Hij is ook speciaal voor jou in deze reeks teruggekomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet in.
Het gaat nog wel over daten en niet over koffie-apparaten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Re het volgende:
we gaan de slowchat maar eens wat verminderen, er zijn al tig slowchat topics hier in R&P en deze reeks wordt er daar niet een van...
En daar is geen woord van gelogen...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
geloof me, dat ben ik niet -> ik mag hem het leven graag moeilijk maken
Wel jammer dat je je dare enkel naar zwakkeren durft te gooien, bang voor een beetje echte concurrentie?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daar is geen woord van gelogen...
dank jequote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat nog wel over daten en niet over koffie-apparaten.
Ik heb je trouwens nooit gefeliciteerd met je huwelijk, dus bij deze.
Okay, ik heb 27 dec een date en begin januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
dank je
gewoon een beetje proberen het bij het daadwerkelijke topic te houden datingsite ervaringen... anders is er nog de singles reeks waar iedereen los kan gaan
ben jij wel echt op zoek naar een (serieuze, gelijkwaardige, fullfilling blabla) relatie eigenlijk? Of date je meer voor de ouwehoer (en de seks)?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, ik heb 27 dec een date en begin januari.
Maar het is waarschijnlijk weer enkel voor de seks.
Ik probeer serieus te daten, maar het gaat steeds om seks, ik heb geen vrouwenkennis blijkt .quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ben jij wel echt op zoek naar een (serieuze, gelijkwaardige, fullfilling blabla) relatie eigenlijk? Of date je meer voor de ouwehoer (en de seks)?
of je bent zo woest aantrekkelijk dat ál die vrouwen zich niet meer in kunnen houden zodra jij en je feromonen binnen een straal van 3 meter komen en hun hunkering naar liefde, een arm om hun schouders en visites bij schoonouders aan de kant schuiven voor een zinderende nacht?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik probeer serieus te daten, maar het gaat steeds om seks, ik heb geen vrouwenkennis blijkt .
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
of je bent zo woest aantrekkelijk dat ál die vrouwen zich niet meer in kunnen houden zodra jij en je feromonen binnen een straal van 3 meter komen en hun hunkering naar liefde, een arm om hun schouders en visites bij schoonouders aan de kant schuiven voor een zinderende nacht?
Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatiequote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is overigens een weddenschap die ik WEL aan durf te gaan.
Is dat besmettelijk ofzo? Ik kwam gisteren op Paiq een Fok!ster tegen, en de dag ervoor een ex van een goede vriend van me van jaaaren terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef -Engel- het volgende:
Oja..... tegenwoordig kom ik op Paiq vooral mensen tegen die ik al in geen jaren heb gesproken
Mag ik 2011 bij dezen uitroepen tot "date met je verleden"-jaar?
Al ben ik iig nog geen ex tegengekomen.....
Iemand wel? Een echte ex dus? Geen bekende of iemand waar je 'n keertje mee hebt gezoend...
Besmettelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is dat besmettelijk ofzo? Ik kwam gisteren op Paiq een Fok!ster tegen, en de dag ervoor een ex van een goede vriend van me van jaaaren terug.
Ja, maar gek dat het niet eerder gebeurd is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Besmettelijk
Ik noem het simpelweg.... 'n kleine wereld....
Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?quote:Welke Fok!ster? Mij toch niet
Ik heb het vakerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
Ja, maar gek dat het niet eerder gebeurd is.
Lijkt me leukquote:Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?
Bij dezequote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de Fok!ster om te bekennen. Maar zou je mij daar graag tegen willen komen dan?
geluktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
was stiekem ook een truc om haar weer hier terug te krijgen
Laat ze maar lullen joh.. deze reeks is voor mij net zoals GTST of een andere seriequote:
Omdat ik het ken als Paiq?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Neelix het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt, om het weer even OT te houden, iedereen hier heeft het over Paiq, en daar is ook iedereen lid van, maar niemand noemt het ooit next-lover. Zou het NRC-Next publiek zich te goed voelen voor Fok! ofzo?
Nee... aangemeld op paiq.....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar je bent wel lid van Next-lover ?
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.quote:OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Hm klinkt als goed ideequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Succinyl het volgende:
Ik val toch redelijk onder het nrc-next publiek, maar had nog nooit van next-lover gehoord (wel van paiq). Kan me ook niet herinneren dat er in de next zoveel over geschreven/geadverteerd wordt?
OT: Kwam vanavond een collega tegen waar ik een aantal maanden mee gedate heb, maar wat laatst op een behoorlijk foute manier is gestopt. Hij wil opnieuw wat afspreken, maar ik ben nog niet héél erg enthousiast (ondanks dat het wel echt de lekkerste man allertijden is![]()
)
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement op de NRC Next en geen idee of ik onder dat publiek val, maar kom genoeg matches tegen op Paiq die via die site inloggen.
[..]
Zow, hoeveel fouts kan je in zo'n korte beschrijving over een mogelijke date beschrijven? Ik geloof dat je wat dat betreft echt maximaal scoort.
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar deze snap ik niet helemaal. Wat is er zo gruwelijk fout aan?
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
oh zomaar "out of the top of my head" een paar:
- een collega daten
- een ex daten
- een ex daten waar je op een foute manier mee gestopt bent
- iemand daten waar je niet zeker over bent
- een ex daten waar je niet zeker over bent
- erover twijfelen omdat hij er lekker uit ziet
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan een pm met datum/tijd/locatie
Iemand moet tenslotte de score bijhouden (als onafhankelijke scheidsrechter)
Dat is een driedubbele ontkenning, klinkt wel interessant. Gevolgd door een ontkenningquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben toch niet voor niks niet enthousiast. Snap je hele punt niet.
Je kunt voor de verandering ook normaal doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar ik zit ook niet te popelen om met jou gezien te worden. Hoeveel geld je ook bied.
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het wel een fout idee voor een mogelijke date was. Jij vroeg me waarom ik dat vond. Je bent zelf helemaal niet enthousiast over die date daarom. Dan snap je mijn punt toch?
Mijn leukste date was een wandeling over het strand van 20 kilometer, met het hele zonsondergang gedoe en strandtent om ff te eten erbij, soms zijn cliches niet voor niets cliches.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Ach, je hoeft jezelf niet meteen zwart te maken hoor, heeft meer met onduidelijkheden te maken van communicatie via Internetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Oke, mijn fout, ik snap je punt uiteraard. Dacht alleen dat je me bekritiseerde t.a.v. die date, terwijl ik er min of meer hetzelfde over denk als jij.
Vrouwen..
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Fabeldiertje het volgende:
wil iemand vertellen over zijn/haar leukste/meest originele date tot nu toe? Altijd leuk en misschien wel inspiratie voor anderen
Okquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Die date bij Ctaste heb ik gewonnen met Fok! Was inderdaad erg leuk
ook trouwens met een jongen uit Zwolle
Anders had ie dat wel gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil je ons vast wel in voor gaan?
Spuit elf...quote:Op donderdag 23 december 2010 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Anders had ie dat wel gedaan
Snuifje nemen?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Beetje laat natuurlijk , maar ik weet wel een paar dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Hij durft het gewoon nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef -Engel- het volgende:
Ik wens iedereen een fijne datevolle- kerst toe!
![]()
Het balboekje? huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handboeien , zweepjequote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet![]()
![]()
![]()
Fabeltje heeft haar man goed onder controle
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Je gaat toch geen gekke dingen doen hequote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...
Dan doe je het niet he?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of het lekker neuken is met een lelijke wijf
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?
Mensen zijn echt dom, en liegen zich suf om maar stoer over te komen.
tenenkrommend vind ik die reacties van lamon.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?
Kom gezellig mee met die weddenschap van Kasta, dan zien we in het echt hoe de wereld werkt.
neuh, een blik is voldoendequote:
natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus hoef je ze ook niet aan te schrijven en kan je ze net zo goed bannen
Kunnen Rubens vrouwen overigens neuken op een datingsite?
LOL ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
neuh, een blik is voldoende
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren héquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik hoor trouwens dat middelbare, vollere vrouwen trouwens het meest vrij zijn tussen de lakens..
Gewoon erop gaan liggen ... resistance is futilequote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
Echt he, ik had er net weer 1.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
As if.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...
Als ik gepijpt wil worden rol ik gewoon een dropveter om m'n lul heen.
kun je voor je eigen veiligheid beter een vollere, nagenoeg bejaarde vrouw kiezen..die heeft geen eigen tanden meer en dat is toch een prettig idee als ze zichzelf niet meer in kan houden na het ruiken van dropquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tering ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Ow, en mijn 2e date van volgende week moet de hele week werken... here we go again
Een aardig groot deel van degenen die aan HBO beginnen vallen binnen een jaar af omdat ze het niveau niet aankunnen. Maar er zijn er genoeg daarvan die alsnog aangeven dat ze HBO hebben gedaan, ook al was dat maar 5 maanden. Dat zou een verklaring kunnen zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
ontopic: opvallend verschijnsel op relatieplanet - vrouwen die HBO gedaan hebben en vervolgens een baan hebben royaal onder dat niveau (secretaresse, medewerkster receptie). Nu wil ik geen uitspraken doen over het niveau van HBO of de vereisten voor sommige banen, maar ik zie het vaker dan ik zou verwachten. Toch gek. Snap het niet zo goed.
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
pics or it didn't happen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
Jullie zijn gewoon allebei sad.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?
Maar om jouw vraag te beantwoorden, iedereen iedere dag afzeiken doe ik niet hoor. Ik stel alleen vragen als je jezelf weer eens tegenspreekt. En samen met een speciale off-topic vogel ben je de enige die op dat soort aandacht kan rekenen.
On topic: eigenlijk vallen de feestdagen vervelend, er is geen vrije zaterdag beschikbaar voor dates voorlopig. Moet maar door de week dan. Woensdag date met rp meisje (mijn vorige verovering is weer terug in de friendship zone).
Ah, gelukkig is dequote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |