Ik zou die Televizieruitzending over Jan Kooijemans op de eerste plaats zetten. De ruzie met Van Breukelen op twee en de sneeuwuitzending op drie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef marcodej het volgende:
Het einde van het jaar is de periode van de jaarlijstjes. Heerlijk even mijmeren over een jaar VI. Mijn top drie:
1. De slurf van Suurbier
2. Hotel Abrona
3. De sneeuwuitzending met satellietverbindingen.
Eervolle vermelding: "Ik had last van een remspoor."
Eens, vond die grap met Suurbier niet eens zo heel grappig eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ik zou die Televizieruitzending over Jan Kooijemans op de eerste plaats zetten. De ruzie met Van Breukelen op twee en de sneeuwuitzending op drie.
Geen top fragment iig, al was het wel grappig dat hij zelf ook in de zaal zat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Eens, vond die grap met Suurbier niet eens zo heel grappig eigenlijk
Wel bijzonder jammer, de aflevering van vrijdag was hilarisch!quote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef arucard het volgende:
De aflevering van vrijdag zou niet online komen, had iets met copyright te maken. Jammer, want het was wel een van de beste afleveringen van dit seizoen
Ik heb niet echt een volgorde, maar vond de volgende geweldig:quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef Bklein het volgende:
Mijn top 5:
1. Sneeuwuitzending
2. Aflevering met Jan Boskamp en dan vooral Rene met zn verhaal over die grensrechter
3. Kutscheet Linda de Mol
4. Hummer van Sneijder
5. Piet de Visser zakt door het ijs
Eervolle vermelding: Johan die uit z'n plaat gaat na finaleplaats Oranje
Sterker nog, de beste uitzending ooit!quote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wel bijzonder jammer, de aflevering van vrijdag was hilarisch!
Goede kans ja, of Genee praat het weer aan elkaar net als die compilatieaflevering van het WKquote:Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de compilatie vanavond eindigt met het shot dat Derksen Genee uitzet op de televisie tijdens de sneeuwaflevering.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Sterker nog, de beste uitzending ooit!
Vrijdag?quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef muzas het volgende:
Vrijdag was echt zo ontzettend grappig idd... Sjonge jonge gijpie, waar haalt ie het vandaan![]()
![]()
Nog nooit zo'n goede uitzending gezien...
Wat heb ik deze zomer genoten van het dagelijkse borrelpraat van Derksen, Gijp & Genee.quote:
Aflevering 40 staat er wel op.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Trystar het volgende:
De laatste twee afleveringen die niet op rtl gemist staan:
Aflevering 39 (17-12-2010):
http://www.megaupload.com/?d=C0GBPU99
Aflevering 40 (20-12-2010):
http://www.megaupload.com/?d=KWZCKYLP
De allerlaatste aflevering van afgelopen vrijdag staat er helaas niet opquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aflevering 40 staat er wel op.
quote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering van afgelopen vrijdag staat er helaas niet op
Ik baal er zo van...heb nog nooit een uitzending gemist en dit is blijkbaar de allerbeste VI uit de geschiedenis geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef mie_at_work het volgende:
[..]inderdaad, ik wacht er ook op.
En terecht, briljante uitzending.. Heb hem wel opgenomen op m'n UPC ding maar weer niet of ik die online kan krijgen..quote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Veerboot het volgende:
De VI van afgelopen vrijdag heeft 907.000 kijkers getrokken. Nieuw record volgens mij?!
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?quote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Veerboot het volgende:
De VI van afgelopen vrijdag heeft 907.000 kijkers getrokken. Nieuw record volgens mij?!
Nee ze zijn melig hierquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?
Er was toen wel een uitzending.quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 17de toch? De 24ste was er geen uitzending?
nee vorige week maandag nog 1quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Paxcon het volgende:
24 was er geen toch? Toen Derksen presenteerde was toch de laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |