De Paus is een kansloze vent.quote:
Ik ben ook over het algemeen vrij positief ingesteldquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft wel beide een positieve lading
juistquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef CindieY het volgende:
Enorm RESPECT voor Eric Corton trouwens, dat ie het elk jaar weer kan opbrengen om allerlei hartverscheurende situaties kan bezoeken om SR mogelijk te maken
Ik heb zo mogelijk een nog bredere smaak, maar er is ook genoeg wat ik niet kan waarderenquote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooww dat wel maar ik heb wel een vrij brede smaak als ik iets lekker vind klinken maakt het me vrij weinig uit wat het is
Ik denk eerder dat er veel mensen hier zitten die het nut ervan inzien de kijkers/luisteraars met enige regelmaat even wakker te schudden en te laten horen waarom dit initiatief er is.quote:
Dat is wel wat prettiger ja, al spreekt dit ook genoeg aan.quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
Doe mij maar muziek, of volgende keer video erbij...
Doe dan die reportages maarquote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan graag annemiek en sofie het huis in!
nja, in Afrika heb je nog wat christelijke gebieden en worden vaak geen condooms gebruikt omdat dat niet mag.quote:
Het blijft in eerste instantie radio natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
Vorig jaar was er weel een video bij..quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
DAgoquote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dus dan zijn al die afrikanen niet bang meer voor HIV besmette mensen, dus dan gaan ze naaien en komen er nog meer HIV patienten.
Dat siert je dan wel weerquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook over het algemeen vrij positief ingesteld
Dit jaar bij een aantal reportages ook, maar die worden dan uitgezonden in de SR Headlines op TV.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weel een video bij..
Al was het maar vanwege de titelquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
ben ik de enige die wijd open niet heel erg kan waarderen?
Ik vond d'r eerst ook weinig aan, maar de plaat is bij mij juist best gegroeid in de afgelopen weken. Vind 'm nu juist best goed passen... al blijft de tekst raar.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
ben ik de enige die wijd open niet heel erg kan waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |