Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren héquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik hoor trouwens dat middelbare, vollere vrouwen trouwens het meest vrij zijn tussen de lakens..
Gewoon erop gaan liggen ... resistance is futilequote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten het gebrek aan een lekker lichaam toch op de een of andere manier compenseren hé.
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien is hun zelfvertrouwen zodanig dat het niet uitmaakt?
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
Echt he, ik had er net weer 1.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, je bedoelt dat ze zoiets hebben van "Tja, veel weerzinwekkender kan ik niet worden, dus waar zou ik me nog voor moeten schamen?"
As if.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zich er niet zo druk over maken dat ze geen maatje 34 (meer) hebben. Dat is meer iets voor meisjes van 20.
(Uiteraard heb ik het niet over vrouwen die obees zijn)
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Whehe, ik was een keer zo handig om een meisje even fijn te vertellen dat veel kledingsfabrikanten de maten veranderd hebben en wat nu 34 is eerder 36 was. Nadat ze zo blij vertelde dat ze weer een maatje 34 was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, voordeel is wel dat ze vrij makkelijk te bespelen zijn...
Als ik gepijpt wil worden rol ik gewoon een dropveter om m'n lul heen.
kun je voor je eigen veiligheid beter een vollere, nagenoeg bejaarde vrouw kiezen..die heeft geen eigen tanden meer en dat is toch een prettig idee als ze zichzelf niet meer in kan houden na het ruiken van dropquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tering ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Ow, en mijn 2e date van volgende week moet de hele week werken... here we go again
Een aardig groot deel van degenen die aan HBO beginnen vallen binnen een jaar af omdat ze het niveau niet aankunnen. Maar er zijn er genoeg daarvan die alsnog aangeven dat ze HBO hebben gedaan, ook al was dat maar 5 maanden. Dat zou een verklaring kunnen zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
ontopic: opvallend verschijnsel op relatieplanet - vrouwen die HBO gedaan hebben en vervolgens een baan hebben royaal onder dat niveau (secretaresse, medewerkster receptie). Nu wil ik geen uitspraken doen over het niveau van HBO of de vereisten voor sommige banen, maar ik zie het vaker dan ik zou verwachten. Toch gek. Snap het niet zo goed.
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef macondo het volgende:
@Lamon, er staat nog een vraagje open hé? Hoe het gelopen is dat je een paar weken geleden moeite had om een date te regelen, die vervolgens allemaal faalden ook en waarbij je moest bedelen voor een kusje - naar de neukverhalen van je hierboven.
pics or it didn't happen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite een date te regelen, enkel een relatie, aangezien dat er niet inzit ben ik van insteek veranderd.
Ook vannacht weer succes in Voorschoten. Nu ben ik stiekem naar huis gevlucht, en heb een briefje achtergelaten met "Was gezellig, maar ik voelde geen klik, sorry, succes met verder zoeken."
Nu slapen.
Jullie zijn gewoon allebei sad.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?
Maar om jouw vraag te beantwoorden, iedereen iedere dag afzeiken doe ik niet hoor. Ik stel alleen vragen als je jezelf weer eens tegenspreekt. En samen met een speciale off-topic vogel ben je de enige die op dat soort aandacht kan rekenen.
On topic: eigenlijk vallen de feestdagen vervelend, er is geen vrije zaterdag beschikbaar voor dates voorlopig. Moet maar door de week dan. Woensdag date met rp meisje (mijn vorige verovering is weer terug in de friendship zone).
Ah, gelukkig is dequote:Op vrijdag 24 december 2010 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |