Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil het je wel bewijzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
[..]
yeah way
[..]
dan had ik wel 2.16 neergezet
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Grrrrrr
Op de middelbare school was ik altijd al het kleinste in de klas. Ik weet nog dat toen ik 14 was ik maar 1.54 was en zelfs het kleinste meisje was toen een halve centimeter groter
Zij staat trouwens op mijn FB
Vind je het wel tof om zo absurd groot te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijBehalve hier thuis
Krak, dat was mijn hartquote:
bange angsthazen jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat er van die debielen zijn die 10 km echt 10 km voor je tuffen. En dan zijn er ook nog van die idioten die de weg blokkeren met hun auto. Maar goed ik hoef niet met het OV. Ik zet een lekker muziekje op en zing keihad mee,ik zorg dat ik wat lekkers te snaaien heb, ik heb een dekentje in de kofferbak voor als ik mocht stranden. Ik kom mijn tijd wel door hoor.
over kleine meisjes of kirsten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Stuart het volgende:iet met tt
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd nietquote:
het interesseert me geen zier wat jij wilt of jij denkt te bewijzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil het je wel bewijzen
[..]
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijBehalve hier thuis
onbereikbaar maakt geliefdquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd niet
ja gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bange angsthazen ja![]()
ooh handig, kom je dan gaan we sneeuwpicknicken
[..]
andere rotsquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
[KSC #2.337] Kleine vrouwen zijn sexy!
Zo absurd groot ben ik niet, ben 1.82quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het wel tof om zo absurd groot te zijn
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja gezellig![]()
Hihi je zei picknicken
Nou ik zou het veel beter nieuws vinden als Wilders weg ging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Halsema weg. het beste nieuws van deze dag
Oh ja hihiquote:
Ja he, daar kan ik niets aan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd niet
ja die is gauw gepeerd voordat het wachtgeld wordt afgeschaftquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb helemaal NIETS met GL maar vond haar best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Oooh, dat is inderdaad wel netjes danquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo absurd groot ben ik niet, ben 1.82
Peterquote:
Dat dacht ik ook, ben ook maar heel ietsjes groter als mijn paquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is inderdaad wel netjes dan
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is gauw gepeerd voordat het wachtgeld wordt afgeschaft
En dat met dit weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerendquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
ja precies jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
Welke film heb je besteld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
het is buitengewoon triestquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerend
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterJe laatste werkdag overleefd?
stem pedroquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, laat ik me nu niet uitlaten over de politiek
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Dan heb je geluk gehad zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Hoeren, allemaal!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, daar kan ik niets aan doen?
Ja hoi!quote:
Altijd goed!quote:
hoera vd kneuterigheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
Kudt, trauma. Ik zie Ron Brandsteder tijdens het zappen. Weer zo'n oubollig programma uit de goot getrokken: wie van de drie...
Voorin een mazda hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi!Vooral achterin een kapotte Lada 111
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooiquote:
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebakquote:
ja er wordt een hoop rotzooi gemaakt omwille van subsidiequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooi
nee, motorkapquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebak
quote:
jaja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben de niet vergeten
Ik heb het dus NIET gedaan
En lekker hoor
Wat vraag je daar voor?
Ja, dan kan ik tenminste naar Nederland komenquote:
Dus als ik poets dan heb ik betaald?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja.
Even met de doek er overheen, anders wordt alles zo zwart.
Ik ga al heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja.
Even met de doek er overheen, anders wordt alles zo zwart.
wat doe jequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus als ik poets dan heb ik betaald?
[..]
Ik ga al heen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus als ik poets dan heb ik betaald?
[..]
Ik ga al heen![]()
Niet weten dat ik geen mazda meer heb.quote:
Ja ik was ook wel blij dat ik thuis wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben blij dat je heel thuis bent
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegledenquote:
mooi woord taludquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel blij dat ik thuis was
[..]
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegleden
Wowquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegleden
Helpen sneeuwschuiven voor Stuquote:
Ik poets me suf, wanneer kom je?quote:
Geil hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
ik ga me even soigneren zodat ik parmantig over het talud kan flaneren
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
ik ga me even soigneren zodat ik parmantig over het talud kan flaneren
ik snap dat niet dat mensen dat oprecht vebaast er zijn plekken in nederland waar bijna niks ligtquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Ik sta hier wel van te kijken allemaal hoor. Had hier niets van meegekregen. Mijn vader mailde me dat er zoveel sneeuw was gevallen en ik dacht dat hij me in de maling nam omdat wij niets hadden
ik heb katachtige reflexen en ontsnap zulke hachelijke situaties met gemakquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!
Nee de chaos was serieus compleet. In Haarlem is zeker 20 cm gevallen, en hier in HHW ligt ook zoietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Ik sta hier wel van te kijken allemaal hoor. Had hier niets van meegekregen. Mijn vader mailde me dat er zoveel sneeuw was gevallen en ik dacht dat hij me in de maling nam omdat wij niets hadden
Ik ook, hier ligt nog geen 5 cmquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat niet dat mensen dat oprecht vebaast er zijn plekken in nederland waar bijna niks ligt
Geniet ervan Trevquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
Dat is voor NL begrippen toch wel erg veel. Ik had mijn wellies in mijn koffer moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Nee de chaos was serieus compleet. In Haarlem is zeker 20 cm gevallen, en hier in HHW ligt ook zoiets
wat lach jequote:
weetabixquote:
Er ligt 2cm hierquote:
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn dingquote:
Ik zag in gedachten die vrachtwagen uitwijken voor jou op het talud met alle gevolgen van dienquote:
Nee, dat is viezig vind ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn ding
goed als ontbijt man, een bak weetabix en je bent klaar voor een dag noestig arbeid in de regenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn ding
Ik draag liever een regenpakquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed als ontbijt man, een bak weetabix en je bent klaar voor een dag noestig arbeid in de regen
hoeft ik, ik wijk wel uit, en zet zo heel cool 1 stap aan de kant, hou een lucifer omhoog, laat deze ontsteken door de passerende tientonner en steek mijn sigaret aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag in gedachten die vrachtwagen uitwijken voor jou op het talud met alle gevolgen van dien
iewquote:
baby stu, ah kooshie kooquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:12 schreef Stuart het volgende:
maat 176 past mij nog wel
Nou ja, of dat nou om te juichen is
do you want your bottle baby stuquote:
Ik ben niet oud. Ik ben met andere dingen bezig die heel belangrijk zijnquote:
Strongbow wil ie welquote:
ooh minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
Heavy snow morgen
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/8
Ah, je hebt de stofzuiger al gepakt.quote:
PLOPquote:
Evening D.quote:
hee deequote:
ja al 3xquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zo van mijn massagekussen houd?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zo van Stuart houd?
Morgen is prima, dan hoef ik niet te werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening D.
Jij krijgt morgen sneeuw
Ooh, dat is waar ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]Vlak nadat je had gezegd dat ik hem ook een keer mag proberen
![]()
Helemaal goed dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen is prima, dan hoef ik niet te werken
*Mental image heeft van ST met een kussen tussen haar benenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
ik hoop dat ie vochtbestendig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
*Mental image heeft van ST met een kussen tussen haar benen
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
*Mental image heeft van ST met een kussen tussen haar benen
Gelukkig maar, ik zit er namelijk bovenopquote:
Ow, ik dacht dat je jaloers op jou bedoeldequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zit er namelijk bovenop
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zit er namelijk bovenop
Solved.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
De TT is wel een beetje aan de lange kant
Klopt. Kon het niet in minder woorden zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
De TT is wel een beetje aan de lange kant
Oja, ik zie nu pas wat er is aangepastquote:
Oh. Ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je jaloers op jou bedoelde
Lekker man..hij trilt ook nogquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker man..hij trilt ook nog
Ja, hij is heeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En schokjes!?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je ook even?quote:
quote:
Misschien als ik hem verkeerd aansluit?quote:
Jouw kussen tussen mijn benen, of jou bovenop me?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je ook even?
Oh, en hoi trouwens![]()
Patience?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga overstappen naar de laptop, mijn verslaving begint weer
Als je je niets verbeeldt, dan ben je niets!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
zelfs als niemand me geloofd ben ik de koning in mijn hoofd
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk eens mee vanaf de bankquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
heel goed. wel 1 foutquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
Kies maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw kussen tussen mijn benen, of jou bovenop me?
ook hoi![]()
Hoi meneer met de zwoele stem waarvoor ik het type niet benquote:
Geen idee, maar het doet me denken aan het nummer 'koning Hay' van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi gezegdIs dat van iemand?
dat is hoe ik mezelf zie, ik vind mezelf een geniequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je je niets verbeeldt, dan ben je niets!
d = tquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel goed. wel 1 fout
[..]
Kies maar![]()
Keurig opgemerktquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel goed. wel 1 fout
[..]
Kies maar![]()
quote:
Mij niet want dat nummer ken ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar het doet me denken aan het nummer 'koning Hay' van Rowwen Heze.
F5quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn Fok! refreshed niet meer, wat moet ik doen?
Jaquote:
laptop op de grond gooien en er op stampen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn Fok! refreshed niet meer, wat moet ik doen?
Doe maar eens opzoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You sniff pretty
[..]
Mij niet want dat nummer ken ik niet
En hoequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You sniff pretty
[..]
Mij niet want dat nummer ken ik niet
Elke keer handmatig met dit tempo?quote:
Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet heel goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
laptop op de grond gooien en er op stampen!
is dat zo waar en hoe was dat dan wel nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh PeZu, ik kwam er eergisteren achter dat jij de eerste was die mij officieel welkom heette op Fok!
Of gewoon genoeg reageren, dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke keer handmatig met dit tempo?![]()
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet heel goed.
Dat was vroeger niet andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke keer handmatig met dit tempo?![]()
Dat heb je toch al best vaak gedaan?quote:
Yes pleasequote:
Zelfs dan refreshed ie niet, ik krijg dus ook mijn nieuwe post niet te zien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon genoeg reageren, dan hoeft het niet
Vandaag toch minstens 2 keerquote:
Wat zij zegtquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag toch minstens 2 keer
Lekker vaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan refreshed ie niet, ik krijg dus ook mijn nieuwe post niet te zien.
Lekker optijd Stuquote:
De eerste plas van de ochtend..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat zo waar en hoe was dat dan wel niet
Jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je toch al best vaak gedaan?
Nog nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je toch al best vaak gedaan?
zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb nu chippies dankzij jou te knabbelen
![]()
Het restaurant ging om 6 uur open voor families met kindjes maar zonder in principe pas om half 8 dus dat is pas 10 minuten en het is tot 10 uur open dus ik ga over 20 minuten denk ik of een half uurtje. Wil niet de eerste zijn:Dquote:
Ik jou welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Jawel...
Maar... Daar kan nog meeeeer bij!![]()
![]()
quote:
Even wat sap geven dan maar. Gaat vrij vlotquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Zucht. iPad leeg. kan ik nog niet makkelijk in hiragana typen. Argh.
Weet ik toch welquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het restaurant ging om 6 uur open voor families met kindjes maar zonder in principe pas om half 8 dus dat is pas 10 minuten en het is tot 10 uur open dus ik ga over 20 minuten denk ik of een half uurtje. Wil niet de eerste zijn:D
ik kanl zo maar even een grand prestige openquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kanl zo maar even een grand prestige open
Ja, daarom..quote:
Ik drink al voordat ik eet vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net het eten op, dus nu is het 'tijd'
Whahahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch welWas een grapje mop!
ja echtquote:
Wat is datquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kanl zo maar even een grand prestige open
Ja, daar ligt ie nu aan. Ik moet nog een opdracht en een examen en dan heb ik een nietszeggend certificaatje, maar toch cool. Dan kijken of ik het in februari weer kan oppakken. En anders zelf maar zorgen dat ik het internationale examen kan gaan voorbereiden. Dat is veel lastiger, maar ja, dat zegt ook meteen een stuk meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even wat sap geven dan maar. Gaat vrij vlot
Ik vind het ook cool hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ligt ie nu aan. Ik moet nog een opdracht en een examen en dan heb ik een nietszeggend certificaatje, maar toch cool. Dan kijken of ik het in februari weer kan oppakken. En anders zelf maar zorgen dat ik het internationale examen kan gaan voorbereiden. Dat is veel lastiger, maar ja, dat zegt ook meteen een stuk meer
Als ik merk dat jij er bijna bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Dus, wanneer kom je precies, dan hou ik daar even rekening mee
HJ, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hertogjan.nl/s(...)e-kelderschatten.php
Ohnoesquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn katten mauwen en stoeienEen beetje te hard alleen
Dan shoo je ze wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu moeten ze op the naughty stepquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier liggen ze knock-outquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
zeker niet zo nog wat duchesse er naquote:
Wat sterkquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik ben er heel snel hoor
voor de smaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat sterk
En waarom moet je dat bijna lauw drinken
ooooh, graaaaaaaaaaaaag!quote:
Ale moet je ook warm drinken. Ik vind het niet lekker als mijn drinken niet koud isquote:
het gaat nog steeds over een massage kussen toch?quote:
Koffiequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ale moet je ook warm drinken. Ik vind het niet lekker als mijn drinken niet koud is
kut wet in engeland, geen lekkere kraag en lauw bierquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ale moet je ook warm drinken. Ik vind het niet lekker als mijn drinken niet koud is
LEKKERRRRRRquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker niet zo nog wat duchesse er na![]()
[ afbeelding ]
Lager hoef je niet warm te drinken hier hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
kut wet in engeland, geen lekkere kraag en lauw bier
LEKKERRRRRRquote:
ja zeker een pareltjequote:
Hoger wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lager hoef je niet warm te drinken hier hoor
Heel lekker, uiteraardquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, graaaaaaaaaaaaag!
want weet je hoe lekker?
ja gelukkig niet zeg, maar ik bestel altijd ene pint en dan krijg je ale als je niet zegt dat je lager wil, althans dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lager hoef je niet warm te drinken hier hoor
Huh, massagekussenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat nog steeds over een massage kussen toch?
Je moet gewoon duidelijk zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zeg, maar ik bestel altijd ene pint en dan krijg je ale als je niet zegt dat je lager wil, althans dat heb ik altijd
Maar dan mag jij toch ook gewoon meerdere kerenquote:
ik ben te duidelijkquote:
Oh, dat heb ik ook nog, proberen?quote:
als je lord omdraait krijg je drolquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
Als dit topic vol is gaat Lord Stuart eten
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
Als dit topic vol is gaat Lord Stuart eten
Ik ben man he, dat gaat wat lastigerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan mag jij toch ook gewoon meerdere keren
Neuh, niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook nog, proberen?
ben je ziek danquote:
Je wilt mij dood hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"
Sorry
quote:
drollie, eet smakelijkquote:
Je wilt hem hier houden he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"
Sorry
engelse ponden of posts?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
Haal ik dit jaar 100k is de grote vraag natuurlijk
Tuurlijk! Nu zit je vast in een hotel en je verveelt je. De vraag is: wordt het vandaag of morgen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
Ik niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
hahaha, dan haal ik wel een dagrecord als dat zou lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nu zit je vast in een hotel en je verveelt je. De vraag is: wordt het vandaag of morgen ?
Ohquote:
Nee gewoon dat je een beetje honger krijgt en dat ik dan voor je neus vet lekkere dingen ga zitten eten en jij mag nietquote:
Ja, we zijn zo al druk zat natuurlijkquote:
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij gaat volgend jaar richting de 200kquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee gewoon dat je een beetje honger krijgt en dat ik dan voor je neus vet lekkere dingen ga zitten eten en jij mag niet![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best.komt gewoon niks meer uit en het doet wat pijn mja als je geil bent doe je het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daaromquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we zijn zo al druk zat natuurlijk
Niet zo veel zuipenquote:
OK. Jij het blikje, ik de meidquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
En nu heb ik wel deze verdient vind ik:
[ afbeelding ]
MTEquote:
Ik zei niet dat het niet kon, maar dat het lastiger gingquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best
quote:.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slet.quote:
Daar ga jij ook naar toe, net als iedereen die postquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat volgend jaar richting de 200k
Ja, maar bij mij is het nog lang niet in zichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ga jij ook naar toe, net als iedereen die post
Bij mij kan dat ook nog wel 10 jaar duren hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het nog lang niet in zicht
Ik ben sowieso heel spannend hoor. Vraag maar aan Marijke of Suikerbeebquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, misschien is Fha wel spannend met andere dingen though
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet kon, maar dat het lastiger ging
[..]
Zou kunnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij kan dat ook nog wel 10 jaar duren hoor
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel spannend hoor. Vraag maar aan Marijke of Suikerbeeb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |