Een slijmprop heb ik nog nooit gehad GotC, maar lijk me inderdaad een naderende eisprong. Dus aan de slag de komende dagen
En welkom Raissa, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over het uitblijven van je menstruatie.
Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, zo labiel als een konijn en steeds ontzettend moe. Helaas zet mijn ongi ook niet door

Nu heb ik dus dinsdag en woensdag een beetje bloed verloren (iets meer dan spotting) en daarna is het gestopt
Ik vertelde dit net aan mijn moeder aan de telefoon en die riep uit: 'ben je zwanger'?!! Nee mam

Nu heb ik er een klein beetje spijt van dat ik er over ben begonnen. Mijn moeder is namelijk vervroegd in de overgang gegaan (ze was 36) en ze hadden ze er al 3,5 jaar over gedaan om mij te maken

Ze heeft me altjid gewaarschuwd dat het mij bij ook kan gebeuren. Toch geloof ik er niet zo in dat dit erfelijk is, mijn oma was namelijk 40 toen ze nog zwanger werd van mijn oom.
Nu hebben mijn vriend en ik anderhalf jaar geleden tijdelijk in het huis van mijn ouders gewoond. Ik heb een keer gedacht dat ik zwanger was en had een aantal testen gekocht. Had er eentje daar per ongeluk laten liggen en die hebben mijn ouders gevonden. Nu denken ze zeker dat we al die tijd aan het proberen zijn