Wat wij voor ogen hadden met de Feestfabriek was blijkbaar niet het concept.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De rest was gewoon niet bijzonder en snapte het concept niet door gewoon allerlei nieuwe tracks te draaien
Nope. Nog niets. Het is nu 20:40 in Nederland right? Dan hebben we nog wel een paar uurtjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb trouwens nog niks in mn mail gehad? Anderen van jullie al wel?
Dat is wel wat ik begreep, zou wel genaaid zijn als dat ineens niet zo blijkt te zijn...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Levitas het volgende:
volgens het bericht op de Q-Dance site ("wie jarig is trakteert") krijgt iedereen die een kaart kocht met pre-sale code een gratis exemplaar.
En der gaat geloof ik ook niet heel veel meer gebeuren....quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef ElDani het volgende:
Sodemieters wat een hoop onzin haha!
Wat is er verder gebeurd? Niet zo veel geloof ik!
is het niet "headhunterz op je smoel"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ slowchat!
http://yfrog.com/bauytz
Lekker dope lekker cool headhunterz op een stoel..!![]()
sweet sweet memories naar een oude euphoria... wat een drama was dat nummer
Ja dat is het ook, maar wij hadden dat andere ervan gemaakt op euphoria om het nr belachelijk te maken, met dat waardeloze raptekstje..:Oquote:is het niet "headhunterz op je smoel"?
Oké.. Dan heb ik niks gezegd. Ik dacht eigenlijk al zoiets, maar kon het niet laten om erop tereageren. Spamsletje dat ik ben!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar wij hadden dat andere ervan gemaakt op euphoria om het nr belachelijk te maken, met dat waardeloze raptekstje..:O
Een nieuwe Zany & Beholderquote:EvilActivities Evil Activities
Still in the studio preparing for #thunderdome with the MOCCrew and @djtheviper!! Downstairs is @DjZany working with Beholder @tilltrecords
Wordt dat niet eventueel die nieuwe live act? Mean Machines ofzo? Dacht er ooit ergens wat over gelezen te hebben...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef LeonH het volgende:
Twitter update
[..]
Een nieuwe Zany & Beholder
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef LeonH het volgende:
Twitter update
[..]
Een nieuwe Zany & Beholder
Daarom zitten ze waarschijnlijk nu in de studio?!?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mean machine kan natuurlijk ook, maar bij meer optredens horen meer nieuwe nrs in mijn ogen
Die is ook heel vet, en ik heb hem afgelopen jaar 2x op een feest gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mag ik trouwens ff een super vet nummertje met jullie delen die ik jaren geleden ow zo vet vond?![]()
`quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mag ik trouwens ff een super vet nummertje met jullie delen die ik jaren geleden ow zo vet vond?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
`
Boh was jij vroeger al zo underground.
Een plaat die je met al het huidige geweld makkelijk in je set kan gooien. Tijdloos!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nou, het klinkt mij vrij ruig in de oren, niet echt als een standaard plaatje ofzo.quote:
Bitches & Ho's zegt je meer? Fresh Beats was de b-kant. Die draaide ik destijds ook veel liever, maja B&H was toen het "hitje"quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, het klinkt mij vrij ruig in de oren, niet echt als een standaard plaatje ofzo.
Maarja, ik heb die track nog nooit gehoord. Misschien was het wel een heul bekende toentertijd.
Is nou niet bepaald een underground nummertje nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, het klinkt mij vrij ruig in de oren, niet echt als een standaard plaatje ofzo.
Maarja, ik heb die track nog nooit gehoord. Misschien was het wel een heul bekende toentertijd.
Nou dat valt eigenlijk vies tegen... Track is gemaakt op een vrij lage BPM. Nou hoeft dat niet echt uit te maken, een track als Equensu Ocha is nog trager (140 BPM). Maar als Fresh Beats aardig op pitch wordt het hele nummer beetje uit zijn verband getrokken en klinkt het nergens meer naar. Een track als Equensu Ocha kan je makkelijk op 10% / 11% pitchen en dan klinkt ie nog primaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Een plaat die je met al het huidige geweld makkelijk in je set kan gooien. Tijdloos!
Was jaren geleden hele bekende en vaak gedraaide track hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nop, ken ik ook niet. Die klinkt wel lekker overigens. Na allebei 1 keer luisteren vind ik Bitches & Ho's beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bitches & Ho's zegt je meer? Fresh Beats was de b-kant. Die draaide ik destijds ook veel liever, maja B&H was toen het "hitje"
Fijn knopje... Dat master tempo op de CDJquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk vies tegen... Track is gemaakt op een vrij lage BPM. Nou hoeft dat niet echt uit te maken, een track als Equensu Ocha is nog trager (140 BPM). Maar als Fresh Beats aardig op pitch wordt het hele nummer beetje uit zijn verband getrokken en klinkt het nergens meer naar. Een track als Equensu Ocha kan je makkelijk op 10% / 11% pitchen en dan klinkt ie nog prima
"Kosteloos thuis gestuurd". Dat kan natuurlijk ook betrekking hebben op alleen de verzendkosten, hoewel de zin dan wel een beetje raar geformuleerd is.quote:Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen. Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is.
Daar wordt het niet beter van hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fijn knopje... Dat master tempo op de CDJMaar verder heb je wel een punt uiteraard. Tijd voor een 2011 edit
1x op een feest mogen horen, maar wat vind ik dat een GE-NI-ALE plaat!quote:Equensu Ocha
Zie hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die We are the bass remix op die vinyl is ook een heldenplaat
Zonde dat dat soort werk nooit (meer) gedraaid wordt.
de uitzondering op de regel en dat maakt je en heldquote:
Mocht je der 1 over hebben wil ik me adres wel ff doorgevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfel waarvoor ik ga, misschien ook wel die digipack...
Wel nice dat je per kaartje dvd gratis krijgt, heb dus 2 gratis
Hard Bass & The Great Zany Show?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die is ook heel vet, en ik heb hem afgelopen jaar 2x op een feest gehoord![]()
2x bij Zany & beholder Live (2x exact dezelfde set)
Schandalig eigenlijk dat je zoveel vette dingen nooit meer hoort... En de muziek op die grote evenementen vaak maar beperkt blijft tot 1% van wat de scene te bieden heeft...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:47 schreef Muta het volgende:
EQUENSU OCHA
is idd een van de vetste platen ooit!
That's a bingo!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard Bass & The Great Zany Show?
*kuch* 4 *kuch*quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfel waarvoor ik ga, misschien ook wel die digipack...
Wel nice dat je per kaartje dvd gratis krijgt, heb dus 2 gratis
Daarom... Wake You From Your Boredomquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
@MI dat is een van de grootste 'problemen' die ik op dit moment heb met de scene. dus Amen tot that!
Jay!quote:Early X-mas present: FREE WEBRELEASE: Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix) http://wtrns.fr/-E8bN5266fe-1i Enjoy the track!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |