Ik ben eigenlijk wel jaloers, want voor hun is het nog redelijk nieuw en dan is alles nog tof jwz.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Die Amerikanen kunnen echt niet dansen
Lijkt verdammt veel op black anthem van afgelopen jaar 8)quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hijs lekker gasten nieuwe Max Enforcer & Frontliner;)
Haha, die gast is geniaal. Zoals hij ook zegt: Als ik geen motherfucker zeg, missen jullie dan wat? Ik mis hem ook gewoon echtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat doet wel een beetje af aan de inspiratiebron...
Weet je van wie die is?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef stoeltafel het volgende:
In het vorige topic was een mooie liveset gepost. Hij stond ook in de top 10 van lsdb.nl maar ik kan hem niet vinden, iemand een linkje?
Die van NLS04 of mij? Dat zijn even de enige twee die ik me kan herinneren van de afgelopen twee dagen die in de top10 stond.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef stoeltafel het volgende:
In het vorige topic was een mooie liveset gepost. Hij stond ook in de top 10 van lsdb.nl maar ik kan hem niet vinden, iemand een linkje?
Ik sta der nu al 4 dagen inquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van NLS04 of mij? Dat zijn even de enige twee die ik me kan herinneren van de afgelopen twee dagen die in de top10 stond.
plus me dan eens jongen, ik plus jou ook altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik sta der nu al 4 dagen in![]()
Wats de naam... gewoon beach?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
plus me dan eens jongen, ik plus jou ook altijd [ afbeelding ]
Boerenlater, hoorde ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wats de naam... gewoon beach?
je hebt een dm (twee zelfs)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Die van jou Beach maar wil allebei de linkjes wel hebben
hahaquote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef stoeltafel het volgende:
Kut dat was het dus, die klikte ik per ongeluk weg
Wil je hem nog een keer sturen, dank dank
ik verwacht wel een twitvidje / soundcloud met een korte preview.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Produceren gaat trouwens best aardig. M'n midintro begint eindelijk na een klein jaartje lichtelijke vormen van af te vertonen
Wtf betekent dat eigenlijk?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Produceren gaat trouwens best aardig. M'n midintro begint eindelijk na een klein jaartje lichtelijke vormen van af te vertonen
dat is iemand die boeren laatquote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wtf betekent dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |