Ik werd ermee wakker.quote:
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereikenquote:
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komenquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto's. Muziek wordt dan al gedraaid...
Komt ook omdat je er niet was!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef Swomp het volgende:
Hoi hoi ik ben er ook weer !
Wow, wat heb ik vannacht veel topics gemist zeg
Je bent niet de enigequote:
of gewoon Tetten!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komen
was toch domien?quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereiken
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereiken
Die op bezoek komen maar ook die leuk zijn bij de muziek die op dat moment gedraaid wordt. Zoiets..quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komen
quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.
quote:
ah, tis ook alweer ene jaar geledenquote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.
ik welquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Tetten?? Ik snap die fascinatie niet.
ik heb ze niet en dat fascineert mijquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Tetten?? Ik snap die fascinatie niet.
Achterhaalde gebeurtenis zeg die kerst!quote:
hij is gewoon in het huis!quote:
Daar is iets aan te doen hè??quote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze niet en dat fascineert mij
quote:
Dankquote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Werkt ook op de normale camstream, betere kwaliteit dan die in de OP staat..
das waar...mag ik die van jou hebben?quote:
Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanaf 09:47 niet meer bijgewerkt . . .![]()
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zettenquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerSowieso is er vannacht meer noemenswaardigs gebeurd, maargoed, ik upload al het goeie wel
quote:
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar...mag ik die van jou hebben?
datquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zetten
Dit. Niet heel veel noemenswaardig gebeurd in die anderhalf uur volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
das wel effe een mooi bedragquote:
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
+536 oftewel: dat klopt!quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
Done.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
Sirolf.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
mag ik mee?quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
ene Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
Pets!quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?
ja, ik verdien klappen
heel af en toe....quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
waar moet ik heen in mn speedo?quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
[..]
Van mij wel
Ik heb niets aangevraagd, maar mocht Neil Young nou gedraait worden dan moet je het even zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
En mensen, voeg je request toe he!
http://fok.3fmfan.nl/requests/
![]()
Zet ze bij de tv en zet SR aan!quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
Die is heel vrolijk, alleen zijn gezicht werkt nooit meequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.
1. het is hypocriet om tijdens kerst ineens te delenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
In deze tijd (kerst) doe jij niet aan delen?
Ja, vaak zat. Hij is ook de maker van de 3FM Social Radio App en volgens mij ook de SR10-sitequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
quote:
vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?quote:
Ik moest erom lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?
ja, ik verdien klappen
veel plezierquote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mad World.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Hoe heette dit nummer ook al weer?
Voeg gewoon toe, krijg je vanzelf emailtje. Ik ga het niet allemaal onthouden hequote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb niets aangevraagd, maar mocht Neil Young nou gedraait worden dan moet je het even zeggen
dat vind ik echt zon enorm kutnummerquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorryquote:
dan ben jij duidelijk niet de zuurpruimquote:
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leukquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet ze bij de tv en zet SR aan!
thnxquote:
begrijpelijk, volgende keer beterquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorry
1. Daar zit wat inquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
1. het is hypocriet om tijdens kerst ineens te delen
2. ik deel veel, maar dat niet.
Een echte David Hazelhoff?quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorry
Welnee, Peaceman is geen zuurpruim, hij heeft alleen en iets andere visie soms...quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?
+1 ongeveer het slechtse ooit gemaakt imhoquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik echt zon enorm kutnummer
Hier niet jammergenoeg, Donderdag waait het hier 60km/h en 10CM sneeuw!quote:
ben jij de Roel van 'Roel Diss' ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.
De muziek is voor 90% niet om aan te horen, moeten ze even doorheen want het is maar 6 dagen in het jaarquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leuk
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.
Hier heeft het vannacht flink gesneeuwd, en zometeen weer ( M- Limburg)quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier niet jammergenoeg, Donderdag waait het hier 60km/h en 10CM sneeuw!
Ze moeten ook gewoon hè? Hier tenminste wel...quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leuk
[..]
thnx
[..]
begrijpelijk, volgende keer beter
Hier grotendeels ookquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon hè? Hier tenminste wel...Arme kinderen...
Ik doe regelmatig oproepen, en alle input is welkom hoor. Ik kan mensen moeilijk dwingen of iets dergelijks.quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aaah toch nog![]()
Je moet de mensen wat meer motiveren het logboek bij te houden hoor
Ik heb een brede muzieksmaak, dus kan alles eigenlijk wel waarderenquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De muziek is voor 90% niet om aan te horen, moeten ze even doorheen want het is maar 6 dagen in het jaar
of Eric Cordonquote:
Bleu.quote:
en zo hoort hetquote:Op zondag 19 december 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een brede muzieksmaak, dus kan alles eigenlijk wel waarderen
Take the blue pill, take the red pill..quote:
quote:
Wat moet dat heerlijk zijn, mijn smaak is echt heel beperkt namelijk en dat kan soms best storend zijn (eigenlijk vooral voor anderen, maar toch).quote:Op zondag 19 december 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een brede muzieksmaak, dus kan alles eigenlijk wel waarderen
Idd.quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je mag best dingen niet mooi vinden
Oh maar iets waarderen is anders dan mooi vindenquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
ooww dat wel maar ik heb wel een vrij brede smaak als ik iets lekker vind klinken maakt het me vrij weinig uit wat het isquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
En dan? livesex?quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Geo3kant het volgende:
Durex moet ook gewoon SR 10 sponsoren..
mag dat wel vd Paus?quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Geo3kant het volgende:
Durex moet ook gewoon SR 10 sponsoren..
dan graag annemiek en sofie het huis in!quote:
Zeker.quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Evertjan het volgende:
Eric Corton heeft een prachtige stem voor zulke reportages
Of Scarlett Johansson..quote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan graag annemiek en sofie het huis in!
Het heeft wel beide een positieve ladingquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar iets waarderen is anders dan mooi vinden
De Paus is een kansloze vent.quote:
Ik ben ook over het algemeen vrij positief ingesteldquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft wel beide een positieve lading
juistquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef CindieY het volgende:
Enorm RESPECT voor Eric Corton trouwens, dat ie het elk jaar weer kan opbrengen om allerlei hartverscheurende situaties kan bezoeken om SR mogelijk te maken
Ik heb zo mogelijk een nog bredere smaak, maar er is ook genoeg wat ik niet kan waarderenquote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooww dat wel maar ik heb wel een vrij brede smaak als ik iets lekker vind klinken maakt het me vrij weinig uit wat het is
Ik denk eerder dat er veel mensen hier zitten die het nut ervan inzien de kijkers/luisteraars met enige regelmaat even wakker te schudden en te laten horen waarom dit initiatief er is.quote:
Dat is wel wat prettiger ja, al spreekt dit ook genoeg aan.quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
Doe mij maar muziek, of volgende keer video erbij...
Doe dan die reportages maarquote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan graag annemiek en sofie het huis in!
nja, in Afrika heb je nog wat christelijke gebieden en worden vaak geen condooms gebruikt omdat dat niet mag.quote:
Het blijft in eerste instantie radio natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
Vorig jaar was er weel een video bij..quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
DAgoquote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dus dan zijn al die afrikanen niet bang meer voor HIV besmette mensen, dus dan gaan ze naaien en komen er nog meer HIV patienten.
Dat siert je dan wel weerquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook over het algemeen vrij positief ingesteld
Dit jaar bij een aantal reportages ook, maar die worden dan uitgezonden in de SR Headlines op TV.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weel een video bij..
Al was het maar vanwege de titelquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
ben ik de enige die wijd open niet heel erg kan waarderen?
Ik vond d'r eerst ook weinig aan, maar de plaat is bij mij juist best gegroeid in de afgelopen weken. Vind 'm nu juist best goed passen... al blijft de tekst raar.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
ja. ik vind het een pareltje in de popgeschiedenis!quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
Dit.quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond d'r eerst ook weinig aan, maar de plaat is bij mij juist best gegroeid in de afgelopen weken. Vind 'm nu juist best goed passen... al blijft de tekst raar.
Ehm... het is "Soms blijft de geest er hangen", wat op zich ook al een best rare tekst is, maar niet zo erg als wat jij dacht te horen.quote:
Vreselijk nummer , vreselijke bandquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
Helaas gebeurt het welquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
het gaat tenslotte om kinderen, kinderen die eigenlijk een toekomst nodig hebben, en geen HIV, schreinend toch dat dit allemaal op deze wereldbol gebeurd.
Sowieso vind ik Bløf een goede Nederlandse band!quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja. ik vind het een pareltje in de popgeschiedenis!
quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... het is "Soms blijft de geest er hangen", wat op zich ook al een best rare tekst is, maar niet zo erg als wat jij dacht te horen.
Ik denk dat de meeste mensen het initiatief wel kennen, en ieder uur 15 minuten lang dezelfde filmpjes zijn dan wat teveel van het goedequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er veel mensen hier zitten die het nut ervan inzien de kijkers/luisteraars met enige regelmaat even wakker te schudden en te laten horen waarom dit initiatief er is.
Ik krijg de indruk van nietquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
dat zingt ie niet! hij zingt "soms blijft de geest er hangen" *zucht*quote:
Maar het klinkt zo ganz geilquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zingt ie niet! hij zingt "soms blijft de geest er hangen" *zucht*
Ben geen fan van Nederlandse muziek maar is wel een goede bandquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Bløf hebben
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
blof ik heb zon slechte herinneringen aan hun muziek
ja, en daarom is dit toch mooi, elke euro is meegenomen om de kinderen toch een toekomst te bieden.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
GoedemorgenHoeveel miljoen miljard topics heb ik gemist?
ik heb niks tegen blof maar vind het nummer niet zo sterk en als het dan ook nog kapotgedraaid word...quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
ik vind het wel een goeie band maar heb er gewoon slechte herinneringen aanquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Mogguhquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
Mijn vader altijd Neil Youngquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.
10 uur non-stop blof![]()
mijn ex werd geil van blofquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.
10 uur non-stop blof![]()
Alors on Dance!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
Beter dan Blof, depressieve muziek.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader altijd Neil Young12 uur NON STOP
Je hebt mij gemist!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
quote:
Ga ze bellenquote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! niet die pijpslet!
ik bied 15euro als ie niet gedraaid ordt!
100 keer leuker dan dat Blofquote:
en dan gingen jullie strippokeren en dan ging jij bluffen?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
zwem ze!quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Miss Montreal![]()
En nu ga ik wegtot laters
Is om 10.15 al langsgekomen, dus duurt even dat ie gedraaid wordt denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef henkde_j het volgende:
Hmm ik overweeg nog een plaatje aan te vragen...
deze?
Ga je mond spoelen, het is Miss Mondrioolquote:
dan kan het alleen maar beter worden!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan gingen jullie strippokeren en dan ging jij bluffen?
ja, matige grap, ik weet het.
Ik ruik de dennenaalden al.quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef henkde_j het volgende:
Hmm ik overweeg nog een plaatje aan te vragen...
deze?
Ik ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met dit nummer
Ik ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met dit nummer
ja, maar ze heeft jouw paling gestript!quote:
ik heb jou ava als tattooquote:Op zondag 19 december 2010 11:55 schreef JaneDoe het volgende:
bien aloon et krismis dozzen hef toe bie a betting
Ze gaat liften, voor geld. Past wel mooi bij haar, langs de kant van de weg staan, wachten totdat een vreemde haar oppikt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:55 schreef gerbenp het volgende:
hopen dat die pijpslet niet naar eindhoven komt![]()
Lekker collectief zeiken, schept een band hequote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Whahaha dat gezeik op Miss Montreal altijd, heerlijk
Marco B. komt zo ook nog ffquote:Op zondag 19 december 2010 11:55 schreef N.icka het volgende:
Hoeveel nederlands artiesten gaan er gepluged worden?
next Ilse de lange?
Als ik zeik dan word ik altijd uitegescholdenquote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Lekker collectief zeiken, schept een band he
spring ik mee!quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef CindieY het volgende:
Hm, zal ik eens gauw onder de douche springen?
Ik denk dat ze afwisselen. Vanochtend zag ik Timur nog.quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Kanariegeel het volgende:
Waarom doet Annemiek de headlines en niet Timur?
Om en om.quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Kanariegeel het volgende:
Waarom doet Annemiek de headlines en niet Timur?
dat moet je nog maar afwachtenquote:
6 uur 33quote:Op zondag 19 december 2010 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
waaaaaat??? hoe cool!! hoe laat dan?
waar ga je heen???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |