Oh, heb vrijdag gemist, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef frensje het volgende:
Genee's lipje is nog steeds niet beter
Hij noemde Johan een boerenlul uit de Betuwe waarop deze uithaaldequote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, heb vrijdag gemist, wat is er aan de hand?
Waarsch. een koortslipje. Nothing fancy iig.quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
vrijdag hing er een stuk los vel aan zijn bovenlip, was een beetje raar gezichtquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
VI wordt deels gesponsord door Graydon geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef S0nic het volgende:
Waarom is dit een wekelijks item? Niemand boeit dit toch?
Veel te serieus
ja Graydon kijk naar Spanje, kijk naar Engeland waar ze juist meer dan 18 clubs hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef S0nic het volgende:
Waarom is dit een wekelijks item? Niemand boeit dit toch?
Veel te serieus
das zijn microfoon?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Heeft Wouter nou een vlek op zijn trui of is dat een logo?
Heb geen HD op mn slaapkamer
Prada logotje.quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
das zijn microfoon?
en er zit nog een soort logootje op zijn borst.
Helaas spande die Bosman 15 jaar geleden een rechtszaak aan.quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen lult uit zijn nek. Vroeger had het buitenland ook meer geld.
We zijn groot groot geworden omdat Cruijff van Basten Bergkamp Vanenburg Seedorf en Kluivert op hun 17e debuteerden.
Dat klopt, maar van zo'n enorm verschil was toen nog geen sprake.quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italiequote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
We zijn groot groot geworden omdat Cruijff van Basten Bergkamp Vanenburg Seedorf en Kluivert op hun 17e debuteerden.
Dat zouden ze hier nu moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italie
Frank de Boer heeft inmiddels twee A-spelers laten debuterenquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italie
Inderdaad, Gijp altijd maar Barca/Messi ophemelen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Messi is een maand ziek geweest, en alleen in de CL het is toch wat
Koortslipquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Het ding wat Genee maandag op zijn lip had is nu tot een wondje. Ik vraag me toch af wat het is
Hij had gewoon gelijk hier, Inter was "te" gelukkig.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Messi is een maand ziek geweest, en alleen in de CL het is toch wat
Absurd idd. Wat stellen die nou voor ?quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad, Gijp altijd maar Barca/Messi ophemelen.
Haha ja ik ook Ambrabat het kerstengeltje, Koevermans die alleen in een berenpak naar binnen mag. Volgens mij zaten ze allemaal aan de drugs toen dit is opgenomenquote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Smoofie het volgende:
DIe clip van PSV. Ik had 'm gisteren gezien bij PSV TV. Wat slecht zeg
Vooral toen Busquets die rode kaart in de 20e minuut aannaaide? Al had Barcelona een offday, het is flauw om het daar op te gooien. Inter heeft het gewoon geweldig gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk hier, Inter was "te" gelukkig.
Maar hij kan niet gewoon toegeven dat 'ie een slechte dag kan hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd idd. Wat stellen die nou voor ?
Wat dacht je van Lens danquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja ik ook Ambrabat het kerstengeltje, Koevermans die alleen in een berenpak naar binnen mag. Volgens mij zaten ze allemaal aan de drugs toen dit is opgenomen
Edit:
Ik kijk de clip opnieuw, en die zitten duidelijk aan de drugs
Berg met zijn elleboog, dit filmpje is gewoon 1 en al zelfspot en iig niet geregisseerd door Rutten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lens danMet zijn droge kop een engel spelen
DIe telt Derksen uit principe niet mee, ook bij Jol nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef macca728 het volgende:
Rutten heeft toch een beker gewonnen ?
nee die heeft zelfs 2 bekers, met Roda en Ajaxquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe telt Derksen uit principe niet mee, ook bij Jol niet
De bal in een sprint zonder druk van een tegenstander over de zijlijn lopen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
beetje flauw, dat kan je van bijna elke speler laten zien
Surequote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
yes Van Basten terug bij Ajax, gelukkig weer 3 jaar geen kampioen !!
toch best royaal ? Afalley gaat wat ? 2 miljoen verdienen ?? kan je el 100 euro missenquote:
True, maar geef dan niks.quote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach Serious request is dan ook een bagger evenement.
Dat is dan wel weer waar, maar ook ik zou weinig geven. Dan geef ik het liever aan een echt goed doel.quote:
ja alleen dan zonder camera erbijquote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
![]()
Beetje hetzelfde als wanneer ik 5 eurocent in die bus voor het KWF Kanker-bestrijding gooi
Aadje zou wiskundeleraar moeten worden...quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef inkazieren het volgende:
haha aad de mos naar vvv, zou fantastisch zijn
Dat is iets Belgisch als ik in het weekend af en toe langs de samenvattingen zap, hoor je al die trainers rekensommetjes opnoemenquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aadje zou wiskundeleraar moeten worden...
was er niet ooit een uitzending van vi dat iemand een rekenmachine had meegenomenquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aadje zou wiskundeleraar moeten worden...
De meesten van ons zullen zo onderhand alle fragmenten wel uit hun hoofd kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Op naar de compilatie dan maar. Al was die van VI Oranje niet zo sterk, de leukste fragmenten zaten er niet in (ruzie met Van Breukelen).
De bitterballen zijn bijna klaar.quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Das echt zo'n mooiboy, die Excelsior-trainerquote:
Met al die beledigingen van Johan wordt hun gastenpool steeds kleiner...uiteindelijk zal alleen Prem nog willen komen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Das echt zo'n mooiboy, die Excelsior-trainer.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
In dat psv filmpje is dat Reis met die oliebollen?
Weet niet of je de spot moet drijven met je snuivende spits.quote:
Dat filmpje is 1 en al zelfspot. Koevermans wil in de basis maar komt er niet in, Berg geeft een elleboog stoot, Reis met poedersuiker etc. etc.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Weet niet of je de spot moet drijven met je snuivende spits.
Gezien het niveau en de fantasieloosheid van het filmpje, denk ik dat Fredje een middagje heeft zitten brainstormen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat filmpje is 1 en al zelfspot. Koevermans wil in de basis maar komt er niet in, Berg geeft een elleboog stoot, Reis met poedersuiker etc. etc.
Ok maar de spot druiven met je snuivende spits vind ik te debiel voor woorden.Ook een goed voorbeeld voor de jeugdquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat filmpje is 1 en al zelfspot. Koevermans wil in de basis maar komt er niet in, Berg geeft een elleboog stoot, Reis met poedersuiker etc. etc.
Lekker belangrijk ook... humor.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Holzfäller het volgende:
Wat dat betreft is Psv wel een enorme faalclub. Rutte en Ten Hag staan wel symbool voor het chronische gebrek aan humor bij Psv. De supporters zijn zelden ludiek of creatief en binnen de selectie lopen volgens mij ook geen echte gangmakers rond.
En Gijpie als vleugelaanvaller...quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook... humor.
Als ze dat als speerpunt hadden willen nemen, dan hadden ze Youp van het Hek wel als coach genomen en Guido Wijers als spits.
Of zoiets.
Het kan in zoverre belangrijk zijn dat wat luchtigheid en zo nu en dan wat humor positief kan werken voor de teamspirit. Ook de uitstraling naar buiten is belangrijk voor een (top)club en op dat punt komt Rutte gewoon te kort. Je mag best een beetje plezier uitstralen als team.quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook... humor.
Als ze dat als speerpunt hadden willen nemen, dan hadden ze Youp van het Hek wel als coach genomen en Guido Wijers als spits.
Of zoiets.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ontgaat mij ook, maar liever Bos dan Everse. Die Everse is echt een naprater.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het ontgaat mij alleen volledig wat die meneer Bos daar iedere keer komt doen. Beter nodigen ze Jan Everse uit.
Ik vind Bos prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het ontgaat mij alleen volledig wat die meneer Bos daar iedere keer komt doen. Beter nodigen ze Jan Everse uit.
Everse zorgde voor de slechtste aflevering van het jaar met al zijn zure opmerkingen. Waar ik Bos 1 van de betere gasten vind omdat hij zowaar een eigen mening durft te vormen en op zijn tijd ook nog een grap maakt. Eigenlijk kan ik uit jou mening alleen halen dat je VI van de TV af wil hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Niet dat ik Bos een fantastische gast vind (hij heeft echt te weinig voetbalkennis), maar die Jan Everse was echt stuitend vorige week. Heb je die aflevering wel gezien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Oh was Everse er vorige week? Nee dat heb ik niet gezien toen had ik nog geen televisie. Bij VI Oranje had hij wel wat rake oneliners.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat ik Bos een fantastische gast vind (hij heeft echt te weinig voetbalkennis), maar die Jan Everse was echt stuitend vorige week. Heb je die aflevering wel gezien?
Cashen bij KPMG.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een Wouter Bos.Sorry ik weet niet wat Wouter doet deze dagen.
Ok dus: Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een zakkenvuller van KPMGquote:
Maak er dan een voormalig voetbaltrainer van, want als ze nog in dienst zijn durven ze weer niks te zeggen bang om de verkeerde persoon op de tenen te trappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok dus: Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een zakkenvuller van KPMG
Zodat er de hele avond een stille man aan tafel zit die op elke vraag die hij krijgt negatief reageert, omdat het een domme vraag zou zijn, of geen tijd had voetbal te kijken? Nee bedankt ik heb Van Hanegem echt nog geen moment gemist bij VI, al deed Everse me helaas wel een beetje aan hem denken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Misschien dat van Hanegem volgende jaar aanschuift.
Laatste VI trekt 600.000quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik vind Bos prima, niks mis mee.
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Misschien dat van Hanegem volgende jaar aanschuift.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"
Willem: "Ja, hoezo niet dan?"
Wilfred: "Afgelopen weekend nog voetbal gekeken?"
Willem: "Het hele weekend is er voetbal op, dus het is logisch dat ik wel wat hebben gezien he"
Soms wel de originele variant: "het zal mij echt een zorg zijn, kom op hey"quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Waaghals het volgende:
op elke vraag die die krijgt: "wat ken mij dat nou schele"
Inderdaad, laat die "zeiksnor" lekker thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"
Willem: "Ja, hoezo niet dan?"
Wilfred: "Afgelopen weekend nog voetbal gekeken?"
Willem: "Het hele weekend is er voetbal op, dus het is logisch dat ik wel wat hebben gezien he"
Gijp werd pas een vaste gast na het vertrek van Van Hanegem. Sindsdien is het programma echt 100x beter geworden, aan het einde van zijn "periode" was ik voetbal inside zelfs een beetje zat aan het raken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef zlakto het volgende:
Willem blijft een held, tussen Gijp en Derksen wordt dat vast gewoon weer leuk.
VI Tour de France vanaf de Cauberg, zeg het maar jongens
Daar gaat het helemaal niet om. Er zijn meer redenen dan alleen voetbal om een uurtje te ouwehoeren.quote:
Wat mij vooral stoorde aan de aanwezigheid van Van Hanegem toen was dat hij en Johan altijd verschrikkelijk grote vriendjes waren en dan vooral met z'n tweeën heel lullig en vervelend tegen Genee gingen doen. De balans was volledig weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gijp werd pas een vaste gast na het vertrek van Van Hanegem. Sindsdien is het programma echt 100x beter geworden, aan het einde van zijn "periode" was ik voetbal inside zelfs een beetje zat aan het raken.
ligt eraan of Robert Gesink het goed gaat doen in de strijd om de gele truiquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef zlakto het volgende:
Willem blijft een held, tussen Gijp en Derksen wordt dat vast gewoon weer leuk.
VI Tour de France vanaf de Cauberg, zeg het maar jongens
Dat zal van Contador(lees de UCI) en Schleck afhangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ligt eraan of Robert Gesink het goed gaat doen in de strijd om de gele trui
Precies...alsof VI alleen over voetbal gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Er zijn meer redenen dan alleen voetbal om een uurtje te ouwehoeren.
Dat wielrennen kan me gestolen worden,quote:Op woensdag 22 december 2010 07:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal van Contador(lees de UCI) en Schleck afhangen.Vraag me sowieso af of het grote publiek zich echt interesseert voor het wielrennen...
Ik vrees van wel. Van Hanegem is gewoon met pensioen, die heeft geen zin meer in al die voetbal-onzin. Die hoort gewoon op een golfterrein te staan, en niet in een tv-programma op te treden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef zlakto het volgende:
Is ook waar, maar ik denk/hoop dat Willem geen storende factor is.
Derksen zou geen vaste waarde worden dacht ik. Er staat dat er hoop is dat Derksen regelmatig aanschuift in het door Genee gepresenteerde programma.quote:
Meesterlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef -Mo- het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een VI Oudejaarsshow.
Jahquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef -Mo- het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een VI Oudejaarsshow.
Ja hebben een sublicentie gekocht van de NOS. Ik hoop dat ze een goede wielersfeer kunnen neerzetten maar dat Johan en ook Rene toch wel langs gaan komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Mag RTL trouwens hoogtepunten van de Tour uitzenden? Zonder "Manolev"-fragmentjes zal het vrees ik tegenvallen.
Johan heeft nog twee jaartjes...dus ze zullen idd proberen het uit te knijpen totdat de laatste druppel er uit is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ze gaan hun succes nu veels te veel uitknijpen.
Ik kan echt geen voetbalcompetitie volgen zonder commentaar van Johan Derksen, dan weten we toch totaal niet meer welke trainer we serieus moeten nemen en wat maar een bijdehand wijsneusje is?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan heeft nog twee jaartjes...dus ze zullen idd proberen het uit te knijpen totdat de laatste druppel er uit is.
Hij had mooi samen met v. Rossem een oudejaarsconference kunnen doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef pberends het volgende:
Waarom doet Johan Derksen eigenlijk geen oudejaarsconferences? Hij heeft toch wel over alles iets te zeuren.
Tja...ik gun het Johan wel dat hij in platenzaakjes in Houstan op zoek kan gaan kwaliteitsmuziek. Wat dat betreft is Nederland een schaamteloos land, waar men in polonaise loopt op muziek van Frans Bauer en Amsterdamse straatzangers.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kan echt geen voetbalcompetitie volgen zonder commentaar van Johan Derksen, dan weten we toch totaal niet meer welke trainer we serieus moeten nemen en wat maar een bijdehand wijsneusje is?
Van Rossem, de rechtse PvdA'er en Derksen, de linkse VVD'er zouden een mooi duo zijn. Jammer dat ze nooit tegelijkertijd worden uitgenodigd bij P&W.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij had mooi samen met v. Rossem een oudejaarsconference kunnen doen.
Die column is wekelijks, dus koop hem gewoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand heel toevallig een scan van de column van Rene van der Gijp in het VI magazine?
Steun gewoon Johan en koop dat blad.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben alleen geïntereseerd in dat interview met vd Gijp, dan heb ik geen zin om het hele nummer te kopen.
Maar okee, dan niet, toch bedankt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben toch geen notoire domoor?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/22/1293036703-190.jpgquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben toch geen notoire domoor?
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/22/1293036703-190.jpg
Dat komt meer door Michel.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef -er1k het volgende:
Renés' verhaal gaat van hak op de tak. Wat een Manolev.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op pberends gestemd als Beste Nieuwsposter bij de FOK!verkiezingen 2010. De Derksen / Van der Gijp-nieuwtjes zijn altijd mooi meegenomen!
http://www.mediacourant.nl/?p=93161quote:Strips Knudde in tv-show Voetbal International
Geplaatst op vrijdag 24 december 2010 om 11:52
Voetbal International begint in 2011 een samenwerking met tekenaar Toon van Driel. Zijn bekende strip Knudde zal verschijnen in het tv-programma op RTL 7, het gelijknamige magazine en op de website. Dat heeft Voetbal International bekendgemaakt. Van Driel bedacht FC Knudde in 1973. De laatste jaren maakt de tekenaar ook strips over de actualiteit in de voetbalwereld. Voetbal International-gezichten Johan Derksen en René van der Gijp kwamen al regelmatig voor in zijn tekeningen.
Knudde was ooit wel grappig, maar ik heb er al tijden geen leuke meer gelezen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=93161
Wat ik al eerder zei dus.
Ik vind het ook veel te flauw. Typisch jaren 80-onzin. Het is ingehaald door de tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knudde was ooit wel grappig, maar ik heb er al tijdens geen leuke meer gelezen.
"Als ik het hier bij Rijnmond voor het zeggen had zou er heel wat veranderen" en na een interview van ze: "Slechte journalistiek, pure lulkoek". Ben benieuwd of hij nog terug mag komen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef michaeld het volgende:
FC Rijnmond met Johan van gisteravond
Ik zou die Televizieruitzending over Jan Kooijemans op de eerste plaats zetten. De ruzie met Van Breukelen op twee en de sneeuwuitzending op drie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef marcodej het volgende:
Het einde van het jaar is de periode van de jaarlijstjes. Heerlijk even mijmeren over een jaar VI. Mijn top drie:
1. De slurf van Suurbier
2. Hotel Abrona
3. De sneeuwuitzending met satellietverbindingen.
Eervolle vermelding: "Ik had last van een remspoor."
Eens, vond die grap met Suurbier niet eens zo heel grappig eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ik zou die Televizieruitzending over Jan Kooijemans op de eerste plaats zetten. De ruzie met Van Breukelen op twee en de sneeuwuitzending op drie.
Geen top fragment iig, al was het wel grappig dat hij zelf ook in de zaal zat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Eens, vond die grap met Suurbier niet eens zo heel grappig eigenlijk
Wel bijzonder jammer, de aflevering van vrijdag was hilarisch!quote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef arucard het volgende:
De aflevering van vrijdag zou niet online komen, had iets met copyright te maken. Jammer, want het was wel een van de beste afleveringen van dit seizoen
Ik heb niet echt een volgorde, maar vond de volgende geweldig:quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef Bklein het volgende:
Mijn top 5:
1. Sneeuwuitzending
2. Aflevering met Jan Boskamp en dan vooral Rene met zn verhaal over die grensrechter
3. Kutscheet Linda de Mol
4. Hummer van Sneijder
5. Piet de Visser zakt door het ijs
Eervolle vermelding: Johan die uit z'n plaat gaat na finaleplaats Oranje
Sterker nog, de beste uitzending ooit!quote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wel bijzonder jammer, de aflevering van vrijdag was hilarisch!
Goede kans ja, of Genee praat het weer aan elkaar net als die compilatieaflevering van het WKquote:Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de compilatie vanavond eindigt met het shot dat Derksen Genee uitzet op de televisie tijdens de sneeuwaflevering.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Sterker nog, de beste uitzending ooit!
Vrijdag?quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef muzas het volgende:
Vrijdag was echt zo ontzettend grappig idd... Sjonge jonge gijpie, waar haalt ie het vandaan![]()
![]()
Nog nooit zo'n goede uitzending gezien...
Wat heb ik deze zomer genoten van het dagelijkse borrelpraat van Derksen, Gijp & Genee.quote:
Aflevering 40 staat er wel op.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Trystar het volgende:
De laatste twee afleveringen die niet op rtl gemist staan:
Aflevering 39 (17-12-2010):
http://www.megaupload.com/?d=C0GBPU99
Aflevering 40 (20-12-2010):
http://www.megaupload.com/?d=KWZCKYLP
De allerlaatste aflevering van afgelopen vrijdag staat er helaas niet opquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aflevering 40 staat er wel op.
quote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering van afgelopen vrijdag staat er helaas niet op
Ik baal er zo van...heb nog nooit een uitzending gemist en dit is blijkbaar de allerbeste VI uit de geschiedenis geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef mie_at_work het volgende:
[..]inderdaad, ik wacht er ook op.
En terecht, briljante uitzending.. Heb hem wel opgenomen op m'n UPC ding maar weer niet of ik die online kan krijgen..quote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Veerboot het volgende:
De VI van afgelopen vrijdag heeft 907.000 kijkers getrokken. Nieuw record volgens mij?!
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?quote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Veerboot het volgende:
De VI van afgelopen vrijdag heeft 907.000 kijkers getrokken. Nieuw record volgens mij?!
Nee ze zijn melig hierquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?
Er was toen wel een uitzending.quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?
nee vorige week maandag nog 1quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Paxcon het volgende:
24 was er geen toch? Toen Derksen presenteerde was toch de laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |