Geen gezuer maar juist heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is echt zo raar om er continu mee bezig te zijn, nouja, continu.... gewoon veel meer bewust enzo.
Toen ik was gestopt met de pil had ik een instelling van, we zien wel wanneer er wat gebeurt. Ik had in mn gedachten gehouden dat het wel wat maanden kon duren voordat het raak was, en het was in ronde 2 toen raak.
Nu zit ik weer in ronde 2 en ik weet dus dat het kan. Maar dat is ook verraderlijk, omdat je dan onbewust ervanuit gaat dat het weer kan.
Toen bij de eerste keer ging de tijd gewoon op normale snelheid en nu is elke dag een dag te lang zegmaar.
Ik voel me wel een beetje een zeur omdat er hier meiden zijn die zoveel meer moeite doen en waar het niet goed lukt, vind dat echt zo erg voor ze
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wacht maar, over een tijdje zitten we allemaal meteen kleintje op schoot!
quote:
dank je wel. En ik moet zeggen... het was zo ontzettend moeilijk met de kerstdagen, en dan moet oud&nieuw nog beginnenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wat LB zegt! Ik vind het echt onzettend knap
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!![]()
Hier heerst wat onzekerheid. Ben na mijn pil nog niet 'vanzelf' ongesteld geweest, maar dat zou ook nog niet mogen (cyclus nu 18 dagen). Voordat ik met de pil begon, was ik altijd behoorlijk onregelmatig ongesteld. Heb dus werkelijk geen idee of en wanneer er een eisprong zou plaatsvinden. Had op internet wel gezien dat het soms lang kan duren voordat je na je pil voor het eerst ongesteld wordt.
Pfffff, ik probeer mezelf niet gek te maken. Is toch nog lastig als je eenmaal besloten hebt voor een kindje te gaan!
Inderdaad frustrerend. Ik weet dat ik niet mag klagen, want er zijn zat meiden (ook hier) die al veel langer bezig zijn. Heb mezelf voorgenomen dat als ik na 40 dagen nog niet ongesteld geworden ben, er een test tegenaan gooi. Duurt dus nog eventjes...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]Ik herken je onzekerheid. Ben nu ook nog bezig met m'n 1e cyclus na het stoppen met de pil. Mja, ben nu al 8 dagen 'overtijd', en niet zwanger (eergisteren getest). Frustrerend!
Dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Susie het volgende:
En een groot applaus voor C_A! Wat goed zeg! Helemaal super! En weet je, af een toe een dag zondigen is ook goed hoor! Dus ga maar lekker oud en nieuw vieren, 2011 word jouw jaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |