Hele OP verneuktquote:Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Er is tegenwoordig een 'Open nieuw topic' knop. Zie de laatste pagina van het vorige topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Hele OP verneukt
Edit: in de wiki staat de OP 2 keer, die had ik dus gewoon helemaal gekopieerd![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zullen we bij deze afspreken dat dat de volgende TT wordt?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je wel oké mixt
Goed bezig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:03 schreef robuust89 het volgende:
Aha, ik zie dat me uitlijning een beetje faalt. Gaan we wat aan doen
Edit: Done. Wie wil de OP nog een slinger geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Reached 150.000 fans. As promised, my gift to you!
Headhunterz - Woznotwoz
http://wtrns.fr/jk9-RQT6bAIg2Q
Allaaaaang gedaan man!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mythica Records kan ook wel uit de OP. Label ligt op zijn gat...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Allaaaaang gedaan man!
Edit: mijn nederige excuses, niet gedaan die omdat ze nog een site hadden
edit 2: Nu dus wel
Ze zijn goed bezigquote:
quote:Wildstylez: People ask if I will release Blame It On The Editz for free when I hit the 15K fans on facebook.... Hmmmmm....
quote:Wildstylez: Let's take this to the next level. When I hit the 25K on facebook I will release a brand new track for free. Start with the track on monday
quote:Wildstylez: Let's make it a Wildstylez feat. Facebook Fans!
Toch leuk dat 'ie een beetje interactief is met z'n fansquote:Wildstylez: Send some cool samples to wildstylezfeat.facebookfans@gmail.com and I will try to use some samples from my fans. Good idea?
Jo! Of je de OP opnieuw kan laden vanaf de wikiquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ze zijn goed bezig
[..]
Toch leuk dat 'ie een beetje interactief is met z'n fans![]()
quote:Headhunterz Reached 150.000 fans. As promised, my gift to you!
Headhunterz - Woznotwoz
http://wtrns.fr/jk9-RQT6bAIg2Q
quote:djrandofficial Randy Wieland
FREE WEBRELEASE: Early X-mas present guys, Ran-D & Adaro - In for the kill (bootleg/remix) link:... http://fb.me/OmQmpLby
Wildstylez is gewoon een heldquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ze zijn goed bezig
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch leuk dat 'ie een beetje interactief is met z'n fans![]()
quote:
inderdaadquote:
The Machine blijft gewoonquote:
die heb ik inmiddels mogen ontvangenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Levitas het volgende:
Berichtje van Ibo op Twitter wat betreft de Feestfabriek DVD:
[..]
daar ben ik toen ook wel ff op losgegaan, want ik hoopte al dat hij hem zou draaienquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef T-Force het volgende:
pagina VOL met onzin![]()
Om het enigszins nog nuttig te maken:
Zien jullie midden onderin dat lachende gezicht met veel haar die voor het eerst State of your mind herkent op een feest? Armpjes in de lucht en springen
Weve Got Some Fucking Fresh Beats For You!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mag ik trouwens ff een super vet nummertje met jullie delen die ik jaren geleden ow zo vet vond?![]()
alweer 3,5 jaar geledenquote:
net ff geluisterd, in 1 woord; GRU-WE-LIJKquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
1x op een feest mogen horen, maar wat vind ik dat een GE-NI-ALE plaat!
quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer 3,5 jaar geledenmaar toen waren de tracks van A-lusion echt een stuk vetter!!
Mee eensquote:
A-lusionquote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Tegenwoordig vind ik A-lusion weinig meer aan.
[..]
Mee eens
Alleen die kick in dat nummer vind ik minder dan dat ik van hem gewend ben, deze bijv.:
Take that you winged spawn of Satan!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Did you just refer to me as White Devil??
quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Take that you winged spawn of Satan!!
En natuurlijk de originele Talk Iz Tomorrow.quote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Tegenwoordig vind ik A-lusion weinig meer aan.
[..]
Mee eens
Alleen die kick in dat nummer vind ik minder dan dat ik van hem gewend ben, deze bijv.:
Klopt wel ja, die typische kicks van hem zijn TE lekker. Erg jammer dat die niet in Times Like These zitquote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
Mee eens
Alleen die kick in dat nummer vind ik minder dan dat ik van hem gewend ben
Nice, maar idoe mij maar deesenquote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
Mee eens
Ik vind het moeilijk kiezen.. Fresh Beats is echt super-dik, Bitches & Ho's meer een echte stuiter-hit. Ik zet ze op een gedeelte plaatsquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
Verder ben ik waarschijnlijk de enige die Bitches & Ho's beter vind als Fresh BeatsNiet dat Fresh Beats niet leuk is, in tegendeel, maar die heb ik gewoon te vaak gehoord ondertussen
![]()
Ik heb zo het gevoel, dat ik deze van een of andere set ken die ik grijs heb gedraaidquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
En deze moest hier ook nog eens komen, want deze plaat heeft een heerlijke break a la K.Y.H.U![]()
Trance met een hardstyle kick, klinkt wel leuk verder, maar je kan het geen hardstyle meer noemenquote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef T-Force het volgende:
Oohja, DE kippenvel plaat van het moment! Gewoon Trance gemixt met Hardstyle, HOE lekker![]()
Nieuwe Noisecontrollers vs. Wildstylez dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |