Cashen bij KPMG.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een Wouter Bos.Sorry ik weet niet wat Wouter doet deze dagen.
Ok dus: Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een zakkenvuller van KPMGquote:
Maak er dan een voormalig voetbaltrainer van, want als ze nog in dienst zijn durven ze weer niks te zeggen bang om de verkeerde persoon op de tenen te trappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok dus: Liever een voetbaltrainer in een voetbalprogramma dan een zakkenvuller van KPMG
Zodat er de hele avond een stille man aan tafel zit die op elke vraag die hij krijgt negatief reageert, omdat het een domme vraag zou zijn, of geen tijd had voetbal te kijken? Nee bedankt ik heb Van Hanegem echt nog geen moment gemist bij VI, al deed Everse me helaas wel een beetje aan hem denken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Misschien dat van Hanegem volgende jaar aanschuift.
Laatste VI trekt 600.000quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik vind Bos prima, niks mis mee.
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Misschien dat van Hanegem volgende jaar aanschuift.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"
Willem: "Ja, hoezo niet dan?"
Wilfred: "Afgelopen weekend nog voetbal gekeken?"
Willem: "Het hele weekend is er voetbal op, dus het is logisch dat ik wel wat hebben gezien he"
Soms wel de originele variant: "het zal mij echt een zorg zijn, kom op hey"quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Waaghals het volgende:
op elke vraag die die krijgt: "wat ken mij dat nou schele"
Inderdaad, laat die "zeiksnor" lekker thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Wilfred: "Fijn dat je er weer bent Willem, alles goed?"
Willem: "Ja, hoezo niet dan?"
Wilfred: "Afgelopen weekend nog voetbal gekeken?"
Willem: "Het hele weekend is er voetbal op, dus het is logisch dat ik wel wat hebben gezien he"
Gijp werd pas een vaste gast na het vertrek van Van Hanegem. Sindsdien is het programma echt 100x beter geworden, aan het einde van zijn "periode" was ik voetbal inside zelfs een beetje zat aan het raken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef zlakto het volgende:
Willem blijft een held, tussen Gijp en Derksen wordt dat vast gewoon weer leuk.
VI Tour de France vanaf de Cauberg, zeg het maar jongens
Daar gaat het helemaal niet om. Er zijn meer redenen dan alleen voetbal om een uurtje te ouwehoeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |