Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanaf 09:47 niet meer bijgewerkt . . .![]()
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zettenquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerSowieso is er vannacht meer noemenswaardigs gebeurd, maargoed, ik upload al het goeie wel
quote:
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar...mag ik die van jou hebben?
datquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zetten
Dit. Niet heel veel noemenswaardig gebeurd in die anderhalf uur volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
das wel effe een mooi bedragquote:
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
+536 oftewel: dat klopt!quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
Done.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
Sirolf.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
mag ik mee?quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |