Creaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een kerststukje gemaakt net
[ afbeelding ]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef Adelante het volgende:
Heb de boom in de kamer staan: geur van een echte kerstboom
Nee, want de lichtjes moeten er nog in en hij moet nog behangen worden met ballenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, dan moet je naar goed gebruik natuurlijk wel een foto plaatsen!
Da´s dan ook geen boom, da´s een takquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor 7 euro bij de Intratuin![]()
[ afbeelding ]
Die ook nog eens scheef staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn boompje!
[ link | afbeelding ]
ik heb mezelf ff weggetoverd :p stond ook op de foto haha (en de was staat er ook op trouwens).
Nepboompje, twee jaar terug in de sale gekocht bij V&D.. bevalt nog steeds goed! hij is lekker smal en maar 150cm hoog, past goed in onze (niet al te grote) kamer!
Lekker helemaal rood dit jaar, vind het wel wat hebben (normaal heb ik ouderwets rood met zilver)
Mooie boomquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Wat super cute!quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een kerststukje gemaakt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Jij bent te snelquote:
Je bent aan het wachten dusquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Adelante het volgende:
FEE mod he
Nu doettie 't wel, leuke boom, kunst?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat super cute!
Kerstboom, moeten nog zilveren ballen in, de onderste slinger moet nog een witte worden en er moeten nog wat meer lichtjes komen.. Volgende week.
Grote foto geloof ik dus spoilerHaha, dank! Jouw boom is ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gezelligquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
mooi motorbloempje.
ik heb even snel wat foto's gemaakt, komt nogal rood over op de foto's, is in het echt niet zo'm hoerenkast
ornamenten stonden hier niet in het midden i know, ondertussen wel.
[ afbeelding ]
En de gehele huiskamer
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef MarMar het volgende:
Stylish Snakelady!! Erg mooi vind ik het
Erg mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog helemaal geen versieringen die ga ik vandaag halen
of morgen als het zo blijft regenen geen zin om naar buiten te gaan
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Kan hem alleen nergens vinden
WOWquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier haddenquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dank je wel!
Ik wil eigenlijk in plaats van het mexicaanse masker een rudolf en inplaats van de waterdruppel foto een kerstmis schilderij of foto.
Maar die moet ik nog gaan zoeken.
Slingers heb ik er dit jaar niet inzitten, voor het eerst, omdat de kinderen graag de kleine kerstbeertjes er in wilde hebben en ik bang was dat het dan te druk zou worden.
Ook een mooie boom zo met dat witquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zut op en onder de carport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles bij elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in de boom? of in het algemeen?
binnenboom is een beetje vertekend door t licht
die slangen in de tuin staan ook eigenlijk op de nominatie om weg te gaan...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Alles bij elkaarvind het wel cute tho, behalve de slangen
Heb je nieuwe meubels (kast) C_A?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de lichtjes voor de ramen nog, en nog wat decoratie, maar weet even niet waar ik dat kwijt moet
Wat leuk die trap!quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerst in huize Mo!
Mooie grote boomquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de ballen nog! Hangen er nu 10 in![]()
Maar eerst even lekker eten
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat een mooi boompje!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
Lampjes bij het raam heb ik zojuist opgehangen, kerstboom staat er sinds gisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsWat netjes en mooi allemaal die kat in de boom moet je maar voor lief nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wel prachtig de kerstboom.
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsJee, wat een knoeperd van een boom, prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En valt de boom niet met de kat erin?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier hadden
(even online folder kijken, daar staat hij vast wel in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |