd onderaan de boom zitten, en die rode lappen, dat past voor geen meter bij de boom'. Dan maar een paar paarse slingertjes die toevallig nog over waren ertegenaan gegooid, en zo'n roze balletje ervoor, om het meer in elkaar te laten overlopen.
Voorgaande jaren had ik steeds deels rode ballen in de boom, en trad dat probleem niet op.
Volgend jaar toch maar voor een paar roze of paarsige kleden zorgen, denk ik.
[ afbeelding ]
Eigenlijk meer roze, maar goed.quote:
mot er nog 1 kopen..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
En hebben FOK!kers hun boom al staan?
Nee... mn boompje is te klein voor mn grote huisquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
vind het te vroegquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
Lief en sfeervolquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Iwanius het volgende:
Reeds gepost in een ander topic maar voor de gelegenheid ook maar even hier.
[ afbeelding ]
Klein begin,echte werk komt volgende maand wel.
Troost je, m'n hele vloer ligt vol met nepnaalden, mijn nepboom lijkt wat dat betreft net echtquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
jawel! vanavond pics!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
Paarsquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef zealot het volgende:
[ afbeelding ]
De onze staat ook sinds afgelopen weekend. Beetje vroeger als normaal ivm zwangerschap
Wat een lekkere dikke kerstmanquote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef HaJee het volgende:
Wat ontzettend leuk,
hier wat van mijn meuk.... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is mooi! Misschien komt de echtheid niet over vanwege de volheid en de hoeveelheid deco? Ik zag het welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef MarMar het volgende:
Oi, mijne is ook echt! Mijn handen zitten onder de rode puntjes van de naalden
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Oranje boom is ook weer van de partij!
[ afbeelding ]
ik heb plastieken ballen onderinquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.
ik heb het ook liggen, maar ik durf het niet te gebruiken (glas en katten enzo)
vorig jaar zaten ze zo vaak in de boom dat ik van ellende de boom voor de kerst al afgebroken hadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb plastieken ballen onderinKlimmen doen ze niet (heb 3 poussen)
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
op marktplaats staan er op het ogenblik best wel een aantalquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van dittum? http://www.heuts.nl/shop/kerstboom-verlichting-gekleurd-100-lampquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef female81 het volgende:
Nog veel moeilijker te vinden: kerstverlichting in exotische kleurtjes, zeker met een acceptabele lengte en kwaliteit. Heel kort & rotzooi, of juist overdreven lang, dat gaat iets makkelijker (maar is ook al niet veelvuldig te vinden, laat staan gemixt in plaats van in één kleur, en dan ook nog in de juiste combinatie).
M'n ideaalbeeld zou een slinger met oranje, gele, felroze en felgroene lampjes geweest zijn, passend bij wat er dit jaar in m'n boom hangt, maar helaas bestaat zoiets niet.![]()
Dan toch maar witte.
je kunt losse lampjes kopen en de blauwe vervangen voor iets anders hequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef female81 het volgende:
Komt wel in de buurt, al weet ik niet of het blauwe deel in de mix zou passen.
Maar goed, de boom staat inmiddels, inclusief (witte) verlichting.
Wat een mooie kleuren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom.Helaas zonder paarse slingers, want die kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihihi, ook een kleedje eronder om die lelijke poot te verbergen.quote:
Bij de Maxx in de Oosterstraat (Groningen) hebben ze dat wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb plastieken ballen onderinKlimmen doen ze niet (heb 3 poussen)
ja, ik woon alleen in Eindhoven helaasquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij de Maxx in de Oosterstraat (Groningen) hebben ze dat wel!
Hoe kom ik er dan bij dat je in het noorden woontquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik woon alleen in Eindhoven helaasMaar toch bedankt
potjes glasverf kopen en zelf kleuren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef female81 het volgende:
Komt wel in de buurt, al weet ik niet of het blauwe deel in de mix zou passen.
Maar goed, de boom staat inmiddels, inclusief (witte) verlichting.
De prijs van amper 7 euro vind ik verder wat onheilspellend, ik heb geen zin in kortsluiting en dat soort dingen. Dus ja, degelijkheid, dáár kijk ik ook naar.
Ja, dit vind ik veel gezelligerquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hihihi, ook een kleedje eronder om die lelijke poot te verbergen.
Hier ook, hoor
Hihihi, well done!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik veel gezelliger
Pure anarchie trouwens: meneer wil een compleet zilveren boom, maar ergens, eeeeeergens hangt 1 rode bal
Action heeft ook gekleurde ledjes in het assortiment.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef female81 het volgende:
Nog veel moeilijker te vinden: kerstverlichting in exotische kleurtjes, zeker met een acceptabele lengte en kwaliteit. Heel kort & rotzooi, of juist overdreven lang, dat gaat iets makkelijker (maar is ook al niet veelvuldig te vinden, laat staan gemixt in plaats van in één kleur, en dan ook nog in de juiste combinatie).
M'n ideaalbeeld zou een net iets langer dan gemiddelde slinger met oranje, gele, felroze en felgroene lampjes geweest zijn, passend bij de maat van m'n boom & wat er dit jaar in hangt, maar helaas bestaat zoiets niet.![]()
Dan toch maar witte.
Dank je, ben er ook erg blij mee.quote:
Paars! Je hebt precies dezelfde kleuren als ikquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef zealot het volgende:
[ afbeelding ]
De onze staat ook sinds afgelopen weekend. Beetje vroeger als normaal ivm zwangerschap
Die hebben we vorig jaar bij een outlet/magazijn leegverkoop van tuincentrum Overvecht (Boxmeer) gekocht. Toevallig vorige week nog daar geweest en ik meen me te herinneren dat ze er weer lagen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Paars! Je hebt precies dezelfde kleuren als ikwaar komen die vlinders vandaan?
Kijk anders eens bij een tuincentrum bij je in de buurt. Als ik me niet vergis heb ik ze vorig jaar ook bij een tuincentrum in Helmond gezien dus zullen ze overal wel in het assortiment hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef Ewelina het volgende:
Jammer, dat is een beetje te ver weg.
Mooi!!!quote:
25 euro hier. Kerstboom ziet er nog tof uit ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gebeurd.
We hebben een nepboom gekocht.
Met wel wat pijn in het hart, máár we vinden het wel een best mooie neppert.
Al jaren werden de échte bomen duurder en nu zouden we voor de boom die we wilden hebben 35pond (45 euro ofzo) moeten neertellen. En dat ging gewoon te ver
Dus, we gaan zo onze neppert optuigen. Waar we hopelijk nog heel veel jaren mee gaan doen en niet meer meedoen met de prijzenoprui-gekte
Oh lichte versieringquote:Op donderdag 6 december 2012 19:50 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat![]()
Dit weekend nog even de kerstmarkt in het tuincentrum over en dan nog een klein kerstbommetje laten ontploffen in de rest van de woonkamer.
Donkerblauw vind ik ook heel winters, mooi!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom.Helaas zonder paarse slingers, want die kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi moblo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat!
Oh!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zie nu dat de piek scheef staat... Grom.
Hihihi, lijkt of hij nog maar net in de kamer past. Was is hij groot en volquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het ruikt heerlijk naar 'boom' in de woonkamer, hij is wat groot uitgevallen wederom
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat!
Sodejuquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Hysterieboompje 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |