abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2010 @ 00:36:18 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90156763
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  maandag 20 december 2010 @ 00:43:46 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90157107
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik proef gewoon een jaloerse ondertoon in je bericht. Is niet erg hoor. Ik bedoel, ik zou ook wel eens dat kunstje willen leren maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd.
Kasta en Silenus hebben bijvoorbeeld hun kop erg mee. Beide hebben volgens mij een vlotte babbel en dan is het toch snel kat in het bakkie
Een kennis waar ik 1 keer in de drie weken ga kaarten heeft ook elke keer een andere dame op de bank zitten als we daar komen. Hij heeft ook een voor vrouwen prettig gezicht en een overvloed aan anekdotes en verhalen dus heeft hij er ook niet zo een moeite mee.
Er zou ook geen reden tot jaloezie zijn, Glen is nog een jonge kerel en oefening baart kunst. Op m'n 20e had ik nog nooit een internetdate gehad.
Dankzij het feit dat er genoeg vrouwen in de rij staan ben je ook zelfverzekerder, wat weer leuker overkomt op vrouwen. (Net als dat onzekere mannen nóg onzekerder worden bij een date, en het daarom vaak verprutsen, omdat ze weten dat de volgende vrouw misschien wel maanden op zich laat wachten)

Uiteindelijk draait het niet zozeer om de kop, wel dat je ze aan het lachen kunt maken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90157421
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Er zou ook geen reden tot jaloezie zijn, Glen is nog een jonge kerel en oefening baart kunst. Op m'n 20e had ik nog nooit een internetdate gehad.
Dankzij het feit dat er genoeg vrouwen in de rij staan ben je ook zelfverzekerder, wat weer leuker overkomt op vrouwen. (Net als dat onzekere mannen nóg onzekerder worden bij een date, en het daarom vaak verprutsen, omdat ze weten dat de volgende vrouw misschien wel maanden op zich laat wachten)

Uiteindelijk draait het niet zozeer om de kop, wel dat je ze aan het lachen kunt maken.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben gelukkig gezegend met een redelijke kop en dat helpt natuurlijk wel mee. Maar wat nog veel belangrijker is: ik kan heel veel mensen, en dus ook vrouwen, aan het lachen maken en dat is over het algemeen iets wat wel gewaardeerd wordt door vrouwen, en waar ze op vallen. Zo heb ik eens een situatie meegemaakt op een verjaardag van een vriend van me. Een andere vriend van me (qua uiterlijk denk ik gelijk aan mij) had een bloedmooie vriendin sinds kort, en op die verjaardag zette ik iedereen min of meer naar mijn hand met mijn opmerkingen en grappen. Gedurende de avond merkte ik aan alles dat die vriendin naar mij toe trok, ze BLEEF maar naar me kijken en contact zoeken. Dat is iets waar vrouwen nou eenmaal op vallen blijkbaar. Uiteraard heb ik uit respect voor die vriend niks met haar gedaan, maar het gaf uiteindelijk natuurlijk wel een lekker gevoel, en zelfvertrouwen :)
pi_90157545
quote:

[..]

Tuurlijk, en toch zijn het de knappe koppies die iedere keer weer een ander wijf hebben.
Je wilt zeker zeggen dat knappe mensen meer humor hebben ofzo......
Ik ken namelijk geen onaantrekkelijke gasten waar de vrouwen voor te dringen staan.
pi_90157609
Mja, klopt wel ja. Ik zie wel vaker kerels die niet knap zijn maar wel met een bloedmooi leuk meisje gaan en die kerels vallen op door hun babbel of houding. Vaak zijn het feestmakers of echte babbelaars. Zelden zijn het stille verlegen jongens.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_90157677
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, klopt wel ja. Ik zie wel vaker kerels die niet knap zijn maar wel met een bloedmooi leuk meisje gaan en die kerels vallen op door hun babbel of houding. Vaak zijn het feestmakers of echte babbelaars. Zelden zijn het stille verlegen jongens.
Uiterlijk is helaas wel belangrijk in een oppervlakkige wereld...al zullen er uitzonderingen zijn.
pi_90157737
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2010 00:57 schreef Lamon het volgende:

[..]

Uiterlijk is helaas wel belangrijk in een oppervlakkige wereld...al zullen er uitzonderingen zijn.
Prins zoekt vrouw gezien? De dikste niet knappe prins sloeg wel mooi een lekker chick aan de haak.
pi_90157783
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2010 00:57 schreef Lamon het volgende:

[..]

De wereld is niet oppervlakkig, het is gewoon zoals het is.
Iedereen krijgt zijn eerste indruk door uiterlijk, en de volle indruk na een ontmoeting.

Zie je het al voor je dat een vrouw denk dat een man niet om aan te zien is, en dan na een gesprekje zo een gozer opeens geweldig vind?
pi_90157800
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:58 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Prins zoekt vrouw gezien? De dikste niet knappe prins sloeg wel mooi een lekker chick aan de haak.
Realityshows, allemaal gemaakte troep man.
Vind je het geen toeval dat de vetste met het beste resultaat vandoor gaat.
pi_90157871
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:59 schreef Foxgod het volgende:

[..]

De wereld is niet oppervlakkig, het is gewoon zoals het is.
Iedereen krijgt zijn eerste indruk door uiterlijk, en de volle indruk na een ontmoeting.

Zie je het al voor je dat een vrouw denk dat een man niet om aan te zien is, en dan na een gesprekje zo een gozer opeens geweldig vind?
Oke, hij moet niet al te lelijk zijn en verzorgd uitzien en een goede babbel. Dan maakt ie nog wel kans zolang Lamon en Kasta ver weg uit de buurt zijn... :')
pi_90157922
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:00 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Realityshows, allemaal gemaakte troep man.
Vind je het geen toeval dat de vetste met het beste resultaat vandoor gaat.
Mijn mond staat er nog steeds van open, al een dag lang inmiddels. Maar goed, ik weet ook niet wat die wijf mankeert. Hij vroeg op een gegeven moment waarom zij nog altijd vrijgezel was en daar gaf ze best een rare antwoord op. Dat niemand haar moest of dat ze raar was en toen eindigte ze met eigenlijk weet ik dat niet. Hoe kan je dat nou niet weten?
pi_90157946
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oke, hij moet niet al te lelijk zijn en verzorgd uitzien en een goede babbel. Dan maakt ie nog wel kans zolang Lamon en Kasta ver weg uit de buurt zijn... :')
Dan denkt een vrouw, kan ermee door, ze dan wel niet overdonderd, maar der 1e indruk komt hoe dan ook van het uiterlijk af.
Niet iedereen hoeft overdonderd te zijn om iemand leuk te vinden.
pi_90157980
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En Silenus blijkt, want ik dacht dat ie maar wat lulde, maar hij is ook nogal knap. :o
Ik durf mijn ongelijk wel te bekennen. :)
pi_90157982
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Mijn mond staat er nog steeds van open, al een dag lang inmiddels. Maar goed, ik weet ook niet wat die wijf mankeert. Hij vroeg op een gegeven moment waarom zij nog altijd vrijgezel was en daar gaf ze best een rare antwoord op. Dat niemand haar moest of dat ze raar was en toen eindigte ze met eigenlijk weet ik dat niet. Hoe kan je dat nou niet weten?
Allemaal nep, net zoals die beauty and the nerd rommel, en al die andere gare koppel shows.
pi_90158078
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Dan denkt een vrouw, kan ermee door, ze dan wel niet overdonderd, maar der 1e indruk komt hoe dan ook van het uiterlijk af.
Niet iedereen hoeft overdonderd te zijn om iemand leuk te vinden.
Vrouwen leren toch ook dat knappe mannen allemaal hufters zijn en zo krijgen de minder knappe mannen toch nog een kans.

Denk nou po si tief ! Een glas is niet halfleeg maar halfvol!
pi_90158143
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vrouwen leren toch ook dat knappe mannen allemaal hufters zijn en zo krijgen de minder knappe mannen toch nog een kans.

Denk nou po si tief ! Een glas is niet halfleeg maar halfvol!
Ik val tussen de knappe en de minder knappe mannen in :P
Ik ben te knap om als aardig gezien te worden, en te lelijk om knap gevonden te worden :(
pi_90158450
Ik ben gewoon knap helaas, en daarom word ik te vaak als player gezien. :{
pi_90158460
quote:

[..]

De eerste indruk is je gezicht,bevalt deze dan kun je met de humor aan de slag.
Bevalt deze niet dan wordt het moeilijk om ze aan het lachen te maken. En als je op een stapavond zo verschillende keren wordt afgewezen,nou dan kun je nog de lach aan je kont hebben hangen het wordt niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 20-12-2010 01:29:38 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_90158519
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Bevalt deze niet dan wordt het moeilijk om ze aan het lachen te maken. En als je op een stapavond zo verschillende keren wordt afgewezen nou dan kun je nog de lach aan je kont hebben hangen het wordt niets
indd, meer zit er niet achter.
pi_90158587
Innerlijk wordt vaak door een roze bril gezien als diegene knap is. Zo betrap ik mezelf er soms ook op dat als een 'lelijke' meid... onaantrekkelijke gezicht, dik, niet zo verzorgd als gemiddeld... een beetje maf doet dat de associatie snel 'kneuzig' 'irritant' e.d. is. terwijl als een echt knappe meid precies hetzelfde zou doen dan is het eerder 'grappig' en 'cute'. Dit onderscheid maken op basis van uiterlijk is heel gebruikelijk en heet het 'eclipse effect' (Doorgaans dat het uiterlijk dus de andere aspecten zodanig overheerst dat als het uiterlijk positief is, alles heel snel positief wordt gezien en andersom)

Er zijn hele studies over. Het is zelfs zo dat lelijke mensen moeilijker aan een baan e.d. komen. Keer over een onderzoek gelezen waarin ze tig cv's naar allerlei bedrijven hadden gestuurd. Op de foto na was het inhoudelijk allemaal hetzelfde. En de foto was neutraal. Degene met een algemeen aantrekkelijk beschouwd uiterlijk werden veel vaker op gesprek gevraagd.

En nu hebben we het over vrouwen dan.. als ik soms ben stappen met aantal vrouwen erbij in de groep dan hoor je hoe oppervlakkig vrouwen beoordelen hoor.

Maar zoals nu ook hier weer wordt er verder heel politiek correct gedaan dat alleen innerlijk telt e.d. Bullshit :D En degenen die dat het makkelijkst beweren zijn altijd degenen die erzelf goed tot knap uitzien.

Het is wel zo dat je met humor, succes, uitstraling e.d. er ook kan voor zorgen dat die je uiterlijk overschaduwen en dan gaat het eclipse effect dus ook op. Maar als je echt onaantrekkelijk bent moet je dan wel van heel uitzonderlijk goede huize komen. Daarnaast natuurlijk het feit dat lelijke mensen vaak gepest zijn als kind, dus zelfvertrouwen en positieve ervaringen met mensen (ofwel vertrouwen) zijn dan al snel minder.

Je ziet het ook overal in terugkomen. Voorbeeldje wat me zo te binnen schiet: was op Fok een artikel over een 29 jarige meid die hoogleraar was geworden, en alle reakties gingen er alleen over dat ze niet knap is :')

En als een meid zegt dat ze een jongen heeft leren kennen is de 1e vraag meestal of ie knap is. Daarna pas vragen over hoe oud ie is, wat ie doet, waar ie vandaan komt etc.

Nu jullie dit betoog zo lezen zullen jullie vast denken; ok die is dus lelijk. Nou tegenwoordig vind ik mezelf er wel ok uitzien maar ik heb er lelijker uitgezien en dan leer je maar al te goed hoe hard mensen kunnen zijn alleen maar omdat je kop ze niet aanstaat. En daarnaast heb ik ook genoeg gezien van hoe om mij heen mensen die lelijk waren/zijn behandeld werden. Meisje in mijn brugklas werd gewoon onmenselijk behandeld, puur vanwege dr uiterlijk. Dus we hebben het hier over of lelijke mensen makkelijk aan een date e.d. kunnen komen terwijl sommigen nog geeneens als volwaardig mens zijn behandeld.

Als je de volgende keer weer op RP rondklikt en snel langs de lelijkerds scrolt, besef je wel waar ik op doel. En ja ook ik doe dat.
pi_90158716
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef VacaLoca het volgende:
Innerlijk wordt vaak door een roze bril gezien als diegene knap is. Zo betrap ik mezelf er soms ook op dat als een 'lelijke' meid... onaantrekkelijke gezicht, dik, niet zo verzorgd als gemiddeld... een beetje maf doet dat de associatie snel 'kneuzig' 'irritant' e.d. is. terwijl als een echt knappe meid precies hetzelfde zou doen dan is het eerder 'grappig' en 'cute'. Dit onderscheid maken op basis van uiterlijk is heel gebruikelijk en heet het 'eclipse effect' (Doorgaans dat het uiterlijk dus de andere aspecten zodanig overheerst dat als het uiterlijk positief is, alles heel snel positief wordt gezien en andersom)

Er zijn hele studies over. Het is zelfs zo dat lelijke mensen moeilijker aan een baan e.d. komen. Keer over een onderzoek gelezen waarin ze tig cv's naar allerlei bedrijven hadden gestuurd. Op de foto na was het inhoudelijk allemaal hetzelfde. En de foto was neutraal. Degene met een algemeen aantrekkelijk beschouwd uiterlijk werden veel vaker op gesprek gevraagd.

En nu hebben we het over vrouwen dan.. als ik soms ben stappen met aantal vrouwen erbij in de groep dan hoor je hoe oppervlakkig vrouwen beoordelen hoor.

Maar zoals nu ook hier weer wordt er verder heel politiek correct gedaan dat alleen innerlijk telt e.d. Bullshit :D En degenen die dat het makkelijkst beweren zijn altijd degenen die erzelf goed tot knap uitzien.

Het is wel zo dat je met humor, succes, uitstraling e.d. er ook kan voor zorgen dat die je uiterlijk overschaduwen en dan gaat het eclipse effect dus ook op. Maar als je echt onaantrekkelijk bent moet je dan wel van heel uitzonderlijk goede huize komen. Daarnaast natuurlijk het feit dat lelijke mensen vaak gepest zijn als kind, dus zelfvertrouwen en positieve ervaringen met mensen (ofwel vertrouwen) zijn dan al snel minder.

Je ziet het ook overal in terugkomen. Voorbeeldje wat me zo te binnen schiet: was op Fok een artikel over een 29 jarige meid die hoogleraar was geworden, en alle reakties gingen er alleen over dat ze niet knap is :')

En als een meid zegt dat ze een jongen heeft leren kennen is de 1e vraag meestal of ie knap is. Daarna pas vragen over hoe oud ie is, wat ie doet, waar ie vandaan komt etc.

Nu jullie dit betoog zo lezen zullen jullie vast denken; ok die is dus lelijk. Nou tegenwoordig vind ik mezelf er wel ok uitzien maar ik heb er lelijker uitgezien en dan leer je maar al te goed hoe hard mensen kunnen zijn alleen maar omdat je kop ze niet aanstaat. En daarnaast heb ik ook genoeg gezien van hoe om mij heen mensen die lelijk waren/zijn behandeld werden. Meisje in mijn brugklas werd gewoon onmenselijk behandeld, puur vanwege dr uiterlijk. Dus we hebben het hier over of lelijke mensen makkelijk aan een date e.d. kunnen komen terwijl sommigen nog geeneens als volwaardig mens zijn behandeld.

Als je de volgende keer weer op RP rondklikt en snel langs de lelijkerds scrolt, besef je wel waar ik op doel. En ja ook ik doe dat.
Amen.
Mensen moeten wat meer begrip tonen voor de wat minder knappen.
Niemand is verplicht met ze te daten ofzo (gevoelens dwing je niet), maar iemand afzeiken om zijn uiterlijk is echt te fout voor woorden.
  maandag 20 december 2010 @ 01:42:07 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90159410
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Bevalt deze niet dan wordt het moeilijk om ze aan het lachen te maken. En als je op een stapavond zo verschillende keren wordt afgewezen,nou dan kun je nog de lach aan je kont hebben hangen het wordt niets.
Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90160429
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Goed, ik geef toe dat ik makkelijk praten heb omdat m'n uiterlijk niet tegen zit. Maar uiteindelijk kom je er met alleen een uiterlijk ook niet natuurlijk, al is het wel zo dat een vrouw eerder op je afstapt als je een leuke kop hebt dan een 'lelijke'. Maar er zijn zoveel 'minder knappe' mannen die door middel van hun uitstraling/houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Als je tevreden bent met jezelf, straal je dat uit en word je automatisch knapper.
En daarmee zijn we er evengoed uit, dat het niet alleen om karakter, maar ook om uiterlijk gaat.
Een vrouw scoren is 50/50 uiterlijk/karakter.
Als je 1 van de twee niet hebt ben je geen succesnummer.
pi_90163151
quote:

Mee eens, al moet die kop ook wel wat uitstralen.. Hoe leuk of niet leuk die kop ook is.

*Zo geen zin om te werken, en vreselijk aan het uitstellen!*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90163443
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Het verhaal van Beauty & the beast zal ook wel niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn ;)
Wisdom is the art of using knowledge
pi_90164087
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik ben het er wel deels mee eens denk ik. Ook op internet sites moet je een beetje lekker in je vel zitten om op een goeie manier te kunnen reageren of contact te leggen. Als dat niet zo is, dan lukt het ook niet. Het is dan soms wel lastig om die moed erin te houden als je een paar keer afgewezen wordt of geen berichten terug krijgt.
  maandag 20 december 2010 @ 09:04:44 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90164162
Uiterlijk gaat in zoverre voor een relatie dat je je ertoe aangetrokken moet zijn. En die aantrekkelijkheid kan vergroten als je de persoon achter het uiterlijk leert kennen. Het is daarom ook lastig om bv op sites als RP gelijk verder te kijken dan het uiterlijk, omdat iedereen een beetje standaard verhaal heeft en het eigenlijk weinig zegt over de persoon. En om iedereen nu een kans te geven waarvan je weet "daar kan ik het nooit op doen" is natuurlijk ook zoeken naar een naald in de spreekwoordelijke hooiberg.
pi_90168961
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:04 schreef Cue_ het volgende:
En om iedereen nu een kans te geven waarvan je weet "daar kan ik het nooit op doen" is natuurlijk ook zoeken naar een naald in de spreekwoordelijke hooiberg.
Het moet een totaalpakket van beide dingen zijn .
Je moet je tot het uiterlijk aangetrokken voelen en de binnenkant moet leuk zijn.
Al is een vent nog zo leuk,lief,grappig whatever? Als zijn uiterlijk me tegenstaat gaat dat nooit niks worden .
Ziet een vent er lekker uit? Maar is zijn karakter saai? Zijn ego te groot? Ook dan gaat het niks worden .
En aantrekkelijk is voor iedereen een ander begrip.
Wat voor de een leuk,mooi,lekker,aantrekkelijk enz is ,hoeft voor een ander niet te gelden.
Ik vind dat uiterlijk wel degelijk een rol speelt.
Je moet er tenslotte uiteindelijk ook andere dingen mee doen .
Good Looks Catch The Eyes....Good Personality Catch The Heart....
  maandag 20 december 2010 @ 14:07:28 #29
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90175250
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef Foxgod het volgende:

Amen.
Mensen moeten wat meer begrip tonen voor de wat minder knappen.
Niemand is verplicht met ze te daten ofzo (gevoelens dwing je niet), maar iemand afzeiken om zijn uiterlijk is echt te fout voor woorden.
Uhm.. word je vaak afgezeken dan, buiten Fok?
Overal verstand van.
pi_90175577
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef macondo het volgende:

[..]

Uhm.. word je vaak afgezeken dan, buiten Fok?
Ik niet, ik refereer naar het bericht dat ik had gequote, daar werd namelijk in vermeld dat een vrouw de titel van hoogleraar had gehaald, en dit op FOK vermeld had, mensen begonnen haar af te zeiken op haar uiterlijk, toen fokkers haar foto hadden gezien.

Als ik al dan minderheden in mijn gezicht heb, dan compenseer ik dat vast wel met mijn sportiviteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')