ene Sirolfquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle leuke, mooie, grappige gebeurtenissen.
De eigenaar (wie is dat eigenlijk?) kan altijd entries verwijderen als ze niet noemenswaardig zijn.
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
Pets!quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?
ja, ik verdien klappen
heel af en toe....quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
waar moet ik heen in mn speedo?quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
[..]
Van mij wel
Ik heb niets aangevraagd, maar mocht Neil Young nou gedraait worden dan moet je het even zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Pino112 het volgende:
En mensen, voeg je request toe he!
http://fok.3fmfan.nl/requests/
![]()
Zet ze bij de tv en zet SR aan!quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorryde kinderen moeten ook vermaakt worden he?
Die is heel vrolijk, alleen zijn gezicht werkt nooit meequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hans Dorrestein is een vrolijke vent in vergelijking met mij.
1. het is hypocriet om tijdens kerst ineens te delenquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
In deze tijd (kerst) doe jij niet aan delen?
Ja, vaak zat. Hij is ook de maker van de 3FM Social Radio App en volgens mij ook de SR10-sitequote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is 3![]()
Komt die hier nog wel eens in de topics dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |