ja. ik vind het een pareltje in de popgeschiedenis!quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
ben ik de enige die wijd open niet heel erg kan waarderen?
Dit.quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond d'r eerst ook weinig aan, maar de plaat is bij mij juist best gegroeid in de afgelopen weken. Vind 'm nu juist best goed passen... al blijft de tekst raar.
Ehm... het is "Soms blijft de geest er hangen", wat op zich ook al een best rare tekst is, maar niet zo erg als wat jij dacht te horen.quote:
Vreselijk nummer , vreselijke bandquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
Helaas gebeurt het welquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
het gaat tenslotte om kinderen, kinderen die eigenlijk een toekomst nodig hebben, en geen HIV, schreinend toch dat dit allemaal op deze wereldbol gebeurd.
Sowieso vind ik Bløf een goede Nederlandse band!quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja. ik vind het een pareltje in de popgeschiedenis!
quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... het is "Soms blijft de geest er hangen", wat op zich ook al een best rare tekst is, maar niet zo erg als wat jij dacht te horen.
Ik denk dat de meeste mensen het initiatief wel kennen, en ieder uur 15 minuten lang dezelfde filmpjes zijn dan wat teveel van het goedequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er veel mensen hier zitten die het nut ervan inzien de kijkers/luisteraars met enige regelmaat even wakker te schudden en te laten horen waarom dit initiatief er is.
Ik krijg de indruk van nietquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
dat zingt ie niet! hij zingt "soms blijft de geest er hangen" *zucht*quote:
Maar het klinkt zo ganz geilquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zingt ie niet! hij zingt "soms blijft de geest er hangen" *zucht*
Ben geen fan van Nederlandse muziek maar is wel een goede bandquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Bløf hebben
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
blof ik heb zon slechte herinneringen aan hun muziek
ja, en daarom is dit toch mooi, elke euro is meegenomen om de kinderen toch een toekomst te bieden.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
GoedemorgenHoeveel miljoen miljard topics heb ik gemist?
ik heb niks tegen blof maar vind het nummer niet zo sterk en als het dan ook nog kapotgedraaid word...quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
ik vind het wel een goeie band maar heb er gewoon slechte herinneringen aanquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Mogguhquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
Mijn vader altijd Neil Youngquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.
10 uur non-stop blof![]()
mijn ex werd geil van blofquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader zette altijd blof op als ik met ouders op vakantie ging.
10 uur non-stop blof![]()
Alors on Dance!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
Beter dan Blof, depressieve muziek.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader altijd Neil Young12 uur NON STOP
Je hebt mij gemist!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
quote:
Ga ze bellenquote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! niet die pijpslet!
ik bied 15euro als ie niet gedraaid ordt!
100 keer leuker dan dat Blofquote:
en dan gingen jullie strippokeren en dan ging jij bluffen?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |