Ik werd ermee wakker.quote:
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereikenquote:
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komenquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto's. Muziek wordt dan al gedraaid...
Komt ook omdat je er niet was!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef Swomp het volgende:
Hoi hoi ik ben er ook weer !
Wow, wat heb ik vannacht veel topics gemist zeg
Je bent niet de enigequote:
of gewoon Tetten!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komen
was toch domien?quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereiken
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar heeft Bart er een hele dag gezeten. niemand kon de studio bereiken
Die op bezoek komen maar ook die leuk zijn bij de muziek die op dat moment gedraaid wordt. Zoiets..quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmm ... foto's van de mensen die in het glazen huis bevinden of die bij ons op bezoek komen
quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.
quote:
ah, tis ook alweer ene jaar geledenquote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat was Domien. Die woont namelijk zo ongeveer naast het Mediapark.
ik welquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Tetten?? Ik snap die fascinatie niet.
ik heb ze niet en dat fascineert mijquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Tetten?? Ik snap die fascinatie niet.
Achterhaalde gebeurtenis zeg die kerst!quote:
hij is gewoon in het huis!quote:
Daar is iets aan te doen hè??quote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze niet en dat fascineert mij
quote:
Dankquote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Werkt ook op de normale camstream, betere kwaliteit dan die in de OP staat..
das waar...mag ik die van jou hebben?quote:
Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanaf 09:47 niet meer bijgewerkt . . .![]()
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zettenquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat. Vorig jaar werd het bijwerken ook niet echt gewaardeerd, dus nu doen niet veel mensen het meerSowieso is er vannacht meer noemenswaardigs gebeurd, maargoed, ik upload al het goeie wel
quote:
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar...mag ik die van jou hebben?
datquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zetten
Dit. Niet heel veel noemenswaardig gebeurd in die anderhalf uur volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
das wel effe een mooi bedragquote:
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
+536 oftewel: dat klopt!quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mij wel... maar ik denk dat Peaceman dan boos wordt.
Done.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die 38.000 van net zou een goede zijn denk ik?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
Sirolf.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
mag ik mee?quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben! hij al zo naargeestig, zuur en belerend.....;)
ene Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
Pets!quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?
ja, ik verdien klappen
heel af en toe....quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
waar moet ik heen in mn speedo?quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
[..]
Van mij wel
Ik heb niets aangevraagd, maar mocht Neil Young nou gedraait worden dan moet je het even zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
En mensen, voeg je request toe he!
http://fok.3fmfan.nl/requests/
![]()
Zet ze bij de tv en zet SR aan!quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
Die is heel vrolijk, alleen zijn gezicht werkt nooit meequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.
1. het is hypocriet om tijdens kerst ineens te delenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
In deze tijd (kerst) doe jij niet aan delen?
Ja, vaak zat. Hij is ook de maker van de 3FM Social Radio App en volgens mij ook de SR10-sitequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |