Troost je, m'n hele vloer ligt vol met nepnaalden, mijn nepboom lijkt wat dat betreft net echtquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
jawel! vanavond pics!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
Paarsquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef zealot het volgende:
[ afbeelding ]
De onze staat ook sinds afgelopen weekend. Beetje vroeger als normaal ivm zwangerschap
Wat een lekkere dikke kerstmanquote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef HaJee het volgende:
Wat ontzettend leuk,
hier wat van mijn meuk.... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is mooi! Misschien komt de echtheid niet over vanwege de volheid en de hoeveelheid deco? Ik zag het welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef MarMar het volgende:
Oi, mijne is ook echt! Mijn handen zitten onder de rode puntjes van de naalden
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Oranje boom is ook weer van de partij!
[ afbeelding ]
ik heb plastieken ballen onderinquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.
ik heb het ook liggen, maar ik durf het niet te gebruiken (glas en katten enzo)
vorig jaar zaten ze zo vaak in de boom dat ik van ellende de boom voor de kerst al afgebroken hadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb plastieken ballen onderinKlimmen doen ze niet (heb 3 poussen)
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
op marktplaats staan er op het ogenblik best wel een aantalquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |