De muziek is voor 90% niet om aan te horen, moeten ze even doorheen want het is maar 6 dagen in het jaarquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leuk
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorry
quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.
Hier heeft het vannacht flink gesneeuwd, en zometeen weer ( M- Limburg)quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier niet jammergenoeg, Donderdag waait het hier 60km/h en 10CM sneeuw!
Ze moeten ook gewoon hè? Hier tenminste wel...quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leuk
[..]
thnx
[..]
begrijpelijk, volgende keer beter
Hier grotendeels ookquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon hè? Hier tenminste wel...Arme kinderen...
Ik doe regelmatig oproepen, en alle input is welkom hoor. Ik kan mensen moeilijk dwingen of iets dergelijks.quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aaah toch nog![]()
Je moet de mensen wat meer motiveren het logboek bij te houden hoor
Ik heb een brede muzieksmaak, dus kan alles eigenlijk wel waarderenquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De muziek is voor 90% niet om aan te horen, moeten ze even doorheen want het is maar 6 dagen in het jaar
of Eric Cordonquote:
Bleu.quote:
en zo hoort hetquote:Op zondag 19 december 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een brede muzieksmaak, dus kan alles eigenlijk wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |