abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:19:21 #101
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90538761
Dit is de eerste keer dat ik het zo héél, héél erg heb trouwens. Maar het lijkt wel steeds erger te worden, voorheen was het niet zo erg... Ook maar eens opnoemen bij de huisarts als ik daar zit.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:23:44 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90538920
Dat zou ik zeker ook doen GWS, is toch niet normaal?? Wanneer heb je een afspraak?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:28:42 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90539068
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
GotC, zou je niet toch voor de alle zekerheid er een testje tegenaan gooien? Toen ik in 2008 stopte met de pil, was ik pas weer ongesteld in augustus 2009, inderdaad, 2 maanden na de bevalling van mijn dochter.....
Ik ben toen eind september gestopt met de pil (na 12 jaar pilslikken, en dan ook nog bijna volcontinu), dus had niet echt het gevoel dat het wel eens in een keer raak zou kunnen zijn. Eind november heb ik toen een getest gedaan (omdat ik onder de zonnebank wou gaan :X ) en toen bleek ik dus al 8 weken zwanger te zijn!
Dat was wel effe een leuke verrassing zeker? O+
En heb er al een boel testjes tegenaan gegooid (ja ik ben ongeduldig :@), maar elke keer 1 streep, en soms maak ik mezelf zo gek dat ik haast een 2e streepje zie :') Zucht!
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:34:39 #104
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90539275
Op hoeveel dagen zit je nu GotC?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:35:48 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90539327
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Susie het volgende:
Op hoeveel dagen zit je nu GotC?
6 dagen 'overtijd'..

[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 28-12-2010 15:59:05 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:40:22 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90539545
Das ook al lang.... ik blijf het maar zeggen, maar het vrouwenlichaam steekt toch apart in elkaar hoor!
pi_90539993
Susie
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:17:04 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90540964
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:50 schreef Kyara het volgende:
Susie
Euh ja?? :D Ik denk dat Fok! er toen uitklapte?? _O-
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:20:32 #109
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90541119
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat was wel effe een leuke verrassing zeker? O+
En heb er al een boel testjes tegenaan gegooid (ja ik ben ongeduldig :@), maar elke keer 1 streep, en soms maak ik mezelf zo gek dat ik haast een 2e streepje zie :') Zucht!
Ja, was zeker een leuke verassing (en het scheelt natuurlijk dat je dan al snel door de 12w grens heen bent :D)
Maar ik wou je alleen maar waarschuwen dat het heel soms ook wel eens anders kan lopen hoor. Hopelijk weet je in ieder geval snel waar je aan toe bent toch?

En Susie, dat is idd heel lief uitgedrukt! Maar volgens mij heb jij hele lieve eitjes hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:32:51 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90541673
Gewoon ook lekker blijven sexen GotC! ^O^ Je weet maar nooit!

Och Jeetjejom, als de eitjes op mij lijken, dan hebben de zaadjes het nog zwaar hoor!! _O- Ik zal ze ff zeggen dat ze lief moeten zijn... :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:04:14 #111
12913 GreatWhiteSilence
pi_90543154
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef Susie het volgende:
Dat zou ik zeker ook doen GWS, is toch niet normaal?? Wanneer heb je een afspraak?
Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk, ;) ) Ik hoop dat het bloeden tegen die tijd wel over is, anders maak ik er wel een spoedje van... :o Gelukkig heb ik bij mijn weten nog wel een goed hB. Voordeel van maandelijks doneren (plasma), dan wordt dat een beetje in de gaten gehouden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90546204
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef Susie het volgende:

[..]

Euh ja?? :D Ik denk dat Fok! er toen uitklapte?? _O-
het lag dus niet aan mij. Ik wilde zeggen dat ik het zo leuk uitgedrukt vond O+
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:11:12 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90551402
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk, ;) ) Ik hoop dat het bloeden tegen die tijd wel over is, anders maak ik er wel een spoedje van... :o Gelukkig heb ik bij mijn weten nog wel een goed hB. Voordeel van maandelijks doneren (plasma), dan wordt dat een beetje in de gaten gehouden.
Maandelijks plasma doneren? Ik heb al moeite ieder jaar bloed te doneren....laatste keer heb ik weer overgeslagen, was echt veel te druk bij de afname hier in het dorp... jammer, want een volgende keer moet ik weer door de hele controle heen (of beter eigenlijk, dan mag ik niet doneren.. ;)

@Kyara; je was niet de enige nee :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:38:50 #114
12913 GreatWhiteSilence
pi_90552822
Plasma doneer je op vaste lokaties, op afspraak. Je hebt dus geen last van drukte, je wordt als eerste geholpen. :D Het zou tegenwoordig zelfs tweewekelijks kunnen, maar dat zou zelfs mij een beetje te gek worden... :P Ik zit momenteel zelfs te twijfelen of maandelijks niet teveel word met die bloedbaden iedere keer... :(
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:00:08 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90553788
Ik gaf altijd bloed samen met mijn moeder en bij haar namen ze af in dubbelzak, dus ook het plasma gescheiden, maar ze kreeg geen extra oproepen of iets dergelijks. Mag ik vragen waarom je dat doet? Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor, ben nou eenmaal wat nieuwsgierig aangelegd... :@
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:09:25 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90557321
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef Susie het volgende:
Och Jeetjejom, als de eitjes op mij lijken, dan hebben de zaadjes het nog zwaar hoor!! _O- Ik zal ze ff zeggen dat ze lief moeten zijn... :D
_O- is het zo erg??

Mijn ovulatietest van vanmiddag gaf al geen streepje meer aan, terwijl die van gisteren wel licht maar duidelijk te zien was..... ik hoop er maar het beste van :) het grote wachten stressen is weer begonnen in elk geval :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:24:11 #117
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_90558080
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:

het grote wachten stressen is weer begonnen in elk geval :')
Het grote wachten... Dat is het inderdaad. Ik zit er weer middenin en word knettergek van mezelf :') ik weet nu niet of mijn borsten echt gevoelig zijn of dat ik gewoon te vaak in het zitten porren de afgelopen dagen :o volgens mij ben ik me nog nooit zo bewust geweest van alles wat er in mijn lichaam gebeurt ;)
Oude (on)bekende.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:37:21 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90558895
Hehe, herkenbaar oO<

Maargoed, elke cyclus leer ik weer bij :Y zo weet ik nu dat ik gevoelige borsten krijg als ik bijna ongesteld word, dat had ik met het spiraaltje natuurlijk nooit.

Op het moment dat ze echt zeer gaan doen ga ik er pas wat van denken is het voornemen (uhuh...)
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:28:32 #119
12913 GreatWhiteSilence
pi_90562008
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Susie het volgende:
Ik gaf altijd bloed samen met mijn moeder en bij haar namen ze af in dubbelzak, dus ook het plasma gescheiden, maar ze kreeg geen extra oproepen of iets dergelijks. Mag ik vragen waarom je dat doet? Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor, ben nou eenmaal wat nieuwsgierig aangelegd... :@
Gratiez koek en sinaasappelsap. What else? :D

En een beetje altruïsme, ben ik bang... ;)

Morgen ga ik ook weer met de ovulatietesten beginnen. Ik ben benieuwd hoe het deze ronde gaat...
pi_90575011
Als het goed is heb ik afgelopen zondag de sprong gehad. Heb m heel licht gevoeld.
Mijn brein speelt n spelletje met me, mn lijf ook. Hoofdpijn, soms beetje misselijk, ineens snotverkouden. Vooral dat laatste had ik ook ineens toen ik de eerste keer zwanger was.
Heb het gevoel niet alleen meer te zijn, dat er iets gebeurt in mn lijf.
Mn tepels zijn supergevoelig, soms voel ik t 'trekken' in mn baarmoeder.
Maar tegelijkertijd heb ik zoiets van, het is niet gelukt. Ik beeld t me in.
En dat wachten is echt frustrerend, pas volgende week zondag is mn nod.
Tralalalaaa
pi_90578637
:* dat voelde ik de eerste maanden nadat er niks meer bleek te leven in m'n buik ook wel... gemene spelletjes van lijf en brein vind ik dat... ik hoop dat het bij jou betekent dat je nieuw leven bij je hebt, dat je een brusje voor je eerste kindje in je buik hebt! :*
  woensdag 29 december 2010 @ 13:22:53 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90579033
Oei TAP, dat zijn wel een boel symptomen, was het maar vast volgende week zondag he!

Ik ben met een relax-poging bezig, ga niet elke dag bijhouden hoe ik me voel op menstruatiekalender.net, en hoop alleen iets echt opvallends te merken :Y
pi_90580721
Het is echt zo raar om er continu mee bezig te zijn, nouja, continu.... gewoon veel meer bewust enzo.
Toen ik was gestopt met de pil had ik een instelling van, we zien wel wanneer er wat gebeurt. Ik had in mn gedachten gehouden dat het wel wat maanden kon duren voordat het raak was, en het was in ronde 2 toen raak.
Nu zit ik weer in ronde 2 en ik weet dus dat het kan. Maar dat is ook verraderlijk, omdat je dan onbewust ervanuit gaat dat het weer kan.
Toen bij de eerste keer ging de tijd gewoon op normale snelheid en nu is elke dag een dag te lang zegmaar.

Ik voel me wel een beetje een zeur omdat er hier meiden zijn die zoveel meer moeite doen en waar het niet goed lukt, vind dat echt zo erg voor ze :'(
Tralalalaaa
  woensdag 29 december 2010 @ 13:59:12 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90580793
Tja, het was jou natuurlijk ook niet gegund hoe je zwangerschap is verlopen.... ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je je niet schuldig moet voelen!!!!!!!! :*

Ga je wat leuks doen met Oud&Nieuw? Het jaar fijn afsluiten en vol goeie moed het nieuwe beginnen, dat lijkt me het beste :Y
pi_90580871
:* TAP, niet doen, je bent geen zeur... helaas is het bij mij nooit meer gebeurd dat ik weer zwanger was, maar helaas op een enkeling na hier op FOK heb ik dat gelukkig niet veel meegemaakt... je gevoel is normaal, en juist omdat je nu weet dat het zou kunnen, wil je ook dat het gewoon nu zo is! je wil een kindje en je bent er zo aan toe... het moet dus eerder gisteren dan morgen! :*
en daarbij sluit ik me aan bij LadyBlack, vol goede moed het nieuwe jaar beginnen! ^O^ (al is het soms heel moeilijk om die goede moed vast te houden, dat heb ik nu soms zelfs nog... :* )
  woensdag 29 december 2010 @ 14:04:46 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90581048
Ja mijsje, dat geloof ik direct.... maar hopelijk heb je steun aan de statistieken, het lukt uiteindelijk écht bijna iedereen toch?

En ik vind verdorie dat het alleen als beloning voor al je geduld en doorzettingsvermogen al eens raak mag zijn }:|
pi_90581166
Met oud en nieuw blijven we lekker thuis, mn schoonouders en mn vader komen gezellig langs.
Ben er wel klaar voor om het jaar af te sluiten, en hoewel het erg rot is wat er is gebeurd ben ik wel heel dankbaar dat ik er iets van heb mogen meemaken.
Het heeft voor mij in bepaalde situaties mn ogen geopend en ik heb zoveel liefde voor m'n kindje gevoeld, dat wil ik nooit meer missen.
Ik ben ook met veel plezier zwanger geweest en ben er helemaal klaar voor dit nog een keer te mogen ervaren, hopelijk met een goede afloop, een broertje of zusje voor ons sterretje.

9 januari is m'n NOD, ben benieuwd hoe die gaat verlopen. Ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam keurig de 28-dagen cyclus aanhoudt! Daar mag ik al heel erg dankbaar voor zijn!
Tralalalaaa
  woensdag 29 december 2010 @ 14:09:03 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90581240
Goddorie, nu zit ik met natte ogen op mn werk ;(
  woensdag 29 december 2010 @ 14:15:16 #129
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_90581523
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is echt zo raar om er continu mee bezig te zijn, nouja, continu.... gewoon veel meer bewust enzo.
Toen ik was gestopt met de pil had ik een instelling van, we zien wel wanneer er wat gebeurt. Ik had in mn gedachten gehouden dat het wel wat maanden kon duren voordat het raak was, en het was in ronde 2 toen raak.
Nu zit ik weer in ronde 2 en ik weet dus dat het kan. Maar dat is ook verraderlijk, omdat je dan onbewust ervanuit gaat dat het weer kan.
Toen bij de eerste keer ging de tijd gewoon op normale snelheid en nu is elke dag een dag te lang zegmaar.

Ik voel me wel een beetje een zeur omdat er hier meiden zijn die zoveel meer moeite doen en waar het niet goed lukt, vind dat echt zo erg voor ze :'(
Geen gezuer maar juist heel herkenbaar :Y Ik had binnen 2 weken een positieve test en inmiddels in ronde 3 na miskraam (waarvan dit de eerste rond is waarin we theoretisch gezien een kans maken *) ). Merk dat ik er nu heel anders bezig ben dan toen we begonnen, ik vind het lastig om maar gewoon af te wachten wat de komende maanden ons zullen brengen :{ Ik weet dat ik nog helemaal geen reden tot zorgen heb en dat veel mensen hier al veel langer bezig zijn, maar toch he... :@
Oude (on)bekende.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:34:39 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90582456
Ja beetje tegenstrijdig lijkt me, je weet aan de ene kant dat je zwanger kunt raken, dat lijkt me een fijn idee, maar je weet dus ook maar al te goed dat het mis kan gaan :X

Maar wacht maar, over een tijdje zitten we allemaal meteen kleintje op schoot! O+
pi_90582551
:* TAP dat klinkt mooi... ik weet zeker dat een kindje heel graag bij jou zou willen opgroeien! :*
Mevr.Mus, ook jouw verhaal herken ik... :*
maar sowieso moet je er niet op letten hoeveel langer anderen al bezig zijn, maar gewoon naar jouw lijf luisteren en kijken en anderen redden zich wel, of het nou later, eerder of niet komt bij een ander. ik heb tijden gehad van echt jaloezie, en van afgunst maar het helpt allemaal niet en je gunt het uiteindelijk een ander net zoveel als jezelf... nu zit ik ook in een jaloeziefase, maar ook met dankbaarheid dat we een kans hebben in de behandelingen die we nu hebben. toch hoop ik dat jullie (allemaal eigenlijk) gewoon zelf zwanger gaan worden, en gauw ook, en niet hoeven te wachten op behandelingen... :*
pi_90583872
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef LadyBlack het volgende:

Maar wacht maar, over een tijdje zitten we allemaal meteen kleintje op schoot! O+
Ik hoop het O+

We zijn er op dit moment niet zo heel erg mee bezig. Maar je hoopt het toch wel :)
Ik ben op dit moment 10,8 kilo afgevallen, dus ik hoop dat dat ook meewerkt :s)

Nog 11 te gaan en dan zit ik op me streefgewicht :9 Zou fijn zijn als ik dat streefgewicht haal ;) Maar als ik het niet haal omdat ik opeens zwanger ben, dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde O+
  woensdag 29 december 2010 @ 15:05:13 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90583933
c_a, jij bent écht goed bezig! _O_
  woensdag 29 december 2010 @ 15:09:46 #134
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_90584147
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wat LB zegt! Ik vind het echt onzettend knap :Y
Oude (on)bekende.
pi_90584429
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Wat LB zegt! Ik vind het echt onzettend knap :Y
dank je wel. En ik moet zeggen... het was zo ontzettend moeilijk met de kerstdagen, en dan moet oud&nieuw nog beginnen _O-
pi_90585824
Respect hoor voor iedereen hoe dat je er op je manier mee om gaat. Ik denk dat niemand zeurt, want het is nu eenmaal je eigen beleving in je eigen referentie kader, en daarin mag je vinden wat je wilt. Ik krijg vaak kippenvel van de verhalen van dames waarbij het niet zo gaat als verwacht, en ik hoop zeker (ga er gewoon vanuit) dat ook voor hun 2011 het jaar wordt. Maar ik merk zelf dat ik mij daar niet aan kan spiegelen, hoe egoïstisch het soms ook klinkt, maar dat maakt wel dat ik vind dat iedereen het zo zwaar/gemakkelijk heeft zoals diegene het ervaart. Dus post gewoon lekker wat je kwijt wilt.

Een knuffel dan ook voor iedereen die het op haar manier moeilijk heeft. En ook voor iedereen die het lukt om over de problemen heen te stappen en de hoop te blijven ervaren.
pi_90591627
Even een dikke knuffel voor T_A_P & Mijsje. Sluit me helemaal aan bij LadyBlack.

En knap hoor c_a! ^O^
  woensdag 29 december 2010 @ 18:38:52 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90593948
Ik sluit me even helemaal aan bij Papillion, goed gesproken. Kleine toevoeging van mijzelf; niemand zeurt hier, het forum is van iedereen en je mag er dus op kwijt wat je kwijt wilt.

* Susie stelt een groepknuffel voor :)

En een groot applaus voor C_A! Wat goed zeg! Helemaal super! En weet je, af een toe een dag zondigen is ook goed hoor! Dus ga maar lekker oud en nieuw vieren, 2011 word jouw jaar!!

Wat TAP omschrijft; dat samentrekkend gevoel, dat heb ik nu ook sinds het weekend. Niet continu, maar zo af en toe wat vreemd gevoel in onderbuik. Of het mijn baarmoeder is, dat kan ik echt niet zeggen, maar is wel even nieuw voor me.
En tja, ook verkouden, maar dat is op dit moment bijna iedereen op mijn werk! :D Hoop dat het vrijdag zo goed als weg is!! Ik ga zo even lekker in een warm bad liggen, lekker even bijtrekken!
  donderdag 30 december 2010 @ 10:29:17 #139
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_90618761
Ow dames, ik ben in de war :X :s)

Omdat we met oud en nieuw een lang weekend weg gaan en ik graag wilde weten of ik aan de champagne mag, heb ik deze week zo'n vroege zwangerschaps testgekocht (predictor). Omdat ik morgen niet chagarijnig weg wilde gaan vanmorgen getest...

Een lichte, maar duidelijk zichtbare streep dus :o Maar ik weet ook dat dit soort vroege testen "gevaarlijk" zijn en dat deze predictortesten een niet al te beste reputatie hebben :@ stiekem baal ik een beetje dat ik zo vroeg getest heb... het geeft nog zoveel onzekerheid.. Heeft iemand hier ervaring met dit soort vroege testen?

Maar toch... :o O+ :s) :o

Komende dagen blijven nog heel spannend... Zo nog maar een paar testen kopen om te kijken of de streep de komende dagen ook zichbaar blijft...

Ik begin 2011 in elk geval alcoholvrij >:O
Oude (on)bekende.
  donderdag 30 december 2010 @ 10:30:45 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90618801
:o! Dat is een zeer overduidelijke streep!! *O* Gefeliciteerd Mevr_Mus! *O* :D *O*

Je hebt iig een zéér gelukkig nieuw jaar O+!
  donderdag 30 december 2010 @ 10:38:40 #141
12913 GreatWhiteSilence
pi_90619000
Gefeliciteerd! Dat is een hele duidelijke streep. :D En als je er niet zeker over bent, dan doe je die test toch nog een keer of 10? :P
pi_90619004
mevrouw Mus je bent gewoon zwanger joh!!!!
gefeliciteerd!

je kunt er in de komende dagen misschien nog wat van die goedkope kruidvattests tegenaan gooien om te zien of het streepje donkerder wordt? dat hielp bij mij wel in de onzekere week..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 30 december 2010 @ 10:39:43 #143
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_90619032
Wauw Mevr_Mus! Gefeliciteerd *O*
pi_90619216
mevr_mus! Wat goed, gefeliciteerd *O*
Ik weet hoe zenuwslopend dit kan zijn, maar blijf er in geloven dat het nu wel goed is!

Geniet ervan!
  donderdag 30 december 2010 @ 10:51:53 #145
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_90619421
Gefeliciteerd mevr_mus! *O*

Hier heerst wat onzekerheid. Ben na mijn pil nog niet 'vanzelf' ongesteld geweest, maar dat zou ook nog niet mogen (cyclus nu 18 dagen). Voordat ik met de pil begon, was ik altijd behoorlijk onregelmatig ongesteld. Heb dus werkelijk geen idee of en wanneer er een eisprong zou plaatsvinden. Had op internet wel gezien dat het soms lang kan duren voordat je na je pil voor het eerst ongesteld wordt.

Pfffff, ik probeer mezelf niet gek te maken. Is toch nog lastig als je eenmaal besloten hebt voor een kindje te gaan!
pi_90619590
Mevr_Mus gefeliciteerd!!!! Dat is een mooie duidelijke streep hoor!! *O*
  donderdag 30 december 2010 @ 10:56:39 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90619605
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus! *O*

Hier heerst wat onzekerheid. Ben na mijn pil nog niet 'vanzelf' ongesteld geweest, maar dat zou ook nog niet mogen (cyclus nu 18 dagen). Voordat ik met de pil begon, was ik altijd behoorlijk onregelmatig ongesteld. Heb dus werkelijk geen idee of en wanneer er een eisprong zou plaatsvinden. Had op internet wel gezien dat het soms lang kan duren voordat je na je pil voor het eerst ongesteld wordt.

Pfffff, ik probeer mezelf niet gek te maken. Is toch nog lastig als je eenmaal besloten hebt voor een kindje te gaan!
:* Ik herken je onzekerheid. Ben nu ook nog bezig met m'n 1e cyclus na het stoppen met de pil. Mja, ben nu al 8 dagen 'overtijd', en niet zwanger (eergisteren getest). Frustrerend!
  donderdag 30 december 2010 @ 11:03:57 #148
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_90619791
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef GotC het volgende:

[..]

:* Ik herken je onzekerheid. Ben nu ook nog bezig met m'n 1e cyclus na het stoppen met de pil. Mja, ben nu al 8 dagen 'overtijd', en niet zwanger (eergisteren getest). Frustrerend!
Inderdaad frustrerend. Ik weet dat ik niet mag klagen, want er zijn zat meiden (ook hier) die al veel langer bezig zijn. Heb mezelf voorgenomen dat als ik na 40 dagen nog niet ongesteld geworden ben, er een test tegenaan gooi. Duurt dus nog eventjes...
pi_90620017
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Susie het volgende:
En een groot applaus voor C_A! Wat goed zeg! Helemaal super! En weet je, af een toe een dag zondigen is ook goed hoor! Dus ga maar lekker oud en nieuw vieren, 2011 word jouw jaar!!
Dank je ;)

Ik mag niet zondigen, want anders ga ik uit ketose ;) En kan ik weer opnieuw beginnen :D
Maar het komt goed.... :9
pi_90620046
Mevr_Mus Gefeliciteerd *G* *G* *G* *G* *G*!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')