De beste set van de avond. Die wisten ff 10 jaar hardstyle door te nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb me zo ontzetttend goed vermaakt tijdens Qlubtempo Parade en Deepack vs. Donkey Rollers Live! Man man man, dat ging erop zeg![]()
Dus ik heb eigenlijk wel zin in die DVD
Dus ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:36 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Een vriend van me die bood op de laatste Mindcontroller Predator nog een pik hooi aan midden op de dansvloer.
Hey grappig.. Dat is de site van één van m`n oude klasgenootjes (of iig, hij was iig 1 van de makers/beheerders/whatever)quote:
quote:Weet iemand of het technisch en wettelijk mogelijk is PVV, CDA en VVD stemmers 32% en de rest 6% BTW te laten betalen op tickets? ;-)
Het heeft met een feest te maken, maar ik mag niets zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Vertel vertel! Ik ben gek op nieuwtjes![]()
![]()
Iets met wie A zegt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Het heeft met een feest te maken, maar ik mag niets zeggen
Van wie nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
Dat is idd ook waarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Met de nieuwsgroepen/torrents zijn toch alle films gratis te zien
Dat was idd een heldenset, heerlijk genoten. Heb hem daarna ook vaker teruggeluisterd....maar oh oh die djs van Q radioquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De beste set van de avond. Die wisten ff 10 jaar hardstyle door te nemen.![]()
De rest was gewoon niet bijzonder en snapte het concept niet door gewoon allerlei nieuwe tracks te draaien
Moet ook Bier zeggen, klopt, ff nieuwe halen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Iets met wie A zegt...
Ik gok, eehm.. InQontrol toch terug?
* T-Force doet gezellig mee maar wil nog steeds het nieuwtje wetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef haakon het volgende:
Moet ook Bier zeggen, klopt, ff nieuwe halen.
quote:Hou je mail in de gaten, komt straks wat op binnen (als je bij de eerste kopers hoort natuurlijk)
Welk nieuwtje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force doet gezellig mee maar wil nog steeds het nieuwtje weten
Ik vind het wel een beetje jammer. Maak je ons eerst lekker met een nieuwtje, en vervolgens zeg je niks. Ik ontvang graag een PM met het nieuwtje. Geheimhoudingsplicht is geen probleem voor me hoorquote:
Geef ons op z`n minst een hint.. Als we het dan goed raden, kun je niet zeggen dat je het verteld hebt!quote:
Hier:quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geef ons op z`n minst een hint.. Als we het dan goed raden, kun je niet zeggen dat je het verteld hebt!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Moest je dat nou echt zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je maakte ook nog een foutje. Maar als het echt de eerste keer was is het je vergeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |