Ik sluit me hierbij aan! Fijn uiteinde en een goed begin dames!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:39 schreef Susie het volgende:
Meiden, ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe! Dat 2011 maar een vruchtbaar jaar voor iedereen mag worden!!
Ik had m'n NOD al doorgegeven, maar tis nog niet aangepast. Ik ben 15 december ofzo al ongesteld geworden. In elk geval ga k voor 14 januari, hoewel ik denk dat het deze maand niet raak is, maar och.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik sta nog te trillen op mijn benen. We hebben net een test gedaan: ik ben zwanger! Ik heb geen idee wanneer ik zwanger geraakt ben, want ik ben niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Ik ga zo'n test halen waarin aangegeven staat hoeveel weken je zwanger bent. Ik gok 1,5 tot 2 weken, zoiets.
Ik geloof het nog niet helemaal....
Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepastquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ow..... frummeltje, wat eng!Nu zou je haast willen dat je niet nog eens getest had zeker...
GotC, nu kun je echt beginnen dus![]()
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepast![]()
![]()
Wel fijn dat het op gang is gekomen GotC. Wat LB zegt; nu kun je echt beginnen!
@Frummeltje; wil je delen wanneer je NOD was?
Dan heb je wel erg vroeg een test gedaan, neemt niet weg dat het vreemd is dat er eerst een streepje was en nu niet meer! Blijft vreemd, nogmaals een dikke knuffel!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...
Super!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, vlgs mij klopt het lijstje in de OP weer.
Sorry dat het zo lang duurde.
Ik bedoelde dus [b] tagsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Dank je wel. Ik hoop hard met je mee. Zie nu trouwens dat er 10/2010 staat, mag dat 12/2010 worden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan frummel, maar ik hoop dat je er snel weer uit kan.
Ik heb dat ik de 2e keer zwanger was op dag 11 een positieve test gehad, ook zo'n claer blue zie zwanger zegt, en daarna 2 dagen negatief en vanaf toen ging ie op positief. Je moet de moed nog niet opgeven!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:42 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik snap het ook niet... Het was zo'n clear blue die letterlijk aangeeft: zwanger of niet zwanger. Het kan dus gewoon niet een ingebeeld streepje zijn of zo... Kan het zijn dat gisteren mijn HCG gewoon net iets meer aanwezig was in mijn urine en vanmorgen niet omdat ik aardig wat water heb gedronken gisteravond? Ik zit nog heel vroeg in mijn cyclus en vond het al erg wonderlijk dat ik nu al positief testte.
Zucht...
Ik durf onderhand nergens meer op te lettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Susie het volgende:
Meen je niet VT! En idd Frummetje, zolang de rode duvels er nog niet zijn, dan weet je toch niets zeker!
@LB; hier nog een ongeduld hoor... pffffff, maar ik voel dan ook "rare" dingen, die ik nog niet eerder gevoeld heb (nu ja, dingen... ding, die vreemde kramp in mijn onderbuik dus).... en nog wachten tot zaterdag zeg.....
En dat betekent niets anders dan dat je lekker de hele periode door moet sexen, vervelend he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Kyara het volgende:
Ik heb het idee dat hiereerder komt dan gepland. Puistjes, beetje buikkrampen, algeheel gevoel van bleegh, Nod is 11 januari maar ben ook al een keer een week later geweest dus nu komt het misschien een weekje eerder.
wel irritant dat het dan soms heel netjes 28 dagen is en dan ineens 35 en nu misschien zelfs maar 21, zo ben ik natuurlijk altijd net te vroeg of te laat
nou ja, ik wil wel graag weten wanneer ik niet meteen na de wc mag rennen afterwardsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat betekent niets anders dan dat je lekker de hele periode door moet sexen, vervelend he?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou ja, ik wil wel graag weten wanneer ik niet meteen na de wc mag rennen afterwards
Ik blijf toch liever bij mijn vent liggen dan gelijk naar de wc te rennen hoorquote:
Ik hoop heel erg dat dat bij mij ook het geval is. Nog steeds geenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb dat ik de 2e keer zwanger was op dag 11 een positieve test gehad, ook zo'n claer blue zie zwanger zegt, en daarna 2 dagen negatief en vanaf toen ging ie op positief. Je moet de moed nog niet opgeven!
Dat klinkt goed! Ik ga voor je duimen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef boembaa het volgende:
Frummeltje ik hoop zo voor je dat het wel gelukt is!
Gistermiddag kwamen de testen binnen die ik had besteld en ik kon me niet inhouden en heb meteen getest. En als resultaat: een licht tweede streepje!
Vanmorgen weer getest en nu weer een licht streepje, maar wel iets donkerder.
We zijn nog wel heel voorzichtig met blij zijn, omdat ik precies 4 weken geleden een miskraam heb gehad.
Dus over een paar dagen maar weer een test er tegenaan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |