vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?quote:
Ik moest erom lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de zuurpruim, jij hebt een zure pruim?
ja, ik verdien klappen
veel plezierquote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad
Mad World.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Hoe heette dit nummer ook al weer?
Voeg gewoon toe, krijg je vanzelf emailtje. Ik ga het niet allemaal onthouden hequote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb niets aangevraagd, maar mocht Neil Young nou gedraait worden dan moet je het even zeggen
dat vind ik echt zon enorm kutnummerquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorryquote:
dan ben jij duidelijk niet de zuurpruimquote:
De oudste vind het wel tof, de jongste die vind de muziek soms leukquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet ze bij de tv en zet SR aan!
thnxquote:
begrijpelijk, volgende keer beterquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorry
1. Daar zit wat inquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
1. het is hypocriet om tijdens kerst ineens te delen
2. ik deel veel, maar dat niet.
Een echte David Hazelhoff?quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, tis te koud om in mn speedo de afsluitdijk over te gaan. ik laat ff gaan. sorry
Welnee, Peaceman is geen zuurpruim, hij heeft alleen en iets andere visie soms...quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, een echte zuurpruim is tie. Ik ben het tegenovergestelde, heft elkaar mooi op.![]()
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond ji dit nu net zo erg of erger dan Behind Blue Eyes van Kut Bizkut?
+1 ongeveer het slechtse ooit gemaakt imhoquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik echt zon enorm kutnummer
Hier niet jammergenoeg, Donderdag waait het hier 60km/h en 10CM sneeuw!quote:
ben jij de Roel van 'Roel Diss' ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beiden in de buitencategorie ULTIEM KUT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |