haal je neus dan uit zijn okselquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Nou, ontopic dan: ik had gisteren een date, beste leuke man, maar hij had een geurtje op dat vanochtend nog in m'n neus hing.
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand die voor Kasta kiest als partner..... Dan spoor je toch niet? Hmmmmm.... Ja het ligt aan jou....
Hij bleef slapen.quote:
Heb je er iets van gezegd, ga je dat nog doen, kap je de contact hierop af? Ik wil hier graag meer over wetenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Nou, ontopic dan: ik had gisteren een date, beste leuke man, maar hij had een geurtje op dat vanochtend nog in m'n neus hing.
Want je kent het probleem?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je er iets van gezegd, ga je dat nog doen, kap je de contact hierop af? Ik wil hier graag meer over weten
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Want je kent het probleem?Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt. Axe stinkt ook, maar minder dan dat geurtje van hem.
Hmmmmz... That reminds me; zoenen met geverfde vrouwen en er vervolgens bij thuiskomst achter komen dat ze af geeftquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het was meer ter voorkoming dat hij dat geurtje bij mij zou gebruiken en niet alleen zelf zou stinken, maar mijn hele huis ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?
stoere mannen-odeurquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sochtends ruik je toch gewoon naar jezelf. Kortom de heerlijk zwetende stoere mannen-odeur. Ik dacht dat vrouwen daarvoor vielen?
het idee klinkt goed, ware het niet dat ik zo graflelijk ben dat alle sporende en niet sporende vrouwen gillend richting jou gaan. Verder mag ik niet van mama zo laat nog naar buiten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...
Gaan wij met zijn tweeën een avondje stappen; mag jij de kroeg kiezen en kijken we aan het einde van de avond welke het meeste vrouwelijke aandacht heeft gehad.
De verliezer betaalt de rekening.
Appeltje eitje toch aangezien alle "sporende" vrouwen voor jou kiezen?.
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.quote:
Vroeger... Toen de schepen van hout en de mannen van staal warenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.
Dat je dat doet laat geen alarmbellen rinkelen bij die man. Hij zal misschien denken dat hij opnieuw fris moet ruiken maar niet beseffen dat zijn gebruikte geurtje fout was.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Want je kent het probleem?Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt. Axe stinkt ook, maar minder dan dat geurtje van hem.
Het was behoorlijk een eenmalig iets (van tevoren bekend), dus dat is niet nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat je dat doet laat geen alarmbellen rinkelen bij die man. Hij zal misschien denken dat hij opnieuw fris moet ruiken maar niet beseffen dat zijn gebruikte geurtje fout was.
Ik vroeg me gewoon af of je er eerlijk voor uit zou komen (ik zeg dus niet dat je een liegbeest ben als je iets niet vertelt) of dat hij met vraagtekens of smoes afgewimpeld wordt?
Freddy agrees!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[ afbeelding ]
me dunkt dat hij echt fantástisch stoer ruikt
Gewoon een ordinaire one-night-stand dusquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het was behoorlijk een eenmalig iets (van tevoren bekend), dus dat is niet nodig.Mocht het dat niet geweest zijn, dan zou ik iemand nooit afwimpelen op basis van z'n geurtje. Brullen dat hij stinkt is wat anders, maar daar kan altijd wel iets op gevonden worden.
Vrouwen lullen er graag omheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire one-night-stand dus
Dudequote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Succinyl het volgende:
Ik heb hem vanochtend gewoon de mannendeo die hier nog lag in zijn handen gedrukt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stoere boswachter, die net blokken hout doormidden heeft staan hakken en nu aan z'n truck aan het sleutelen is met olie aan z'n handen en een poetslapje waarmee hij het zweet van z'n voorhoofd veegt. De Echte Man.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin"
Dit is overigens een weddenschap die ik WEL aan durf te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik wel even een ludiek idee...
Gaan wij met zijn tweeën een avondje stappen; mag jij de kroeg kiezen en kijken we aan het einde van de avond welke het meeste vrouwelijke aandacht heeft gehad.
De verliezer betaalt de rekening.
Je kan niks zonder abonnement, veel vage types/oplichters en zelf vond ik het niveau er lager dan bv op rp. Zoekopties waren wel goed en je hoeft geen ellenlange vragenlijst in te vullen. Maar je wordt dus niet gematchquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met lexa?
Lekker in de sneeuw gespeeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je kan niks zonder abonnement, veel vage types/oplichters en zelf vond ik het niveau er lager dan bv op rp. Zoekopties waren wel goed en je heeft geen ellenlange vragenlijst in te vullen. Maar je wordt dus niet gematch
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude.
Ik kan me ook helemaal die gedachtegang van die kerel van je indenken;
Schrijf je je in je zoektocht naar ware liefde in op een datingsite, ben je vervolgens wekenlang bezig met een schifting tussen alle potentieeltjes en éindelijk denk je dan in het bos van sletjes, tienermoeders en ander gespuis je ideale vrouw gevonden te hebben!.
Wijfelend stuur je haar een berichtje waarna je urenlang naar je scherm blijft turen in de hoop dat de interesse wederzijds is en je een berichtje terug krijgt.
EUREKA! Ze vindt jou ook leuk en je krijgt een berichtje terug.
En na wekenlang over koetjes, kalfjes en de diepere betekenis gebabbeld te hebben, trek je struikelend je stoute schoentjes aan en stelt haar die éne lang bewaarde vraag die je leven overhoop kan gaan gooien: "Zullen we een keer afspreken?."
En dan die angst hé...
Zou ze het te snel vinden en beschouwt ze me nu als opdringerig?
Ziet ze me toch voornamelijk als "goede vriend" en heb ik al die weken alleen mezelf voor de gek gehouden?
Of is dan echt alle hoop gegrond en wil ze mij ook dolgraag ontmoeten?!!.
Oeh, ze typt iets terug.... Oh ze stopt weer
. Oh nee, toch niet!
.
En daar is dan de verlossende reactie: JAAAAAAAA, ZIJ WIL OOK!!!.
.
.
Maar wat dan hé?. Voorbereiden! Ik heb nog maar enkele dagen voor de grote dag!!!
Wat trek je in godsnaam aan?!!
Dus snel zijn moeder bellen waarbij zij bij het woord "date" al in tranen uit barst... ZOU IK DAN TOCH NOG KLEINKINDEREN KRIJGEN?!! Want nee, daar had ze toch echt niet meer op gerekend na het tractorongeluk van Bert, zijn broer.
TUURLIJK WIL ZE MEE KLEDING UITZOEKEN! Ze besluit zelfs met hem naar de grote stad te gaan, daar hebben ze immers "heul moderne kleding" waarmee je elke vrouw imponeert.
Daarnaast uiteraard alle vrienden bellen want oh man, wat heb jij een lekker wijf aan de haak geslagen!
Hé-le-maal jouw type man! Goddelijk mooi, godsgruwelijk intelligent en het belangrijkste: ze is ook ho-tel-de-bot-el verliefd op mij kerels!.
En de avond voor de date komen ze állemaal langs hé! ALLEMAAL!
6 uur non-stop voorbereiding! Wat zeg je wanneer, hoe zeg je het, is de gaap-uitrek-arm-in-haar-nek-leggen-truuk nog steeds zo succesvol!? Rollenspellen, rampscenario's, condooms oefenen op een banaan, etc.
Goddomme wat ging de tijd snel, het is morgen al!
Staat z'n vader ineens voor de deur...
Jongen, vandaag is jouw dag hé! Vandaag ga jíj de familienaam hoog houden knul!
Je moeder heeft nog maar enkele maanden en oh, oh, wat zou het fijn zijn als ze afscheid kan nemen in de wetenschap dat er een kleinkind aan komt.
En dan gaat zijn hand in zijn jas... Het zal toch niet hé... Nee, dat kan niet...
Maar toch! Al die jaren dat je het in de badkamer zag staan had je niet kunnen vermoeden dat het ooit nog eens zó ver zou komen...
De heilige graal der gralen... En terwijl de stoere, normaliter toch zo norse man, trillend het flesje uit zijn jaszak haalt meen je zowaar een traan in zijn ooghoek te zien :$.
En met de blijdschap van een kind op pakjesavond pak je de fles Old Spice aan en valt je vader in zijn armen... Want oh, wat kon hij dát goed gebruiken nu...
En nu direct naar bed, je moet morgen immers wel goed uitgeslapen zijn!
Dus hij kalmeert z'n vader en terwijl hij net de deur wil sluiten houdt zijn vader z'n voet op de drempel en zegt, met een begeleidende knipoog "Je kunt het jongen, maak je vader trots op zijn oude dag.
Dan de dag zelf...
Top! Wat hebben alle voorbereidingen gewerkt zeg, alles ging perféct!
En voelde je nu haar hand op je been in het park?
Daar had je niet eens op geoefend, dus ze deed het volledig uit zichzelf! This must be love.
En nét wanneer hij bij zichzelf denkt "Op je hoogtepunt stoppen nu! Het gesprek is nog geen énkele keer doodgeslagen en het is zó gezellig, dus nu ook niet hebberig zijn en naar huis gaan. Misschien komt het zelfs deze keer al tot zoenen!." en jouw hand in zijn, inmiddels toch behoorlijk klamme, eigen handen wil nemen onderbreek je hem...
"Zou je het fijn vinden om samen te slapen?"
*BAM!!!* IN DA POCKET!!! MASTARPLAYAAAAAH!
....stotterend stamelt hij "Euuuhm... ....ja.... Ja! GRAAG!
En eenmaal thuisgekomen, terwijl hij zich bij het uitkleden onzeker bedenkt dat er tussen alle stiekeme scheetjes misschien ook wel een nattere zat, bedenkt hij een ingenieus plan...
Als ik nu nog snel even ga plassen, kan ik op de wc nog even naar het thuisfront smsen.
Snel zijn nokia 6300 in het piemelvakje van zijn onderbroek en als een aalgladde James Bond spurt hij naar de wc!
Gert, Joris, Paul, Ron, allemaal krijgen ze een smsje met "BINGO! DIT IS DE WARE!"
En voor Ron nog een kleine toevoeging... Of hij nog even naar je moeder zou willen gaan...
Immers, met dit fijna nieuws zou ze misschien eindelijk weer eens langer dan 3 uur kunnen slapen...
En wat een fijne nacht was het! Exact zoals je je droomvrouw had voorgesteld! Zo voelt ware liefde dus!
Je trekt je broek aan, het overhemd wordt weer dicht geknoopt, bijna gereed voor waarschijnlijk het meest nare moment uit zijn toch al behoorlijke roerige leven... ...het onvermijdelijke moment van afscheid nemen... Kun je het uberhaupt nog? Leven zonder deze vrouw? De 100% meest bijzondere vrouw in je leven... ever... Ook al is ze de eerste.
Wat zal mams blij zijn met zo'n netjes opgevoede, maagdelijke en superlieve vrouw.
Oeh, nog wel even wat aan je odeur doen, je hebt immers de hele nacht liggen zweten.
En, zich beseffende dat dit voorlopig 1 van de laatste dialogen met haar zal zijn, roept hij verlegen: "Lieverd, heb jij toevallig deodorant die ik ook mag gebruiken?."
En terwijl hij het zegt schrikt hij van zijn eigen woorden; misschien is dit wel een hele vreemde vraag, vindt ze me nu wel maar een rare en zie ik haar nooit weer...
Geen directe reactie.. Zou ze me niet gehoord hebben?.
Tuurlijk heeft ze je wel gehoord, ze is slechts 1 kamer van je verwijderd en je riep het notabene!.
Maar waarom reageert ze dan niet direct?.
Zie je wel! Ze vindt me een rare engerd! Alles is voor niets geweest!.
ZEG NU WAT LIEVERD! REAGEER! MAAK EEN EINDE AAN DE ONZEKERHEID!
...deze onzekerheid is nog erger dan toen, na mam's eerste chemokuur...
...hoelang geleden vroeg ik het? 1 seconde? 2 seconden? 5?!
Ach, hij heeft ook geen enkel idee, elke seconde lijkt immers wel een jaar te duren.....
En net op het moment dat hij "Het was een rare opmerking.. sorry liever... laat maar verder." uit wil brengen vult haar zoetgevooisde stem de ruimte....
.
"Hier, pak deze maar, die heeft je voorganger gisteren laten liggen."
....
.....
.....
.....
.....
.....
[ afbeelding ]
Heel nuttig, die complete post quoten en dan reageren met één enkele smiley.quote:
Shit, je hebt me door.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Q,, probeer jij nu ook al je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in diskrediet te brengen?!?!![]()
()
Dat is een vrij globale omschrijving. Mogen best wat meer details verteld wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door..
Anyway, mijn date gisteren was erg gezellig, krijgt zeker een vervolg..
Goed spel van je date, Silenus. Hoewel dat fietsen, dat was wat te uitsloverig. En die posts van Raven, het spijt me - maar hij is reeds op de gebrekkige inhoud off-topic geleuter aangesproken door onder meer Neelix, Lolaa, Ruudt, Silenus, Q, RE, Spirit en mezelf. Helpt niets..quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Q,, probeer jij nu ook al je eigen tekortkomingen te compenseren door iemand anders in diskrediet te brengen?!?!![]()
zolang er mensen inhoudelijk ingaan op foto's van koffiezetapparaten zal dat voorlopig ook zo blijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is een vrij globale omschrijving. Mogen best wat meer details verteld worden
[..]
Goed spel van je date, Silenus. Hoewel dat fietsen, dat was wat te uitsloverig. En die posts van Raven, het spijt me - maar hij is reeds op de gebrekkige inhoud off-topic geleuter aangesproken door onder meer Neelix, Lolaa, Ruudt, Silenus, Q, RE, Spirit en mezelf. Helpt niets..
Neukt Kasta een beetje lekker?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zolang er mensen inhoudelijk ingaan op foto's van koffiezetapparaten zal dat voorlopig ook zo blijven.
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?quote:
mag ik dan scheidsrechter zijn??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?
PM me maarquote:
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet inquote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje gratis kroegen trouwens, of gold dat enkel voor die andere gast, die weddenschap?
Nee, ik bespreek dat soort dingen altijd open en bloot.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
mag ik dan scheidsrechter zijn??
[..]
PM me maar
geloof me, dat ben ik niet -> ik mag hem het leven graag moeilijk makenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik bespreek dat soort dingen altijd open en bloot.
En nee, jij mag geen scheidsrechter zijn, omdat je bevooroordeeld bent misschien.
Neuh, ik vind het gewoon leuk om te winnen, en gratis te kunnen drinken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet in.
Hij is ook speciaal voor jou in deze reeks teruggekomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij wilt al jaren een keer met me stappen, daar trap ik niet in.
Het gaat nog wel over daten en niet over koffie-apparaten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Re het volgende:
we gaan de slowchat maar eens wat verminderen, er zijn al tig slowchat topics hier in R&P en deze reeks wordt er daar niet een van...
En daar is geen woord van gelogen...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
geloof me, dat ben ik niet -> ik mag hem het leven graag moeilijk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |