Dat was wel effe een leuke verrassing zeker?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
GotC, zou je niet toch voor de alle zekerheid er een testje tegenaan gooien? Toen ik in 2008 stopte met de pil, was ik pas weer ongesteld in augustus 2009, inderdaad, 2 maanden na de bevalling van mijn dochter.....
Ik ben toen eind september gestopt met de pil (na 12 jaar pilslikken, en dan ook nog bijna volcontinu), dus had niet echt het gevoel dat het wel eens in een keer raak zou kunnen zijn. Eind november heb ik toen een getest gedaan (omdat ik onder de zonnebank wou gaan) en toen bleek ik dus al 8 weken zwanger te zijn!
Euh ja??quote:
Ja, was zeker een leuke verassing (en het scheelt natuurlijk dat je dan al snel door de 12w grens heen bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was wel effe een leuke verrassing zeker?
En heb er al een boel testjes tegenaan gegooid (ja ik ben ongeduldig), maar elke keer 1 streep, en soms maak ik mezelf zo gek dat ik haast een 2e streepje zie
Zucht!
Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk,quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:23 schreef Susie het volgende:
Dat zou ik zeker ook doen GWS, is toch niet normaal?? Wanneer heb je een afspraak?
het lag dus niet aan mij. Ik wilde zeggen dat ik het zo leuk uitgedrukt vondquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef Susie het volgende:
[..]
Euh ja??Ik denk dat Fok! er toen uitklapte??
Maandelijks plasma doneren? Ik heb al moeite ieder jaar bloed te doneren....laatste keer heb ik weer overgeslagen, was echt veel te druk bij de afname hier in het dorp... jammer, want een volgende keer moet ik weer door de hele controle heen (of beter eigenlijk, dan mag ik niet doneren..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb 4 januari een afspraak. (Of eigenlijk 'we' natuurlijk,) Ik hoop dat het bloeden tegen die tijd wel over is, anders maak ik er wel een spoedje van...
Gelukkig heb ik bij mijn weten nog wel een goed hB. Voordeel van maandelijks doneren (plasma), dan wordt dat een beetje in de gaten gehouden.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef Susie het volgende:
Och Jeetjejom, als de eitjes op mij lijken, dan hebben de zaadjes het nog zwaar hoor!!Ik zal ze ff zeggen dat ze lief moeten zijn...
Het grote wachten... Dat is het inderdaad. Ik zit er weer middenin en word knettergek van mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
het grote wachten stressen is weer begonnen in elk geval
Gratiez koek en sinaasappelsap. What else?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Susie het volgende:
Ik gaf altijd bloed samen met mijn moeder en bij haar namen ze af in dubbelzak, dus ook het plasma gescheiden, maar ze kreeg geen extra oproepen of iets dergelijks. Mag ik vragen waarom je dat doet? Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor, ben nou eenmaal wat nieuwsgierig aangelegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |