Ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er weer prachtig uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
We noemen hem hysterieboomIk verheug me er elk jaar op om bij de Bijenkorf weer nieuwe, totaal niet bij elkaar passende ballen te kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker bontquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, met al dat paars!quote:Op zondag 25 december 2011 09:12 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Nepboom, ja.
En toen was er nog de kwestie 'die bloemetjes die altijd onderaan de boom zitten, en die rode lappen, dat past voor geen meter bij de boom'. Dan maar een paar paarse slingertjes die toevallig nog over waren ertegenaan gegooid, en zo'n roze balletje ervoor, om het meer in elkaar te laten overlopen.
Voorgaande jaren had ik steeds deels rode ballen in de boom, en trad dat probleem niet op.
Volgend jaar toch maar voor een paar roze of paarsige kleden zorgen, denk ik.
[ afbeelding ]
Eigenlijk meer roze, maar goed.quote:
mot er nog 1 kopen..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
En hebben FOK!kers hun boom al staan?
Nee... mn boompje is te klein voor mn grote huisquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
vind het te vroegquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
Lief en sfeervolquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Iwanius het volgende:
Reeds gepost in een ander topic maar voor de gelegenheid ook maar even hier.
[ afbeelding ]
Klein begin,echte werk komt volgende maand wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |