nou volgens mij heeft toen iedereen zo wat met iedereen gehosselt zoals dat hier heet..quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
geen ruzies ontstaan naar aanleiding van oranje bordjes?
Sommige daarvan zijn niet eens onaantrekkelijk, maar ondernemen simpelweg gewoon geen actiequote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Zelden zijn het stille verlegen jongens.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef love_sharon het volgende:
Conclusie: Een groot succes en ik moet vaker mensen koppelen
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?quote:Op maandag 20 december 2010 17:36 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
momenteel is een fokker het eerste wat ik zie iedere ochtend..(zie vaca) maar voor mee rromantiek sta ik open
Deze volg ik ook even; heb nog een paar maanden wachtlijst liggenquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?
Begrijp ik nu dat je meiden op een wachtlijst hebt staan ?quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze volg ik ook even; heb nog een paar maanden wachtlijst liggen.
Sowieso enkele vaste vriendinnen die gecanceld zijn toen ik haar ontmoette...quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Raven_NL het volgende:
Begrijp ik nu dat je meiden op een wachtlijst hebt staan ?
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende datequote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.
Onzin, het draait allemaal om betrouwbaarheid en gezelligheid. Ik ben ook niet lelijk, sterker nog ben vaak de leukste man van een tent genoemd maar wel zo wispulturig als een vos.quote:En daarmee zijn we er evengoed uit, dat het niet alleen om karakter, maar ook om uiterlijk gaat.
Een vrouw scoren is 50/50 uiterlijk/karakter.
Als je 1 van de twee niet hebt ben je geen succesnummer
Wat bedoel je met 'bekende date'?quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende date
Mensen die je via via kent en op daarop een gesprek aanknoopt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'bekende date'?
In de kroeg soms ja, dan kennen sommige vrienden weer andere mensen die ik ook spreek. Maar via internet ken ik ze uiteraard niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mensen die je via via kent en op daarop een gesprek aanknoopt.
Dat is hij ook niet, maar ik dacht dat hij echt een complete leugenaar was, zoals je die wel meer vind op FOK!, maar hij ziet er toch redelijk uit voor zover ik mannen kan beoordelen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zo kapot knap vind ik je eigenlijk niet. Gewoon een standaart nederlandse jongen, duizend in een dozijn. Hoewel donker haar wel een voordeel is.Ik denk dat je meer met bekende date
Toch klopt er iets niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg soms ja, dan kennen sommige vrienden weer andere mensen die ik ook spreek. Maar via internet ken ik ze uiteraard niet.
De gemiddelde rp-er ziet er ook redelijk uit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet, maar ik dacht dat hij echt een complete leugenaar was, zoals je die wel meer vind op FOK!, maar hij ziet er toch redelijk uit voor zover ik mannen kan beoordelen.
Haha, wat klopt er niet dan? Je vindt me te lelijk om elke twee weken een date te hebben?quote:
Als je het zo stelt idd ja.quote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat klopt er niet dan? Je vindt me te lelijk om elke twee weken een date te hebben?
Ja, stel je voor dat jij ooit eens iets van iemand zou aannemen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja lekker boeiend een aanname kan je nooit ontkrachten, maar mij overtuig je iig niet.
Ik hoef je ook helemaal niet te overtuigen, het is ook niet mijn probleem dat je me niet gelooft. Je gelooft maar wat je wil geloven, ik vind het allemaal prima.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef picardmike het volgende:
Maarja lekker boeiend een aanname kan je nooit ontkrachten, maar mij overtuig je iig niet.
Ik neem genoeg aan ben het alleen niet altijd eens.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat jij ooit eens iets van iemand zou aannemen.
That'd be the day.
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je een open relatie met Kasta of weet Kasta dat je op zoek ben naar beter of snap ik je nu helemaal verkeerd?
Tip 5: Spreid je kansenquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat ik raar vind, waarom melden sommige mannen niet op 1 datingsite, maar op bijna alle datingsites meteen aan? En dan nog betalen ervoor ook? :S
Dat is ongetwijfeld in het kader van: Speltip 80: Spreid je kansen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat ik raar vind, waarom melden sommige mannen niet op 1 datingsite, maar op bijna alle datingsites meteen aan? En dan nog betalen ervoor ook? :S
En dat laat je subtiel via FOK merken ipv te zeggen 'he lul, neem me eens een keertje mee uit eten?'quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.
Waarom heb jij die "Italiaan" dan nodig?quote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef picardmike het volgende:
De gemiddelde rp-er ziet er ook redelijk uit.
Sta er maar op 1(rp) eigenlijk en op paiq doe ik eigenlijk niks sinds ik daar een kraanmachiniste gesproken heb. Hoewel ik wel een keer betaalt heb om op foto's te reageren en daar er een paar van gereageerd hebben, maar we draaien al maanden om elkaar heen omdat we elkaar nooit treffen online.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
bedoelde meer; ik sta open voor meer romantische acties van bovengenoemd heerschap..niet van andere heerschappen uiteraard.
En aan het gegooi met deuren te merken ben ík daarom ineens een klootzakquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dat laat je subtiel via FOK merken ipv te zeggen 'he lul, neem me eens een keertje mee uit eten?'
Omdat vrouwen anders zijn op vakantie en die italiaan herinnerd hun er aan. Maar zelfs die italiaan moest moeite doen hoor. Trouwens je weet dan ook dat niemand het eigenlijk beter kan doen. In de analytische wiskunde noemen ze dat de amplitude meten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom heb jij die "Italiaan" dan nodig?
Op hoeveel datingsites sta je en kies je altijd gratis abbos of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat een onzin. Als jij tegen vrouwen ook zo bent als hier is het toch vrij logisch dat je niet zoveel dates kan hebben. Je bent af en toe niet te volgen en komt 'raar' over. Vrouwen ruiken dat ook gewoon, kun je er wel als een Italiaan uitzien (die je natuurlijk niet eens bent) maar mensen kijken nog wel een béétje voorbij het uiterlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
Trouwens je weet dan ook dat niemand het eigenlijk beter kan doen. In de analytische wiskunde noemen ze dat de amplitude meten.
Ik kan heel erg extreem zijn maar ook gewoon normaal. Ik doe extreem omdat ik het leuk vind(kreeg vroeger veel aandacht van vrouwen en deed graag mysterieus) maar kan ook normaal zijn hoor. Alleen vind ik dat saai.quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij tegen vrouwen ook zo bent als hier is het toch vrij logisch dat je niet zoveel dates kan hebben. Je bent af en toe niet te volgen en komt 'raar' over. Vrouwen ruiken dat ook gewoon, kun je er wel als een Italiaan uitzien (die je natuurlijk niet eens bent) maar mensen kijken nog wel een béétje voorbij het uiterlijk.
Ik denk wel dat je normaler bent in het echt dan op FOK ja. Je bent niet dom en je hebt gewoon een baan, dus je moet iets goed doen. Maar denk je dan ook echt dat vrouwen allemaal daadwerkelijk die dates met jou afzeiden omdat ze ineens 4 maanden ziek waren, op vakantie gingen en hun internet er weken uitlag?quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan heel erg extreem zijn maar ook gewoon normaal. Ik doe extreem omdat ik het leuk vind(kreeg vroeger veel aandacht van vrouwen en deed graag mysterieus) maar kan ook normaal zijn hoor. Alleen vind ik dat saai.
Vrouwen ruiken helemaal niks, ze zijn net zo menselijk als jij en ik, bewijzen zat.
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je normaler bent in het echt dan op FOK ja. Je bent niet dom en je hebt gewoon een baan, dus je moet iets goed doen. Maar denk je dan ook echt dat vrouwen allemaal daadwerkelijk die dates met jou afzegden omdat ze ineens 4 maanden ziek waren, op vakantie gingen en hun internet er weken uitlag?
Zij moeten toch iets 'vermoeden', iets wat ze niet helemaal vinden kloppen. Want uiteraard zijn het smoesjes, maar je regelt nog wel hun msn...Dus ergens in een gesprek moet het 'spaak' lopen, ergo: je moet iets heel raars zeggen steeds.
Ik betaal niet meer, ik krijg toch wel reacties blijkt, ook op gratis sites, maar iedere zogenaamde datingsite deskundige liep te zeiken dat je als man geen reactie hoeft te verwachten, dus naief als ik was trapte ik daarin.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ernemmertje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong en moest toen huilen en toen hing ze op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Nee heb werkelijk geen idee, heb haar nog nooit wat aangedaan ofzo. Zijn alleen een paar keer naar bed geweest en daar kwam geen relatie van. Ben zelfs nog speciaal voor haar naar de bakker gegaan om broodjes te halen s'ochtends en afgewassen. Opeens werd ze boos en toen ik er na een hele tijd weer is een keer naar vroeg, reageerde ze zo.quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Komop, je moet toch een idéé hebben?
Ze vertelde dat ze zwanger was ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Silenus het volgende:
Net voor 'opeens werd ze boos' moet er wat gebeurd zijn, dat kan niet anders.
Zou het niet weten wat, maar ze wil het ook niet vertellen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef Silenus het volgende:
Net voor 'opeens werd ze boos' moet er wat gebeurd zijn, dat kan niet anders.
Ik moest fucking hard lachen. Dank daarvoor!quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Kopieer anders een paar van je msn gesprekken met die meiden, dan kunnen we beoordelen waar het aan ligtquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
Goed idee! Dan heb ik een beetje vermaak vanochtend op mijn werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kopieer anders een paar van je msn gesprekken met die meiden, dan kunnen we beoordelen waar het aan ligt
Je zal toch echt iets gezegd moeten hebben wat ze niet leuk vondquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ze vertrouwen me niet, ik kom op internet gewoon niet betrouwbaar over. Maar dat is niet opeens hoor dat is vanaf het begin al. Had eergister nog een meid aan de lijn waar ik een date mee had, die scholdt me uit voor kutjong, moest toen huilen en hing op. Maar waarom weet ik nog steeds niet.
^^quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed idee! Dan heb ik een beetje vermaak vanochtend.
Dat klinkt zo ver weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Niet datingsite gerelateerd, maar heb de jongen van afgelopen vrijdag gevraagd of we een datum kunnen prikken. Ben benieuwd, al zal het vast pas in 2011 gebeuren.
Copypaste eens een paar MSN-gesprekken? Dan kunnen we zien waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook wel eens zonder reden uitgescholden voor kutjong hoor, dat overkomt elke man wel eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |