Ik ben eigenlijk wel jaloers, want voor hun is het nog redelijk nieuw en dan is alles nog tof jwz.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Die Amerikanen kunnen echt niet dansen
Lijkt verdammt veel op black anthem van afgelopen jaar 8)quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hijs lekker gasten nieuwe Max Enforcer & Frontliner;)
Haha, die gast is geniaal. Zoals hij ook zegt: Als ik geen motherfucker zeg, missen jullie dan wat? Ik mis hem ook gewoon echtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat doet wel een beetje af aan de inspiratiebron...
Weet je van wie die is?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef stoeltafel het volgende:
In het vorige topic was een mooie liveset gepost. Hij stond ook in de top 10 van lsdb.nl maar ik kan hem niet vinden, iemand een linkje?
Die van NLS04 of mij? Dat zijn even de enige twee die ik me kan herinneren van de afgelopen twee dagen die in de top10 stond.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef stoeltafel het volgende:
In het vorige topic was een mooie liveset gepost. Hij stond ook in de top 10 van lsdb.nl maar ik kan hem niet vinden, iemand een linkje?
Ik sta der nu al 4 dagen inquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van NLS04 of mij? Dat zijn even de enige twee die ik me kan herinneren van de afgelopen twee dagen die in de top10 stond.
plus me dan eens jongen, ik plus jou ook altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik sta der nu al 4 dagen in![]()
Wats de naam... gewoon beach?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
plus me dan eens jongen, ik plus jou ook altijd [ afbeelding ]
Boerenlater, hoorde ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wats de naam... gewoon beach?
je hebt een dm (twee zelfs)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Die van jou Beach maar wil allebei de linkjes wel hebben
hahaquote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef stoeltafel het volgende:
Kut dat was het dus, die klikte ik per ongeluk weg
Wil je hem nog een keer sturen, dank dank
ik verwacht wel een twitvidje / soundcloud met een korte preview.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Produceren gaat trouwens best aardig. M'n midintro begint eindelijk na een klein jaartje lichtelijke vormen van af te vertonen
Wtf betekent dat eigenlijk?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Produceren gaat trouwens best aardig. M'n midintro begint eindelijk na een klein jaartje lichtelijke vormen van af te vertonen
dat is iemand die boeren laatquote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wtf betekent dat eigenlijk?
Mjah dan verwachten mensen gelijk dat de track binnenkort af is etc... Denk dat 't zeker nog wel half jaartje duurt voordat de hele track af is en kwalitatief genoeg is naar mijn maatstaven (en die zijn hoog)quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik verwacht wel een twitvidje / soundcloud met een korte preview.
Soms is het gewoon zo simpel... ik zat meer richting de boerderij te denkenquote:
Zany doet het wel ff voorquote:Op donderdag 16 december 2010 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Die Amerikanen kunnen echt niet dansen
Ik vind dat eigenlijk nog een best goed nummer, lekker vrolijk enzoquote:
Klopt! Vind het echt een vet nummer ! En de aftermovie zelf is ook goed !quote:Op donderdag 16 december 2010 18:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk nog een best goed nummer, lekker vrolijk enzoHappy hardcore achtig (dat 2e deel), wat in het filmpje ook al gezegd wordt.
Dat is nog eens een aftermovie!quote:
Nou bedoel gewoon een paar seconde, gewoon een sneak zeg maar. Dat ie af is hoeft voor mij niet eensquote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mjah dan verwachten mensen gelijk dat de track binnenkort af is etc... Denk dat 't zeker nog wel half jaartje duurt voordat de hele track af is en kwalitatief genoeg is naar mijn maatstaven (en die zijn hoog)
Komt imo heel veel bij kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Downloading, bedankt beide.
Hoe maken jullie zoiets? Alle nummers in elkaar over laten gaan of komt er veel meer bij kijken? Ben benieuwd naar de setjes
Of een prive preview voor FOK!ersquote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou bedoel gewoon een paar seconde, gewoon een sneak zeg maar. Dat ie af is hoeft voor mij niet eens
Vette aftermovie, vooral als intracable one aan het woord is bij 2.20, en je ziet alphaverb ernaast zitten en denken 'waar heeft ie t over?'quote:
Wow, vette aftermovie ja!! Trekt Alphaverb altijd zo met zijn onderste kaak, of??quote:
Toen ik hem aan het begin van de avond sprak niet.. maar ik toen ook nog nietquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wow, vette aftermovie ja!! Trekt Alphaverb altijd zo met zijn onderste kaak, of??
K denk dat t vooral komt omdat ie n "stemmetje/typetje" ding doet.. dat ie daarom n rare bek trekt.. de rest vh gesprek zit ie gewoon met n 'stabiele' maar flinke kaakquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wow, vette aftermovie ja!! Trekt Alphaverb altijd zo met zijn onderste kaak, of??
Heb B-Front ook nog gesprokenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Levitas het volgende:
Ik ben nog nooit een DJ/producer laat op de avond tegen gekomen, maar elke keer vraag ik me toch weer af "zouden zij ook gewoon iets gebruiken, zoals de partygangers?". Ik bedoel bij HHZ is het wel duidelijk (eerste optreden op Defqon, vrienden hebben `m op een Defqon zien spacen, een aftermovie(?) van Defqon 2010 waar het duidelijk is).
En trouwens, ligt het aan mij of heeft B-Front op de QuakeDance aftermovie ook een beetje grote oogjes (kan ook komen omdat het donker is).
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar ik vraag het me vaak af. Zij zijn immers ook gewoon mensen, liefhebbers van de muziek zoals wij dat zijn, dus waarom zouden ze dat niet mogen doen (tenzij ze nog moeten draaien en het daardoor verprutsen natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |