quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da´s dan ook geen boom, da´s een tak
Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Wat super cute!quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een kerststukje gemaakt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Jij bent te snelquote:
Je bent aan het wachten dusquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Adelante het volgende:
FEE mod he
Nu doettie 't wel, leuke boom, kunst?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat super cute!
Kerstboom, moeten nog zilveren ballen in, de onderste slinger moet nog een witte worden en er moeten nog wat meer lichtjes komen.. Volgende week.
Grote foto geloof ik dus spoilerHaha, dank! Jouw boom is ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gezelligquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
mooi motorbloempje.
ik heb even snel wat foto's gemaakt, komt nogal rood over op de foto's, is in het echt niet zo'm hoerenkast
ornamenten stonden hier niet in het midden i know, ondertussen wel.
[ afbeelding ]
En de gehele huiskamer
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef MarMar het volgende:
Stylish Snakelady!! Erg mooi vind ik het
Erg mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog helemaal geen versieringen die ga ik vandaag halen
of morgen als het zo blijft regenen geen zin om naar buiten te gaan
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Kan hem alleen nergens vinden
WOWquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag trouwens bij iemand hier in de buurt in de voortuin een hele grote plastic bal met een kerstman en kerstboom er in en er dwarrelde sneeuw door heen die ws echt leuk.
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier haddenquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef snakelady het volgende:
Dank je wel!
Ik wil eigenlijk in plaats van het mexicaanse masker een rudolf en inplaats van de waterdruppel foto een kerstmis schilderij of foto.
Maar die moet ik nog gaan zoeken.
Slingers heb ik er dit jaar niet inzitten, voor het eerst, omdat de kinderen graag de kleine kerstbeertjes er in wilde hebben en ik bang was dat het dan te druk zou worden.
Ook een mooie boom zo met dat witquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zut op en onder de carport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles bij elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in de boom? of in het algemeen?
binnenboom is een beetje vertekend door t licht
die slangen in de tuin staan ook eigenlijk op de nominatie om weg te gaan...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Alles bij elkaarvind het wel cute tho, behalve de slangen
Heb je nieuwe meubels (kast) C_A?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de lichtjes voor de ramen nog, en nog wat decoratie, maar weet even niet waar ik dat kwijt moet
Wat leuk die trap!quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerst in huize Mo!
Mooie grote boomquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de ballen nog! Hangen er nu 10 in![]()
Maar eerst even lekker eten
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat een mooi boompje!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
Lampjes bij het raam heb ik zojuist opgehangen, kerstboom staat er sinds gisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsWat netjes en mooi allemaal die kat in de boom moet je maar voor lief nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wel prachtig de kerstboom.
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ook even mijn boom showen
[ afbeelding ]
DetailsJee, wat een knoeperd van een boom, prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En valt de boom niet met de kat erin?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de blokkker een rendier hadden
(even online folder kijken, daar staat hij vast wel in)
Maar je raam is ook meer dan kerstigquote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kerstboom dit jaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Cadeautjes!![]()
Ons kerststalletje is niet meer te zien!![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je nu tevreden bent! Ik vind de bloem zeker mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef trovey het volgende:
Heb mijn best gedaan....Action en de Kringloop zijn de leverancier van de meuk erin en uiteraard als piek die kerststerbloem op clip, vind het eigenlijk best geslaagd om dat als piek te hebben.
Erg tof idd die bloemquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef trovey het volgende:
Heb mijn best gedaan....Action en de Kringloop zijn de leverancier van de meuk erin en uiteraard als piek die kerststerbloem op clip, vind het eigenlijk best geslaagd om dat als piek te hebben.
pics!quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef RobbieBoy het volgende:
heb inmiddels iets van 100 kerstballen in mijn boom hangen, beetje doorgeslagen, haha
Iets van 60 kerstballen gekocht op de kerstmarkt in keulen, waardoor ik zaterdag nog eens 30 minuten kwijt was aan het ophangen van al die ballen. Boom staat al zo'n 2 weken, en bij het optuigen zelf was ik al een half uur bezig, dus dat word alvast wat voor volgend jaar, haha
Mooi! Ik zie nu pas bij een 2e keer kijken dat er ook donkere ballen in zitten. Is dat balletje of schijfje met rode lint iets speciaals?quote:
Thanks!quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi! Ik zie nu pas bij een 2e keer kijken dat er ook donkere ballen in zitten. Is dat balletje of schijfje met rode lint iets speciaals?
morgen, is hier nu vrij donker, en aangezien ik de foto met een mobiel moet maken, word het dan niet echt mooiquote:
Wat leuk, je hebt een boom met goeie buikquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Boom:
[ afbeelding ]
Trein:
[ afbeelding ]
Kerstdorp
[ afbeelding ]
Vensterbank:
[ afbeelding ]
En verder kaarsjes en lampjes
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef The_Terminator het volgende:
Thanks!
Die bal met het rode lint is niets speciaalsDie heb ik van mijn schoonouders gekregen. Het is een doorzichtige bal met daarin een plaatje van twee kindjes in kerstoutfit.
Volgens mij heb je openslaande deuren en suite (of hoe die schuivers ook hetenquote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
thanks!
Ja, mijn wederhelft heeft nogal een lego-fetish, dus hebben we naast een rij legohuizen bovenin de kast ook een legotrein en een winterdorp met kerst
Wat feestelijkquote:
link van de foto en dan [ img ] (zonder spaties) ervoor en [ /img ] (wederom zonder spaties) erachter, of je klikt op het fotoicoontje boven het venster waar je je post in typt nadat je de tekst van de fotolink hebt geselecteerdquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke, hoe kan ik hier foto's uploaden via imageshack?
Ik merkte hem net elders op Bosquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar een Stal dit jaar. Ik kan een pootje van de boom niet vinden, ben bang dat ik deze per ongeluk heb weggegooid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Messina het volgende:
Hoe tuigen jullie je kerstboom zo mooi op?![]()
Ik heb alleen maar mooie bomen gezien hier, en de mijne ziet er toch meer uit als:Ik zou beginnen met een rechte boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vaste volgorde: eerst de lampjes, in mijn geval daarna de grote slingers (roze, hartjesslinger), daarna de balletjes/vogeltjes/vlindertjes erin.
hee die heb ik ook staan leuk is die hequote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar een Stal dit jaar. Ik kan een pootje van de boom niet vinden, ben bang dat ik deze per ongeluk heb weggegooid..
quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Messina het volgende:
Hoe tuigen jullie je kerstboom zo mooi op?![]()
Ik heb alleen maar mooie bomen gezien hier, en de mijne ziet er toch meer uit als:In mijn geval, lampjes erin, dan boom in pot zetten (bij gebrek aan standaard, die is verdwenen), pot opvullen met beukensnippers (normaal voor de vogelkooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) dan ballen/andere hangende kerstdeocaraties erin en ten slotte de slingers...dan als een havik naar de katten kijken en ze met een
blik duidelijk maken dat het verboden terrein is. Tot op heden 1 balletje eruit geslagen en de boom staat al twee dagen.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 19-12-2011 22:58:16 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Zet je hem in een (buiten)pot die je opvult met iets (grind, zand e.d.), zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
ja.. maar goed :/ dan kom je thuis na een weekend bij je schoonouders rondhangenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef MarMar het volgende:
Oei... dan mag je blij zijn dat alleen de lichtjes het niet meer doen!!
neejquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
Je hebt alles gewoon aangelaten terwijl je een weekend weg was?
Niet om te zeuren hoor, maar dan hebben we een mooi topic met alle kerstspullen, gaan we nu alle kapotte meuk ook posten?quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo.. kapot? :|
dat heeft gewoon in de FIK gestaan.. en de stroom stond nog op :/
Ja! omdat dit gevaarlijk stuk is..quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar dan hebben we een mooi topic met alle kerstspullen, gaan we nu alle kapotte meuk ook posten?
Mooi kerststukje!quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een kerststukje gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |