Nou, game on maar hequote:Ja, klinkt alsof je een eisprong hebt gehad GWS, en klinkt ook of je m goed hebt benut
Nu dus maar wachten!
Ik wacht weer geduldig af tot ik niet meer ongesteld ben, maar dat wordt weer vrolijk 7 dagen hoor. Tof johMaar ik heb met mn lief afgesproken dat het dit keer raak moet zijn; het is immers poging 6 (de gemiddelde duur) en bovendien wil ik niet ongesteld zijn als we 11 januari naar Londen gaan
Even een knuffel voor wie er al langer dan die 6 maanden bezig is, is natuurlijk helemaal niet leuk om van die jonge kuuk'ns te horen piepen dat het zo lang duurt.... we komen er allemaal uiteindelijk wel!![]()
Precies dat dacht ik ook!quote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden!
Nou ik zit er helemaal van te stralen!quote:
Balen hoor! Het zal nog wel een beetje van slag zijn denk ik? Hoop dat de komende ronde regelmatig is, of gewoon raak natuurlijkquote:Hier is het wel echt doorgebroken. Een innesteling zou me hoogst verbazen met deze hoeveelheid. Voorlopig heb ik even geen nod, ik zou niet weten wanneer die zou moeten zijn. Normaal ben ik wel redelijk regelmatig, altijd zo rond de 26 dagen. Nu de eerste ronde na mk 35 en de tweede 20
Doe mij dus maar even niet in te lijstje!
Ohja, dat durf ik ook helemaal niet hoor!! Voelt inderdaad als de goden verzoekenquote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef mijsje het volgende:
niet doen hoor! niet de goden verzoeken!
trusten!
Geheel mee eensquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:
en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden!
Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef papillion het volgende:
Ondanks dat het wel vaker een tijdje kan duren voordatkomt na pilgebruik toch spannend. Het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is. En anders handig als je
gewoon komt zodat je echt aan de slag kunt.
Denk dat ik zelf als het deze ronde niet raak is toch eens een set ovulatie testen ga halen. Want voel nooit een eisprong maar heb dat ook nooit echt gevoeld (denk ik). Wel rondom de dagen dat ik verwacht dat het is af en toe steken in mijn buik, maar net zo vaak ook steken vanuit mijn darmen, dus dat kan het dan ook zomaar zijn.
Voelt ergens wel stom omdat we pas 2 rondes bezig zijn, maar goed stel dat ik erachter kom dat mijn eisprong echt ergens anders is dan ik denk dan is het toch nuttig.
SPOILER: Update-je van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.
Maar het is wel een stuk goedkoper dan ovulatietesten, zeker als je niet weet wanneer je eisprong is.
En het is al helemaal niet stom om na 2 ronden al naar de 'hulpmiddelen' te grijpen, als jij daar beter bij voelt, moet je het zeker niet laten!SPOILER: Update-je van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En papillion, ovulatietesten of temperaturen..tsja, wat GGB zegt. Als jij je er goed bij voelt, gewoon doen!
Doen veel mensen hier aan temperaturen? Heb het idee dat ovulatietesten toch meer in trek zijn..![]()
Je hebt precies goed antwoord gegeven, sorry voor het vaag zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef GirlGoneBad het volgende:
GotC, ik begrijp je vraag even niet, maar ik zal toch proberen antwoord te geven.
Ik heb een onregelmatige cyclus, en na 5 maanden zat ik bij de HA (eigenlijk voor heul iets anders), maar ik dacht, ik vraag het toch maar), die besloot om nog 2 cycli af te wachten en te kijken dmv temperaturen hoe mijn cyclus verloopt. Maar die 2e cyclus na het HA bezoek is dus nog bezig, maar ik ben met dag 56 weer terug naar de HA gegaan. Die besloot dat de natuur z'n gang maar moest gaan in deze cyclus, maar dat ik wel doorverwezen werd naar de gyn vanwege erfelijkheid van vruchtbaarheidsproblemen. 16 december onze vragenlijsten teruggestuurd naar de gyn en nu is het afwachten op de afspraak voor de basisonderzoeken.
HI!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Susie het volgende:
@GGB; ben het even kwijt hoor sorry; ben je nu al bij gyn geweest of moest je nog?
@Winka; balen, helemaal gezien de symptomen die je hebt aangegeven... ik blijf het zeggen, stom lichaam hebben wij vrouwen... pfff, geen pijl op te trekken!!
Welkom Axia! Zo te lezen heb je een lange cyclus? Aangezien we beiden eind augustus zijn gestopt en ik al (euhm...) in ronde 5 zit.
Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistentequote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou ook niet bellen om te vragen om een zwangerschapstest, maar zeggen dat je, ondanks een normaal regelmatige cyclus niet ineens een paar weken overtijd bent. Dat je een zwangerschapstest gedaan hebt en dat die negatief is en je dus graag wilt laten onderzoeken wat er aan de hand is.....
Is toch vreemd als je altijd regelmatig bent toch? Tenzij er andere dingen spelen die het kunnen veroorzaken? Medicijnen, stress, sterk aankomen/afvallen etc.. Maar als daar geen sprake van is, is het op zijn minst opmerkelijk.
Ik ben ook al een keer bij de ha geweest ivm uit blijven van dequote:Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistenteKennelijk was ze niet zo goed gemutst die dag ofzo.
Medicijnen gebruik ik wel maar dat is niets nieuws, al jaren. Dus dan zou dat neem ik aan wel eerder invloed gehad moeten hebben denk ik. En ja, stress heb ik wel maar niet meer dan anders denk ik...
Nou ja, ik klim na de kerst wel in de telefoon
Thanksquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis duidt dit slijm op een naderende eisprong GotCDus nu is inderdaad de beste tijd om even wat te proberen
Raissa, de huisarts kan je vragen stellen en aan de hand daarvan besluiten of je misschien een echo kunt laten maken om te kijken wat er loos is in je buik waardoor je menstruatie uitblijft. Een aantal weken overtijd icm negatieve testen zou voor mij wel reden zijn om te bellen
Dat is wel minder.. hoe dat zo? Iig extra genieten als jullie wel bij elkaar zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop ongeveer gelijk met je op geloof ik maar mijn lief en ik zijn met kerst altijd erg weinig bij elkaarhendig hoor....
Wel samen, maar niet 'samen' dusquote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh gewoon de standaard kerstdingen... ik logeer een nachtje bij vriendinnen en vriendlief bij zn ouders, en daarna zijn we samen bij mijn moeder. Dus wel samen maar niet eh... you know![]()
Maargoed, ovutest van vandaag was nog ronduit negatief, dus heb nog niet echt haast!
Het kwam vooral door mijn vriend. Ik wou het allang vertellen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef Susie het volgende:
Ik denk dat ik het zo snel mogelijk zou willen vertellen, maar weet eigenlijk nog niet wat manlief ervan vindt.
Dankjewel, maar ik was hier eigenlijk alleen voor advies, ik wacht zelf niet op een tweede streepjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef winka het volgende:
En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.
Lief! Helaas, zoals verwacht, negatief. Vanavond dus maar extra genieten van carpaccio etc!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Susie het volgende:
Iedereen fijne kerstdagen!!
tevens nieuwsgierig naar een update van klavertje-4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
Yep, vandaar dat ik er nog niks van denkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jeutje GWSdat lijkt me zo naar
Want dames, 7 dagen is inderdaad niet leuk, maar ik verlies dan weer maar heel weinig bloed gelukkig! Maargoed, het is wel echt minder dat het elke keer zo lang duurt....
Ik ga 11 januari voor een bruiloft naar Londen & Cambridge, en ik hoop dus ook extra hard dat ik de 9e dus níet ongesteld word
GotC, 5 dagen overtijd? Was je nou net met de pil gestopt?
Dat was wel effe een leuke verrassing zeker?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
GotC, zou je niet toch voor de alle zekerheid er een testje tegenaan gooien? Toen ik in 2008 stopte met de pil, was ik pas weer ongesteld in augustus 2009, inderdaad, 2 maanden na de bevalling van mijn dochter.....
Ik ben toen eind september gestopt met de pil (na 12 jaar pilslikken, en dan ook nog bijna volcontinu), dus had niet echt het gevoel dat het wel eens in een keer raak zou kunnen zijn. Eind november heb ik toen een getest gedaan (omdat ik onder de zonnebank wou gaan) en toen bleek ik dus al 8 weken zwanger te zijn!
Euh ja??quote:
Ja, was zeker een leuke verassing (en het scheelt natuurlijk dat je dan al snel door de 12w grens heen bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was wel effe een leuke verrassing zeker?
En heb er al een boel testjes tegenaan gegooid (ja ik ben ongeduldig), maar elke keer 1 streep, en soms maak ik mezelf zo gek dat ik haast een 2e streepje zie
Zucht!
Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk,quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef Susie het volgende:
Dat zou ik zeker ook doen GWS, is toch niet normaal?? Wanneer heb je een afspraak?
het lag dus niet aan mij. Ik wilde zeggen dat ik het zo leuk uitgedrukt vondquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef Susie het volgende:
[..]
Euh ja??Ik denk dat Fok! er toen uitklapte??
Maandelijks plasma doneren? Ik heb al moeite ieder jaar bloed te doneren....laatste keer heb ik weer overgeslagen, was echt veel te druk bij de afname hier in het dorp... jammer, want een volgende keer moet ik weer door de hele controle heen (of beter eigenlijk, dan mag ik niet doneren..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk,) Ik hoop dat het bloeden tegen die tijd wel over is, anders maak ik er wel een spoedje van...
Gelukkig heb ik bij mijn weten nog wel een goed hB. Voordeel van maandelijks doneren (plasma), dan wordt dat een beetje in de gaten gehouden.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef Susie het volgende:
Och Jeetjejom, als de eitjes op mij lijken, dan hebben de zaadjes het nog zwaar hoor!!Ik zal ze ff zeggen dat ze lief moeten zijn...
Het grote wachten... Dat is het inderdaad. Ik zit er weer middenin en word knettergek van mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
het grote wachten stressen is weer begonnen in elk geval
Gratiez koek en sinaasappelsap. What else?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Susie het volgende:
Ik gaf altijd bloed samen met mijn moeder en bij haar namen ze af in dubbelzak, dus ook het plasma gescheiden, maar ze kreeg geen extra oproepen of iets dergelijks. Mag ik vragen waarom je dat doet? Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor, ben nou eenmaal wat nieuwsgierig aangelegd...
Geen gezuer maar juist heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is echt zo raar om er continu mee bezig te zijn, nouja, continu.... gewoon veel meer bewust enzo.
Toen ik was gestopt met de pil had ik een instelling van, we zien wel wanneer er wat gebeurt. Ik had in mn gedachten gehouden dat het wel wat maanden kon duren voordat het raak was, en het was in ronde 2 toen raak.
Nu zit ik weer in ronde 2 en ik weet dus dat het kan. Maar dat is ook verraderlijk, omdat je dan onbewust ervanuit gaat dat het weer kan.
Toen bij de eerste keer ging de tijd gewoon op normale snelheid en nu is elke dag een dag te lang zegmaar.
Ik voel me wel een beetje een zeur omdat er hier meiden zijn die zoveel meer moeite doen en waar het niet goed lukt, vind dat echt zo erg voor ze
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wacht maar, over een tijdje zitten we allemaal meteen kleintje op schoot!
quote:
dank je wel. En ik moet zeggen... het was zo ontzettend moeilijk met de kerstdagen, en dan moet oud&nieuw nog beginnenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wat LB zegt! Ik vind het echt onzettend knap
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!![]()
Hier heerst wat onzekerheid. Ben na mijn pil nog niet 'vanzelf' ongesteld geweest, maar dat zou ook nog niet mogen (cyclus nu 18 dagen). Voordat ik met de pil begon, was ik altijd behoorlijk onregelmatig ongesteld. Heb dus werkelijk geen idee of en wanneer er een eisprong zou plaatsvinden. Had op internet wel gezien dat het soms lang kan duren voordat je na je pil voor het eerst ongesteld wordt.
Pfffff, ik probeer mezelf niet gek te maken. Is toch nog lastig als je eenmaal besloten hebt voor een kindje te gaan!
Inderdaad frustrerend. Ik weet dat ik niet mag klagen, want er zijn zat meiden (ook hier) die al veel langer bezig zijn. Heb mezelf voorgenomen dat als ik na 40 dagen nog niet ongesteld geworden ben, er een test tegenaan gooi. Duurt dus nog eventjes...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]Ik herken je onzekerheid. Ben nu ook nog bezig met m'n 1e cyclus na het stoppen met de pil. Mja, ben nu al 8 dagen 'overtijd', en niet zwanger (eergisteren getest). Frustrerend!
Dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Susie het volgende:
En een groot applaus voor C_A! Wat goed zeg! Helemaal super! En weet je, af een toe een dag zondigen is ook goed hoor! Dus ga maar lekker oud en nieuw vieren, 2011 word jouw jaar!!
Ik snap dat helemaal, ik kon ook pas echt gaan genieten toen de termijn waarop het de eerste keer mis ging voorbij was. Dan houden de vergelijkingen op en kun je er eindelijk aan toegeven.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bedankt voor al deze lieve reacties![]()
![]()
![]()
Moet zeggen dat het nog niet helemaal tot me doordringt. Volgens mij houd ik het onbewust ook nog een beetje tegen, ik moet eerst meer bewijs zien... en pas echt geloven zal ik het als ik de eerste 7 weken achter de rug heb...
Oftewel, ik neem een pak testen mee op ons weekendje weg![]()
Ik moest deze week trouwens aan jou denken toen ik 's ochtends wakker werd met een poes op m'n buikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Aventura het volgende:
Wat een heerlijk begin van jullie weekendje. Geniet!
Het is dan ook een Teken. Mocht ik ooit nog een keer een zwangerschap vermoeden, dan koop ik geen test. Niet nodig! Katertje komt nu regelmatig op me. De 3,5 jaar daarvoor echt nooit!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik moest deze week trouwens aan jou denken toen ik 's ochtends wakker werd met een poes op m'n buik
Ik vind dat echt zo mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is dan ook een Teken. Mocht ik ooit nog een keer een zwangerschap vermoeden, dan koop ik geen test. Niet nodig! Katertje komt nu regelmatig op me. De 3,5 jaar daarvoor echt nooit!
Hier kwamen de katten vd overburen ineens bij ons binnen lopen en gingen bij mij op de bank liggen slapen en kroelenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is dan ook een Teken. Mocht ik ooit nog een keer een zwangerschap vermoeden, dan koop ik geen test. Niet nodig! Katertje komt nu regelmatig op me. De 3,5 jaar daarvoor echt nooit!
Werkt dat serieus? Hmmm, eens kijken wanneer die dikke kater van ons zich bij me gaat nestelen dan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hier kwamen de katten vd overburen ineens bij ons binnen lopen en gingen bij mij op de bank liggen slapen en kroelen.
Lief he! Hij is eigenlijk van mijn vriend, hij kwam mee toen we gingen samenwonen. Eerst wilde hij weinig van me, tot nu. Het is zo'n leuk beestje.quote:
Lastig hequote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef Susie het volgende:
ik wou dat ik al kon testen, heb zo'n raar gerommel in mijn onderbuik....ik maak er weer vanalles van en dat wil ik eigenlijk niet, want dan is de teleurstelling straks misschien zo groot
Frustrerend is dat... kon je maar gewoon gelijk meer duidelijkheid krijgen, dat zou zo fijn zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef Susie het volgende:
ik wou dat ik al kon testen, heb zo'n raar gerommel in mijn onderbuik....ik maak er weer vanalles van en dat wil ik eigenlijk niet, want dan is de teleurstelling straks misschien zo groot
Ik houd er al rekening mee dat het lang kan duren... Het is niet anders. We hebben geen haast, maar het is wel enorm welkom. We gaan het zien! Mijn moeder meldde laatst dat zij ruim 9 jaar aan de pil was, een zware destijds, en nadat ze gestopt was, direct zwanger was. Het kan dus blijkbaar wel. Laten we hopen dat ze dat heeft doorgegeven in haar genenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
mevr. Mus gefeliciteerd! Wat een heerlijk weekend gaat dat voor jullie worden!
Frummeltje ik wil je niet ontmoedigen, maar voor de pil was ik ook heel onregelmatig ongesteld. De eerste keer dat ik stopte duurde het 71 dagen voordat het weer op gang was en daarna was het ook totdat ik zwanger werd geen maand hetzelfde!
Nu ben ik weer gestopt en heb ik slechts een jaartje een hele lichte pil geslikt en duurde het 69 dagen.
Onze kat heeft trouwens nooit interesse in mij gehad, zwanger of niet!
Ik heb dat ookquote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef Susie het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef klumsy het volgende:
Als ik onze kat moet geloven dan ben ik al een paar jaar zwanger![]()
Misschien is hij dwars en wil ie niet meer op me komen liggen als ik wel zwanger ben
Dat word geen champagnequote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ow dames, ik ben in de war![]()
![]()
Omdat we met oud en nieuw een lang weekend weg gaan en ik graag wilde weten of ik aan de champagne mag, heb ik deze week zo'n vroege zwangerschaps testgekocht (predictor). Omdat ik morgen niet chagarijnig weg wilde gaan vanmorgen getest...
[ afbeelding ]
Een lichte, maar duidelijk zichtbare streep dusMaar ik weet ook dat dit soort vroege testen "gevaarlijk" zijn en dat deze predictortesten een niet al te beste reputatie hebben
stiekem baal ik een beetje dat ik zo vroeg getest heb... het geeft nog zoveel onzekerheid.. Heeft iemand hier ervaring met dit soort vroege testen?
Maar toch...![]()
![]()
![]()
![]()
Komende dagen blijven nog heel spannend... Zo nog maar een paar testen kopen om te kijken of de streep de komende dagen ook zichbaar blijft...
Ik begin 2011 in elk geval alcoholvrij
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bedankt voor alle nieuwe felicitatiesZullen we gaan voor een geboortegolf in september 2011?
Inmiddels heb ik een voorraad testen (de mevrouw achter de kassa zal wel gedacht hebben). De eerste van de 8
heb ik inmiddels gedaan en ook die (goedkope Kruidvat test) gaf een lichte, maar wel duidelijk zichtbare tweede streep
![]()
Ik word qua emoties echt heen en weer geslingerd tussen hoop (die 2 testen liegen niet) en vrees (het is nog zoooooo pril!)... Zoiets:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op
donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben nu 6 weken zwanger en heb die vrees nog steeds; wil eerst een knipperend hartje op de echo zien...(nog 3 weken geduld hebben)...
lees ik daar tussen de regels door een aanbod voor een verjaardagsbezoekje?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Mevr_Mus!! Wat fijn!! Ik hoop dat het je lukt om een beetje zorgeloos het eerste trimester door te komen!
[..]
![]()
![]()
En FTA, Wat spannend weer!!Ik hoop dat t je lukt om er inderdaad lekker relax mee om te gaan!
Tip 1: laat al je actieplannen varen! Wekt alleen maar stress op wat je NOD nog langer uitstelt!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Kimpossible het volgende:
Woah mevr. Mus! Gefeliciteeerd!
Hier even een vraagje voor de experts, hoe wel wij op dit moment niet bezig zijn met zwanger raken (ondanks klapperende eierstokken).
Ik ben gestopt met de pil (vr. 19 november laatste) en nu dus in mijn eerste cyclus. Ik meen dat ik twee weken geleden ongeveer een eisprong gehad heb (herkende symptomen, de welbekende 'kaasdraden' etc.; weet graag wat er gebeurt in mijn lijf dus ben redelijk goed op de hoogte) en verwacht dus binnenkort een menstruatie. Echter, niets wijst er nog op dat die komen gaat. Mocht hij nou uitblijven ( en ik blijk niet, als verrassing, zwanger te zijn), wanneer is het dan zo'n beetje tijd om bij de HA aan de bel te trekken?
Ik weet dat het een beetje op de zaken vooruit loopt, maar ik heb graag een actieplan in m'n hoofd zeg maar.
Ik sluit me hierbij aan! Fijn uiteinde en een goed begin dames!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:39 schreef Susie het volgende:
Meiden, ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe! Dat 2011 maar een vruchtbaar jaar voor iedereen mag worden!!
Ik had m'n NOD al doorgegeven, maar tis nog niet aangepast. Ik ben 15 december ofzo al ongesteld geworden. In elk geval ga k voor 14 januari, hoewel ik denk dat het deze maand niet raak is, maar och.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik sta nog te trillen op mijn benen. We hebben net een test gedaan: ik ben zwanger! Ik heb geen idee wanneer ik zwanger geraakt ben, want ik ben niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Ik ga zo'n test halen waarin aangegeven staat hoeveel weken je zwanger bent. Ik gok 1,5 tot 2 weken, zoiets.
Ik geloof het nog niet helemaal....
Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepastquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ow..... frummeltje, wat eng!Nu zou je haast willen dat je niet nog eens getest had zeker...
GotC, nu kun je echt beginnen dus![]()
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepast![]()
![]()
Wel fijn dat het op gang is gekomen GotC. Wat LB zegt; nu kun je echt beginnen!
@Frummeltje; wil je delen wanneer je NOD was?
Dan heb je wel erg vroeg een test gedaan, neemt niet weg dat het vreemd is dat er eerst een streepje was en nu niet meer! Blijft vreemd, nogmaals een dikke knuffel!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...
Super!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, vlgs mij klopt het lijstje in de OP weer.
Sorry dat het zo lang duurde.
Ik bedoelde dus [b] tagsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Dank je wel. Ik hoop hard met je mee. Zie nu trouwens dat er 10/2010 staat, mag dat 12/2010 worden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan frummel, maar ik hoop dat je er snel weer uit kan.
Ik heb dat ik de 2e keer zwanger was op dag 11 een positieve test gehad, ook zo'n claer blue zie zwanger zegt, en daarna 2 dagen negatief en vanaf toen ging ie op positief. Je moet de moed nog niet opgeven!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:42 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik snap het ook niet... Het was zo'n clear blue die letterlijk aangeeft: zwanger of niet zwanger. Het kan dus gewoon niet een ingebeeld streepje zijn of zo... Kan het zijn dat gisteren mijn HCG gewoon net iets meer aanwezig was in mijn urine en vanmorgen niet omdat ik aardig wat water heb gedronken gisteravond? Ik zit nog heel vroeg in mijn cyclus en vond het al erg wonderlijk dat ik nu al positief testte.
Zucht...
Ik durf onderhand nergens meer op te lettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Susie het volgende:
Meen je niet VT! En idd Frummetje, zolang de rode duvels er nog niet zijn, dan weet je toch niets zeker!
@LB; hier nog een ongeduld hoor... pffffff, maar ik voel dan ook "rare" dingen, die ik nog niet eerder gevoeld heb (nu ja, dingen... ding, die vreemde kramp in mijn onderbuik dus).... en nog wachten tot zaterdag zeg.....
En dat betekent niets anders dan dat je lekker de hele periode door moet sexen, vervelend he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Kyara het volgende:
Ik heb het idee dat hiereerder komt dan gepland. Puistjes, beetje buikkrampen, algeheel gevoel van bleegh, Nod is 11 januari maar ben ook al een keer een week later geweest dus nu komt het misschien een weekje eerder.
wel irritant dat het dan soms heel netjes 28 dagen is en dan ineens 35 en nu misschien zelfs maar 21, zo ben ik natuurlijk altijd net te vroeg of te laat
nou ja, ik wil wel graag weten wanneer ik niet meteen na de wc mag rennen afterwardsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat betekent niets anders dan dat je lekker de hele periode door moet sexen, vervelend he?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou ja, ik wil wel graag weten wanneer ik niet meteen na de wc mag rennen afterwards
Ik blijf toch liever bij mijn vent liggen dan gelijk naar de wc te rennen hoorquote:
Ik hoop heel erg dat dat bij mij ook het geval is. Nog steeds geenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb dat ik de 2e keer zwanger was op dag 11 een positieve test gehad, ook zo'n claer blue zie zwanger zegt, en daarna 2 dagen negatief en vanaf toen ging ie op positief. Je moet de moed nog niet opgeven!
Dat klinkt goed! Ik ga voor je duimen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef boembaa het volgende:
Frummeltje ik hoop zo voor je dat het wel gelukt is!
Gistermiddag kwamen de testen binnen die ik had besteld en ik kon me niet inhouden en heb meteen getest. En als resultaat: een licht tweede streepje!
Vanmorgen weer getest en nu weer een licht streepje, maar wel iets donkerder.
We zijn nog wel heel voorzichtig met blij zijn, omdat ik precies 4 weken geleden een miskraam heb gehad.
Dus over een paar dagen maar weer een test er tegenaan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |