van dittum? http://www.heuts.nl/shop/kerstboom-verlichting-gekleurd-100-lampquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef female81 het volgende:
Nog veel moeilijker te vinden: kerstverlichting in exotische kleurtjes, zeker met een acceptabele lengte en kwaliteit. Heel kort & rotzooi, of juist overdreven lang, dat gaat iets makkelijker (maar is ook al niet veelvuldig te vinden, laat staan gemixt in plaats van in één kleur, en dan ook nog in de juiste combinatie).
M'n ideaalbeeld zou een slinger met oranje, gele, felroze en felgroene lampjes geweest zijn, passend bij wat er dit jaar in m'n boom hangt, maar helaas bestaat zoiets niet.![]()
Dan toch maar witte.
je kunt losse lampjes kopen en de blauwe vervangen voor iets anders hequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef female81 het volgende:
Komt wel in de buurt, al weet ik niet of het blauwe deel in de mix zou passen.
Maar goed, de boom staat inmiddels, inclusief (witte) verlichting.
Wat een mooie kleuren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom.Helaas zonder paarse slingers, want die kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihihi, ook een kleedje eronder om die lelijke poot te verbergen.quote:
Bij de Maxx in de Oosterstraat (Groningen) hebben ze dat wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb plastieken ballen onderinKlimmen doen ze niet (heb 3 poussen)
En het is idd erg moeilijk te vinden, oranje
ja, ik woon alleen in Eindhoven helaasquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij de Maxx in de Oosterstraat (Groningen) hebben ze dat wel!
Hoe kom ik er dan bij dat je in het noorden woontquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik woon alleen in Eindhoven helaasMaar toch bedankt
potjes glasverf kopen en zelf kleuren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef female81 het volgende:
Komt wel in de buurt, al weet ik niet of het blauwe deel in de mix zou passen.
Maar goed, de boom staat inmiddels, inclusief (witte) verlichting.
De prijs van amper 7 euro vind ik verder wat onheilspellend, ik heb geen zin in kortsluiting en dat soort dingen. Dus ja, degelijkheid, dáár kijk ik ook naar.
Ja, dit vind ik veel gezelligerquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hihihi, ook een kleedje eronder om die lelijke poot te verbergen.
Hier ook, hoor
Hihihi, well done!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik veel gezelliger
Pure anarchie trouwens: meneer wil een compleet zilveren boom, maar ergens, eeeeeergens hangt 1 rode bal
Action heeft ook gekleurde ledjes in het assortiment.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef female81 het volgende:
Nog veel moeilijker te vinden: kerstverlichting in exotische kleurtjes, zeker met een acceptabele lengte en kwaliteit. Heel kort & rotzooi, of juist overdreven lang, dat gaat iets makkelijker (maar is ook al niet veelvuldig te vinden, laat staan gemixt in plaats van in één kleur, en dan ook nog in de juiste combinatie).
M'n ideaalbeeld zou een net iets langer dan gemiddelde slinger met oranje, gele, felroze en felgroene lampjes geweest zijn, passend bij de maat van m'n boom & wat er dit jaar in hangt, maar helaas bestaat zoiets niet.![]()
Dan toch maar witte.
Dank je, ben er ook erg blij mee.quote:
Paars! Je hebt precies dezelfde kleuren als ikquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef zealot het volgende:
[ afbeelding ]
De onze staat ook sinds afgelopen weekend. Beetje vroeger als normaal ivm zwangerschap
Die hebben we vorig jaar bij een outlet/magazijn leegverkoop van tuincentrum Overvecht (Boxmeer) gekocht. Toevallig vorige week nog daar geweest en ik meen me te herinneren dat ze er weer lagen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Paars! Je hebt precies dezelfde kleuren als ikwaar komen die vlinders vandaan?
Kijk anders eens bij een tuincentrum bij je in de buurt. Als ik me niet vergis heb ik ze vorig jaar ook bij een tuincentrum in Helmond gezien dus zullen ze overal wel in het assortiment hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef Ewelina het volgende:
Jammer, dat is een beetje te ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |