Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepastquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ow..... frummeltje, wat eng!Nu zou je haast willen dat je niet nog eens getest had zeker...
GotC, nu kun je echt beginnen dus![]()
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de MODS lekker kerst en nieuwjaar gevierd, er nog vanaf het begin nog niets aangepast![]()
![]()
Wel fijn dat het op gang is gekomen GotC. Wat LB zegt; nu kun je echt beginnen!
@Frummeltje; wil je delen wanneer je NOD was?
Dan heb je wel erg vroeg een test gedaan, neemt niet weg dat het vreemd is dat er eerst een streepje was en nu niet meer! Blijft vreemd, nogmaals een dikke knuffel!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies zou moeten zijn. Ben 7 jaar aan de pil geweest en vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding tot nu is 21 dagen. Voordat ik aan de pil was, had ik altijd onregelmatige menstruaties...
Super!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, vlgs mij klopt het lijstje in de OP weer.
Sorry dat het zo lang duurde.
Ik bedoelde dus [b] tagsquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en NOD-wijzigingen kun je het beste even in tags zetten, dan kunnen de moderators het makkelijker oppikken.
Dank je wel. Ik hoop hard met je mee. Zie nu trouwens dat er 10/2010 staat, mag dat 12/2010 worden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan frummel, maar ik hoop dat je er snel weer uit kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |