Ah, daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Met spelden.
[ afbeelding ]
En we hebben 1 grote slinger met van dat ijzerdraad erin, dus die blijft uit zichzelf hangen. En een beetje her en der er tussen proppen enzo.
De vlindertjes en bloemen hebben sowieso óf ijzerdraad óf klipjes, dus die konden we mooi aan de 'beplanting' (lees: nepblaadjes) vastmaken die al aan de krabpaal vast zaten.
Gelukkig zitten we in het kersttopic.quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Adelante het volgende:
Hij's wel wat kaal, maar mooie ballen
Ga donderdag nog eens wat erbij kopen. Zitten ook doorzichtige glazen ballen in maar die zie je niet op die foto.quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Adelante het volgende:
Hij's wel wat kaal, maar mooie ballen
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef hugsy33 het volgende:
En je hoopt de oudejaarsloterij te winnen zo te zien
Creaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een kerststukje gemaakt net
[ afbeelding ]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef Adelante het volgende:
Heb de boom in de kamer staan: geur van een echte kerstboom
Nee, want de lichtjes moeten er nog in en hij moet nog behangen worden met ballenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!
Da´s dan ook geen boom, da´s een takquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor 7 euro bij de Intratuin![]()
[ afbeelding ]
Die ook nog eens scheef staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn boompje!
[ link | afbeelding ]
ik heb mezelf ff weggetoverd :p stond ook op de foto haha (en de was staat er ook op trouwens).
Nepboompje, twee jaar terug in de sale gekocht bij V&D.. bevalt nog steeds goed! hij is lekker smal en maar 150cm hoog, past goed in onze (niet al te grote) kamer!
Lekker helemaal rood dit jaar, vind het wel wat hebben (normaal heb ik ouderwets rood met zilver)
Mooie boomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |