ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italiequote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen lult uit zijn nek. Vroeger had het buitenland ook meer geld.
We zijn groot groot geworden omdat Cruijff van Basten Bergkamp Vanenburg Seedorf en Kluivert op hun 17e debuteerden.
Dat zouden ze hier nu moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italie
Frank de Boer heeft inmiddels twee A-spelers laten debuterenquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar vroeger mochten er maar 3 buitenlanders bij een club spelen in bv Spanje, Italie
Inderdaad, Gijp altijd maar Barca/Messi ophemelen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Messi is een maand ziek geweest, en alleen in de CL het is toch wat
Koortslipquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Het ding wat Genee maandag op zijn lip had is nu tot een wondje. Ik vraag me toch af wat het is
Hij had gewoon gelijk hier, Inter was "te" gelukkig.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Messi is een maand ziek geweest, en alleen in de CL het is toch wat
Absurd idd. Wat stellen die nou voor ?quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad, Gijp altijd maar Barca/Messi ophemelen.
Haha ja ik ook Ambrabat het kerstengeltje, Koevermans die alleen in een berenpak naar binnen mag. Volgens mij zaten ze allemaal aan de drugs toen dit is opgenomenquote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Smoofie het volgende:
DIe clip van PSV. Ik had 'm gisteren gezien bij PSV TV. Wat slecht zeg
Vooral toen Busquets die rode kaart in de 20e minuut aannaaide? Al had Barcelona een offday, het is flauw om het daar op te gooien. Inter heeft het gewoon geweldig gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk hier, Inter was "te" gelukkig.
Maar hij kan niet gewoon toegeven dat 'ie een slechte dag kan hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd idd. Wat stellen die nou voor ?
Wat dacht je van Lens danquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja ik ook Ambrabat het kerstengeltje, Koevermans die alleen in een berenpak naar binnen mag. Volgens mij zaten ze allemaal aan de drugs toen dit is opgenomen
Edit:
Ik kijk de clip opnieuw, en die zitten duidelijk aan de drugs
Berg met zijn elleboog, dit filmpje is gewoon 1 en al zelfspot en iig niet geregisseerd door Rutten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lens danMet zijn droge kop een engel spelen
DIe telt Derksen uit principe niet mee, ook bij Jol nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef macca728 het volgende:
Rutten heeft toch een beker gewonnen ?
nee die heeft zelfs 2 bekers, met Roda en Ajaxquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe telt Derksen uit principe niet mee, ook bij Jol niet
De bal in een sprint zonder druk van een tegenstander over de zijlijn lopen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
beetje flauw, dat kan je van bijna elke speler laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |