abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90309159
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Neelix het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt, om het weer even OT te houden, iedereen hier heeft het over Paiq, en daar is ook iedereen lid van, maar niemand noemt het ooit next-lover. Zou het NRC-Next publiek zich te goed voelen voor Fok! ofzo? :')
Omdat ik het ken als Paiq?
  woensdag 22 december 2010 @ 21:30:45 #227
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90309793
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Omdat ik het ken als Paiq?
Maar je bent wel lid van Next-lover ?
  woensdag 22 december 2010 @ 21:33:54 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90309971
Ik heb iemand van RP op de mail. Echt te grappig gesprek over koken met onze persoonlijkheden :D
pi_90310422
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Neelix het volgende:

[..]

Maar je bent wel lid van Next-lover ?
Nee... aangemeld op paiq.....
pi_90311075
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?

OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is :@ :P )
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:53:33 #231
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90311304
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.

quote:
OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is :@ :P )
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.
pi_90311866
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:

Hm klinkt als goed idee :')
pi_90312453
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.

[..]

Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:20:43 #234
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90313082
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:
- een collega daten
- een ex daten
- een ex daten waar je op een foute manier mee gestopt bent
- iemand daten waar je niet zeker over bent
- een ex daten waar je niet zeker over bent
- erover twijfelen omdat hij er lekker uit ziet
pi_90313395
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:

[..]

oh zomaar "out of the top of my head" een paar:
- een collega daten
- een ex daten
- een ex daten waar je op een foute manier mee gestopt bent
- iemand daten waar je niet zeker over bent
- een ex daten waar je niet zeker over bent
- erover twijfelen omdat hij er lekker uit ziet
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
pi_90313686
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatie :P
Iemand moet tenslotte de score bijhouden (als onafhankelijke scheidsrechter) :7
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan... :o
  woensdag 22 december 2010 @ 22:30:05 #237
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90313735
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Dat is een driedubbele ontkenning, klinkt wel interessant. Gevolgd door een ontkenning :D

ontopic: nadeel van paiq is toch vaak de afstand. Leuke stad hoor, Utrecht/Den Haag/Haarlem, maar daar ga ik niet snel even heen om te daten. Ooit wel gedaan, maar handig is anders. Hoge drempel.

Na korte affaire werd ik vrienden met een meisje (van Paiq), en na een maand of acht werd de friendship zone weer verlaten voor relatie gedoe. Nu wederom terug in de friendship zone, nu definitief. Toch nog pijnlijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:

...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan... :o
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.
Overal verstand van.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:32:02 #238
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90313865
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch? :?
pi_90313976
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.
Je kunt voor de verandering ook normaal doen. :)
pi_90314476
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen ;)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90314569
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch? :?
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.

Vrouwen.. :')
pi_90314804
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen ;)
Mijn leukste date was een wandeling over het strand van 20 kilometer, met het hele zonsondergang gedoe en strandtent om ff te eten erbij, soms zijn cliches niet voor niets cliches.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:45:42 #243
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90314824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.

Vrouwen.. :')
Ach, je hoeft jezelf niet meteen zwart te maken hoor, heeft meer met onduidelijkheden te maken van communicatie via Internet ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 22:46:51 #244
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90314909
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
pi_90315527
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ok :)
Mijn leukste date was de derde met een jongen uit Zwolle; we gingen naar C-Taste in Amsterdam. Dat is een restaurant waar je eet in het pikkedonker. Je krijgt je eigen (blinde of zeer slechtziende) ober die je bij naam roept als je wat wilt en die leidt je het restaurantgedeelte in, waar je naast elkaar zit ipv tegenover elkaar. Je mag kiezen of je een vis-, vlees- of vegetarisch menu wilt en wat je zeker niet lust, voor de rest is het een verrassing.
En dan krijg je dus gerechten met niet-alledaagse ingrediënten, en aangezien je niet ziet wat je eet is het echt moeilijk te bepalen wat je nou eet.
Aan het einde mochten we raden wat we nou precies gekregen hadden, maar daar in het donker naast elkaar was het sowieso erg gezellig.. ;) helaas hebben die blinde obers erg goede oren :7

Leukste en meest originele date tot nu toe :D
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  woensdag 22 december 2010 @ 23:11:54 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90316646
Die date bij Ctaste heb ik gewonnen met Fok! Was inderdaad erg leuk :)
ook trouwens met een jongen uit Zwolle :+
pi_90326977
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Die date bij Ctaste heb ik gewonnen met Fok! Was inderdaad erg leuk :)
ook trouwens met een jongen uit Zwolle :+

hij was toch geen professioneel pokeraar toch??! :o
I was an atheist until I realized I was God
pi_90327237
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Anders had ie dat wel gedaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90329835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Anders had ie dat wel gedaan
Spuit elf...

Mijn meest originele date was de tweede date met iemand. Tijdens de eerste date vertelde ze dat ze van plan om naar het museum te gaan om daar een live interview met Dick Bruna te zien en het museum te bekijken. Toen heb ik mezelf ook maar uitgenodigd *)
Was trouwens wel heel erg leuk, het is een fantastische man en de date was ook erg geslaagd :)
pi_90329893
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')