Nou, game on maar hequote:Ja, klinkt alsof je een eisprong hebt gehad GWS, en klinkt ook of je m goed hebt benut
Nu dus maar wachten!
Ik wacht weer geduldig af tot ik niet meer ongesteld ben, maar dat wordt weer vrolijk 7 dagen hoor. Tof johMaar ik heb met mn lief afgesproken dat het dit keer raak moet zijn; het is immers poging 6 (de gemiddelde duur) en bovendien wil ik niet ongesteld zijn als we 11 januari naar Londen gaan
Even een knuffel voor wie er al langer dan die 6 maanden bezig is, is natuurlijk helemaal niet leuk om van die jonge kuuk'ns te horen piepen dat het zo lang duurt.... we komen er allemaal uiteindelijk wel!![]()
Precies dat dacht ik ook!quote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden!
Nou ik zit er helemaal van te stralen!quote:
Balen hoor! Het zal nog wel een beetje van slag zijn denk ik? Hoop dat de komende ronde regelmatig is, of gewoon raak natuurlijkquote:Hier is het wel echt doorgebroken. Een innesteling zou me hoogst verbazen met deze hoeveelheid. Voorlopig heb ik even geen nod, ik zou niet weten wanneer die zou moeten zijn. Normaal ben ik wel redelijk regelmatig, altijd zo rond de 26 dagen. Nu de eerste ronde na mk 35 en de tweede 20
Doe mij dus maar even niet in te lijstje!
Ohja, dat durf ik ook helemaal niet hoor!! Voelt inderdaad als de goden verzoekenquote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef mijsje het volgende:
niet doen hoor! niet de goden verzoeken!
trusten!
Geheel mee eensquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:
en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden!
Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef papillion het volgende:
Ondanks dat het wel vaker een tijdje kan duren voordatkomt na pilgebruik toch spannend. Het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is. En anders handig als je
gewoon komt zodat je echt aan de slag kunt.
Denk dat ik zelf als het deze ronde niet raak is toch eens een set ovulatie testen ga halen. Want voel nooit een eisprong maar heb dat ook nooit echt gevoeld (denk ik). Wel rondom de dagen dat ik verwacht dat het is af en toe steken in mijn buik, maar net zo vaak ook steken vanuit mijn darmen, dus dat kan het dan ook zomaar zijn.
Voelt ergens wel stom omdat we pas 2 rondes bezig zijn, maar goed stel dat ik erachter kom dat mijn eisprong echt ergens anders is dan ik denk dan is het toch nuttig.
SPOILER: Update-je van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.
Maar het is wel een stuk goedkoper dan ovulatietesten, zeker als je niet weet wanneer je eisprong is.
En het is al helemaal niet stom om na 2 ronden al naar de 'hulpmiddelen' te grijpen, als jij daar beter bij voelt, moet je het zeker niet laten!SPOILER: Update-je van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En papillion, ovulatietesten of temperaturen..tsja, wat GGB zegt. Als jij je er goed bij voelt, gewoon doen!
Doen veel mensen hier aan temperaturen? Heb het idee dat ovulatietesten toch meer in trek zijn..![]()
Je hebt precies goed antwoord gegeven, sorry voor het vaag zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef GirlGoneBad het volgende:
GotC, ik begrijp je vraag even niet, maar ik zal toch proberen antwoord te geven.
Ik heb een onregelmatige cyclus, en na 5 maanden zat ik bij de HA (eigenlijk voor heul iets anders), maar ik dacht, ik vraag het toch maar), die besloot om nog 2 cycli af te wachten en te kijken dmv temperaturen hoe mijn cyclus verloopt. Maar die 2e cyclus na het HA bezoek is dus nog bezig, maar ik ben met dag 56 weer terug naar de HA gegaan. Die besloot dat de natuur z'n gang maar moest gaan in deze cyclus, maar dat ik wel doorverwezen werd naar de gyn vanwege erfelijkheid van vruchtbaarheidsproblemen. 16 december onze vragenlijsten teruggestuurd naar de gyn en nu is het afwachten op de afspraak voor de basisonderzoeken.
HI!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Susie het volgende:
@GGB; ben het even kwijt hoor sorry; ben je nu al bij gyn geweest of moest je nog?
@Winka; balen, helemaal gezien de symptomen die je hebt aangegeven... ik blijf het zeggen, stom lichaam hebben wij vrouwen... pfff, geen pijl op te trekken!!
Welkom Axia! Zo te lezen heb je een lange cyclus? Aangezien we beiden eind augustus zijn gestopt en ik al (euhm...) in ronde 5 zit.
Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistentequote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou ook niet bellen om te vragen om een zwangerschapstest, maar zeggen dat je, ondanks een normaal regelmatige cyclus niet ineens een paar weken overtijd bent. Dat je een zwangerschapstest gedaan hebt en dat die negatief is en je dus graag wilt laten onderzoeken wat er aan de hand is.....
Is toch vreemd als je altijd regelmatig bent toch? Tenzij er andere dingen spelen die het kunnen veroorzaken? Medicijnen, stress, sterk aankomen/afvallen etc.. Maar als daar geen sprake van is, is het op zijn minst opmerkelijk.
Ik ben ook al een keer bij de ha geweest ivm uit blijven van dequote:Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistenteKennelijk was ze niet zo goed gemutst die dag ofzo.
Medicijnen gebruik ik wel maar dat is niets nieuws, al jaren. Dus dan zou dat neem ik aan wel eerder invloed gehad moeten hebben denk ik. En ja, stress heb ik wel maar niet meer dan anders denk ik...
Nou ja, ik klim na de kerst wel in de telefoon
Thanksquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis duidt dit slijm op een naderende eisprong GotCDus nu is inderdaad de beste tijd om even wat te proberen
Raissa, de huisarts kan je vragen stellen en aan de hand daarvan besluiten of je misschien een echo kunt laten maken om te kijken wat er loos is in je buik waardoor je menstruatie uitblijft. Een aantal weken overtijd icm negatieve testen zou voor mij wel reden zijn om te bellen
Dat is wel minder.. hoe dat zo? Iig extra genieten als jullie wel bij elkaar zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop ongeveer gelijk met je op geloof ik maar mijn lief en ik zijn met kerst altijd erg weinig bij elkaarhendig hoor....
Wel samen, maar niet 'samen' dusquote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh gewoon de standaard kerstdingen... ik logeer een nachtje bij vriendinnen en vriendlief bij zn ouders, en daarna zijn we samen bij mijn moeder. Dus wel samen maar niet eh... you know![]()
Maargoed, ovutest van vandaag was nog ronduit negatief, dus heb nog niet echt haast!
Het kwam vooral door mijn vriend. Ik wou het allang vertellen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef Susie het volgende:
Ik denk dat ik het zo snel mogelijk zou willen vertellen, maar weet eigenlijk nog niet wat manlief ervan vindt.
Dankjewel, maar ik was hier eigenlijk alleen voor advies, ik wacht zelf niet op een tweede streepjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef winka het volgende:
En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.
Lief! Helaas, zoals verwacht, negatief. Vanavond dus maar extra genieten van carpaccio etc!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Susie het volgende:
Iedereen fijne kerstdagen!!
tevens nieuwsgierig naar een update van klavertje-4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
Yep, vandaar dat ik er nog niks van denkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jeutje GWSdat lijkt me zo naar
Want dames, 7 dagen is inderdaad niet leuk, maar ik verlies dan weer maar heel weinig bloed gelukkig! Maargoed, het is wel echt minder dat het elke keer zo lang duurt....
Ik ga 11 januari voor een bruiloft naar Londen & Cambridge, en ik hoop dus ook extra hard dat ik de 9e dus níet ongesteld word
GotC, 5 dagen overtijd? Was je nou net met de pil gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |