Bitches & Ho's zegt je meer? Fresh Beats was de b-kant. Die draaide ik destijds ook veel liever, maja B&H was toen het "hitje"quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, het klinkt mij vrij ruig in de oren, niet echt als een standaard plaatje ofzo.
Maarja, ik heb die track nog nooit gehoord. Misschien was het wel een heul bekende toentertijd.
Is nou niet bepaald een underground nummertje nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, het klinkt mij vrij ruig in de oren, niet echt als een standaard plaatje ofzo.
Maarja, ik heb die track nog nooit gehoord. Misschien was het wel een heul bekende toentertijd.
Nou dat valt eigenlijk vies tegen... Track is gemaakt op een vrij lage BPM. Nou hoeft dat niet echt uit te maken, een track als Equensu Ocha is nog trager (140 BPM). Maar als Fresh Beats aardig op pitch wordt het hele nummer beetje uit zijn verband getrokken en klinkt het nergens meer naar. Een track als Equensu Ocha kan je makkelijk op 10% / 11% pitchen en dan klinkt ie nog primaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Een plaat die je met al het huidige geweld makkelijk in je set kan gooien. Tijdloos!
Was jaren geleden hele bekende en vaak gedraaide track hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nop, ken ik ook niet. Die klinkt wel lekker overigens. Na allebei 1 keer luisteren vind ik Bitches & Ho's beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bitches & Ho's zegt je meer? Fresh Beats was de b-kant. Die draaide ik destijds ook veel liever, maja B&H was toen het "hitje"
Fijn knopje... Dat master tempo op de CDJquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk vies tegen... Track is gemaakt op een vrij lage BPM. Nou hoeft dat niet echt uit te maken, een track als Equensu Ocha is nog trager (140 BPM). Maar als Fresh Beats aardig op pitch wordt het hele nummer beetje uit zijn verband getrokken en klinkt het nergens meer naar. Een track als Equensu Ocha kan je makkelijk op 10% / 11% pitchen en dan klinkt ie nog prima
"Kosteloos thuis gestuurd". Dat kan natuurlijk ook betrekking hebben op alleen de verzendkosten, hoewel de zin dan wel een beetje raar geformuleerd is.quote:Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen. Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is.
Daar wordt het niet beter van hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fijn knopje... Dat master tempo op de CDJMaar verder heb je wel een punt uiteraard. Tijd voor een 2011 edit
1x op een feest mogen horen, maar wat vind ik dat een GE-NI-ALE plaat!quote:Equensu Ocha
Zie hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die We are the bass remix op die vinyl is ook een heldenplaat
Zonde dat dat soort werk nooit (meer) gedraaid wordt.
de uitzondering op de regel en dat maakt je en heldquote:
Mocht je der 1 over hebben wil ik me adres wel ff doorgevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfel waarvoor ik ga, misschien ook wel die digipack...
Wel nice dat je per kaartje dvd gratis krijgt, heb dus 2 gratis
Hard Bass & The Great Zany Show?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die is ook heel vet, en ik heb hem afgelopen jaar 2x op een feest gehoord![]()
2x bij Zany & beholder Live (2x exact dezelfde set)
Schandalig eigenlijk dat je zoveel vette dingen nooit meer hoort... En de muziek op die grote evenementen vaak maar beperkt blijft tot 1% van wat de scene te bieden heeft...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:47 schreef Muta het volgende:
EQUENSU OCHA
is idd een van de vetste platen ooit!
That's a bingo!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard Bass & The Great Zany Show?
*kuch* 4 *kuch*quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfel waarvoor ik ga, misschien ook wel die digipack...
Wel nice dat je per kaartje dvd gratis krijgt, heb dus 2 gratis
Daarom... Wake You From Your Boredomquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
@MI dat is een van de grootste 'problemen' die ik op dit moment heb met de scene. dus Amen tot that!
Jay!quote:Early X-mas present: FREE WEBRELEASE: Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix) http://wtrns.fr/-E8bN5266fe-1i Enjoy the track!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |