grapjurkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Koepert het volgende:
N avondje lekker zuipen vind ik iets heel anders, maar dat doe ik op n hardstylefeest weer zelden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Nee 115quote:
22 is dubbelquote:
Een vriend van me die bood op de laatste Mindcontroller Predator nog een pik hooi aan midden op de dansvloerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef T-Force het volgende:
Ik hoorde van een DJ dat een andere DJ (een best grote baas van een hoop andere DJ's) dat die best wel wat lijnen wegwerktMogen jullie raden over wie ik het heb
Ja, anders hadden we het er niet over hè.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef Sethje het volgende:
Lekker boeiend wat je dj's hebt zien doen
Een pik hooi?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:36 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Een vriend van me die bood op de laatste Mindcontroller Predator nog een pik hooi aan midden op de dansvloer.
Ik vind al die quasi kgb-achtige geheimzinnige dingen in de trend van " Are zjoe tze white rebbit " nergens op slaan. Verder vind ik het iedere DJ zijn eigen pakkie aan wat ie doet als zijn draaien er maar niet onder lijdt. Zeker als ze zelf al gedraaid hebben of op een feestje zijn waar ze niet hoeven te draaien zijn ze niets meer of minder dan de gewone bezoeker en hier word toch ook niet gepost van "heeeeeeeeuj ik heb sethje een pilletje zien eten"quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, anders hadden we het er niet over hè.
Ja huig... ik zei niet dat ik niet vaak drink, ik zei dat ik dat op hardstyle feesten niet vaak doe.. dat jij dan toevallig bij die ene bent geweest...tja..quote:
Drugs are bad... m'kayquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Een snuif coke op een sleutel. Noemen wij hier een pikkie hooi.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef JortK het volgende:
Headhunterz gespot: http://www.autogespot.com(...)48364808082009180104
quote:
Godver man, dat is idd niet nietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef JortK het volgende:
Vooral de nieuwwaarde van die bak schrok ik een beetje van
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind al die quasi kgb-achtige geheimzinnige dingen in de trend van " Are zjoe tze white rebbit " nergens op slaan. Verder vind ik het iedere DJ zijn eigen pakkie aan wat ie doet als zijn draaien er maar niet onder lijdt. Zeker als ze zelf al gedraaid hebben of op een feestje zijn waar ze niet hoeven te draaien zijn ze niets meer of minder dan de gewone bezoeker en hier word toch ook niet gepost van "heeeeeeeeuj ik heb sethje een pilletje zien eten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |