Wel samen, maar niet 'samen' dusquote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh gewoon de standaard kerstdingen... ik logeer een nachtje bij vriendinnen en vriendlief bij zn ouders, en daarna zijn we samen bij mijn moeder. Dus wel samen maar niet eh... you know![]()
Maargoed, ovutest van vandaag was nog ronduit negatief, dus heb nog niet echt haast!
Het kwam vooral door mijn vriend. Ik wou het allang vertellen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef Susie het volgende:
Ik denk dat ik het zo snel mogelijk zou willen vertellen, maar weet eigenlijk nog niet wat manlief ervan vindt.
Dankjewel, maar ik was hier eigenlijk alleen voor advies, ik wacht zelf niet op een tweede streepjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef winka het volgende:
En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.
Lief! Helaas, zoals verwacht, negatief. Vanavond dus maar extra genieten van carpaccio etc!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Susie het volgende:
Iedereen fijne kerstdagen!!
tevens nieuwsgierig naar een update van klavertje-4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
Yep, vandaar dat ik er nog niks van denkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jeutje GWSdat lijkt me zo naar
Want dames, 7 dagen is inderdaad niet leuk, maar ik verlies dan weer maar heel weinig bloed gelukkig! Maargoed, het is wel echt minder dat het elke keer zo lang duurt....
Ik ga 11 januari voor een bruiloft naar Londen & Cambridge, en ik hoop dus ook extra hard dat ik de 9e dus níet ongesteld word
GotC, 5 dagen overtijd? Was je nou net met de pil gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |