Snuifje nemen?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Beetje laat natuurlijk , maar ik weet wel een paar dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik vanavond gaan stappen, en een leuke jongen "tegenkomen".. Voel ik me echt beroerd.. Strontverkouden en volgens mij koorts.. Baal als een stekker! Iemand nog wondermiddeltjes waardoor ik vanavond opeens beter ben
Hij durft het gewoon nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik geloof niet dat Kasta loopt te springen om de uitdaging aan te gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef -Engel- het volgende:
Ik wens iedereen een fijne datevolle- kerst toe!
![]()
Het balboekje? huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handboeien , zweepjequote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet![]()
![]()
![]()
Fabeltje heeft haar man goed onder controle
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Je gaat toch geen gekke dingen doen hequote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik voel me iets beter, zo ff smeren met een glas whisky en ik kan er weer tegen!
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goedzo, lekker dronken neuken met een onbekende!
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
En je de volgende ochtend een aap schrikken ...
Dan doe je het niet he?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of het lekker neuken is met een lelijke wijf
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het wel op datingsites, dat ik denk, waarom blokkeer ik zo'n spook niet gewoon, maar bij seks heb ik er geen last van. Aangezien ik het op het moment lekker vond, en me geenszins verplicht voel het te herhalen. Dus eigenlijk snap ik mannen die schrikken 's morgens niet zo goed...wat heb je er achteraf voor last van dan, is je waardigheid gekrenkt of zo?
Mensen zijn echt dom, en liegen zich suf om maar stoer over te komen.
tenenkrommend vind ik die reacties van lamon.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
hij was toch geen professioneel pokeraar toch??!
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Was jij nou niet die gene die opbiechtte maar twee dates te hebben gehad waarbij je moest bedelen om een kusje? Waar komen deze neuk verhalen dan plotseling vandaan, of was dat een andere Lamon?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, doe je dat nog eventjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Was jij niet die frustie die iedereen iedere dag moest afzeiken?
Kom gezellig mee met die weddenschap van Kasta, dan zien we in het echt hoe de wereld werkt.
neuh, een blik is voldoendequote:
natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus hoef je ze ook niet aan te schrijven en kan je ze net zo goed bannen
Kunnen Rubens vrouwen overigens neuken op een datingsite?
LOL ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
neuh, een blik is voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |