lekker bontquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, met al dat paars!quote:Op zondag 25 december 2011 09:12 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Nepboom, ja.
En toen was er nog de kwestie 'die bloemetjes die altijd onderaan de boom zitten, en die rode lappen, dat past voor geen meter bij de boom'. Dan maar een paar paarse slingertjes die toevallig nog over waren ertegenaan gegooid, en zo'n roze balletje ervoor, om het meer in elkaar te laten overlopen.
Voorgaande jaren had ik steeds deels rode ballen in de boom, en trad dat probleem niet op.
Volgend jaar toch maar voor een paar roze of paarsige kleden zorgen, denk ik.
[ afbeelding ]
Eigenlijk meer roze, maar goed.quote:
mot er nog 1 kopen..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
En hebben FOK!kers hun boom al staan?
Nee... mn boompje is te klein voor mn grote huisquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
vind het te vroegquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
Lief en sfeervolquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Iwanius het volgende:
Reeds gepost in een ander topic maar voor de gelegenheid ook maar even hier.
[ afbeelding ]
Klein begin,echte werk komt volgende maand wel.
Troost je, m'n hele vloer ligt vol met nepnaalden, mijn nepboom lijkt wat dat betreft net echtquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
jawel! vanavond pics!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mensen met échte bomen die zo hard uitvallen dat je de naalden nog vindt tot aan de volgende kerst![]()
Paarsquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef zealot het volgende:
[ afbeelding ]
De onze staat ook sinds afgelopen weekend. Beetje vroeger als normaal ivm zwangerschap
Wat een lekkere dikke kerstmanquote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef HaJee het volgende:
Wat ontzettend leuk,
hier wat van mijn meuk.... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is mooi! Misschien komt de echtheid niet over vanwege de volheid en de hoeveelheid deco? Ik zag het welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef MarMar het volgende:
Oi, mijne is ook echt! Mijn handen zitten onder de rode puntjes van de naalden
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Oranje boom is ook weer van de partij!
[ afbeelding ]
ik heb plastieken ballen onderinquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf! dat zie je weinig, oranje kerstversiering.
ik heb het ook liggen, maar ik durf het niet te gebruiken (glas en katten enzo)
vorig jaar zaten ze zo vaak in de boom dat ik van ellende de boom voor de kerst al afgebroken hadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb plastieken ballen onderinKlimmen doen ze niet (heb 3 poussen)
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
op marktplaats staan er op het ogenblik best wel een aantalquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
van dittum? http://www.heuts.nl/shop/kerstboom-verlichting-gekleurd-100-lampquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef female81 het volgende:
Nog veel moeilijker te vinden: kerstverlichting in exotische kleurtjes, zeker met een acceptabele lengte en kwaliteit. Heel kort & rotzooi, of juist overdreven lang, dat gaat iets makkelijker (maar is ook al niet veelvuldig te vinden, laat staan gemixt in plaats van in één kleur, en dan ook nog in de juiste combinatie).
M'n ideaalbeeld zou een slinger met oranje, gele, felroze en felgroene lampjes geweest zijn, passend bij wat er dit jaar in m'n boom hangt, maar helaas bestaat zoiets niet.![]()
Dan toch maar witte.
je kunt losse lampjes kopen en de blauwe vervangen voor iets anders hequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef female81 het volgende:
Komt wel in de buurt, al weet ik niet of het blauwe deel in de mix zou passen.
Maar goed, de boom staat inmiddels, inclusief (witte) verlichting.
Wat een mooie kleuren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom.Helaas zonder paarse slingers, want die kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |