Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?quote:
Via internet kun je ze sowieso bestellen, de Bijenkorf verkoopt ze ook. Echt heerlijke koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?
Zeur niet!!quote:
Dat ding van mij gebruikt gewoon bonenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit zelf te wikken en wegen of ik een Senseo ga kopen of over ga stappen naar een nespressoapparaat. Heb mooie O-vormige nespressoapparaat gezien waar ik hem voor minder dan de helft mee kan krijgen. Maar waar haal je de cups dan en waarom verkopen ze ze niet in supermarkt?
RP en Paiq. Althans bij de mensen hier.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zou een poll willen maken om te zien welke DS het meest populairst is of is dat al bekend?
je hebt gelijk.. jij kent hem uiteraard beter, want iedereen is precies zoals het lijkt op internetquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand die voor Kasta kiest als partner..... Dan spoor je toch niet? Hmmmmm.... Ja het ligt aan jou....
Jij zat toch nog in de ranja-periode ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. jij kent hem uiteraard beter, want iedereen is precies zoals het lijkt op internet![]()
maar laten we het over koffie hebben
nuh-uh..theemeisjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Jij zat toch nog in de ranja-periode ?
Thee heb ik uiteraard ookquote:
Ben jij toevallig familie van Job Cohen ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Raven_NL het volgende:
Thee heb ik uiteraard ook
- Brandnetel
- Rooibos
- vlier
- Venkel
- zoethout
- Cacao ( ja cacao thee )
- Munt
- Kamille
- AvondMix
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van Job Cohen ofzo?
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn die goeie ouwe tijden...Toen het nog gewoon over daten ging.
Ja , dan bloed de boel tenminste helemaal doodquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?
Ja laten we het weer over blootfotos hebben of over hoe knap jij wel niet ben. Helemaal niet offtopic hoor. Welnee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn die goeie ouwe tijden...Toen het nog gewoon over daten ging.
ipv te miepen kan je zelf ontopic gaan en over je date-ervaringen vertellen aub?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg jammer dit idd. Kunnen die slowchatters niet gewoon opflikkeren hier?
Ik heb helemaal nooit gezegd dat ik knap ben, maar dat maakt niet uit. Dat heeft iig nog een beetje met internetdaten/kans op succes op datingsites te maken. Dit slappe nichtengeleuter over koffieautomaten kan wel ergens anders denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over blootfotos hebben of over hoe knap jij wel niet ben. Helemaal niet offtopic hoor. Welnee...
Probeer je nu je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in discrediet te brengen ? Valt wel op hoe en wanneer bepaalde mensen reageren..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ging die ook achter bezette meisjes aan?
want 1 dag niet gepost is natuurlijk onmogelijk!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , dan bloed de boel tenminste helemaal dood
Pardon moderator Cue_, heeft u misschien nog wat anders te vertellen? Iets ontopics of zo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
want 1 dag niet gepost is natuurlijk onmogelijk!!
het komt voor he dat iedereen al alles over mogelijke dates heeft verteld en het hierdoor een dag (of misschien wel meer!!) niks wordt gezegd. Dat is niet erg, dat komt wel weer.
Dit topic is niet bedoeld om met onzin opgevuld te worden. Daarvoor is de sc of singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |