SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Er zou ook geen reden tot jaloezie zijn, Glen is nog een jonge kerel en oefening baart kunst. Op m'n 20e had ik nog nooit een internetdate gehad.quote:Op maandag 20 december 2010 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik proef gewoon een jaloerse ondertoon in je bericht. Is niet erg hoor. Ik bedoel, ik zou ook wel eens dat kunstje willen leren maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd.
Kasta en Silenus hebben bijvoorbeeld hun kop erg mee. Beide hebben volgens mij een vlotte babbel en dan is het toch snel kat in het bakkie
Een kennis waar ik 1 keer in de drie weken ga kaarten heeft ook elke keer een andere dame op de bank zitten als we daar komen. Hij heeft ook een voor vrouwen prettig gezicht en een overvloed aan anekdotes en verhalen dus heeft hij er ook niet zo een moeite mee.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben gelukkig gezegend met een redelijke kop en dat helpt natuurlijk wel mee. Maar wat nog veel belangrijker is: ik kan heel veel mensen, en dus ook vrouwen, aan het lachen maken en dat is over het algemeen iets wat wel gewaardeerd wordt door vrouwen, en waar ze op vallen. Zo heb ik eens een situatie meegemaakt op een verjaardag van een vriend van me. Een andere vriend van me (qua uiterlijk denk ik gelijk aan mij) had een bloedmooie vriendin sinds kort, en op die verjaardag zette ik iedereen min of meer naar mijn hand met mijn opmerkingen en grappen. Gedurende de avond merkte ik aan alles dat die vriendin naar mij toe trok, ze BLEEF maar naar me kijken en contact zoeken. Dat is iets waar vrouwen nou eenmaal op vallen blijkbaar. Uiteraard heb ik uit respect voor die vriend niks met haar gedaan, maar het gaf uiteindelijk natuurlijk wel een lekker gevoel, en zelfvertrouwenquote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zou ook geen reden tot jaloezie zijn, Glen is nog een jonge kerel en oefening baart kunst. Op m'n 20e had ik nog nooit een internetdate gehad.
Dankzij het feit dat er genoeg vrouwen in de rij staan ben je ook zelfverzekerder, wat weer leuker overkomt op vrouwen. (Net als dat onzekere mannen nóg onzekerder worden bij een date, en het daarom vaak verprutsen, omdat ze weten dat de volgende vrouw misschien wel maanden op zich laat wachten)
Uiteindelijk draait het niet zozeer om de kop, wel dat je ze aan het lachen kunt maken.
Tuurlijk, en toch zijn het de knappe koppies die iedere keer weer een ander wijf hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zou ook geen reden tot jaloezie zijn, Glen is nog een jonge kerel en oefening baart kunst. Op m'n 20e had ik nog nooit een internetdate gehad.
Dankzij het feit dat er genoeg vrouwen in de rij staan ben je ook zelfverzekerder, wat weer leuker overkomt op vrouwen. (Net als dat onzekere mannen nóg onzekerder worden bij een date, en het daarom vaak verprutsen, omdat ze weten dat de volgende vrouw misschien wel maanden op zich laat wachten)
Uiteindelijk draait het niet zozeer om de kop, wel dat je ze aan het lachen kunt maken.
Uiterlijk is helaas wel belangrijk in een oppervlakkige wereld...al zullen er uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, klopt wel ja. Ik zie wel vaker kerels die niet knap zijn maar wel met een bloedmooi leuk meisje gaan en die kerels vallen op door hun babbel of houding. Vaak zijn het feestmakers of echte babbelaars. Zelden zijn het stille verlegen jongens.
Prins zoekt vrouw gezien? De dikste niet knappe prins sloeg wel mooi een lekker chick aan de haak.quote:Op maandag 20 december 2010 00:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiterlijk is helaas wel belangrijk in een oppervlakkige wereld...al zullen er uitzonderingen zijn.
De wereld is niet oppervlakkig, het is gewoon zoals het is.quote:Op maandag 20 december 2010 00:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiterlijk is helaas wel belangrijk in een oppervlakkige wereld...al zullen er uitzonderingen zijn.
Realityshows, allemaal gemaakte troep man.quote:Op maandag 20 december 2010 00:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Prins zoekt vrouw gezien? De dikste niet knappe prins sloeg wel mooi een lekker chick aan de haak.
Oke, hij moet niet al te lelijk zijn en verzorgd uitzien en een goede babbel. Dan maakt ie nog wel kans zolang Lamon en Kasta ver weg uit de buurt zijn...quote:Op maandag 20 december 2010 00:59 schreef Foxgod het volgende:
[..]
De wereld is niet oppervlakkig, het is gewoon zoals het is.
Iedereen krijgt zijn eerste indruk door uiterlijk, en de volle indruk na een ontmoeting.
Zie je het al voor je dat een vrouw denk dat een man niet om aan te zien is, en dan na een gesprekje zo een gozer opeens geweldig vind?
Mijn mond staat er nog steeds van open, al een dag lang inmiddels. Maar goed, ik weet ook niet wat die wijf mankeert. Hij vroeg op een gegeven moment waarom zij nog altijd vrijgezel was en daar gaf ze best een rare antwoord op. Dat niemand haar moest of dat ze raar was en toen eindigte ze met eigenlijk weet ik dat niet. Hoe kan je dat nou niet weten?quote:Op maandag 20 december 2010 01:00 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Realityshows, allemaal gemaakte troep man.
Vind je het geen toeval dat de vetste met het beste resultaat vandoor gaat.
Dan denkt een vrouw, kan ermee door, ze dan wel niet overdonderd, maar der 1e indruk komt hoe dan ook van het uiterlijk af.quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, hij moet niet al te lelijk zijn en verzorgd uitzien en een goede babbel. Dan maakt ie nog wel kans zolang Lamon en Kasta ver weg uit de buurt zijn...
En Silenus blijkt, want ik dacht dat ie maar wat lulde, maar hij is ook nogal knap.quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, hij moet niet al te lelijk zijn en verzorgd uitzien en een goede babbel. Dan maakt ie nog wel kans zolang Lamon en Kasta ver weg uit de buurt zijn...
Allemaal nep, net zoals die beauty and the nerd rommel, en al die andere gare koppel shows.quote:Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn mond staat er nog steeds van open, al een dag lang inmiddels. Maar goed, ik weet ook niet wat die wijf mankeert. Hij vroeg op een gegeven moment waarom zij nog altijd vrijgezel was en daar gaf ze best een rare antwoord op. Dat niemand haar moest of dat ze raar was en toen eindigte ze met eigenlijk weet ik dat niet. Hoe kan je dat nou niet weten?
Vrouwen leren toch ook dat knappe mannen allemaal hufters zijn en zo krijgen de minder knappe mannen toch nog een kans.quote:Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dan denkt een vrouw, kan ermee door, ze dan wel niet overdonderd, maar der 1e indruk komt hoe dan ook van het uiterlijk af.
Niet iedereen hoeft overdonderd te zijn om iemand leuk te vinden.
Ik val tussen de knappe en de minder knappe mannen inquote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrouwen leren toch ook dat knappe mannen allemaal hufters zijn en zo krijgen de minder knappe mannen toch nog een kans.
Denk nou po si tief ! Een glas is niet halfleeg maar halfvol!
De eerste indruk is je gezicht,bevalt deze dan kun je met de humor aan de slag.quote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
indd, meer zit er niet achter.quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De eerste indruk is je gezicht,bevalt deze dan kun je met de humor aan de slag.
Bevalt deze niet dan wordt het moeilijk om ze aan het lachen te maken. En als je op een stapavond zo verschillende keren wordt afgewezen nou dan kun je nog de lach aan je kont hebben hangen het wordt niets
Amen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef VacaLoca het volgende:
Innerlijk wordt vaak door een roze bril gezien als diegene knap is. Zo betrap ik mezelf er soms ook op dat als een 'lelijke' meid... onaantrekkelijke gezicht, dik, niet zo verzorgd als gemiddeld... een beetje maf doet dat de associatie snel 'kneuzig' 'irritant' e.d. is. terwijl als een echt knappe meid precies hetzelfde zou doen dan is het eerder 'grappig' en 'cute'. Dit onderscheid maken op basis van uiterlijk is heel gebruikelijk en heet het 'eclipse effect' (Doorgaans dat het uiterlijk dus de andere aspecten zodanig overheerst dat als het uiterlijk positief is, alles heel snel positief wordt gezien en andersom)
Er zijn hele studies over. Het is zelfs zo dat lelijke mensen moeilijker aan een baan e.d. komen. Keer over een onderzoek gelezen waarin ze tig cv's naar allerlei bedrijven hadden gestuurd. Op de foto na was het inhoudelijk allemaal hetzelfde. En de foto was neutraal. Degene met een algemeen aantrekkelijk beschouwd uiterlijk werden veel vaker op gesprek gevraagd.
En nu hebben we het over vrouwen dan.. als ik soms ben stappen met aantal vrouwen erbij in de groep dan hoor je hoe oppervlakkig vrouwen beoordelen hoor.
Maar zoals nu ook hier weer wordt er verder heel politiek correct gedaan dat alleen innerlijk telt e.d. BullshitEn degenen die dat het makkelijkst beweren zijn altijd degenen die erzelf goed tot knap uitzien.
Het is wel zo dat je met humor, succes, uitstraling e.d. er ook kan voor zorgen dat die je uiterlijk overschaduwen en dan gaat het eclipse effect dus ook op. Maar als je echt onaantrekkelijk bent moet je dan wel van heel uitzonderlijk goede huize komen. Daarnaast natuurlijk het feit dat lelijke mensen vaak gepest zijn als kind, dus zelfvertrouwen en positieve ervaringen met mensen (ofwel vertrouwen) zijn dan al snel minder.
Je ziet het ook overal in terugkomen. Voorbeeldje wat me zo te binnen schiet: was op Fok een artikel over een 29 jarige meid die hoogleraar was geworden, en alle reakties gingen er alleen over dat ze niet knap is![]()
En als een meid zegt dat ze een jongen heeft leren kennen is de 1e vraag meestal of ie knap is. Daarna pas vragen over hoe oud ie is, wat ie doet, waar ie vandaan komt etc.
Nu jullie dit betoog zo lezen zullen jullie vast denken; ok die is dus lelijk. Nou tegenwoordig vind ik mezelf er wel ok uitzien maar ik heb er lelijker uitgezien en dan leer je maar al te goed hoe hard mensen kunnen zijn alleen maar omdat je kop ze niet aanstaat. En daarnaast heb ik ook genoeg gezien van hoe om mij heen mensen die lelijk waren/zijn behandeld werden. Meisje in mijn brugklas werd gewoon onmenselijk behandeld, puur vanwege dr uiterlijk. Dus we hebben het hier over of lelijke mensen makkelijk aan een date e.d. kunnen komen terwijl sommigen nog geeneens als volwaardig mens zijn behandeld.
Als je de volgende keer weer op RP rondklikt en snel langs de lelijkerds scrolt, besef je wel waar ik op doel. En ja ook ik doe dat.
Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De eerste indruk is je gezicht,bevalt deze dan kun je met de humor aan de slag.
Bevalt deze niet dan wordt het moeilijk om ze aan het lachen te maken. En als je op een stapavond zo verschillende keren wordt afgewezen,nou dan kun je nog de lach aan je kont hebben hangen het wordt niets.
En daarmee zijn we er evengoed uit, dat het niet alleen om karakter, maar ook om uiterlijk gaat.quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.
Mee eens, al moet die kop ook wel wat uitstralen.. Hoe leuk of niet leuk die kop ook is.quote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
Het verhaal van Beauty & the beast zal ook wel niet helemaal uit de lucht gegrepen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, klopt wel ja. Ik zie wel vaker kerels die niet knap zijn maar wel met een bloedmooi leuk meisje gaan en die kerels vallen op door hun babbel of houding. Vaak zijn het feestmakers of echte babbelaars. Zelden zijn het stille verlegen jongens.
Ik ben het er wel deels mee eens denk ik. Ook op internet sites moet je een beetje lekker in je vel zitten om op een goeie manier te kunnen reageren of contact te leggen. Als dat niet zo is, dan lukt het ook niet. Het is dan soms wel lastig om die moed erin te houden als je een paar keer afgewezen wordt of geen berichten terug krijgt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.
Het moet een totaalpakket van beide dingen zijn .quote:Op maandag 20 december 2010 09:04 schreef Cue_ het volgende:
En om iedereen nu een kans te geven waarvan je weet "daar kan ik het nooit op doen" is natuurlijk ook zoeken naar een naald in de spreekwoordelijke hooiberg.
Uhm.. word je vaak afgezeken dan, buiten Fok?quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef Foxgod het volgende:
Amen.
Mensen moeten wat meer begrip tonen voor de wat minder knappen.
Niemand is verplicht met ze te daten ofzo (gevoelens dwing je niet), maar iemand afzeiken om zijn uiterlijk is echt te fout voor woorden.
Ik niet, ik refereer naar het bericht dat ik had gequote, daar werd namelijk in vermeld dat een vrouw de titel van hoogleraar had gehaald, en dit op FOK vermeld had, mensen begonnen haar af te zeiken op haar uiterlijk, toen fokkers haar foto hadden gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhm.. word je vaak afgezeken dan, buiten Fok?
Anders moet je maar zo denken , "Van alle lelijke kerels , ben ik de knapste"quote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik niet, ik refereer naar het bericht dat ik had gequote, daar werd namelijk in vermeld dat een vrouw de titel van hoogleraar had gehaald, en dit op FOK vermeld had, mensen begonnen haar af te zeiken op haar uiterlijk, toen fokkers haar foto hadden gezien.
Als ik al dan minderheden in mijn gezicht heb, dan compenseer ik dat vast wel met mijn sportiviteit.
Minderheden in je gezicht, dat moet ik even op mij in laten werken hoor..quote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik niet, ik refereer naar het bericht dat ik had gequote, daar werd namelijk in vermeld dat een vrouw de titel van hoogleraar had gehaald, en dit op FOK vermeld had, mensen begonnen haar af te zeiken op haar uiterlijk, toen fokkers haar foto hadden gezien.
Als ik al dan minderheden in mijn gezicht heb, dan compenseer ik dat vast wel met mijn sportiviteit.
Ja, je hoeft niet per definitie lelijk te zijn als je geen knap koppie heb, je kan er tussenin vallen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Minderheden in je gezicht, dat moet ik even op mij in laten werken hoor..
Maar even serieus, jij neemt reacties op Fok serieus voor de rol van uiterlijk in het echte leven?
Dat is ook zo , maar dat werkt op lreal life ontmoetingsplaatsen ook zoquote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef Fabeldiertje het volgende:
klinkt vast geijkt, maar uiterlijk is voor mij (als meisje dat er best leuk uitziet) niet echt een issue meer als ik iemands karakter leer kennen.
Ik heb scharrels gehad die modellenwerk deden, maar de meest serieuze relatie die ik heb gehad was met een jongen die als onaantrekkelijk werd beschouwd door zo'n beetje mijn hele omgeving. Dat was dan ook een vriend waar ik later verliefd op werd, dus karakter ging boven uiterlijk. Dat hij niet knap was wist ik ook wel, maar ik zag eerder die prachtige bos zwarte krullen dan dat magere lijf en dat lange hoofd
Maar ja, op datingsites ontkom je er gewoon niet aan dat de eerste selectie op uiterlijk is. Je hebt dan ook niet de tijd om eerst een mooie persoonlijkheid te ontrafelen onder een matig/onvoldoende uiterlijk
Jemig, jij moet wel heel leuke vriendinnen hebben dat ie dat tegen jou zeiquote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef love_sharon het volgende:
Vrijdag had ik een afspraak met iemand van Paiq die al een tijdje in mijn lijst stond maar jammer genoeg totaal niet mijn type was. Maar ik vond hem wel helemaal perfect voor mijn beste vriendin.
Zodoende geregeld dat we gingen stappen in Rotterdam en beide iemand zouden meenemen.
Had niet gezegd dat ik hem eigenlijk wou koppelen aan mijn vriendin en zij wist ook van niks.![]()
Godzijdank was het een succes, mijn koppel kwaliteiten lieten mij gelukkig niet in de steek,
En het feit dat die een zeer leuke vriend bij zich had was ook zeker niet verkeerd![]()
Het beste moment was nog dat die gast naar mij toen kwam en zei 'Het is duidelijk dat jij mij niet interessant vind en ik vind je vriendin eigenlijk wel een hele leuke meid. Zou je het erg vinden?'
En dat ik toen zei met een big smile 'ah heeft mijn plannetje toch gewerkt'
Zijn blik was onbetaalbaar.
Conclusie: Een groot succes en ik moet vaker mensen koppelen
heb nog 2 uitnodigingen van fotografen liggen, thema staat al vastquote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat is ook zo , maar dat werkt op lreal life ontmoetingsplaatsen ook zo
Ik stap ook eerder af op een meisje dat er leuk uitziet...
maar ook dat heeft soms wat met karakter( uitstraling) te maken hoor..
Van die heel knappe meisjes die vervolgens het halve cafe lelijk aan liggen te kijken met een blik van "Hoe denk jij dat je waardig bent in mijn richting te kijken" die kunnen dan knap zijn .. maar ik vind ze zeer onaantrekkelijk.
Overigens... die eerste hoofdfoto in je FB is erg mooimisschien iets mee doen
Ik bleef gewoon oppervlakkig en afstandelijk tegen hem, wat nog best moeilijk is kwam ik achterquote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Jemig, jij moet wel heel leuke vriendinnen hebben dat ie dat tegen jou zei
Leuk dat het zo goed uitpakte.
Bedoelde meer voor RP of was je niks meer aan't zoeken ?quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
heb nog 2 uitnodigingen van fotografen liggen, thema staat al vast
Das waarquote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon oppervlakkig en afstandelijk tegen hem, wat nog best moeilijk is kwam ik achter, dus dan trekken mensen toch snel naar elkaar toe
ik ga toch geen professionele foto op RP plaatsen, dat is echt sneuquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Bedoelde meer voor RP of was je niks meer aan't zoeken ?![]()
ennum .. vertel eens als je wil , heb je een website & portfolio ?
Hoop je op een romantische ontmoeting met een fokker?quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik ga toch geen professionele foto op RP plaatsen, dat is echt sneu![]()
..en kan het alleen nog maar tegenvallen IRL
hmmm.. foto 4 is misschien niet zo verstandig nee , maar die 1e....achquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik ga toch geen professionele foto op RP plaatsen, dat is echt sneu![]()
..en kan het alleen nog maar tegenvallen IRL
Haha en dan al mijn single vriendinnen koppelen aan Fokkers? Denk niet dat het een succes wordtquote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Das waar, begin is een koppel topic op Fok als je het zo leuk vind
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 17:32 schreef VacaLoca het volgende:
Fabel heeft toch met Kasta of ben ik nu in de war geraakt?
momenteel is een fokker het eerste wat ik zie iedere ochtend..quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hoop je op een romantische ontmoeting met een fokker?
geen ruzies ontstaan naar aanleiding van oranje bordjes?quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja
Ik moest ineens aan een feestje van mijn studentenvereniging denken ..
Had iedereen een gekleurd bordje opgespeld..
Groen --> Vrijgezel
Rood --> Bezet
Oranje --> Bezet, maar opzoek naar beter![]()
Oftewel een alombekende stoplight party.quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja
Ik moest ineens aan een feestje van mijn studentenvereniging denken ..
Had iedereen een gekleurd bordje opgespeld..
Groen --> Vrijgezel
Rood --> Bezet
Oranje --> Bezet, maar opzoek naar beter![]()
nou volgens mij heeft toen iedereen zo wat met iedereen gehosselt zoals dat hier heet..quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
geen ruzies ontstaan naar aanleiding van oranje bordjes?
Sommige daarvan zijn niet eens onaantrekkelijk, maar ondernemen simpelweg gewoon geen actiequote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Zelden zijn het stille verlegen jongens.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef love_sharon het volgende:
Conclusie: Een groot succes en ik moet vaker mensen koppelen
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?quote:Op maandag 20 december 2010 17:36 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
momenteel is een fokker het eerste wat ik zie iedere ochtend..(zie vaca) maar voor mee rromantiek sta ik open
Deze volg ik ook even; heb nog een paar maanden wachtlijst liggenquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?
Begrijp ik nu dat je meiden op een wachtlijst hebt staan ?quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze volg ik ook even; heb nog een paar maanden wachtlijst liggen.
Sowieso enkele vaste vriendinnen die gecanceld zijn toen ik haar ontmoette...quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Raven_NL het volgende:
Begrijp ik nu dat je meiden op een wachtlijst hebt staan ?
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende datequote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onzin, het draait allemaal om betrouwbaarheid en gezelligheid. Ik ben ook niet lelijk, sterker nog ben vaak de leukste man van een tent genoemd maar wel zo wispulturig als een vos.quote:En daarmee zijn we er evengoed uit, dat het niet alleen om karakter, maar ook om uiterlijk gaat.
Een vrouw scoren is 50/50 uiterlijk/karakter.
Als je 1 van de twee niet hebt ben je geen succesnummer
Wat bedoel je met 'bekende date'?quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende date
Mensen die je via via kent en op daarop een gesprek aanknoopt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'bekende date'?
In de kroeg soms ja, dan kennen sommige vrienden weer andere mensen die ik ook spreek. Maar via internet ken ik ze uiteraard niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mensen die je via via kent en op daarop een gesprek aanknoopt.
Dat is hij ook niet, maar ik dacht dat hij echt een complete leugenaar was, zoals je die wel meer vind op FOK!, maar hij ziet er toch redelijk uit voor zover ik mannen kan beoordelen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende date
Toch klopt er iets niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg soms ja, dan kennen sommige vrienden weer andere mensen die ik ook spreek. Maar via internet ken ik ze uiteraard niet.
De gemiddelde rp-er ziet er ook redelijk uit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet, maar ik dacht dat hij echt een complete leugenaar was, zoals je die wel meer vind op FOK!, maar hij ziet er toch redelijk uit voor zover ik mannen kan beoordelen.
Haha, wat klopt er niet dan? Je vindt me te lelijk om elke twee weken een date te hebben?quote:
Als je het zo stelt idd ja.quote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat klopt er niet dan? Je vindt me te lelijk om elke twee weken een date te hebben?
Ja, stel je voor dat jij ooit eens iets van iemand zou aannemen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja lekker boeiend een aanname kan je nooit ontkrachten, maar mij overtuig je iig niet.
Ik hoef je ook helemaal niet te overtuigen, het is ook niet mijn probleem dat je me niet gelooft. Je gelooft maar wat je wil geloven, ik vind het allemaal prima.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef picardmike het volgende:
Maarja lekker boeiend een aanname kan je nooit ontkrachten, maar mij overtuig je iig niet.
Ik neem genoeg aan ben het alleen niet altijd eens.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat jij ooit eens iets van iemand zou aannemen.
That'd be the day.
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?
Tip 5: Spreid je kansenquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat ik raar vind, waarom melden sommige mannen niet op 1 datingsite, maar op bijna alle datingsites meteen aan? En dan nog betalen ervoor ook? :S
Dat is ongetwijfeld in het kader van: Speltip 80: Spreid je kansen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat ik raar vind, waarom melden sommige mannen niet op 1 datingsite, maar op bijna alle datingsites meteen aan? En dan nog betalen ervoor ook? :S
En dat laat je subtiel via FOK merken ipv te zeggen 'he lul, neem me eens een keertje mee uit eten?'quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.
Waarom heb jij die "Italiaan" dan nodig?quote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef picardmike het volgende:
De gemiddelde rp-er ziet er ook redelijk uit.
Sta er maar op 1(rp) eigenlijk en op paiq doe ik eigenlijk niks sinds ik daar een kraanmachiniste gesproken heb. Hoewel ik wel een keer betaalt heb om op foto's te reageren en daar er een paar van gereageerd hebben, maar we draaien al maanden om elkaar heen omdat we elkaar nooit treffen online.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.
En aan het gegooi met deuren te merken ben ík daarom ineens een klootzakquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dat laat je subtiel via FOK merken ipv te zeggen 'he lul, neem me eens een keertje mee uit eten?'
Omdat vrouwen anders zijn op vakantie en die italiaan herinnerd hun er aan. Maar zelfs die italiaan moest moeite doen hoor. Trouwens je weet dan ook dat niemand het eigenlijk beter kan doen. In de analytische wiskunde noemen ze dat de amplitude meten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom heb jij die "Italiaan" dan nodig?
Op hoeveel datingsites sta je en kies je altijd gratis abbos of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat een onzin. Als jij tegen vrouwen ook zo bent als hier is het toch vrij logisch dat je niet zoveel dates kan hebben. Je bent af en toe niet te volgen en komt 'raar' over. Vrouwen ruiken dat ook gewoon, kun je er wel als een Italiaan uitzien (die je natuurlijk niet eens bent) maar mensen kijken nog wel een béétje voorbij het uiterlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
Trouwens je weet dan ook dat niemand het eigenlijk beter kan doen. In de analytische wiskunde noemen ze dat de amplitude meten.
Ik kan heel erg extreem zijn maar ook gewoon normaal. Ik doe extreem omdat ik het leuk vind(kreeg vroeger veel aandacht van vrouwen en deed graag mysterieus) maar kan ook normaal zijn hoor. Alleen vind ik dat saai.quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij tegen vrouwen ook zo bent als hier is het toch vrij logisch dat je niet zoveel dates kan hebben. Je bent af en toe niet te volgen en komt 'raar' over. Vrouwen ruiken dat ook gewoon, kun je er wel als een Italiaan uitzien (die je natuurlijk niet eens bent) maar mensen kijken nog wel een béétje voorbij het uiterlijk.
Ik denk wel dat je normaler bent in het echt dan op FOK ja. Je bent niet dom en je hebt gewoon een baan, dus je moet iets goed doen. Maar denk je dan ook echt dat vrouwen allemaal daadwerkelijk die dates met jou afzeiden omdat ze ineens 4 maanden ziek waren, op vakantie gingen en hun internet er weken uitlag?quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan heel erg extreem zijn maar ook gewoon normaal. Ik doe extreem omdat ik het leuk vind(kreeg vroeger veel aandacht van vrouwen en deed graag mysterieus) maar kan ook normaal zijn hoor. Alleen vind ik dat saai.
Vrouwen ruiken helemaal niks, ze zijn net zo menselijk als jij en ik, bewijzen zat.
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je normaler bent in het echt dan op FOK ja. Je bent niet dom en je hebt gewoon een baan, dus je moet iets goed doen. Maar denk je dan ook echt dat vrouwen allemaal daadwerkelijk die dates met jou afzegden omdat ze ineens 4 maanden ziek waren, op vakantie gingen en hun internet er weken uitlag?
Zij moeten toch iets 'vermoeden', iets wat ze niet helemaal vinden kloppen. Want uiteraard zijn het smoesjes, maar je regelt nog wel hun msn...Dus ergens in een gesprek moet het 'spaak' lopen, ergo: je moet iets heel raars zeggen steeds.
Ik betaal niet meer, ik krijg toch wel reacties blijkt, ook op gratis sites, maar iedere zogenaamde datingsite deskundige liep te zeiken dat je als man geen reactie hoeft te verwachten, dus naief als ik was trapte ik daarin.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong en moest toen huilen en toen hing ze op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Nee heb werkelijk geen idee, heb haar nog nooit wat aangedaan ofzo. Zijn alleen een paar keer naar bed geweest en daar kwam geen relatie van. Ben zelfs nog speciaal voor haar naar de bakker gegaan om broodjes te halen s'ochtends en afgewassen. Opeens werd ze boos en toen ik er na een hele tijd weer is een keer naar vroeg, reageerde ze zo.quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Komop, je moet toch een idéé hebben?
Ze vertelde dat ze zwanger was ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Silenus het volgende:
Net voor 'opeens werd ze boos' moet er wat gebeurd zijn, dat kan niet anders.
Zou het niet weten wat, maar ze wil het ook niet vertellen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Silenus het volgende:
Net voor 'opeens werd ze boos' moet er wat gebeurd zijn, dat kan niet anders.
Ik moest fucking hard lachen. Dank daarvoor!quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Kopieer anders een paar van je msn gesprekken met die meiden, dan kunnen we beoordelen waar het aan ligtquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Goed idee! Dan heb ik een beetje vermaak vanochtend op mijn werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kopieer anders een paar van je msn gesprekken met die meiden, dan kunnen we beoordelen waar het aan ligt
Je zal toch echt iets gezegd moeten hebben wat ze niet leuk vondquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
^^quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed idee! Dan heb ik een beetje vermaak vanochtend.
Dat klinkt zo ver weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Niet datingsite gerelateerd, maar heb de jongen van afgelopen vrijdag gevraagd of we een datum kunnen prikken. Ben benieuwd, al zal het vast pas in 2011 gebeuren.
Copypaste eens een paar MSN-gesprekken? Dan kunnen we zien waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook wel eens zonder reden uitgescholden voor kutjong hoor, dat overkomt elke man wel eens!
Dat is nooooit zonder reden!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook wel eens zonder reden uitgescholden voor kutjong hoor, dat overkomt elke man wel eens!
Haha, weet ik. Echt 'kutjong' ben ik niet genoemd trouwens, wel 'over het paard getild eikeltje', 'arrogante betweter', etc. Maar dat ben ik ook gewoon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nooooit zonder reden!!
De reden kan ook als geintje zijn, dus gewoon in aangenaam gesprek
Of jij zegt dingen die haar niet aanstaan en ze wordt boos
Wie zijn er allemaal complete leugenaars in dit topic dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet, maar ik dacht dat hij echt een complete leugenaar was, zoals je die wel meer vind op FOK!
- Liefde gaat door de maag ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Re het volgende:
en dat heeft met datingsite ervaringen te maken want...?
Misschien had ie een date die eindigde op de keukentafelquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Re het volgende:
en dat heeft met datingsite ervaringen te maken want...?
Wat leuk Q.! Ik wil wel een uitgebreid verslag terugvindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef Q. het volgende:
Ontopic: ik ben weer eens actief op E-matching, vanavond een date en maandag een date. Ik ben benieuwd, het is al weer even geleden dat ik via datingsites heb gedate.
Wow das snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef Q. het volgende:
Ontopic: ik ben weer eens actief op E-matching, vanavond een date en maandag een date. Ik ben benieuwd, het is al weer even geleden dat ik via datingsites heb gedate.
Paar dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow das snel(afhankelijk van hoelang je al actief bent daar
)
Ik leer van de beste.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Konings hosselaar!Respect
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Q. het volgende:
Zo, RP-profiel verwijderd. Ik heb er even geen zin meer in. Geforceerd gedoe allemaal.
Minus een paar dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch een week volgehouden. Valt me mee.
Iemand die dit kan filmen ? , ik wil lachen :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond een date. We hebben nu al een weddenschap staan wie als eerste de ander onder de sneeuw krijg. Die moet ik natuurlijk winnen
ligt het nou aan mij of klapt iedereen hier regelmatig dicht zodra jij een duit in het zakje doet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:49 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Iemand die dit kan filmen ? , ik wil lachen :p
Ligt het nou aan mij, of zitten jullie hier om elkaar enkel af te zeiken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of klapt iedereen hier regelmatig dicht zodra jij een duit in het zakje doet?
Jij kan toch wel tegen mijn geouwehoerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of klapt iedereen hier regelmatig dicht zodra jij een duit in het zakje doet?
Iemand die voor Kasta kiest als partner..... Dan spoor je toch niet? Hmmmmm.... Ja het ligt aan jou....quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?quote:
Via internet kun je ze sowieso bestellen, de Bijenkorf verkoopt ze ook. Echt heerlijke koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?
Zeur niet!!quote:
Dat ding van mij gebruikt gewoon bonenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?
RP en Paiq. Althans bij de mensen hier.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zou een poll willen maken om te zien welke DS het meest populairst is of is dat al bekend?
je hebt gelijk.. jij kent hem uiteraard beter, want iedereen is precies zoals het lijkt op internetquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand die voor Kasta kiest als partner..... Dan spoor je toch niet? Hmmmmm.... Ja het ligt aan jou....
Jij zat toch nog in de ranja-periode ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. jij kent hem uiteraard beter, want iedereen is precies zoals het lijkt op internet![]()
maar laten we het over koffie hebben
nuh-uh..theemeisjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Jij zat toch nog in de ranja-periode ?
Thee heb ik uiteraard ookquote:
Ben jij toevallig familie van Job Cohen ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Raven_NL het volgende:
Thee heb ik uiteraard ook
- Brandnetel
- Rooibos
- vlier
- Venkel
- zoethout
- Cacao ( ja cacao thee )
- Munt
- Kamille
- AvondMix
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van Job Cohen ofzo?
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn die goeie ouwe tijden...Toen het nog gewoon over daten ging.
Ja , dan bloed de boel tenminste helemaal doodquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?
Ja laten we het weer over blootfotos hebben of over hoe knap jij wel niet ben. Helemaal niet offtopic hoor. Welnee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn die goeie ouwe tijden...Toen het nog gewoon over daten ging.
ipv te miepen kan je zelf ontopic gaan en over je date-ervaringen vertellen aub?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?
Ik heb helemaal nooit gezegd dat ik knap ben, maar dat maakt niet uit. Dat heeft iig nog een beetje met internetdaten/kans op succes op datingsites te maken. Dit slappe nichtengeleuter over koffieautomaten kan wel ergens anders denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over blootfotos hebben of over hoe knap jij wel niet ben. Helemaal niet offtopic hoor. Welnee...
Probeer je nu je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in discrediet te brengen ? Valt wel op hoe en wanneer bepaalde mensen reageren..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ging die ook achter bezette meisjes aan?
want 1 dag niet gepost is natuurlijk onmogelijk!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , dan bloed de boel tenminste helemaal dood
Pardon moderator Cue_, heeft u misschien nog wat anders te vertellen? Iets ontopics of zo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
want 1 dag niet gepost is natuurlijk onmogelijk!!
het komt voor he dat iedereen al alles over mogelijke dates heeft verteld en het hierdoor een dag (of misschien wel meer!!) niks wordt gezegd. Dat is niet erg, dat komt wel weer.
Dit topic is niet bedoeld om met onzin opgevuld te worden. Daarvoor is de sc of singles.
Nou, ontopic dan: ik had gisteren een date, beste leuke man, maar hij had een geurtje op dat vanochtend nog in m'n neus hing.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
want 1 dag niet gepost is natuurlijk onmogelijk!!
het komt voor he dat iedereen al alles over mogelijke dates heeft verteld en het hierdoor een dag (of misschien wel meer!!) niks wordt gezegd. Dat is niet erg, dat komt wel weer.
Dit topic is niet bedoeld om met onzin opgevuld te worden. Daarvoor is de sc of singles.
Want je hebt met 'm gezoend?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Nou, ontopic dan: ik had gisteren een date, beste leuke man, maar hij had een geurtje op dat vanochtend nog in m'n neus hing.
haal je neus dan uit zijn okselquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Nou, ontopic dan: ik had gisteren een date, beste leuke man, maar hij had een geurtje op dat vanochtend nog in m'n neus hing.
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand die voor Kasta kiest als partner..... Dan spoor je toch niet? Hmmmmm.... Ja het ligt aan jou....
Hij bleef slapen.quote:
Heb je er iets van gezegd, ga je dat nog doen, kap je de contact hierop af? Ik wil hier graag meer over wetenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Want je kent het probleem?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je er iets van gezegd, ga je dat nog doen, kap je de contact hierop af? Ik wil hier graag meer over weten
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Want je kent het probleem?Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt. Axe stinkt ook, maar minder dan dat geurtje van hem.
Hmmmmz... That reminds me; zoenen met geverfde vrouwen en er vervolgens bij thuiskomst achter komen dat ze af geeftquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het was meer ter voorkoming dat hij dat geurtje bij mij zou gebruiken en niet alleen zelf zou stinken, maar mijn hele huis ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?
stoere mannen-odeurquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?
het idee klinkt goed, ware het niet dat ik zo graflelijk ben dat alle sporende en niet sporende vrouwen gillend richting jou gaan. Verder mag ik niet van mama zo laat nog naar buiten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...
Gaan wij met zijn tweeën een avondje stappen; mag jij de kroeg kiezen en kijken we aan het einde van de avond welke het meeste vrouwelijke aandacht heeft gehad.
De verliezer betaalt de rekening.
Appeltje eitje toch aangezien alle "sporende" vrouwen voor jou kiezen?.
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.quote:
Vroeger... Toen de schepen van hout en de mannen van staal warenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.
Dat je dat doet laat geen alarmbellen rinkelen bij die man. Hij zal misschien denken dat hij opnieuw fris moet ruiken maar niet beseffen dat zijn gebruikte geurtje fout was.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Want je kent het probleem?Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt. Axe stinkt ook, maar minder dan dat geurtje van hem.
Het was behoorlijk een eenmalig iets (van tevoren bekend), dus dat is niet nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat je dat doet laat geen alarmbellen rinkelen bij die man. Hij zal misschien denken dat hij opnieuw fris moet ruiken maar niet beseffen dat zijn gebruikte geurtje fout was.
Ik vroeg me gewoon af of je er eerlijk voor uit zou komen (ik zeg dus niet dat je een liegbeest ben als je iets niet vertelt) of dat hij met vraagtekens of smoes afgewimpeld wordt?
Freddy agrees!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[ afbeelding ]
me dunkt dat hij echt fantástisch stoer ruikt
Gewoon een ordinaire one-night-stand dusquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het was behoorlijk een eenmalig iets (van tevoren bekend), dus dat is niet nodig.Mocht het dat niet geweest zijn, dan zou ik iemand nooit afwimpelen op basis van z'n geurtje. Brullen dat hij stinkt is wat anders, maar daar kan altijd wel iets op gevonden worden.
Vrouwen lullen er graag omheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire one-night-stand dus
Dudequote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin"
Dit is overigens een weddenschap die ik WEL aan durf te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...
Gaan wij met zijn tweeën een avondje stappen; mag jij de kroeg kiezen en kijken we aan het einde van de avond welke het meeste vrouwelijke aandacht heeft gehad.
De verliezer betaalt de rekening.
Je kan niks zonder abonnement, veel vage types/oplichters en zelf vond ik het niveau er lager dan bv op rp. Zoekopties waren wel goed en je hoeft geen ellenlange vragenlijst in te vullen. Maar je wordt dus niet gematchquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met lexa?
Lekker in de sneeuw gespeeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je kan niks zonder abonnement, veel vage types/oplichters en zelf vond ik het niveau er lager dan bv op rp. Zoekopties waren wel goed en je heeft geen ellenlange vragenlijst in te vullen. Maar je wordt dus niet gematch
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude.
Ik kan me ook helemaal die gedachtegang van die kerel van je indenken;
Schrijf je je in je zoektocht naar ware liefde in op een datingsite, ben je vervolgens wekenlang bezig met een schifting tussen alle potentieeltjes en éindelijk denk je dan in het bos van sletjes, tienermoeders en ander gespuis je ideale vrouw gevonden te hebben!.
Wijfelend stuur je haar een berichtje waarna je urenlang naar je scherm blijft turen in de hoop dat de interesse wederzijds is en je een berichtje terug krijgt.
EUREKA! Ze vindt jou ook leuk en je krijgt een berichtje terug.
En na wekenlang over koetjes, kalfjes en de diepere betekenis gebabbeld te hebben, trek je struikelend je stoute schoentjes aan en stelt haar die éne lang bewaarde vraag die je leven overhoop kan gaan gooien: "Zullen we een keer afspreken?."
En dan die angst hé...
Zou ze het te snel vinden en beschouwt ze me nu als opdringerig?
Ziet ze me toch voornamelijk als "goede vriend" en heb ik al die weken alleen mezelf voor de gek gehouden?
Of is dan echt alle hoop gegrond en wil ze mij ook dolgraag ontmoeten?!!.
Oeh, ze typt iets terug.... Oh ze stopt weer
. Oh nee, toch niet!
.
En daar is dan de verlossende reactie: JAAAAAAAA, ZIJ WIL OOK!!!.
.
.
Maar wat dan hé?. Voorbereiden! Ik heb nog maar enkele dagen voor de grote dag!!!
Wat trek je in godsnaam aan?!!
Dus snel zijn moeder bellen waarbij zij bij het woord "date" al in tranen uit barst... ZOU IK DAN TOCH NOG KLEINKINDEREN KRIJGEN?!! Want nee, daar had ze toch echt niet meer op gerekend na het tractorongeluk van Bert, zijn broer.
TUURLIJK WIL ZE MEE KLEDING UITZOEKEN! Ze besluit zelfs met hem naar de grote stad te gaan, daar hebben ze immers "heul moderne kleding" waarmee je elke vrouw imponeert.
Daarnaast uiteraard alle vrienden bellen want oh man, wat heb jij een lekker wijf aan de haak geslagen!
Hé-le-maal jouw type man! Goddelijk mooi, godsgruwelijk intelligent en het belangrijkste: ze is ook ho-tel-de-bot-el verliefd op mij kerels!.
En de avond voor de date komen ze állemaal langs hé! ALLEMAAL!
6 uur non-stop voorbereiding! Wat zeg je wanneer, hoe zeg je het, is de gaap-uitrek-arm-in-haar-nek-leggen-truuk nog steeds zo succesvol!? Rollenspellen, rampscenario's, condooms oefenen op een banaan, etc.
Goddomme wat ging de tijd snel, het is morgen al!
Staat z'n vader ineens voor de deur...
Jongen, vandaag is jouw dag hé! Vandaag ga jíj de familienaam hoog houden knul!
Je moeder heeft nog maar enkele maanden en oh, oh, wat zou het fijn zijn als ze afscheid kan nemen in de wetenschap dat er een kleinkind aan komt.
En dan gaat zijn hand in zijn jas... Het zal toch niet hé... Nee, dat kan niet...
Maar toch! Al die jaren dat je het in de badkamer zag staan had je niet kunnen vermoeden dat het ooit nog eens zó ver zou komen...
De heilige graal der gralen... En terwijl de stoere, normaliter toch zo norse man, trillend het flesje uit zijn jaszak haalt meen je zowaar een traan in zijn ooghoek te zien :$.
En met de blijdschap van een kind op pakjesavond pak je de fles Old Spice aan en valt je vader in zijn armen... Want oh, wat kon hij dát goed gebruiken nu...
En nu direct naar bed, je moet morgen immers wel goed uitgeslapen zijn!
Dus hij kalmeert z'n vader en terwijl hij net de deur wil sluiten houdt zijn vader z'n voet op de drempel en zegt, met een begeleidende knipoog "Je kunt het jongen, maak je vader trots op zijn oude dag.
Dan de dag zelf...
Top! Wat hebben alle voorbereidingen gewerkt zeg, alles ging perféct!
En voelde je nu haar hand op je been in het park?
Daar had je niet eens op geoefend, dus ze deed het volledig uit zichzelf! This must be love.
En nét wanneer hij bij zichzelf denkt "Op je hoogtepunt stoppen nu! Het gesprek is nog geen énkele keer doodgeslagen en het is zó gezellig, dus nu ook niet hebberig zijn en naar huis gaan. Misschien komt het zelfs deze keer al tot zoenen!." en jouw hand in zijn, inmiddels toch behoorlijk klamme, eigen handen wil nemen onderbreek je hem...
"Zou je het fijn vinden om samen te slapen?"
*BAM!!!* IN DA POCKET!!! MASTARPLAYAAAAAH!
....stotterend stamelt hij "Euuuhm... ....ja.... Ja! GRAAG!
En eenmaal thuisgekomen, terwijl hij zich bij het uitkleden onzeker bedenkt dat er tussen alle stiekeme scheetjes misschien ook wel een nattere zat, bedenkt hij een ingenieus plan...
Als ik nu nog snel even ga plassen, kan ik op de wc nog even naar het thuisfront smsen.
Snel zijn nokia 6300 in het piemelvakje van zijn onderbroek en als een aalgladde James Bond spurt hij naar de wc!
Gert, Joris, Paul, Ron, allemaal krijgen ze een smsje met "BINGO! DIT IS DE WARE!"
En voor Ron nog een kleine toevoeging... Of hij nog even naar je moeder zou willen gaan...
Immers, met dit fijna nieuws zou ze misschien eindelijk weer eens langer dan 3 uur kunnen slapen...
En wat een fijne nacht was het! Exact zoals je je droomvrouw had voorgesteld! Zo voelt ware liefde dus!
Je trekt je broek aan, het overhemd wordt weer dicht geknoopt, bijna gereed voor waarschijnlijk het meest nare moment uit zijn toch al behoorlijke roerige leven... ...het onvermijdelijke moment van afscheid nemen... Kun je het uberhaupt nog? Leven zonder deze vrouw? De 100% meest bijzondere vrouw in je leven... ever... Ook al is ze de eerste.
Wat zal mams blij zijn met zo'n netjes opgevoede, maagdelijke en superlieve vrouw.
Oeh, nog wel even wat aan je odeur doen, je hebt immers de hele nacht liggen zweten.
En, zich beseffende dat dit voorlopig 1 van de laatste dialogen met haar zal zijn, roept hij verlegen: "Lieverd, heb jij toevallig deodorant die ik ook mag gebruiken?."
En terwijl hij het zegt schrikt hij van zijn eigen woorden; misschien is dit wel een hele vreemde vraag, vindt ze me nu wel maar een rare en zie ik haar nooit weer...
Geen directe reactie.. Zou ze me niet gehoord hebben?.
Tuurlijk heeft ze je wel gehoord, ze is slechts 1 kamer van je verwijderd en je riep het notabene!.
Maar waarom reageert ze dan niet direct?.
Zie je wel! Ze vindt me een rare engerd! Alles is voor niets geweest!.
ZEG NU WAT LIEVERD! REAGEER! MAAK EEN EINDE AAN DE ONZEKERHEID!
...deze onzekerheid is nog erger dan toen, na mam's eerste chemokuur...
...hoelang geleden vroeg ik het? 1 seconde? 2 seconden? 5?!
Ach, hij heeft ook geen enkel idee, elke seconde lijkt immers wel een jaar te duren.....
En net op het moment dat hij "Het was een rare opmerking.. sorry liever... laat maar verder." uit wil brengen vult haar zoetgevooisde stem de ruimte....
.
"Hier, pak deze maar, die heeft je voorganger gisteren laten liggen."
....
.....
.....
.....
.....
.....
[ afbeelding ]
Heel nuttig, die complete post quoten en dan reageren met één enkele smiley.quote:
Shit, je hebt me door.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Q,, probeer jij nu ook al je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in diskrediet te brengen?!?!![]()
()
Dat is een vrij globale omschrijving. Mogen best wat meer details verteld wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door..
Anyway, mijn date gisteren was erg gezellig, krijgt zeker een vervolg..
Goed spel van je date, Silenus. Hoewel dat fietsen, dat was wat te uitsloverig. En die posts van Raven, het spijt me - maar hij is reeds op de gebrekkige inhoud off-topic geleuter aangesproken door onder meer Neelix, Lolaa, Ruudt, Silenus, Q, RE, Spirit en mezelf. Helpt niets..quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Q,, probeer jij nu ook al je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in diskrediet te brengen?!?!![]()
zolang er mensen inhoudelijk ingaan op foto's van koffiezetapparaten zal dat voorlopig ook zo blijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is een vrij globale omschrijving. Mogen best wat meer details verteld worden
[..]
Goed spel van je date, Silenus. Hoewel dat fietsen, dat was wat te uitsloverig. En die posts van Raven, het spijt me - maar hij is reeds op de gebrekkige inhoud off-topic geleuter aangesproken door onder meer Neelix, Lolaa, Ruudt, Silenus, Q, RE, Spirit en mezelf. Helpt niets..
Neukt Kasta een beetje lekker?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zolang er mensen inhoudelijk ingaan op foto's van koffiezetapparaten zal dat voorlopig ook zo blijven.
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?quote:
mag ik dan scheidsrechter zijn??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?
PM me maarquote:
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet inquote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?
Nee, ik bespreek dat soort dingen altijd open en bloot.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
mag ik dan scheidsrechter zijn??
[..]
PM me maar
geloof me, dat ben ik niet -> ik mag hem het leven graag moeilijk makenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik bespreek dat soort dingen altijd open en bloot.
En nee, jij mag geen scheidsrechter zijn, omdat je bevooroordeeld bent misschien.
Neuh, ik vind het gewoon leuk om te winnen, en gratis te kunnen drinken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet in.
Hij is ook speciaal voor jou in deze reeks teruggekomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet in.
Het gaat nog wel over daten en niet over koffie-apparaten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Re het volgende:
we gaan de slowchat maar eens wat verminderen, er zijn al tig slowchat topics hier in R&P en deze reeks wordt er daar niet een van...
En daar is geen woord van gelogen...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
geloof me, dat ben ik niet -> ik mag hem het leven graag moeilijk maken
Wel jammer dat je je dare enkel naar zwakkeren durft te gooien, bang voor een beetje echte concurrentie?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daar is geen woord van gelogen...
dank jequote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat nog wel over daten en niet over koffie-apparaten.
Ik heb je trouwens nooit gefeliciteerd met je huwelijk, dus bij deze.
Okay, ik heb 27 dec een date en begin januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
dank je
gewoon een beetje proberen het bij het daadwerkelijke topic te houden datingsite ervaringen... anders is er nog de singles reeks waar iedereen los kan gaan
ben jij wel echt op zoek naar een (serieuze, gelijkwaardige, fullfilling blabla) relatie eigenlijk? Of date je meer voor de ouwehoer (en de seks)?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, ik heb 27 dec een date en begin januari.
Maar het is waarschijnlijk weer enkel voor de seks.
Ik probeer serieus te daten, maar het gaat steeds om seks, ik heb geen vrouwenkennis blijkt .quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ben jij wel echt op zoek naar een (serieuze, gelijkwaardige, fullfilling blabla) relatie eigenlijk? Of date je meer voor de ouwehoer (en de seks)?
of je bent zo woest aantrekkelijk dat ál die vrouwen zich niet meer in kunnen houden zodra jij en je feromonen binnen een straal van 3 meter komen en hun hunkering naar liefde, een arm om hun schouders en visites bij schoonouders aan de kant schuiven voor een zinderende nacht?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik probeer serieus te daten, maar het gaat steeds om seks, ik heb geen vrouwenkennis blijkt .
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
of je bent zo woest aantrekkelijk dat ál die vrouwen zich niet meer in kunnen houden zodra jij en je feromonen binnen een straal van 3 meter komen en hun hunkering naar liefde, een arm om hun schouders en visites bij schoonouders aan de kant schuiven voor een zinderende nacht?
Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatiequote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is overigens een weddenschap die ik WEL aan durf te gaan.
Is dat besmettelijk ofzo? Ik kwam gisteren op Paiq een Fok!ster tegen, en de dag ervoor een ex van een goede vriend van me van jaaaren terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef -Engel- het volgende:
Oja..... tegenwoordig kom ik op Paiq vooral mensen tegen die ik al in geen jaren heb gesproken
Mag ik 2011 bij dezen uitroepen tot "date met je verleden"-jaar?
Al ben ik iig nog geen ex tegengekomen.....
Iemand wel? Een echte ex dus? Geen bekende of iemand waar je 'n keertje mee hebt gezoend...
Besmettelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is dat besmettelijk ofzo? Ik kwam gisteren op Paiq een Fok!ster tegen, en de dag ervoor een ex van een goede vriend van me van jaaaren terug.
Ja, maar gek dat het niet eerder gebeurd is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Besmettelijk
Ik noem het simpelweg.... 'n kleine wereld....
Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?quote:Welke Fok!ster? Mij toch niet
Ik heb het vakerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
Ja, maar gek dat het niet eerder gebeurd is.
Lijkt me leukquote:Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?
Bij dezequote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?
geluktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
was stiekem ook een truc om haar weer hier terug te krijgen
Laat ze maar lullen joh.. deze reeks is voor mij net zoals GTST of een andere seriequote:
Omdat ik het ken als Paiq?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Neelix het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt, om het weer even OT te houden, iedereen hier heeft het over Paiq, en daar is ook iedereen lid van, maar niemand noemt het ooit next-lover. Zou het NRC-Next publiek zich te goed voelen voor Fok! ofzo?
Nee... aangemeld op paiq.....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar je bent wel lid van Next-lover ?
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.quote:OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Hm klinkt als goed ideequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.
[..]
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:
- een collega daten
- een ex daten
- een ex daten waar je op een foute manier mee gestopt bent
- iemand daten waar je niet zeker over bent
- een ex daten waar je niet zeker over bent
- erover twijfelen omdat hij er lekker uit ziet
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatie
Iemand moet tenslotte de score bijhouden (als onafhankelijke scheidsrechter)
Dat is een driedubbele ontkenning, klinkt wel interessant. Gevolgd door een ontkenningquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Je kunt voor de verandering ook normaal doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?
Mijn leukste date was een wandeling over het strand van 20 kilometer, met het hele zonsondergang gedoe en strandtent om ff te eten erbij, soms zijn cliches niet voor niets cliches.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Ach, je hoeft jezelf niet meteen zwart te maken hoor, heeft meer met onduidelijkheden te maken van communicatie via Internetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.
Vrouwen..
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Okquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Die date bij Ctaste heb ik gewonnen met Fok! Was inderdaad erg leuk
ook trouwens met een jongen uit Zwolle
Anders had ie dat wel gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
Spuit elf...quote:Op donderdag 23 december 2010 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Anders had ie dat wel gedaan
Snuifje nemen?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Beetje laat natuurlijk , maar ik weet wel een paar dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Hij durft het gewoon nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef -Engel- het volgende:
Ik wens iedereen een fijne datevolle- kerst toe!
![]()
Het balboekje? huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handboeien , zweepjequote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet![]()
![]()
![]()
Fabeltje heeft haar man goed onder controle
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Je gaat toch geen gekke dingen doen hequote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...
Dan doe je het niet he?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of het lekker neuken is met een lelijke wijf
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?
Mensen zijn echt dom, en liegen zich suf om maar stoer over te komen.
tenenkrommend vind ik die reacties van lamon.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?
Kom gezellig mee met die weddenschap van Kasta, dan zien we in het echt hoe de wereld werkt.
neuh, een blik is voldoendequote:
natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus hoef je ze ook niet aan te schrijven en kan je ze net zo goed bannen
Kunnen Rubens vrouwen overigens neuken op een datingsite?
LOL ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
neuh, een blik is voldoende
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren héquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik hoor trouwens dat middelbare, vollere vrouwen trouwens het meest vrij zijn tussen de lakens..
Gewoon erop gaan liggen ... resistance is futilequote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
Echt he, ik had er net weer 1.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
As if.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...
Als ik gepijpt wil worden rol ik gewoon een dropveter om m'n lul heen.
kun je voor je eigen veiligheid beter een vollere, nagenoeg bejaarde vrouw kiezen..die heeft geen eigen tanden meer en dat is toch een prettig idee als ze zichzelf niet meer in kan houden na het ruiken van dropquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tering ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Ow, en mijn 2e date van volgende week moet de hele week werken... here we go again
Een aardig groot deel van degenen die aan HBO beginnen vallen binnen een jaar af omdat ze het niveau niet aankunnen. Maar er zijn er genoeg daarvan die alsnog aangeven dat ze HBO hebben gedaan, ook al was dat maar 5 maanden. Dat zou een verklaring kunnen zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
ontopic: opvallend verschijnsel op relatieplanet - vrouwen die HBO gedaan hebben en vervolgens een baan hebben royaal onder dat niveau (secretaresse, medewerkster receptie). Nu wil ik geen uitspraken doen over het niveau van HBO of de vereisten voor sommige banen, maar ik zie het vaker dan ik zou verwachten. Toch gek. Snap het niet zo goed.
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
pics or it didn't happen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
Jullie zijn gewoon allebei sad.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?
Maar om jouw vraag te beantwoorden, iedereen iedere dag afzeiken doe ik niet hoor. Ik stel alleen vragen als je jezelf weer eens tegenspreekt. En samen met een speciale off-topic vogel ben je de enige die op dat soort aandacht kan rekenen.
On topic: eigenlijk vallen de feestdagen vervelend, er is geen vrije zaterdag beschikbaar voor dates voorlopig. Moet maar door de week dan. Woensdag date met rp meisje (mijn vorige verovering is weer terug in de friendship zone).
Ah, gelukkig is dequote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |