Ik heb dat ookquote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef Susie het volgende:
ik wou dat ik al kon testen, heb zo'n raar gerommel in mijn onderbuik....ik maak er weer vanalles van en dat wil ik eigenlijk niet, want dan is de teleurstelling straks misschien zo groot
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef klumsy het volgende:
Als ik onze kat moet geloven dan ben ik al een paar jaar zwanger![]()
Misschien is hij dwars en wil ie niet meer op me komen liggen als ik wel zwanger ben
Dat word geen champagnequote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ow dames, ik ben in de war![]()
![]()
Omdat we met oud en nieuw een lang weekend weg gaan en ik graag wilde weten of ik aan de champagne mag, heb ik deze week zo'n vroege zwangerschaps testgekocht (predictor). Omdat ik morgen niet chagarijnig weg wilde gaan vanmorgen getest...
[ afbeelding ]
Een lichte, maar duidelijk zichtbare streep dusMaar ik weet ook dat dit soort vroege testen "gevaarlijk" zijn en dat deze predictortesten een niet al te beste reputatie hebben
stiekem baal ik een beetje dat ik zo vroeg getest heb... het geeft nog zoveel onzekerheid.. Heeft iemand hier ervaring met dit soort vroege testen?
Maar toch...![]()
![]()
![]()
![]()
Komende dagen blijven nog heel spannend... Zo nog maar een paar testen kopen om te kijken of de streep de komende dagen ook zichbaar blijft...
Ik begin 2011 in elk geval alcoholvrij
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bedankt voor alle nieuwe felicitatiesZullen we gaan voor een geboortegolf in september 2011?
Inmiddels heb ik een voorraad testen (de mevrouw achter de kassa zal wel gedacht hebben). De eerste van de 8
heb ik inmiddels gedaan en ook die (goedkope Kruidvat test) gaf een lichte, maar wel duidelijk zichtbare tweede streep
![]()
Ik word qua emoties echt heen en weer geslingerd tussen hoop (die 2 testen liegen niet) en vrees (het is nog zoooooo pril!)... Zoiets:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op
donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben nu 6 weken zwanger en heb die vrees nog steeds; wil eerst een knipperend hartje op de echo zien...(nog 3 weken geduld hebben)...
lees ik daar tussen de regels door een aanbod voor een verjaardagsbezoekje?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Mevr_Mus!! Wat fijn!! Ik hoop dat het je lukt om een beetje zorgeloos het eerste trimester door te komen!
[..]
![]()
![]()
En FTA, Wat spannend weer!!Ik hoop dat t je lukt om er inderdaad lekker relax mee om te gaan!
Tip 1: laat al je actieplannen varen! Wekt alleen maar stress op wat je NOD nog langer uitstelt!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Kimpossible het volgende:
Woah mevr. Mus! Gefeliciteeerd!
Hier even een vraagje voor de experts, hoe wel wij op dit moment niet bezig zijn met zwanger raken (ondanks klapperende eierstokken).
Ik ben gestopt met de pil (vr. 19 november laatste) en nu dus in mijn eerste cyclus. Ik meen dat ik twee weken geleden ongeveer een eisprong gehad heb (herkende symptomen, de welbekende 'kaasdraden' etc.; weet graag wat er gebeurt in mijn lijf dus ben redelijk goed op de hoogte) en verwacht dus binnenkort een menstruatie. Echter, niets wijst er nog op dat die komen gaat. Mocht hij nou uitblijven ( en ik blijk niet, als verrassing, zwanger te zijn), wanneer is het dan zo'n beetje tijd om bij de HA aan de bel te trekken?
Ik weet dat het een beetje op de zaken vooruit loopt, maar ik heb graag een actieplan in m'n hoofd zeg maar.
Ik sluit me hierbij aan! Fijn uiteinde en een goed begin dames!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:39 schreef Susie het volgende:
Meiden, ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe! Dat 2011 maar een vruchtbaar jaar voor iedereen mag worden!!
Ik had m'n NOD al doorgegeven, maar tis nog niet aangepast. Ik ben 15 december ofzo al ongesteld geworden. In elk geval ga k voor 14 januari, hoewel ik denk dat het deze maand niet raak is, maar och.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik sta nog te trillen op mijn benen. We hebben net een test gedaan: ik ben zwanger! Ik heb geen idee wanneer ik zwanger geraakt ben, want ik ben niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Ik ga zo'n test halen waarin aangegeven staat hoeveel weken je zwanger bent. Ik gok 1,5 tot 2 weken, zoiets.
Ik geloof het nog niet helemaal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |