Omdat ik het ken als Paiq?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Neelix het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt, om het weer even OT te houden, iedereen hier heeft het over Paiq, en daar is ook iedereen lid van, maar niemand noemt het ooit next-lover. Zou het NRC-Next publiek zich te goed voelen voor Fok! ofzo?
Nee... aangemeld op paiq.....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar je bent wel lid van Next-lover ?
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.quote:OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Hm klinkt als goed ideequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.
[..]
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:
- een collega daten
- een ex daten
- een ex daten waar je op een foute manier mee gestopt bent
- iemand daten waar je niet zeker over bent
- een ex daten waar je niet zeker over bent
- erover twijfelen omdat hij er lekker uit ziet
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatie
Iemand moet tenslotte de score bijhouden (als onafhankelijke scheidsrechter)
Dat is een driedubbele ontkenning, klinkt wel interessant. Gevolgd door een ontkenningquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Je kunt voor de verandering ook normaal doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?
Mijn leukste date was een wandeling over het strand van 20 kilometer, met het hele zonsondergang gedoe en strandtent om ff te eten erbij, soms zijn cliches niet voor niets cliches.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Ach, je hoeft jezelf niet meteen zwart te maken hoor, heeft meer met onduidelijkheden te maken van communicatie via Internetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.
Vrouwen..
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Okquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Die date bij Ctaste heb ik gewonnen met Fok! Was inderdaad erg leuk
ook trouwens met een jongen uit Zwolle
Anders had ie dat wel gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
Spuit elf...quote:Op donderdag 23 december 2010 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Anders had ie dat wel gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |