abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 23:06:41 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90152016
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 183

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

23 december Thistleweed
26 december cholateaddict
05 januari Boepie
07 januari Susie
09 januari Take_A_Picture
09 januari LadyBlack
14 januari juffrouwJannie
16 januari Winka
18 januari Diaan73
21 januari GreatWhiteSilence (02-2010)
31 januari GotC
02 februari lollypops
03 februari papillion

Aoraki
charmed_angel (09-2009)
Elynasedai
Entreri
frummeltje86 (12-2010)
GirlGoneBad (04-2010)
IslaBonita (12-2008)
Klavertje-4
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Poookie

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 04-01-2011 13:06:05 ]
  zondag 19 december 2010 @ 23:08:27 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90152134
Potver, ik zag nog net op tijd dat ik m sloot :')

Mijn laatste post:
quote:
Ja, klinkt alsof je een eisprong hebt gehad GWS, en klinkt ook of je m goed hebt benut ;)

Nu dus maar wachten!

Ik wacht weer geduldig af tot ik niet meer ongesteld ben, maar dat wordt weer vrolijk 7 dagen hoor. Tof joh :') Maar ik heb met mn lief afgesproken dat het dit keer raak moet zijn; het is immers poging 6 (de gemiddelde duur) en bovendien wil ik niet ongesteld zijn als we 11 januari naar Londen gaan :7

Even een knuffel voor wie er al langer dan die 6 maanden bezig is, is natuurlijk helemaal niet leuk om van die jonge kuuk'ns te horen piepen dat het zo lang duurt.... we komen er allemaal uiteindelijk wel! :*
Nou, game on maar he :)
pi_90152439
:* en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden! :*
  zondag 19 december 2010 @ 23:25:19 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90153097
O+

En damn, ik keek op Wehkamp.nl, er zijn echt té leuke positiemode-jurkjes!!! :o en ik heb toch al een buikje van mezelf, dus ik moet echt op mn handen zitten om niet gewoon positiekleren te bestellen :') :@

En nu ga ik slapen...... :W
pi_90153207
O+
:o niet doen hoor! niet de goden verzoeken! :*
trusten! :*
pi_90164864
Zou ik uit het lijstje mogen? Ben namelijk door naar z&g ..

Ik blijf jullie hier nog wel een beetje volgen om te kijken wie me allemaal achterna gaat komen!!

[ Bericht 2% gewijzigd door hilliebillie op 21-12-2010 11:22:20 ]
  maandag 20 december 2010 @ 09:54:06 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90165203
Hier was mijn temperatuur vanmorgen 37.3, mooi volgens de boekjes. Dus ik ben wat de eisprong betreft wel gerustgesteld. Nu afwachten wat die luteale fase doet...

Die (02-2010) achter mijn naam kan ook wel weg trouwens, die staat daar zo in zijn uppie... ;(

*gaat even op wehkamp.nl kijken* :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90166749
Goedemorgen dames. Ik lees al een hele tijd mee, omdat ik het interessant vond, maar sinds eind augustus ben ik gestopt met de pil en zijn we ook aan het proberen. Helaas afgelopen ongesteld geworden (pas de 2x nadat ik gestopt ben met de pil), dus we wachten rustig af.
pi_90167153
Welkom Axia
pi_90178418
quote:
Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:
:* en een knuffel voor jou LadyBlack! je bent altijd zo lief en attent naar anderen toe, dat mag ook wel eens genoemd worden! :*
Precies dat dacht ik ook! :*

Hier is het wel echt doorgebroken. Een innesteling zou me hoogst verbazen met deze hoeveelheid. Voorlopig heb ik even geen nod, ik zou niet weten wanneer die zou moeten zijn. Normaal ben ik wel redelijk regelmatig, altijd zo rond de 26 dagen. Nu de eerste ronde na mk 35 en de tweede 20 :?

Doe mij dus maar even niet in te lijstje!
  maandag 20 december 2010 @ 15:07:08 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90178595
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Precies dat dacht ik ook! :*
Nou ik zit er helemaal van te stralen! O+

quote:
Hier is het wel echt doorgebroken. Een innesteling zou me hoogst verbazen met deze hoeveelheid. Voorlopig heb ik even geen nod, ik zou niet weten wanneer die zou moeten zijn. Normaal ben ik wel redelijk regelmatig, altijd zo rond de 26 dagen. Nu de eerste ronde na mk 35 en de tweede 20 :?

Doe mij dus maar even niet in te lijstje!
Balen hoor! Het zal nog wel een beetje van slag zijn denk ik? Hoop dat de komende ronde regelmatig is, of gewoon raak natuurlijk ^O^

Ik kan helaas niets meer wijzigen in de OP, dus nog ff wachten tot BE of Rocka weer komt spieken hier :) Zet je verzoekje nog even in [b]-tags, dan zien ze het sowieso!
  maandag 20 december 2010 @ 15:11:40 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90178814
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef mijsje het volgende:
O+
:o niet doen hoor! niet de goden verzoeken! :*
trusten! :*
Ohja, dat durf ik ook helemaal niet hoor!! Voelt inderdaad als de goden verzoeken :X
En dat voor een atheïst :')
pi_90190915
:D atheïst of niet, de goden verzoeken is nooit een goed idee... :P
  maandag 20 december 2010 @ 20:13:41 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_90194978
Ik verzoek de goden altijd om gunstige omstandigheden. Niets mis mee, toch? :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90200053
klopt, niks mis mee, maar dat doe je toch niet met zwangerschapskleding? :P
  maandag 20 december 2010 @ 21:30:08 #16
12913 GreatWhiteSilence
pi_90200472
Hmm, nu je het zegt... Je zou er wel een mooi ritueel om kunnen breien... Laat deze kleding gevuld zijn of zoiets. :P
pi_90202979
Bedankt voor het warm welkom! Ik zal straks eens even het vorige topic doorlezen, me even inlezen hier. De 'liever een meisje nu zeker'-opmerking is bij mijn derde zwangerschap al regelmatig voorbijgekomen, zelfs tijdens de kraamweek kreeg ik een 'goh, jammer dat het wéér een jongetje is hè'? naar mijn hoofd geslingerd :') . Zal deze zwangerschap ook vast weer vaak voorbij komen. Het maakt mij niet uit, ik ga zelf al helemaal uit van een vierde zoon als ik zwanger mag worden.
Hoop dat alle dames hier snel zwanger mogen worden! Ik ga nu eventjes teruglezen.
Ik weet overigens niet precies wanneer mijn NOD is, mijn cyclus is ietwat onregelmatig (door de borstvoeding vermoed ik). Ik ben nu in ieder geval ongesteld, ergens halverwege januari zal mijn NOD moeten zijn denk ik.
  maandag 20 december 2010 @ 22:23:54 #18
12913 GreatWhiteSilence
pi_90204715
Aag-je! Alsnog welkom, ik heb je over het hoofd gezien. :@
De kans dat je weer een jongen krijgt is inderdaad groter dan de kans dat je een meisje krijgt, heb ik begrepen. Geen idee hoe dat werkt, en bij het krijgen van meisjes gaat het niet op. Het is weer een van die onverklaarbare dingen van de natuur. :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:11:40 #19
205904 lollypops
An end has a start
pi_90223044
Succes Axia en Aag-je met hopelijk snel een tweede streepje *O*
pi_90227277
Thanks allemaal. Ik hoop het ook voor iedereen!
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:18:53 #21
279894 winka
There is no place like home..
pi_90245194
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef mijsje het volgende:
Geheel mee eens :s)

Dus toch ongi klavertje.. Het lijkt er op dat je lichaam moet bijkomen van de mk. Volgende keer kom je weer mooi in het midden uit, op de 26e dagen. Of je wordt wat maandjes later weer ongesteld ;)

Vandaag is het bij mij ook weer begonnen }) Morgen zal het wel geheel losbarsten :) Ik ben dus inderdaad echt niet lekker geweest. Voel me nog steeds ziek en heb nog steeds dezelfde kwaaltjes :') Misselijk, moe.. Ben gewoon toe aan vakantie *O*

Het goede nieuws is dat mijn vriend en ik allebei vrij zijn tijdens mijn vruchtbare week. Het is tot nu moeilijk om momenten rond mijn vruchtbare te vinden waarop we er allebei zin in hadden. En om 5.45 uur ben ik echt niet te porren o|O

Mag mijn nod op 16 januari?

Succes Axia ^O^
  woensdag 22 december 2010 @ 13:52:59 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90286900
Noh winka, ik had toch iets anders gedacht nav je verhalen -O-

Maargoed, wel een leuke periode op komst dus ^O^
  woensdag 22 december 2010 @ 17:04:17 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90296497
Mmm..vandaag m'n NOD! Maar absoluut geen tekenen van }). Ach, ik zie t wel! ^O^ Is pas de 1e keer dat ik ongesteld zou worden na jaren pilgebruik.
pi_90297952
Ondanks dat het wel vaker een tijdje kan duren voordat }) komt na pilgebruik toch spannend. Het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is. En anders handig als je }) gewoon komt zodat je echt aan de slag kunt.

Denk dat ik zelf als het deze ronde niet raak is toch eens een set ovulatie testen ga halen. Want voel nooit een eisprong maar heb dat ook nooit echt gevoeld (denk ik). Wel rondom de dagen dat ik verwacht dat het is af en toe steken in mijn buik, maar net zo vaak ook steken vanuit mijn darmen, dus dat kan het dan ook zomaar zijn.

Voelt ergens wel stom omdat we pas 2 rondes bezig zijn, maar goed stel dat ik erachter kom dat mijn eisprong echt ergens anders is dan ik denk dan is het toch nuttig.
pi_90304897
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef papillion het volgende:
Ondanks dat het wel vaker een tijdje kan duren voordat }) komt na pilgebruik toch spannend. Het zou natuurlijk mooi zijn als het direct raak is. En anders handig als je }) gewoon komt zodat je echt aan de slag kunt.

Denk dat ik zelf als het deze ronde niet raak is toch eens een set ovulatie testen ga halen. Want voel nooit een eisprong maar heb dat ook nooit echt gevoeld (denk ik). Wel rondom de dagen dat ik verwacht dat het is af en toe steken in mijn buik, maar net zo vaak ook steken vanuit mijn darmen, dus dat kan het dan ook zomaar zijn.

Voelt ergens wel stom omdat we pas 2 rondes bezig zijn, maar goed stel dat ik erachter kom dat mijn eisprong echt ergens anders is dan ik denk dan is het toch nuttig.
Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.
Maar het is wel een stuk goedkoper dan ovulatietesten, zeker als je niet weet wanneer je eisprong is.

En het is al helemaal niet stom om na 2 ronden al naar de 'hulpmiddelen' te grijpen, als jij daar beter bij voelt, moet je het zeker niet laten!

SPOILER: Update-je van mij
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:21:36 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90305108
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Ik herken je onzekerheid van het niet voelen van een eisprong. Een ander alternatief voor ovulatietesten is het temperaturen. Hiermee zou je in principe ook inzicht kunnen krijgen in je cyclus. Het vergt alleen een ijzeren discipline, want je moet elke dag op hetzelfde tijdstip, na ongeveer hetzelfde aantal uren rust, je temperatuur meten.
Maar het is wel een stuk goedkoper dan ovulatietesten, zeker als je niet weet wanneer je eisprong is.

En het is al helemaal niet stom om na 2 ronden al naar de 'hulpmiddelen' te grijpen, als jij daar beter bij voelt, moet je het zeker niet laten!

SPOILER: Update-je van mij
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En papillion, ovulatietesten of temperaturen..tsja, wat GGB zegt. Als jij je er goed bij voelt, gewoon doen! ^O^
Doen veel mensen hier aan temperaturen? Heb het idee dat ovulatietesten toch meer in trek zijn.. :P
  woensdag 22 december 2010 @ 20:45:42 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90306829
@GGB; ben het even kwijt hoor sorry; ben je nu al bij gyn geweest of moest je nog?

@Winka; balen, helemaal gezien de symptomen die je hebt aangegeven... ik blijf het zeggen, stom lichaam hebben wij vrouwen... pfff, geen pijl op te trekken!!

Welkom Axia! Zo te lezen heb je een lange cyclus? Aangezien we beiden eind augustus zijn gestopt en ik al (euhm...) in ronde 5 zit.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_90309403
GotC, ik begrijp je vraag even niet, maar ik zal toch proberen antwoord te geven.
Ik heb een onregelmatige cyclus, en na 5 maanden zat ik bij de HA (eigenlijk voor heul iets anders), maar ik dacht, ik vraag het toch maar), die besloot om nog 2 cycli af te wachten en te kijken dmv temperaturen hoe mijn cyclus verloopt. Maar die 2e cyclus na het HA bezoek is dus nog bezig, maar ik ben met dag 56 weer terug naar de HA gegaan. Die besloot dat de natuur z'n gang maar moest gaan in deze cyclus, maar dat ik wel doorverwezen werd naar de gyn vanwege erfelijkheid van vruchtbaarheidsproblemen. 16 december onze vragenlijsten teruggestuurd naar de gyn en nu is het afwachten op de afspraak voor de basisonderzoeken.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:33:45 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90309961
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef GirlGoneBad het volgende:
GotC, ik begrijp je vraag even niet, maar ik zal toch proberen antwoord te geven.
Ik heb een onregelmatige cyclus, en na 5 maanden zat ik bij de HA (eigenlijk voor heul iets anders), maar ik dacht, ik vraag het toch maar), die besloot om nog 2 cycli af te wachten en te kijken dmv temperaturen hoe mijn cyclus verloopt. Maar die 2e cyclus na het HA bezoek is dus nog bezig, maar ik ben met dag 56 weer terug naar de HA gegaan. Die besloot dat de natuur z'n gang maar moest gaan in deze cyclus, maar dat ik wel doorverwezen werd naar de gyn vanwege erfelijkheid van vruchtbaarheidsproblemen. 16 december onze vragenlijsten teruggestuurd naar de gyn en nu is het afwachten op de afspraak voor de basisonderzoeken.
Je hebt precies goed antwoord gegeven, sorry voor het vaag zijn :@.
Wel spannend allemaal, hoop dat t snel goed komt meid :Y
  woensdag 22 december 2010 @ 23:43:34 #30
12913 GreatWhiteSilence
pi_90318617
Ik vind het temperaturen wel meevallen eigenlijk. Ik las dat je het beste om 6 uur 's ochtends kunt temperaturen(en dat probeer ik dus ook iedere dag), maar dat een afwijking van anderhalf uur niet erg is. Hier meet ik in ieder geval niet exact iedere keer om zes uur. Soms ben ik zelfs actief geweest: ik moet er 's ochtends heel soms even snel uit om mijn dochter uit bed te halen. Tot nu toe heb ik gewoon een mooie curve kunnen maken. Eerst onder de 37 graden en sinds mijn ovulatie (give or take a day) boven de 37 graden. :)
pi_90338179
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Susie het volgende:
@GGB; ben het even kwijt hoor sorry; ben je nu al bij gyn geweest of moest je nog?

@Winka; balen, helemaal gezien de symptomen die je hebt aangegeven... ik blijf het zeggen, stom lichaam hebben wij vrouwen... pfff, geen pijl op te trekken!!

Welkom Axia! Zo te lezen heb je een lange cyclus? Aangezien we beiden eind augustus zijn gestopt en ik al (euhm...) in ronde 5 zit.
HI!
Ehm, ik denk het wel. Maar ik word gewoon wel regelmatig ongesteld.
pi_90338233
Ik zit temperaturen ook wel te overwegen, maar zit momenteel gewoon met een heel onregelmatig rooster en vervelende slaaptijden.

Met een vroege dienst is 6 uur tempen zeker wel een optie, maar met een late dienst slaap ik zo tot uur of 11. En om nu speciaal mijn wekker om 6 uur ervoor te zetten zie ik ook niet zitten. Maar goed, kan zeker wel even puzzelen met mijn rooster en kijken of het 'n optie is.
pi_90339424
Maar het gaat er voornamelijk om dat je elke keer temperatuurt nadat je minstens zoveel uur in slaap bent geweest. Maakt niet uit hoe laat op de dag dat is natuurlijk.

Al denk ik wel dat je het meest betrouwbare resultaat krijgt als je een regelmatig leefritme hebt.
Ovulatietesten zijn ook goed te vertrouwen lijkt me, als je het heel consequent elke maand een paar dagen doet.
pi_90340323
:o wat lees ik nou in het updatetopic??

De onthulling van Showkloon! Gefeliciteerd *O* Jouw meisje lijkt me een geweldig lieve grote zus O+
pi_90349327
Ik heb een vraag en ik denk dat er hier wel dames zijn die wat meer thuis zijn in de materie dan ik. Ik ben normaal gesproken heel regelmatig ongesteld maar ik ben nu al een aantal weken overtijd. Mijn laatste menstruatie begon op 20 oktober. Ik ben niet aan de pil, nuvaring of een spiraaltje vanwege persoonlijke redenen, wel gebruiken we een condoom. Testjes heb ik al gedaan en die waren allen negatief. Hoelang mag het duren voordat mijn volgende menstruatie begint? Wanneer ga je met zoiets naar de huisarts?
  donderdag 23 december 2010 @ 17:01:31 #36
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90349593
Raissa, als je 'normaal gesproken' zo regelmatig bent, dan zou ik de huisarts geloof ik eens met een bezoekje vereren.... die onzekerheid over 'wel of niet' of dat er wellicht een andere reden is, is ook niet fijn, lijkt me. Ik vind 'een aantal weken' best wel lang...
pi_90349705
De assistente wimpelde me af met "de testjes hier zijn hetzelfde als die je thuis doet dus langskomen heeft geen zin"... :')
pi_90349855
Ik zou ook niet bellen om te vragen om een zwangerschapstest, maar zeggen dat je, ondanks een normaal regelmatige cyclus niet ineens een paar weken overtijd bent. Dat je een zwangerschapstest gedaan hebt en dat die negatief is en je dus graag wilt laten onderzoeken wat er aan de hand is.....

Is toch vreemd als je altijd regelmatig bent toch? Tenzij er andere dingen spelen die het kunnen veroorzaken? Medicijnen, stress, sterk aankomen/afvallen etc.. Maar als daar geen sprake van is, is het op zijn minst opmerkelijk.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:32:58 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90350884
BJ van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90350989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou ook niet bellen om te vragen om een zwangerschapstest, maar zeggen dat je, ondanks een normaal regelmatige cyclus niet ineens een paar weken overtijd bent. Dat je een zwangerschapstest gedaan hebt en dat die negatief is en je dus graag wilt laten onderzoeken wat er aan de hand is.....

Is toch vreemd als je altijd regelmatig bent toch? Tenzij er andere dingen spelen die het kunnen veroorzaken? Medicijnen, stress, sterk aankomen/afvallen etc.. Maar als daar geen sprake van is, is het op zijn minst opmerkelijk.
Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistente :) Kennelijk was ze niet zo goed gemutst die dag ofzo.

Medicijnen gebruik ik wel maar dat is niets nieuws, al jaren. Dus dan zou dat neem ik aan wel eerder invloed gehad moeten hebben denk ik. En ja, stress heb ik wel maar niet meer dan anders denk ik...

Nou ja, ik klim na de kerst wel in de telefoon :)
pi_90351583
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat jij schrijft zei ik ook tegen de assistente :) Kennelijk was ze niet zo goed gemutst die dag ofzo.

Medicijnen gebruik ik wel maar dat is niets nieuws, al jaren. Dus dan zou dat neem ik aan wel eerder invloed gehad moeten hebben denk ik. En ja, stress heb ik wel maar niet meer dan anders denk ik...

Nou ja, ik klim na de kerst wel in de telefoon :)
Ik ben ook al een keer bij de ha geweest ivm uit blijven van de }) . Heb toen tegen de assistent gezegd dat ik de ha wilde spreken over mijn }), verder heb ik niks verteld aan de assistente.
Ik heb toen medicijnen gekregen om de }) te laten komen. Daarna is het eigenlijk niet veel beter geworden hoor }:|
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_90351943
Nou ja, zo zonder menstruatie vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg maar ik wil wel zekerheid!
  donderdag 23 december 2010 @ 19:34:55 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90355968
Wat een nare assistente Raissa. Misschien was ze zelf ongesteld :X
Bij mij is lang geleden ook eens de ongesteldheid uitgebleven, tijdens de pilgebruik overigens. Ben toen bij de huisarts geweest (idd ook testje gedaan, negatief) en die vertelde mij dat dat wel vaker voor kwam. Ik had dat nog nooit meegemaakt, dus zal wel... Maar als jij niets van anti-conceptie gebruikt (behalve condoom dan), dan is het toch wel vreemd dat deze zo maar wegblijft? Ik zou toch ook even langs de huisarts willen hoor, helemaal als je normaal regelmatig ongesteld bent.
en idd, dat die ongesteldheid even wegblijft is ook niet erg, dat vinden alle vrouwen toch? Stomme bende iedere keer weer :P
pi_90356056
kan het ook niet aan de Crohn liggen, Raissa? wel vreemd dat het zo opeens uitblijft...
pi_90362740
Ik weet het niet mijsje, heb dit nog nooit gehad.. Kan een huisarts iets anders doen dan een testje en een geruststelpraatje?
  donderdag 23 december 2010 @ 22:08:10 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90364112
Geen idee Raissa.. maar het kan sowieso geen kwaad om langs te gaan, denk ik :) Heeft je huisarts geen inloopuur?

Hmmm.. ben net (sorry, vies verhaaltje :@ ) naar de wc geweest, en daar zat een soort.. lijmachtig balletje in m'n broekje? Iemand enig idee wat het is? Op Google vind ik wel genoeg informatie over De Slijmprop :P, maar dat lijkt me sterk.
Verder staat er ook dat je dan erg vruchtbaar bent? ( *O* )

Goed, iemand ervaring hiermee?
pi_90364676
Als ik mij niet vergis duidt dit slijm op een naderende eisprong GotC :Y Dus nu is inderdaad de beste tijd om even wat te proberen oO<

Raissa, de huisarts kan je vragen stellen en aan de hand daarvan besluiten of je misschien een echo kunt laten maken om te kijken wat er loos is in je buik waardoor je menstruatie uitblijft. Een aantal weken overtijd icm negatieve testen zou voor mij wel reden zijn om te bellen :Y
  donderdag 23 december 2010 @ 22:20:15 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90364883
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik mij niet vergis duidt dit slijm op een naderende eisprong GotC :Y Dus nu is inderdaad de beste tijd om even wat te proberen oO<

Raissa, de huisarts kan je vragen stellen en aan de hand daarvan besluiten of je misschien een echo kunt laten maken om te kijken wat er loos is in je buik waardoor je menstruatie uitblijft. Een aantal weken overtijd icm negatieve testen zou voor mij wel reden zijn om te bellen :Y
Thanks *O* Ben iig wel blij dat m'n lichaam mogelijk wat op orde is nu, en fijn klussen tijdens kerst O~)
pi_90364950
Ik loop ongeveer gelijk met je op geloof ik maar mijn lief en ik zijn met kerst altijd erg weinig bij elkaar ;( hendig hoor....
  donderdag 23 december 2010 @ 22:23:31 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90365075
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop ongeveer gelijk met je op geloof ik maar mijn lief en ik zijn met kerst altijd erg weinig bij elkaar ;( hendig hoor....
Dat is wel minder.. hoe dat zo? Iig extra genieten als jullie wel bij elkaar zijn *;
En gezellig, samen door de maand! ;)
pi_90365515
Oh gewoon de standaard kerstdingen... ik logeer een nachtje bij vriendinnen en vriendlief bij zn ouders, en daarna zijn we samen bij mijn moeder. Dus wel samen maar niet eh... you know ;)

Maargoed, ovutest van vandaag was nog ronduit negatief, dus heb nog niet echt haast!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:36:15 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90365841
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh gewoon de standaard kerstdingen... ik logeer een nachtje bij vriendinnen en vriendlief bij zn ouders, en daarna zijn we samen bij mijn moeder. Dus wel samen maar niet eh... you know ;)

Maargoed, ovutest van vandaag was nog ronduit negatief, dus heb nog niet echt haast!
Wel samen, maar niet 'samen' dus ;) Ach, zolang jullie maar een fijne kerst hebben!

Dan mag het dankzij je ovutest nog even duren dus ;) Heb je wel een regelmatige menstruatie?
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:06:23 #53
12913 GreatWhiteSilence
pi_90381574
Hier ben ik volgens mij weer ongesteld, wat dus betekent dat ik een luteale fase van 7 dagen heb gehad. Als dit een indicatie is voor de vorige rondes, is het dus niet zo gek dat ik niet zwanger word... }:|
pi_90381841
Raissa, ik herken je verhaal. Ik ben momenteel zelf al 73 dagen 'onderweg', terwijl mijn cyclus normaal tussen de 37 en 47 dagen duurt. Verschillende keren negatief getest, en bij dag 57 naar de dokter gegaan, inclusief temperatuurlijsten die gewoon niet te begrijpen waren. HA wil toch de natuur z'n eigen gang laten gaan. Ze kunnen overigens wel je menstruatie opwekken dmv hormonen, maar hij zei toen tegen mij dat dit niet verstandig was al je bezig bent om zwanger te raken, je schopt namelijk (net zoals bij hormonale anticonceptie) je lichaam in de war.

Ik ben zowiezo altijd een beetje huiverig voor 'beslissende' assistentes. Ik probeer dan ook altijd zo kort en zakelijk mogelijk aan te geven waarom ik een afspraak wil. Als ik de HA bel, dan is dat niet voor een verkoudheidje ofzo.

Heeft jouw HA toevallig geen inloopuur/telefonisch spreekuur? Ow, dat vroeg GotC ook al :@ ...
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:28:10 #55
12913 GreatWhiteSilence
pi_90381911
Maar soms is het juist toch nodig om de boel een beetje in de war te schoppen? Als een soort van 'reset', omdat de boel is vastgelopen?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:57 #56
279894 winka
There is no place like home..
pi_90389890
Een slijmprop heb ik nog nooit gehad GotC, maar lijk me inderdaad een naderende eisprong. Dus aan de slag de komende dagen w/

En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, zo labiel als een konijn en steeds ontzettend moe. Helaas zet mijn ongi ook niet door :( Nu heb ik dus dinsdag en woensdag een beetje bloed verloren (iets meer dan spotting) en daarna is het gestopt -O-

Ik vertelde dit net aan mijn moeder aan de telefoon en die riep uit: 'ben je zwanger'?!! Nee mam :D Nu heb ik er een klein beetje spijt van dat ik er over ben begonnen. Mijn moeder is namelijk vervroegd in de overgang gegaan (ze was 36) en ze hadden ze er al 3,5 jaar over gedaan om mij te maken :) Ze heeft me altjid gewaarschuwd dat het mij bij ook kan gebeuren. Toch geloof ik er niet zo in dat dit erfelijk is, mijn oma was namelijk 40 toen ze nog zwanger werd van mijn oom.

Nu hebben mijn vriend en ik anderhalf jaar geleden tijdelijk in het huis van mijn ouders gewoond. Ik heb een keer gedacht dat ik zwanger was en had een aantal testen gekocht. Had er eentje daar per ongeluk laten liggen en die hebben mijn ouders gevonden. Nu denken ze zeker dat we al die tijd aan het proberen zijn :7
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:49:10 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90390581
Moeders kunnen daar leuk in zijn winka ;) Mijn moeder laatst, ineens: 'Ik wil wel heel graag kleinkinderen' waarna ze gelijk tranen in haar ogen kreeg.. Ze heeft MS, en is bang dat het over een paar jaar te zwaar wordt om bv op te passen. Tsja :)

En ik hoop dat t bij jou geen 3,5 jaar gaat duren :*
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:48 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90390947
Ik kreeg van mijn moeder ook een kerstkaart met een best wel obvious gelukswens voor het nieuwe jaar :') O+ zij weet wel dat we aan het proberen zijn namelijk.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:18:36 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90394469
Mijn ouders dan, laatst toen ze bij ons waren. Pap tegen mam: "Hoeveel van je oud-klasgenoten zijn al oma?"
Mam: 'allemaal".

:')

Toen moet ik me wel even beheersen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:22:27 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90394624
Heb jij het nog steeds niet verteld dan Aventura? :D

Ik kan dat écht niet voor me houden joh!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:31:50 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90394993
Het is ook moeilijk, morgen gebeurt het eindelijk! Ik denk dat mijn pa gaat huilen, mijn ma is wat nuchterder!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:32:04 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90395011
Ik denk dat ik het zo snel mogelijk zou willen vertellen, maar weet eigenlijk nog niet wat manlief ervan vindt.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:32:45 #63
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90395038
Wel spannend Aventura! Gaat het goed met je? Lees soms Z&G wel, maar dat is af en toe niet bij te houden!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:37:29 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90395184
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef Susie het volgende:
Ik denk dat ik het zo snel mogelijk zou willen vertellen, maar weet eigenlijk nog niet wat manlief ervan vindt.
Het kwam vooral door mijn vriend. Ik wou het allang vertellen!
Verder gaat alles goed, lief dat je het vraagt.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:40:13 #65
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90395283
Wij hebben allebei al wat oudere vaders (geen moeders meer), dus zou ik het wel zo snel mogelijk willen vertellen....

Goed om te horen dat het goed met je gaat! Veel plezier morgen dan!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:40:25 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90395288
Mijn vriend wil het ook niet aan zn ouders vertellen dat we bezig zijn, die wil ze gewoon keihard verrassen, dus daar hou ik mn mond wel :) maargoed, is ook makkelijker bij schoonouders vind ik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:43:16 #67
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90395394
Bij ons weten ze ook niet dat we bezig zijn hoor, zal wel een verrassing zijn mocht het zover zijn. :)
pi_90397179
ik ga morgen voor de zekerheid toch een testje doen. Mijn menstruatie was al met een dag voorbij en sindsdien zijn mijn borsten gevoelig. Ik verwacht er niet veel van hoor, maar met de kerstdiners plus alcoholische versnaperingen wil ik wel graag zeker zijn.

Mocht het updatewaardig zijn dan kom ik morgenochtend even vertellen, anders alvast fijne kerstdagen!!
pi_90399428
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef winka het volgende:
En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.
Dankjewel, maar ik was hier eigenlijk alleen voor advies, ik wacht zelf niet op een tweede streepje :@
Ik ga mijn huisarts maar even mailen denk ik, als ze het nodig vindt dat ik langskom dan hoor ik het wel.

Dank allen voor het advies! :*
pi_90416915
:* Raissa, de huisarts kan je natuurlijk wel doorsturen naar de gyn, zodat die misschien even kan kijken met een inwendige echo, of aan het bloedbeeld of wat ze nog meer kunnen in zo'n geval... blijven speculeren blijft lastig... succes, ik hoop dat je gauw antwoord hebt, en anders dat je gewoon ongesteld wordt. (en het gebeurt soms wel eens dat je "gewoon" en cyclus overslaat en daarna weer normaal verder gaat...)

iedereen hier weer succes met het wachten en hele fijne dagen:
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:08:43 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90427257
Iedereen fijne kerstdagen!!
tevens nieuwsgierig naar een update van klavertje-4 :@
pi_90429038
Voor de dames met (plots) hele lange cycli: mijn zusje is in een periode waarin haar menstruatie al liefst 4 maanden uit was gebleven zwanger geraakt van haar zoontje. Een ware voltreffer dus, maar dus wel goed om elkaar regelmatig diep in de ogen te blijven kijken ;) .

Fijne kerst allemaal en ik wens jullie allemaal heel snel een tweede streepje toe!
pi_90430589
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Susie het volgende:
Iedereen fijne kerstdagen!!
tevens nieuwsgierig naar een update van klavertje-4 :@
Lief! Helaas, zoals verwacht, negatief. Vanavond dus maar extra genieten van carpaccio etc!

Fijne feestdagen!
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:30:24 #74
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90431488
Jammer! :* Geniet dan maar lekker van de carpaccio!
pi_90467891
Jammer klavertje-4. Avontura, ik las ook een deel van het verhaal over het gaan vertellen in het andere topic, wat super leuk zeg :)

Mijn schoonouders gingen heel leuk vandaag een gesprek houden over dat we nog maar lang niet aan kinderen moesten beginnen, en die weten dus echt niet dat we bezig zijn laat staan dat ze 'n idee hebben. Ze vinden kinderen super leuk maar wilde zelf wel dat zie iets later dan onze leeftijd ermee begonnen waren. En ze zien zichzelf nog geen opa en oma worden. Ze moesten eens weten :D

Mijn moeder hint af en toe al dat ze het wel leuk zou vinden.
  maandag 27 december 2010 @ 07:22:56 #76
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_90483665
Heel jammer klavertje-4.

Bij de eerste heb ik het meteen aan mijn ouders en broer verteld. En bij de volgende doe ik dat ook.
Aan mijn schoonmoeder vertellen zullen we wat later doen. De vorige keer heeft ze het al snel doorverteld aan haar schoonzus (tante van R). En toen onstond er een grappige situatie. Mijn schoonmoeder had het al aan ons gezegd dat ze het had doorverteld maar die tante wist niet dat wij het wisten. Toen na 12 weken iedereen het wist kregen we van haar een kaartje met de tekst: Wij hoorde van onze werknemer die kinderen op jouw school heeft dat je zwanger bent...jaja :P
pi_90486237
Jammer klavertje. Bij ons weet de directie familie ook wel dat we aan het proberen zijn. Ik ben zelf bijna 32 dus dan krijg je vanzelf wel de vragen. En aangezien ik enig kind ben, wilde mijn moeder toch wel weten of er nog een kans bestond dat ze oma zou worden.

Gister ook een ovutest gedaan, daar stond meteen een dikke vette streep op. Blijkbaar valt mijn eisprong redelijk vroeg in mijn cyclus dan (en dan waren we de afgelopen maanden dus ook steeds te laat.....).

Ik moest wel lachen om te kleine opvangcubjes in die test. Heb maar een plastic bekertje gepakt.....
pi_90488536
Iedereen een leuke kerst gehad?

@ Klavertje-4, jammer dat je een negatieve test had....
@ cholateaddict, zie dat jouw NOD gisteren was... heb je al een test gedaan?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_90488644
Hier weet alleen m'n beste vriendin dat we er voor gaan :)
Ben zaterdag begonnen met Provera, nog 2 dagen en dan }) afwachten voor ik
met Clomid kan gaan beginnen.... Tot nu toe nog weinig last van de (eventuele) bijwerkingen,
hopelijk blijft dat zo! vind het in ieder geval wel allemaal erg spannend nu :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 27 december 2010 @ 12:21:17 #80
12913 GreatWhiteSilence
pi_90488800
Ik heb naar aanleiding van mijn temperatuurcurve ook maar eens een afspraakje gemaakt met de huisarts. Eens kijken wat die ervan zegt.
  maandag 27 december 2010 @ 13:54:25 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90492480
Maar GWS, het is toch vooral de folliculaire fase die niet te kort moet zijn ivm het niet genoeg rijpen van de eicellen dan? Je zei dat jij een korte luteale fase had.

Ik snap dat je zeker wilt weten of het uitmaakt of niet hoor, en ik ben ook benieuwd wat de huisarts ervan zegt.
pi_90492947
Een te korte Luteale Fase kan ook de oorzaak zijn van vruchtbaarheidsproblemen LB. Ik heb zelf ook een korte LF en dan krijgt een evt. bevruchte eicel nauwelijks kans om zich in te nestelen, doordat het baarmoederslijmvlies veel te vroeg wordt afgebroken. Bij mij was mijn progesteron-niveau de boosdoener (ik weet trouwens zo niet of er nog meer oorzaken voor een te korte LF zijn, eens ff zoeken).

Ik ben wonder-boven-wonder toch spontaan zwanger geraakt na een jaar en heb de eerste 3 maanden progesteroncapsules in moeten brengen om het progesteronniveau op peil te houden. Na een tijdje neemt de placenta deze productie gelukkig zelf over en kon ik stoppen met de Utrogestan.
  maandag 27 december 2010 @ 14:06:43 #83
12913 GreatWhiteSilence
pi_90492951
Ze mogen beiden niet te kort zijn, neem ik aan dan. ;) Maar ik heb zelf altijd begrepen dat de luteale fase beter niet korter is dan 10 dagen.
  maandag 27 december 2010 @ 14:15:24 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90493296
Hmmm dan is het maar beter om het even te laten onderzoeken ja!

Ik heb zelf ook een aantal korte cycli gehad, maar de afgelopen 3 keer was het 25 dagen, en ik geloof dat mijn LF wel aardig normaal is. Maar ik ga het ook in de gaten houden :Y
  maandag 27 december 2010 @ 14:30:37 #85
12913 GreatWhiteSilence
pi_90493993
Ik hoop dat die progesteron-capsules voor mij ook voldoende zijn. Als ik kijk naar hoe de cycli waren toen ik bezig was met de eerste zwangerschap, zal het me niets verbazen als ik dat probleem toen ook al had, toen waren ze ook al zo kort... Lucky shot, waarschijnlijk... :o
  maandag 27 december 2010 @ 14:35:32 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90494256
Altijd goed om te weten dat het een zwangerschap dus niet per definitie in de weg staat toch? ;)
pi_90494642
Inderdaad! De fertiliteit-arts dacht dat dit de reden was dat ik maar niet zwanger raakte. Terwijl het de eerste keer in 1x raak was, maar dus helaas een miskraam werd. Ze had er een hard hoofd in dat ik spontaan zwanger zou raken bij die waardes.

Toen dat toch het geval bleek (ik viel zowat om van verbazing) mocht ik dus ook meteen beginnen met die Utrogestan-capsules. Dat was best belastend maar het is het natuurlijk dubbel en dwars waard, al had ik er 30 op een dag naar binnen moeten douwen :D . Ik geloof dat ik er na een week of 13 mee mocht stoppen. Dat vond ik wel spannend, maar leverde gelukkig helemaal geen problemen op (was ook niet te verwachten, zat meer tussen mijn oren).
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:33:58 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90534449
Mooi verhaal TM :D en inderdaad, die pillen dat moet dan maar he! ;)

De ovulatietest gaf bij mij gisteren een lichte streep, dus vanmiddag nog een keer testen om te zien of ie dan lichter of donkerder is. Maar iig zit ik dan volgens mij prima op een dag of 13 :)
pi_90535439
Wanneer begin jij dan te testen LB? Ik moest op dag 12 beginnen (cyclus van 28 dagen) en had meteen een dikke streep, gister (dag 13) ook weer. Vandaag is de streep wel lichter maar nog steeds donkerder dan de controlestreep. :?

Ik gebruik de test van predictor maar ga zo ook maar die sensitesten bestellen (zo'n pakketje).
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:01:20 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90535627
Euh nou ik heb gisteren getest en toen zat ik op dag 13 in een cyclus van 25 dagen geloof ik.

Ik ben wel erg lang ongesteld namelijk, 7 volle dagen, dus als het goed is, is de ovulatie ook iets later dan. Maargoed, vanavond weet ik meer :)
pi_90535779
ff afwachten dus. Pfff, 7 dagen..... ik red amper de 4.... (gelukkig)
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:12:49 #92
12913 GreatWhiteSilence
pi_90536104
SPOILER
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:14:15 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90536192
7 dagen! Brr..moet er eerlijk gezegd niet aan denken :X

GWS :* Bah, dat is altijd zo naar.. Rustig aan meid..

En ik ben nog steeds niet ongsteld. 5 dagen overtijd, maar zwanger? Nee hoor :'). Ach, kan nog wel effe duren..
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:17:47 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90536373
Jeutje GWS :o dat lijkt me zo naar :X

Want dames, 7 dagen is inderdaad niet leuk, maar ik verlies dan weer maar heel weinig bloed gelukkig! Maargoed, het is wel echt minder dat het elke keer zo lang duurt....

Ik ga 11 januari voor een bruiloft naar Londen & Cambridge, en ik hoop dus ook extra hard dat ik de 9e dus níet ongesteld word :+

GotC, 5 dagen overtijd? Was je nou net met de pil gestopt?
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:18:51 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90536434
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jeutje GWS :o dat lijkt me zo naar :X

Want dames, 7 dagen is inderdaad niet leuk, maar ik verlies dan weer maar heel weinig bloed gelukkig! Maargoed, het is wel echt minder dat het elke keer zo lang duurt....

Ik ga 11 januari voor een bruiloft naar Londen & Cambridge, en ik hoop dus ook extra hard dat ik de 9e dus níet ongesteld word :+

GotC, 5 dagen overtijd? Was je nou net met de pil gestopt?
Yep, vandaar dat ik er nog niks van denk ;)
En Londen! O+ Ik duim mee!
pi_90536545
Jeetje GWS, is ook geen pretje zeg.

Hoop met je mee voor je bruiloft LB!

GotC: even afwachten dus hoe je cyclus zich gaat ontwikkelen. Maar toch hoop je dan dat het meteen raak is.

Ik heb net die sensitesten besteld. WIlde dat steeds niet doen, net alsof ik er geen vertrouwen in heb dat het nu wel raak is. Maar goed, krengen zijn in elk geval een stuk goedkoper dan die testen in de winkel.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:49:49 #97
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90537768
GotC, zou je niet toch voor de alle zekerheid er een testje tegenaan gooien? Toen ik in 2008 stopte met de pil, was ik pas weer ongesteld in augustus 2009, inderdaad, 2 maanden na de bevalling van mijn dochter.....
Ik ben toen eind september gestopt met de pil (na 12 jaar pilslikken, en dan ook nog bijna volcontinu), dus had niet echt het gevoel dat het wel eens in een keer raak zou kunnen zijn. Eind november heb ik toen een getest gedaan (omdat ik onder de zonnebank wou gaan :X ) en toen bleek ik dus al 8 weken zwanger te zijn!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:07:15 #98
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90538348
Och GWS wat een toestand zeg! Ik ben het gelukkig maar 3 dagen "flink" (niet zo erg als GWS) en daarna nog 3 dagen dat je niet weet wat je ervan moet vinden zeg maar ;)

Mooi verhaal Jeetjejom! ^O^

Ik ga nog niet aan de testen beginnen, heb zelf het gevoel dat ik de eisprong aardig voel enzo... is in principe een kwestie dat ze elkaar onderweg tegen komen en elkaar lief vinden *;
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:10:07 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90538432
Haha Susie, dat vind ik leuk uitgedrukt O+
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:18:33 #100
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90538731
hihi... zo zie ik het in ieder geval :D

Een modje zou even de OP moeten aanpassen, Hilliebillie is al doorgeschoven en van de anderen weet ik het zo 1,2,3 even niet.... we zijn alweer een stuk verder in de maand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')